FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 00:49:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8
 
Kirjoittaja Aihe: Sensuuri iski!?  (Luettu 9905 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cantona

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runous, rakkaus ja jalkapallo


Vastaus #150 : 11.10.2006 klo 03:06:29

Liverpool topikkini lukitsemin vaan sinetöi sen aseman klassikkotopikkini. Valitettavasti, emme saa nauttia ajoittaisista "ylös" viesteistä, jotka ajoittain muistuttavat meitä kyseisestä tapauksesta. Kiitos tästä moderaattoritiimille, jotka eivät Liverpoolia kohtaan kohdistettua asiallista kritiikkiä. Perus scouse porukkaa.

EDIT: onneksi on vielä yksi Liverpoolin liittyvä vitsi joka tuskin joutuu moderaattorien sensuuriohjelman uhriksi on: Liverpool 2006/2007: Challenge for the title?. Hieno vitsi jota kertoa tuleville foorum sukupolville.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 klo 03:08:47 kirjoittanut Cantona »
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #151 : 11.10.2006 klo 07:13:36

Jes, foorumikirjoittelun perusteella kerrotaan jo, minkälainen ihminen olen Ylos

Nämä asiat on yllättävän helppo päätellä millä elämän saralla tahansa. Tietynlainen käytös kertoo tietynlaisesta ihmisestä ja mistä se käytös johtuu.

Onneksi tässä lainaamassani tekstissä ei menty henkilökohtaisuuksiin lainkaan.

Vitun hölmö.

Teet sen ihan itse. Taas  ;D :keskari:

E: ja tän topicin voi kaiketi siirtää hiekkikselle tai demin palstalle.

Sut vois siirtää, mieluiten demille :keskari:
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #152 : 11.10.2006 klo 08:21:10

Nämä asiat on yllättävän helppo päätellä millä elämän saralla tahansa. Tietynlainen käytös kertoo tietynlaisesta ihmisestä ja mistä se käytös johtuu.

Teet sen ihan itse. Taas  ;D :keskari:

Sut vois siirtää, mieluiten demille :keskari:

Loistavaa, kaverin viiden tonnin palkoilla on näköjään kustannettu cp:lle psykologiankursseja.

Toivon, että tuo henkilökohtaisuuksiin meneviä loukkauksia viljelevä nimimerkki poistettaisiin lopullisesti tältä foorumilta.
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #153 : 11.10.2006 klo 08:48:55

Loistavaa, kaverin viiden tonnin palkoilla on näköjään kustannettu cp:lle psykologiankursseja.

Olen kyllä opiskellut suht paljon psykologiaa Ylos

Toivon, että tuo henkilökohtaisuuksiin meneviä loukkauksia viljelevä nimimerkki poistettaisiin lopullisesti tältä foorumilta.

Aivan. Toivottavasti saat ikibännin.
Moleman

Poissa Poissa


Vastaus #154 : 11.10.2006 klo 09:25:02

Vaikka jp on kovasti vannonut parantaneensa tapojaan, kyllä se vanha jp:kin putkahtelee esiin aina välillä. Se jp jonka me kaikki tunnemme. Se jp joka turhauttaa muut kuoliaaksi epäjohdonmukaisella argumentoinnillaan, syyttää toisia siitä mitä itse tekee samassa viestissä, ja taantuu lopulta "ite oot" -linjalle.   Keltapuna
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #155 : 11.10.2006 klo 09:55:18

Vaikka jp on kovasti vannonut parantaneensa tapojaan, kyllä se vanha jp:kin putkahtelee esiin aina välillä. Se jp jonka me kaikki tunnemme. Se jp joka turhauttaa muut kuoliaaksi epäjohdonmukaisella argumentoinnillaan, syyttää toisia siitä mitä itse tekee samassa viestissä, ja taantuu lopulta "ite oot" -linjalle.   Keltapuna

nohnoh. jos jonkun (esim. shanks/joks11) ainoana antina minun viestehini on "haista vittu :keskari: " "painu vittuun :keskari: " tms. niin mielestäni heitä pitäisi tästä vähintään varoittaa. kuten olen moneen kertaan jo todennut, vastaan itselleni osoitettuihin viesteihin ja jos ne on tuota linjaa niin samalla mitalla ja tällöin ketjut menee täysin lukemiskelvottomiksi. tämän vuoksi olenkin mm. ilmoittanut asiasta boottikselle ja bännit -alueella, koska omasta mielestäni nämä asiapuolien asiatopicit tulisi pitää kaukana tuollaisesta henkilökohtaisuuksiin menemisestä.

jokainen voi ihan itse tarkastaa, kuinka monta kertaa olen asiatopicissa henkilökohtaisuuksiin menevälle linjalle lähtenyt ilman että minulle on alettu avautumaan. ymmärrän kyllä, ettei tuosta tarvitsisi jatkaa mutta en täällä tai muillakaan elämän saroilla ala kuuntelemaan itselleni osoitettuja solvauksia puuttumatta asiaan ja antamatta samalla mitalla takaisin.

joks11:sta esim. ollut monienkin kanssa jo keskustelua ja tasapuolisuuden nimissä ainaisesta vittuilusta/vikinästä ilman mitään oikeaa asiaa vähän topicissa kuin topicissa olisi bännin pitänyt heilahtaa jo ajat sitten.

itse pidän nämä asiatopicit enemmän kuin mielellään asialinjoilla ja toivonkin että jos on jotain henkilökohtaista minua vastaan niin lähetelkää vaikka niitä hellyyttäviä privoja tai vittuilkaa vaikka sitten hiekkalaatikolla.

eli pidetään nämä asiaosiot kuten kansainvälinen alue asialinjoilla, ei minulla muuta.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 klo 09:59:36 kirjoittanut jp72672 »
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #156 : 11.10.2006 klo 10:11:59

Olen kyllä opiskellut suht paljon psykologiaa Ylos

Aivan. Toivottavasti saat ikibännin.

Luetun ymmärtäminen ei nähtävästi pelaa täällä.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #157 : 11.10.2006 klo 10:16:02

nohnoh. jos jonkun (esim. shanks/joks11) ainoana antina minun viestehini on "haista vittu :keskari: " "painu vittuun :keskari: " tms. niin mielestäni heitä pitäisi tästä vähintään varoittaa. kuten olen moneen kertaan jo todennut, vastaan itselleni osoitettuihin viesteihin ja jos ne on tuota linjaa niin samalla mitalla ja tällöin ketjut menee täysin lukemiskelvottomiksi. tämän vuoksi olenkin mm. ilmoittanut asiasta boottikselle ja bännit -alueella, koska omasta mielestäni nämä asiapuolien asiatopicit tulisi pitää kaukana tuollaisesta henkilökohtaisuuksiin menemisestä.

jokainen voi ihan itse tarkastaa, kuinka monta kertaa olen asiatopicissa henkilökohtaisuuksiin menevälle linjalle lähtenyt ilman että minulle on alettu avautumaan. ymmärrän kyllä, ettei tuosta tarvitsisi jatkaa mutta en täällä tai muillakaan elämän saroilla ala kuuntelemaan itselleni osoitettuja solvauksia puuttumatta asiaan ja antamatta samalla mitalla takaisin.

joks11:sta esim. ollut monienkin kanssa jo keskustelua ja tasapuolisuuden nimissä ainaisesta vittuilusta/vikinästä ilman mitään oikeaa asiaa vähän topicissa kuin topicissa olisi bännin pitänyt heilahtaa jo ajat sitten.

itse pidän nämä asiatopicit enemmän kuin mielellään asialinjoilla ja toivonkin että jos on jotain henkilökohtaista minua vastaan niin lähetelkää vaikka niitä hellyyttäviä privoja tai vittuilkaa vaikka sitten hiekkalaatikolla.

eli pidetään nämä asiaosiot kuten kansainvälinen alue asialinjoilla, ei minulla muuta.

Eipä sinunkaan ulosantisi ole tässä topicissa paljon haistavittua tasokkaampaa ollut. Huomaatko paradoksin itsessäsi? Pyydät, tai oikeastaan vaadit bänniä meikäläiselle vittuilusta, ja kuitenkin harrastat samaa itse. Missä logiikka? Ai niin, perustelitkin jo oman toimintasi kertomalla, että vittuilla saa jos toinen aloitti. Ei se, että olet omasta mielestäsi asiakirjoittaja, muuta sitä faktaa että menet henkilökohtaisuuksiin samalla tavalla kuin moni muukin. Ja kyllä on tuoreessa muistissa muiden valjujoukkueiden topicien sotkeminen.

Meidän muidenko pitäisi alkaa miettimään kirjoituksiamme sillä perusteella, että luetko sinä niitä vai et? Mitä vittua, tuohan menee jo pahemmaksi kuin Fabien pahimpina päivinään!?  Pelle sinä olet ja sellaisena näillä näkymin myös pysyt.

Nyt lopetan keskustelun tässä topicissa. Jos kiinnostaa vielä vastata niin privaa tai hiekkikselle. Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 klo 10:17:57 kirjoittanut joks11 »
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #158 : 11.10.2006 klo 10:36:44

Luetun ymmärtäminen ei nähtävästi pelaa täällä.

Itse asiassa tällä kertaa pelasi, vaikutti ainakin minusta että viittasit suoraan itseesi tuolla aiemmalla tekstilläsi Ylos
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #159 : 11.10.2006 klo 10:41:48

Eipä sinunkaan ulosantisi ole tässä topicissa paljon haistavittua tasokkaampaa ollut. Huomaatko paradoksin itsessäsi? Pyydät, tai oikeastaan vaadit bänniä meikäläiselle vittuilusta, ja kuitenkin harrastat samaa itse. Missä logiikka? Ai niin, perustelitkin jo oman toimintasi kertomalla, että vittuilla saa jos toinen aloitti. Ei se, että olet omasta mielestäsi asiakirjoittaja, muuta sitä faktaa että menet henkilökohtaisuuksiin samalla tavalla kuin moni muukin.

Miksi pitää alkaa kaivamaan verta nenässään sitten noilla "haista jp vittu :keskari: " viesteillä asiatopiceissa? Kuten olen moneen kertaan sanonut, itselläni on tapana vastata noihin solvauksiinkin, etenkin kun ne eivät näihin osioihin kuulu. Vai viekö mielestäsi nuo haistavitut topiceja jollain lailla eteenpäin? Koska sinähän aina nämä olet avannut, ihan riippumatta siitä mitä mitä minä olen sanonut - koska en noita henkilökohtaisuuksia lähde viljelemään jos niitä ei ole ensin minuun kohdistettu.

En tiedä millainen vellihousu olet, mutta lähdepä vaikka baarissa latelemaan henkilökohtaisia vittuiluja ja katso miten siihen vastataan. Toki voit sanoa et "hei, ei sun nyt mua tartte lyödä, mähän vaan avauduin sulle eikä sitä tartte viedä pidemmälle!"

Ja kyllä on tuoreessa muistissa muiden valjujoukkueiden topicien sotkeminen.

Viittaatko tässä nyt ykkösen aikoihin? Helvetin terävä tuore muisti sinulla, tuokin kommentti osoittaa vain ja ainoastaan millainen paskanjauhaja olet.

Meidän muidenko pitäisi alkaa miettimään kirjoituksiamme sillä perusteella, että luetko sinä niitä vai et? Mitä vittua, tuohan menee jo pahemmaksi kuin Fabien pahimpina päivinään!?  Pelle sinä olet ja sellaisena näillä näkymin myös pysyt.

Henkilökohtaiset vittuilut eivät asiaosioihin kuulu, joten todella toivon että boottis/modet reagoivat asiaan sopivalla tavalla - niitä varten on nimenomaan pirvaviestit ja vaikka sitten tuo hiekkis, mieluummin kuitenkin ne privat. Totta helvetissä teidän pitää miettiä kirjoituksianne ennen kuin alatte latelemaan tyhjästä noita henkilökohtaisia vittuiluja minua tai ketään muutakaan koskaan, koska ne eivät tänne kuulu.

Juuri tällaisia tilanteita varten tuo tiettyjen nimimerkkien näkymättömäksi saaminen olisi loistavaa, koska ei tarvitsisi näitä ykkösen ajoilta katkeroituneita nimimerkkejä täälläkin katsella - saati noihin viesteihin vastailla.

Mutta, useampi nimimerkki joka tapauksessa vaikuttaa olevan kanssani sitä mieltä että sinun tekstit menevät lähes poikkeuksetta kitinään tai sitten tuohon vittuiluun ja todella toivon että linja tulee olemaan näiden asioiden suhteen kova ja sinua ei tarvitse kauaa täällä enää katsella.

Case closed.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 klo 10:45:35 kirjoittanut jp72672 »
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #160 : 11.10.2006 klo 11:00:07

Luetun ymmärtäminen ei nähtävästi pelaa täällä.
Mut miten olis sen tatuoinnin mystisen muuttumisen ymmärtäminen  ??? Jokos se pelaa  ???
Raksaus

Poissa Poissa


Vastaus #161 : 13.10.2006 klo 00:29:47


Lainaus käyttäjältä: jaanu$ - tänään kello 20:17:09
hipit, aktivistit, spurgut ja narkkarit... kaikki samaa paskaa.  Peukku ylös

Erittäin sama.

Onko tämä nyt sitten vitusti korrektimpaa keskustelua, kuin se minkä sama herra laittoi lukkoon?

Pätkä om topiikista "Ota hippi nuudelia, möttttööööööööäääääh! (homo)". Missä ainakin omasta mielestäni on vähintään yhtä paljon syitä poistamiseen tai lukottamiseen kuin tässä Poolia käsittelevässä topikissa. Paikka on tietysti hieman eri, mutta jos vapaalla saa puhua miten vaan ja mistä vaan, niin eikös tämä Pool topikki ois voitu siirtää sinne? Noihin Vapaan keskusteluihin verrattuna ei missään nimessä ollut mitenkään erikoista tekstiä tuo Liverböördin sensuroima topikki.

CB10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #162 : 13.10.2006 klo 00:43:40

Liverpool topic pitäisi kyllä sulkea tai noita spämmäreitä käskeä vähän hillitsemään itseänsä. Vie meinaan aika helvetisti tilaa toi Liverpool-topic jossa on enemmän viestejä kun kaikissa muissa topiceissa yhteensä suurinpiirtein. Nyt on lokakuu ja kohta 200 sivua täynnä, suurin osa viesteistä vielä samojen nickien toimesta. Ehkä ihmiset kestää olla päivän ilman että kerrotaan minkä värisissä kalsareissa Benitez nukkui viime yönä, menkää sinne vitun lädiforumeillenne jauhamaan.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2006 klo 00:44:57 kirjoittanut CB10 »
Topboy

Poissa Poissa


Vastaus #163 : 13.10.2006 klo 01:00:21

Ei sitä(kään) topiikkia ole kenenkään pakko lukea.
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #164 : 13.10.2006 klo 07:50:34

Itse ainakin varsin kateellisena katselen tuota hulinaa Poolin topicin puolella ja mielelläni tuolla omankin suosikkijoukkueen kausitopicissa vastaavaa näkisin - en toki hetkeen ole Poolin topicia seurannut eli tasosta tällä hetkellä en osaa sanoa mitään, mutta mielestäni taso on kuitenkin kauden mittaan ollut varsin kohtuullinen.

Eli kaikki kunnia tuolle Pool-kausitopicille ja etenkin sille että keskustelua saadaan pidettyä vilkkaana Ylos
CB10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #165 : 13.10.2006 klo 12:27:58

Ei sitä(kään) topiikkia ole kenenkään pakko lukea.

Enpä ole lukenutkaan, ajattelin vaan että jos tämä forumi halutaan pitää pystyssä, niin tuo vie aika helvetisti tilaa. Tosin tämä FF2 on vähän kuin salkkarit, ihan saatananmoista paskaa, mutta jäänyt tavaksi selata läpi/katsoa.
Tangomursu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c


Vastaus #166 : 13.10.2006 klo 15:02:06

Haluaisin keskustella Poolin huijatuista pokaaleista. Missähän tämmöistä keskustelua pystyisi käymään?
kretiini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Etelän Pellet


Vastaus #167 : 13.10.2006 klo 15:34:10

Aikoinaan hamaisen 90-luvun alkupuoliskolla rec.sport.soccer-uutisryhmässä oli eteläafrikkalainen veijari nimeltään Spock, joka oli vihasi Liverpoolia yli kaiken (oli Manc, nykyisin varmaan jo aivokuollut). Spock kivenkovaan väitti, että Liverpoolin liigamestaruuden arkkitehti kaudella (joku 80-luvun alkupuolen liigakausista,saattoi olla 83-84) oli erotuomari nimeltään Keith Hackett. Tarkistin sitten ko. kauden Pool-pelien tuomarit Rothmans Yearbookista ja huomasin, että Mr. Hackett oli ollut tuomarina yhdessä (1)Liverpoolin liigamatsissa ko. kaudella ja senkin Pooli oli hävinnyt.

Että sen luokan huijaus...
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney


Vastaus #168 : 13.10.2006 klo 16:28:23

Aikoinaan hamaisen 90-luvun alkupuoliskolla rec.sport.soccer-uutisryhmässä oli eteläafrikkalainen veijari nimeltään Spock, joka oli vihasi Liverpoolia yli kaiken (oli Manc, nykyisin varmaan jo aivokuollut). Spock kivenkovaan väitti, että Liverpoolin liigamestaruuden arkkitehti kaudella (joku 80-luvun alkupuolen liigakausista,saattoi olla 83-84) oli erotuomari nimeltään Keith Hackett. Tarkistin sitten ko. kauden Pool-pelien tuomarit Rothmans Yearbookista ja huomasin, että Mr. Hackett oli ollut tuomarina yhdessä (1)Liverpoolin liigamatsissa ko. kaudella ja senkin Pooli oli hävinnyt.

Että sen luokan huijaus...

Selkeää huijauksen makua. Pokaalit pois vaan.  :keskari:
Cantona

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runous, rakkaus ja jalkapallo


Vastaus #169 : 13.10.2006 klo 17:20:01

Jonkun toimeliaan pitäisi käydä läpi ketkä kaikki on tuomaroinut Liverpoolin matseja ja sitten ilmoittaa kun löytyy jotain epäilyttäviä yhteyksiä! Huijari Scousereille :keskari:
Raksaus

Poissa Poissa


Vastaus #170 : 14.10.2006 klo 13:22:46

Haluaisin keskustella Poolin huijatuista pokaaleista. Missähän tämmöistä keskustelua pystyisi käymään?

Ilmeisesti Poolin kausitopikissa, koska sille ei saa omakaan topikkia perustaa. Jos keskustelet muiden kausitopikissa, niin ne todennäköisesti joko suljetaan tai ainakin lukotetaan.
kretiini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Etelän Pellet


Vastaus #171 : 14.10.2006 klo 15:07:18

Tässä samassa topiikissahan voisi keskustella myös Poolilta huijatuista pokaaleista.
eikka okapi

Poissa Poissa


Vastaus #172 : 15.10.2006 klo 02:36:51

Hyvä idea. Keskustelu siis alkakoon.
Cantona

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runous, rakkaus ja jalkapallo


Vastaus #173 : 15.10.2006 klo 03:26:33

Tässä samassa topiikissahan voisi keskustella myös Poolilta huijatuista pokaaleista.

Eiköhän me kaikki olla samaa mieltä, jos näin on käynyt niin se on lähinnä hyvä asia eikä täten vaadi lisätutkimuksia.
Raksaus

Poissa Poissa


Vastaus #174 : 15.11.2006 klo 13:21:08

Tähän ei näemmä ole millään tavalla puututtu. Milä tavalla tämä kyseinen viestiketju eroa böördin aikaisemmin sensuroimasta topiikista. Tosin en ole niin kiinnostunut, että olisin edes ottanut selvää, onko väite totta vai ei, mutta kun lähdettäkään ei näkynyt oletin sen olevan pelkkää mukahauskuttelua. Mutta siis koko topiikki perustuu valheelle. Ja mitäs muita syitä sille poolin huijaus topiikin lukottamiselle nyt annettiinkaan.

Eli linja siis koskee ainoastaan Liverpoolia. Turha miettiäkkään kuinka kauan vastaavanlainen topiikki reinasta olisi täällä ollut auki.

Liverbird töissä FPS:llä? Potentiaalia ainakin olisi.

 
Sivuja: 1 ... 6 [7] 8
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa