caucho
Poissa
Suosikkijoukkue: Antonio Cassano
|
|
Vastaus #225 : 18.08.2007 klo 15:39:56 |
|
Olen kyllä antanut itseni ymmärtää, ettei Siperia&Caucho ota lainkaan miestä väkevämpää?! Siperiasta en tiedä mutta mulle kyllä maistuu
|
|
|
|
Ylliksen Mummo
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)
|
|
Vastaus #226 : 18.08.2007 klo 15:42:06 |
|
Siperiasta en tiedä mutta mulle kyllä maistuu Siperia pisti tilaukseen pari fantasiideriä.
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #227 : 18.08.2007 klo 15:48:13 |
|
Siperiasta en tiedä mutta mulle kyllä maistuu :tuoppi :
Oikein Pannaas vielä haaste että yritäpä viinan avustamana päästä mun ikäseen mennessä vastaavaan pelikuntoon kuin allekirjoittanut
|
|
|
|
hatsi
Poissa
|
|
Vastaus #228 : 18.08.2007 klo 16:56:14 |
|
No mä en tällaisessa monsuunissa lähde kyllä täältä saakka tallaamaan keskustaan ja takaisin. Mä rupeen partsin kautta röhnöttään sohvalla raukeana ja rekeetä huudattaen. Ehkä seuraan newcastlen pelin tekstiteeveestä.
Menkää muut vetään ne sata ruoka-annosta pois, ettei mee roskiin.
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #229 : 18.08.2007 klo 19:02:41 |
|
Se oli joku pikkukuuro vaan, itsekin sain maistaa sitä juuri kauppareissulta (mäyris mukaan ) kotiutuessani. Lähden tossa muutaman minuutin päästä itse Höyryyn talsimaan, Jipsku jo soitteli matkan varrelta ja mawerickkin oli koittanut soittaa, mutta olin silloin suihkussa.
|
|
|
|
Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
|
Vastaus #230 : 18.08.2007 klo 22:47:22 |
|
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #231 : 18.08.2007 klo 22:49:14 |
|
Taitaa jäädä multa nämä karkelot väliin, lipsahti eilen brenkun otoksi eikä kyllä huvittaisi kärsiä huomenna kahta kauheampaa darraa. Mulle :keskari:
Huonoin selitys ikinä. Etkö jo tuossa iässä tiedä, että ensimmäisen päivän jälkeen on se kamalin krapula, toisen päivän jälkeen ei mitään.
|
|
|
|
Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
|
Vastaus #232 : 18.08.2007 klo 22:53:59 |
|
Huonoin selitys ikinä. Etkö jo tuossa iässä tiedä, että ensimmäisen päivän jälkeen on se kamalin krapula, toisen päivän jälkeen ei mitään. No ei se kyllä ihan noin mene... sitä paitsi huomenna on mentävä töihin, rahat finaalissa ja väsy painaa. Siis nukkumaan...
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
|
Vastaus #233 : 19.08.2007 klo 08:55:29 |
|
Ei jumalauta, mitä vittua koska mää höyrystä oon lähteny heräsin naapuritalosta...
|
|
|
|
Balla
Poissa
|
|
Vastaus #234 : 19.08.2007 klo 10:40:40 |
|
Huonoin selitys ikinä. Etkö jo tuossa iässä tiedä, että ensimmäisen päivän jälkeen on se kamalin krapula, toisen päivän jälkeen ei mitään. Ammattilaisen lausunnolle
|
|
|
|
|
G-G
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #236 : 19.08.2007 klo 11:15:55 |
|
Miksi vitussa tämä pelattiin Etelässä. Porollako minun sinne täytyis ratsastaa :keskari:
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #237 : 19.08.2007 klo 11:58:22 |
|
|
|
|
|
Karkkipäivä
Poissa
Suosikkijoukkue: Koko Suomen ylpeys
|
|
Vastaus #238 : 19.08.2007 klo 12:00:34 |
|
Hyvät bileet
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #239 : 19.08.2007 klo 12:02:30 |
|
Hyvät bileet Todella. Prinsessa nukku autossa Saunaan jne..?
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
|
Vastaus #240 : 19.08.2007 klo 12:03:18 |
|
Todella. Prinsessa nukku autossa Mihkä jatkoitte viel Höyryn jälkeen? Monelta lähitte meneen?
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #241 : 19.08.2007 klo 12:20:11 |
|
Hyvät bileet Soittosi sai minut kiimaan, mutta karu totuus sen syystä paljastui heti alussa. Olisit vähän hienotunteisempi voinut olla.
|
|
|
|
|
Ylliksen Mummo
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)
|
|
Vastaus #243 : 19.08.2007 klo 12:55:18 |
|
Vähän tärisyttää kyllä... :-X
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #244 : 19.08.2007 klo 15:28:40 |
|
Mihkä jatkoitte viel Höyryn jälkeen? Monelta lähitte meneen? Valomerkkiin asti, eli kolmelta pois. Itse kävin sitten vielä karvakäsiltä pizzan poistamassa (kiitos Jipskun lainaaman kympin ) ja kotona oon yrittänyt katsoa "Poliisin Poika"-elokuvaa, mutta noin ajassa 7.42 oon sen stopannut (varmaan pizzan loputtua) ja puolisen tuntia sitten heräsin
|
|
|
|
kuutonen
Poissa
|
|
Vastaus #245 : 19.08.2007 klo 19:52:12 |
|
KIITOS KAIKILLE :ylos:Oli ERITTÄIN Hyvä meininki lauantaina! Toivottavasti jatkoa seuraa vaikka osanotto oliki odotettua nihkeempää.
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #246 : 20.08.2007 klo 01:31:32 |
|
Hieno reissu oli, harmi vain että porukkaa oli vähemmän kuin Tamun matsissa. Pelistä sanottakoon, että RB:n jätkillä oli uskomaton pulla, pari once in a lifetime vetoa lähti pojilta. Mutta ei siinä mitään, hieno oli pelata ja tulen koska tahansa uudestaan jos ja kun vastaava tapahtuma järjestetään. Ensi kerralla olisi hyvä ottaa sitovat ilmottautumiset ja maksu etukäteen, sen verran paskasti jengi feidas tän homman. Vituttaa tällaset "on kissanristiäiset, kanuuna" yms hommat, itse lähdin matkaan suoraan töistä nukkumatta yhtään ainutta sekuntia. Onneksi sentään edes joku saapui paikalle, kaikille mukana olleille iso ja toivottavasti nähdään pian uudestaan. Kaikin puolin jäi positiivinen maku reissusta, keskiviikkona maaottelun jälkeen uudestaan, jos joku forumisti on niin kiltti ja haluaa majoittaa minut yöksi
|
|
|
|
Rusakko
Poissa
|
|
Vastaus #247 : 20.08.2007 klo 07:48:53 |
|
Kuvia olisi tapahtumasta kiva nähdä... Pääsin jopa maalitilastoihin , tosin se meni omiin Maalivahti lähti vastaan katkaisemaan hyökkäystä. jonka jälkeen pallo lähti pomppimaan kohti meidän maalia. Yritin katkaista ja pistin jalkaa väliin ja sinnehän se pallo maaliin meni. Minulle. Olisi kyllä ehkä ilman kosketustanikin mennyt maaliin.
|
|
|
|
Amado Guevara
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #248 : 20.08.2007 klo 12:16:03 |
|
Kuvia olisi tapahtumasta kiva nähdä... Pääsin jopa maalitilastoihin , tosin se meni omiin Maalivahti lähti vastaan katkaisemaan hyökkäystä. jonka jälkeen pallo lähti pomppimaan kohti meidän maalia. Yritin katkaista ja pistin jalkaa väliin ja sinnehän se pallo maaliin meni. Minulle. Olisi kyllä ehkä ilman kosketustanikin mennyt maaliin. Joo, mun piikkiinhän se seikkailu meni, yritin kovalla itseluottamuksella lähteä tekemään maalia, mutta omiinhan se siitä sitten pomppi. Boottiksella on paljon kuvamateriaalia, sitä odotellessa...
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #249 : 20.08.2007 klo 12:27:04 |
|
Täytyy sanoa, että järjestelyt eivät olisi voineet olla paremmat. Siitä hatsille iso ja mahtava Harmi vaan tosiaan, ettei tapahtuma päässyt ihan täysiin mittakaavoihin. Hauskaa oli silti ja hyvät jälkipelit. Mulla on muutama hassu kuva lähinnä pilkkuskabasta, voin yrittää pistää niitä tänne joskus lähitulevaisuudessa.
|
|
|
|
|
|