FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.11.2024 klo 20:44:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 69

Kirjoittaja Aihe: Portugali vieraissa...  (Luettu 60173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #400 : 05.10.2007 klo 16:20:47

Kyllä mä tässä komppaan Big Brotheria. Jos menee jonnekin futisreissulle pariksi päiväksi niin matkustamoon sopiva reppu riittää mainiosti.
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas

Vastaus #401 : 05.10.2007 klo 16:29:19

Kyllä mä tässä komppaan Big Brotheria. Jos menee jonnekin futisreissulle pariksi päiväksi niin matkustamoon sopiva reppu riittää mainiosti.

Kunhan jättää hammastahnan, deodorantin, shampoon ym. kielletyt nesteet kotiin. Tosin kai nekin ehtii ostaa matkalta, hostellissa tuskin noita ylellisyyksiä on tarjolla.
Kalza

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF

Vastaus #402 : 05.10.2007 klo 16:38:28

Kunhan jättää hammastahnan, deodorantin, shampoon ym. kielletyt nesteet kotiin. Tosin kai nekin ehtii ostaa matkalta, hostellissa tuskin noita ylellisyyksiä on tarjolla.

Shampoota ja saippuaa löytyy melkeinpä poikkeuksetta joka hostellista.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #403 : 05.10.2007 klo 16:59:15

Mä käyn kerran viikossa saunassa ja pesen hiukseni pilsnerillä - se saa kyllä riittää!
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS

Vastaus #404 : 05.10.2007 klo 17:12:13

Deostick menee normaalina käsimatkatavarana, hammastahna ja pienet shampoopullot menee siihen yhteen minigripiin kevyesti. Ei tää nyt voi olla näin vaikeeta. Itse lentelen suhteellisen paljon myös töikseni, eikä käsimatkatavaroilla meno yleensä tästä kiinni jää. Tavaran määrästä sitten voi jäädäkin.
lasse11

Poissa Poissa

Vastaus #405 : 06.10.2007 klo 03:50:55

Lainaus
Deostick menee normaalina käsimatkatavarana

prkl, niinpäs saattaa mennäkin. Tuosta tuli sitten väärää tietoa perheen pari kertaa viikossa lentävältä janarilta.

Lainaus
hammastahna ja pienet shampoopullot menee siihen yhteen minigripiin kevyesti
.

Saahan noita tai vastaavia koneestakin... ;) Ryanair taitaa tosin olla ainoa firma joka laskuttaa ruumaan menevistä laukuista?

Lainaus
Ei tää nyt voi olla näin vaikeeta. Itse lentelen suhteellisen paljon myös töikseni, eikä käsimatkatavaroilla meno yleensä tästä kiinni jää. Tavaran määrästä sitten voi jäädäkin.

Itse en taas jaksa kannella mukana mitään ylimääräistä jos sen saa ruumaankin. Vain ne kamat joita ei ole varaa menettää kulkee mukana.

Bunuel

Poissa Poissa

Vastaus #406 : 06.10.2007 klo 10:15:10

Kyllähän siinä silti säästää aikaa jos ei tarvitse venailla laukkua lennon jälkeen tai jos ei ole mitään hukattavaa. Yleensä siinä vaiheessa kun muut alkaa kerääntyä hihnoille olen jo ulkona bussissa / maan alla junassa.
Hadji

Poissa Poissa

Vastaus #407 : 06.10.2007 klo 10:34:05

Deostick menee normaalina käsimatkatavarana, hammastahna ja pienet shampoopullot menee siihen yhteen minigripiin kevyesti. Ei tää nyt voi olla näin vaikeeta.

Eivät saa olla yli 100ml pakkauskooltaan.
Bunuel

Poissa Poissa

Vastaus #408 : 06.10.2007 klo 11:03:00

Hotellishampoon kokoinen purnukka ja normihammastahna menee kevyesti alle 100ml.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS

Vastaus #409 : 06.10.2007 klo 12:09:08

Eivät saa olla yli 100ml pakkauskooltaan.

Niin, siksipä taisinkin kirjoittaa että _pienet_. Believe me, minä tiedän lentomääräykset kun lennän viikoittain... ja deostick tosiaan ei ole neste. Roll-on on.
kobra

Poissa Poissa

Vastaus #410 : 08.10.2007 klo 19:42:28

Buukkasin tällaisen pikareissun:

20.11. Hki-Milano-Porto
22.11. Porto-Barcelona-Hki

Tiistaina Volarella Portugaliin, torstaina Barcelonan kautta takaisin. Mennessä viitisen tuntia Milanossa ja takaisin tullessa 10-11 tuntia Barcelonassa. Perillä perjantaina aamulla n. 5.30, eli iltapäiväksi kerkeää vielä töihin. Pari yötä Portossa ja liput matsiin vielä hommattavana, katellaan niitä sitten myöhemmin. Lennot yhteensä n. 130€. Tuolla ei varmaan pääsisi edestakaisin junalla Lahesta Kuopioon.

Onkohan hinnat nousseet tai mä sitten olen missanut jotain, kun saan huomattavasti kalliimman hinnan kyseisestä setistä?

Hki-Mil 40+20 € (verot)
Mil-Por 90+17
Por-Bar 35+14
Bar-Hel 50+14

Elil ähemmäs kolme hunttia yhteensä?  ??? ???
« Viimeksi muokattu: 08.10.2007 klo 20:10:36 kirjoittanut kobra »
mandela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SalPa, Besiktas

Vastaus #411 : 08.10.2007 klo 19:54:56

Dodi, hinnat siis kunnolla ylös kerralla. Hki-Milano nyt jo 90+20.. onneksi tuli kerrankin varattua ajoissa
lasse11

Poissa Poissa

Vastaus #412 : 08.10.2007 klo 19:55:05

Onkohan hinnat nousseet tai mä sitten olen missanut jotain, kun saan huomattavasti kalliimman hinnan kyseisestä setistä?

Hki-Mil 40+20 € (verot)
Mil-Bar 90+17
Por-Bar 35+14
Bar-Hel 50+14

Hitaita varaajia luonnollisesti rangaistaan kun halvat paikat on loppuunmyyty. Toki ei kannata katsoa esimerkiksi Lufthansan hintoja kun ei se ole edes halpis vaikka tarjoaisikin halvemmat hinnat.
Kalza

Paikalla Paikalla

Vastaus #413 : 08.10.2007 klo 20:05:23

Hki-Mil 40+20 € (verot)
Mil-Bar 90+17
Por-Bar 35+14
Bar-Hel 50+14

mjataahh lennät Barcelonaan ja seuraava lento on sitten Portosta Barcelonaan  ???
kobra

Poissa Poissa

Vastaus #414 : 08.10.2007 klo 20:10:21

Typo korjattu, noilla hinnoilla mennään.
Sirahvi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jyväskylän meininki

Vastaus #415 : 08.10.2007 klo 20:39:36

Alkaa tämä 113€:n meno-paluu paljastumaan melko hyväksi paketiksi.

Lainaus
El Diablo
A bar where they play Metal, sometimes they have live converts, too. Good place for those who like Heavy/Thrash/Death/Black Metal. Beer is very cheap here: Only 1 €!

Rua Mártires da Liberdade 216
4050 Porto
Portugal
JuQi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: maajengi

Vastaus #416 : 08.10.2007 klo 21:28:19

vähän reilu 80€ menopaluu. Kyllä nyt hymyilyttää. Aika hyvällä ajoituksella tuli varattua Ylos Portosta löytyi myös halpa hotelli joten mikäs tässä matkaillessa.. Milanossa sitten Jonkun sillan alla? MjItääh?!

1€ oluelle  Tuoppi Ylos
Kalza

Paikalla Paikalla

Vastaus #417 : 08.10.2007 klo 21:44:16

vähän reilu 80€ menopaluu. Kyllä nyt hymyilyttää. Aika hyvällä ajoituksella tuli varattua Ylos Portosta löytyi myös halpa hotelli joten mikäs tässä matkaillessa.. Milanossa sitten Jonkun sillan alla? MjItääh?!

1€ oluelle  Tuoppi Ylos

Pöh, eihän toi ees oo halpaa. Ja varmaan vielä mini eli 0,2 litraa. Eli mennään Suomen räkälähinnoissa.
Elias

Poissa Poissa

Vastaus #418 : 08.10.2007 klo 22:05:23

Tulipa vedettyä pieni itkupotkuraivari, kun tuon Volaren hinnannousun huomasin. Raivarin laannuttua varasin kolmelle hengelle (lisäkseni yksi forumisti "lukee ei kirjoita" + yksi sivunikki) seuraavan paketin.

Koodia:
20.11. Tampere-Lontoo (ilta)
21.11. Lontoo-Porto (aamu)
23.11. Porto-Milano (ilta)
27.11. Milano-Helsinki (aamu)

Lennoille hintaa 102,76 €ooh / lärvi. Tuon vitkastelun takia menneet pari kymppiä tienataan hymyssä suin takaisin Stanstedin lentokentällä tiistain ja keskiviikon välisenä yönä, kun ei tarvitse hotellia maksaa  ::) Ylos

Oliko tuolta Tampereelta tulossa muita forumisteja? Ennen tuota Volare-kiimaa ainakin monet olivat tuota reittiä suunnitelleet, mutta en sitten tiedä kuinka moni tuohon loppujen lopuksi päätyi. Plussana matkalla vielä se, että Interillä on ko. viikonloppuna peli Milanossa (vs. Atalanta)...

E: Näköjään Lama-Larsson ja kumppanit tulossa samoilla lennoilla Portoon päin... Hulinaa Stanstedin suihkuhuoneessa, mjataah?!
« Viimeksi muokattu: 08.10.2007 klo 23:39:40 kirjoittanut Elias »
Sirahvi

Poissa Poissa

Vastaus #419 : 08.10.2007 klo 22:22:12

Pöh, eihän toi ees oo halpaa

Lisätietoja halvemmasta jne.

Oliko tuolta Tampereelta tulossa muita forumisteja? Ennen tuota Volare-kiimaa ainakin monet olivat tuota reittiä suunnitelleet, mutta en sitten tiedä kuinka moni tuohon loppujen lopuksi päätyi.

Lähdemme Tampereelta jo maanantai-iltana. Muita foorumisteja tulossa samoilla lennoilla?
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #420 : 09.10.2007 klo 08:49:01

Näköjään Lama-Larsson ja kumppanit tulossa samoilla lennoilla Portoon päin... Hulinaa Stanstedin suihkuhuoneessa, mjataah?!

Mjötöööh, voit tulla nukkumaan Sinkkiksen syliin "Ylos"
chvy

Poissa Poissa

Vastaus #421 : 09.10.2007 klo 18:07:22

Lähetään muijan kanssa jo perjantaina ja viikko olis tarkotus olla. Ihan pelin takia alkuperäsesti piti mennä, mutta mennään nyt sit samalla lomaillen :)
Kim Suominen

Poissa Poissa

Vastaus #422 : 10.10.2007 klo 08:36:33

Aika huokeita lentoja on jengi bongaillut. Ja joku vielä ruikuttaa, että on menny pari kymppiä liikaa, jos on huntin maksanut. Mul on Lufthansan 290€:n liput Lissaboniin eli vielä väärään kaupunkiin. Junailu sieltä Portoon maksaa n. 20-30 €/sivu, riippuen vähän junan tyypistä. Että repikää siitä  8)
Kalza

Paikalla Paikalla

Vastaus #423 : 10.10.2007 klo 09:40:40

Lisätietoja halvemmasta jne.

No melkein mikä vaan kuppila. Ja marketista samaan hintaan six-pack jne.

Toki kuppiloissa voivat kiskoa jonkunnäköistä turistihintaa kun menee suomikamat päälle sinne kunnon tumuissa solkkaamaan englantia  Ylos

Muistakaas algarvenkävijät sitten että pohjois-portugalissa hanakalja ei ole imperial vaan fino. "Quero um fino, faz favor". Normikalja on toki aina cerveja.
Sirahvi

Poissa Poissa

Vastaus #424 : 10.10.2007 klo 14:53:51

Muistakaas algarvenkävijät sitten että pohjois-portugalissa hanakalja ei ole imperial vaan fino. "Quero um fino, faz favor". Normikalja on toki aina cerveja.

Niin, tästä pitikin kysyä; eli mitäs kaljaa siellä nyt kannattaa sitten kaupasta/kuppilasta ostaa?

??? Ylos

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 69

Siirry: