FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 19:56:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 68 [69]
 
Kirjoittaja Aihe: Portugali vieraissa...  (Luettu 59740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #1700 : 30.11.2007 klo 11:19:45

Maistuikos pojille fantasiiderit Porton baareissa?  8)

Hieno reissu oli ja itsekin tappelen jonkun portugalilaisen hyppykupan kanssa edelleen. Melkein kaikki ovat tainneet saada ton?

Mikäs sen vaaleahiuksisen kaverin kohtalo oli joka oli mun, Arthurisin, Lataamon ja Artjomin kanssa kiertelemässä portviinikellareissa? Piti vissiin tulla samalla lennolla mun kanssa Barcelonaan, mutta ei näkynyt kaveria siellä  ???

Artjom

Poissa Poissa


Vastaus #1701 : 30.11.2007 klo 15:01:39

Mikäs sen vaaleahiuksisen kaverin kohtalo oli joka oli mun, Arthurisin, Lataamon ja Artjomin kanssa kiertelemässä portviinikellareissa? Piti vissiin tulla samalla lennolla mun kanssa Barcelonaan, mutta ei näkynyt kaveria siellä  ???

Forumilla liikkuneiden tietojen mukaan Röhmy-Rolle myöhästyi lennoltaan. Liekö vieläkin päässyt jo kotiinsa ???
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia


Vastaus #1702 : 30.11.2007 klo 15:03:32

Oli vielä menossa Madridiin sen jälkeen ja oli kai vasta ensi viikolla palaamassa, näin muistelisin.
Isoo Mörköö

Poissa Poissa


Vastaus #1703 : 30.11.2007 klo 16:21:35

Tosiaan nyt tuli liityttyä tähän internetin ihmeelliseen maailmaan..
Kiitti kaikille oli ihan ääretön reissu.. ma-pe "jokibaarissa" joka täällä lienee saaneen myös nimen rantabaari...
SK:lle terveiset maanantai illasta sekä isoo mörköölle  "rixun kingiltä" jolla nimellä minua titeeleerasit!

Kiitti... samoin koko porukalle :D Eteenpäin on menty kun jätkäkin uskaltautuu foorumille :) Voi sanoa tere tulemast vaikka en itsekään niin aktiivinen asiakirjoittaja ole  :D

Viihdyittekö Ruotsissa kauankin?
anzilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Piter Zenit, SUOMI


Vastaus #1704 : 30.11.2007 klo 19:47:11

Viihdyittekö Ruotsissa kauankin?
Lauantaina lähettiin viikinki linjoilla turkuun, meni hytissä sängyn pohjalla koko matka :D

Kuulostaa tutulta. Kuka rixulaisista oikein sitten olet? :D
Sutkin saatan nyt yhdistää kaveriin pensao estorillista? sekä tukholman terminaalista?
Sanotaanko nyt vaikka etten ollut meiän kolmikosta kumpikaan ääripäistä.. menin kultaista keskitietä...

Ja ryhmyrollesta tietoja jos on sama vaalee tukkanen kaveri sonkajärveltä, niin perjantai aamuna (kello näytti päivää) törmättiin siihen siin joen rannassa, ja lähti sitten rixun toisen osaston kanssa autolla barceloonaan, et ei suurempaa vahinkoa kuitenkaan :)
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1705 : 30.11.2007 klo 19:55:06

Sutkin saatan nyt yhdistää kaveriin pensao estorillista? sekä tukholman terminaalista?

Khyl Ylos
Röhmyrolle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #1706 : 30.11.2007 klo 20:27:44

Forumilla liikkuneiden tietojen mukaan Röhmy-Rolle myöhästyi lennoltaan. Liekö vieläkin päässyt jo kotiinsa ???
Hengissa ollaan, ainakin viela. Myohastyin todellakin lennolta, mika sitten lienee ollut syy.. Sain kyydin Barcelonaan nailta hemmoilta jotka ajoivat Portoon autolla. Valenciassa olen talla hetkella.
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #1707 : 01.12.2007 klo 00:22:22

Hengissa ollaan, ainakin viela. Myohastyin todellakin lennolta, mika sitten lienee ollut syy.. Sain kyydin Barcelonaan nailta hemmoilta jotka ajoivat Portoon autolla. Valenciassa olen talla hetkella.

Hyvä, melkein ehdin jo pelätä että kojootit olis heittäny sillalta alas  ::)
Uganda Space Program

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham, FC JÄÄS


Vastaus #1708 : 01.12.2007 klo 15:26:00

Joo,olihan taas reissu. Kaikki hengissä vaikka paikallinen porto-hool fernando yrittikin liiveihin uida. Matsi perseestä ja glory-hunterit samasta osoitteesta.Karsintakierroksen toisex paras mesta heti Yerevanin jälkeen vaikka ylämäki tekikin vaikeuksia läskille.
Fiilis vieraissa tuntuu paranevan matsi matsin jalkeen josta KAIKILLE helevatan iso kiitos  Ylos
Näillä sanoilla,RipOff Tours haluaa toivottaa hyvää talvea jäsenilleen ja toivoo seuraaviin karsintoihin lisää humalaisia "asiakkaita"!

ai niin...ei oo flunssa
tooge

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi & RiPS


Vastaus #1709 : 01.12.2007 klo 16:21:03

Sanotaanko nyt vaikka etten ollut meiän kolmikosta kumpikaan ääripäistä.. menin kultaista keskitietä...

  ...Ketäs ne ääripäät sitten olivat??  :D
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1710 : 01.12.2007 klo 16:25:10

  ...Ketäs ne ääripäät sitten olivat??  :D

Kova juomaan ja kova nukkumaan? ??? Ylos
Lataamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku & GPR FC


Vastaus #1711 : 01.12.2007 klo 16:28:18

Oli ilo seurata Edmundon sulavaa spämmikoneen käsittelyä Estorilin aulassa.  :-[
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1712 : 01.12.2007 klo 16:31:45

Harjoitus tekee mestarin 8)
Kuhstallmann

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, maajoukkue, FCA 1907


Vastaus #1713 : 01.12.2007 klo 16:41:32

Oli ilo seurata Edmundon sulavaa spämmikoneen käsittelyä Estorilin aulassa.  :-[
Oliko tällä kertaa vaatetuksena muutakin kuin pelkät shortsit? ???
andee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi ja Suomi


Vastaus #1714 : 01.12.2007 klo 19:30:10

Hitto niin kipeänä viimeisen viikon :keskari: Vittumainen olla duunissa kun korvat eivät ole vieläkään avautuneet ja pyörrytää vähän väiliä. Jonkun ghettoass taudin olen kyl kaapannut sieltä mukaani. Hauskaa oli... :D
anzilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Piter Zenit, SUOMI


Vastaus #1715 : 02.12.2007 klo 21:18:54

edmundo veit sanat suustani....
tai en tiiä onko R..... kova juomaan vai kova päihtymään?! otan selvää piakkoin!
J.E.P.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #1716 : 03.12.2007 klo 23:34:41

Meidän oma iso-R... Tere vaan Anz ja muutki tutuksi tulleet (ettei menis ihan OT  ;) eli möröt ja pekat sun muut...

 
Sivuja: 1 ... 68 [69]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa