Juusela
Poissa
Suosikkijoukkue: Sun mutsis
|
|
Vastaus #25 : 30.07.2007 klo 16:29:02 |
|
Jatketaan offtopicia, mutta aikanaan oli sellainen alasarjajoukkuekin kuin Patterinhaka. Muun muassa molemmat enoni ovat pelanneet siinä joskus 60-luvulla - mutsin perhe asui aikanaan Kanslerintiellä. Mä oon muuten käynyt sitä tarhaa Kiinnostaa muuten IHAN VITUSTI!
|
|
|
|
säkki
Poissa
|
|
Vastaus #26 : 30.07.2007 klo 21:13:52 |
|
Kiinnostaa muuten IHAN VITUSTI! Offtopic nyt ole sen turhempaa kuin huudella "ylös". Kävin itsekin sitä tarhaa (päiväkotia tjsp) ja olin myös kentän viereisessä pikkutarhassa päivähoidossa. Hyvällä tuurilla saan peleihin mukaan kiskottua jopa 6 kaveria, mutta pahalta vaikuttaa ettei kummaltakaan foorumilta löydy juuri ollenkaan kiinnostusta :keskari:
|
|
|
|
Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
|
Vastaus #27 : 30.07.2007 klo 21:24:05 |
|
Offtopic nyt ole sen turhempaa kuin huudella "ylös". Kävin itsekin sitä tarhaa (päiväkotia tjsp) ja olin myös kentän viereisessä pikkutarhassa päivähoidossa.
Sama Mä kyllä aina karkasin sieltä, kun typerä puistotäti vittuili. Kiipesin vaan aidan yli ja juoksin himaan : No joo. Jos nämä patukkalaisten kokoontumisajot loppuis tähän, ettei kaiken maailman janarit vedä cryangryjä.
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
|
Vastaus #28 : 30.07.2007 klo 23:04:58 |
|
Hyvällä tuurilla saan peleihin mukaan kiskottua jopa 6 kaveria, mutta pahalta vaikuttaa ettei kummaltakaan foorumilta löydy juuri ollenkaan kiinnostusta
Jos saat peräti 6 hommattua niin sittenhän me saadaan jo hyvät pelit, olettaen että tältä foorumilta saadaan minimissään muutama ja samoin Murolta (sieltä ehkä vähän enemmän). Onkohan ketään ketkä olis halukkaita maalivahdeiksi? Itse en ainakaan missään nimessä. Muuten joutuu varmaan pelaamaan jollain suoraan syötöstä maalit -säännöllä tai muuta vastaavaa. Mutta jos 2 maalivahtia saatais niin olis jo aivan loistavat 4+1vs4+1 pelit
|
|
|
|
Blitzkrieg
Poissa
Suosikkijoukkue: V niin kuin Verkosto
|
|
Vastaus #29 : 30.07.2007 klo 23:09:09 |
|
No joo. Jos nämä patukkalaisten kokoontumisajot loppuis tähän, ettei kaiken maailman janarit vedä cryangryjä.
Näen jo Tylkkärin otsikot, kun Waikku palaa läpimutogradunsa saavuttaman suosion siivittämänä Turkuun luennoimaan: Feministi sai tarpeekseen Patukasta jo lukiossa.
|
|
|
|
säkki
Poissa
|
|
Vastaus #30 : 31.07.2007 klo 00:16:10 |
|
Eiköhän se Juipe mene siihen (jos pelaajia on tarpeeksi) että kaikki on vuorollaan maalissa ja kaikki sitä vihaa mutta jos liian vähän pelaajia täytyy just suoraan syötöstä tai päällä jne... näin ainakin yleensä.
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
|
Vastaus #31 : 31.07.2007 klo 01:03:37 |
|
Eiköhän se Juipe mene siihen (jos pelaajia on tarpeeksi) että kaikki on vuorollaan maalissa ja kaikki sitä vihaa mutta jos liian vähän pelaajia täytyy just suoraan syötöstä tai päällä jne... näin ainakin yleensä.
Selvä, kyllähän se sopii, mutta itse en ainakaan saa maalivahtina oikeasti mitään, en yhtään mitään kiinni. Sen sijaan voin tehdä nousuja omalta maalilta tukemaan hyökkäyksiä. : Mutta ei ne höntsymaalivahdit niin harvinaisia ole, että uskon siihen hommaan halukkaita ehkä jopa löytyvän.
|
|
|
|
bergerinpatrik
Poissa
Suosikkijoukkue: LFCInter
|
|
Vastaus #32 : 31.07.2007 klo 09:21:12 |
|
Onko löytynyt lissää höntsäilijöitä... Itekki voisin ehkä kaverin kanssa tullakki, mikäli taso ei oo kovin kova :
|
|
|
|
säkki
Poissa
|
|
Vastaus #33 : 31.07.2007 klo 10:45:47 |
|
Uskokaa pois sillä tasolla ei niin väliä. Käykää ainakin pari kertaa kokeilemassa ja kyllä jokaisella se tuntuma palloon pikkuhiljaa paranee peli peliltä Ja ehdottomasti ottakaa kaikki kiinnostuneet kaverit mukaan. En millään jaksa uskoa, että liikaa saadaan porukkaa liikkeelle.
|
|
|
|
bergerinpatrik
Poissa
|
|
Vastaus #34 : 01.08.2007 klo 19:36:40 |
|
Millo ois seuraavat höntsyt. Kupittaan kentistä mulla on vähä huonot fiilikset et maalit taitaa olla lukossa, poislukien sitä vikaa "kenttää" lemminkäisenkadun päässä...
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
|
Vastaus #35 : 01.08.2007 klo 19:39:10 |
|
Millo ois seuraavat höntsyt. Kupittaan kentistä mulla on vähä huonot fiilikset et maalit taitaa olla lukossa, poislukien sitä vikaa "kenttää" lemminkäisenkadun päässä...
Olin taas tänään potkimassa ja koko ajan oli tyhjää tilaa esim. Kupittaan 2:lla. Maalit on ehkä lukossa muutamilla luonnonnurmilla, mutta Kupittaan molemmilla tekonurmilla on maalit, lisäksi siellä kauempana Kupittaan vanhemman tekonurmen takana olevalla nurmikentällä on 3 maalia ja puistoissa on niitä käsipallomaaleja. Kyllä Kupittaa on selvästi paras koko Turussa futikseen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2007 klo 19:40:19 kirjoittanut Juipe »
|
|
|
|
|
säkki
Poissa
|
|
Vastaus #36 : 12.08.2007 klo 15:25:57 |
|
Portugali on nähty ja keskiviikko lähestyy niin muistutetaas taas. Kello 18:00 kaikki jalalliset höntsäämään. Nähdään jossain parkkipaikan kulmilla.
|
|
|
|
Kartanonherra
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu
|
|
Vastaus #37 : 12.08.2007 klo 15:26:44 |
|
Mimmosta sakkia siellä on?
|
|
|
|
Kalza
Poissa
Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF
|
|
Vastaus #38 : 12.08.2007 klo 16:05:45 |
|
Mimmosta sakkia siellä on?
Paha sanoa varmaan jos ensi keskiviikkona vasta on ekat pelit. Taso ei varmaan ainakaan huimaa Paljos niitä Murolaisia on tulossa? Hieno ratkaisu sieltä pyytää porukkaa, on varmaan hyviä pelaajia ja kovia panemaan! Mut kaipa mä ainakin olen tulossa höntsäilemään, tai ainakin kokeilemaan josko polvet kestää. Mulla on hyvät mokken hanskat, otetaan mukaan.
|
|
|
|
bergerinpatrik
Poissa
|
|
Vastaus #39 : 12.08.2007 klo 16:31:23 |
|
Paha sanoa varmaan jos ensi keskiviikkona vasta on ekat pelit. Taso ei varmaan ainakaan huimaa Paljos niitä Murolaisia on tulossa? Hieno ratkaisu sieltä pyytää porukkaa, on varmaan hyviä pelaajia ja kovia panemaan! Mut kaipa mä ainakin olen tulossa höntsäilemään, tai ainakin kokeilemaan josko polvet kestää. Mulla on hyvät mokken hanskat, otetaan mukaan. Tulisin muuten, mut perhanan työvuoro pukkas ke-illaksi
|
|
|
|
Kalza
Poissa
|
|
Vastaus #40 : 12.08.2007 klo 16:35:18 |
|
Tulisin muuten, mut perhanan työvuoro pukkas ke-illaksi Ens kerralla sitten... Yhden murolta pelaamaan tulossa olevan signaturesta: Sulevin mielestä olen 'Himonussija!' Mahtaakohan muutkin sieltä tulevat olla yhtä hyviä panomiehiä?
|
|
|
|
Red Cloud
|
|
Red Cloud
Vastaus #41 : 12.08.2007 klo 16:46:16 |
|
Tällainen kyllä kiinnostaa. Pelaatteko siis sekä keskiviikkona että lauantaina? Katsotaan josko uskaltaisin joskus tulla kokeilemaan.
|
|
|
|
Kalza
Poissa
|
|
Vastaus #42 : 12.08.2007 klo 16:58:59 |
|
Tällainen kyllä kiinnostaa. Pelaatteko siis sekä keskiviikkona että lauantaina? Katsotaan josko uskaltaisin joskus tulla kokeilemaan.
Niin siellä aikataulussa lukeepi, ke ja la. Itse en välttämättä aina lauantaisin pääse jos tulee jotain muuta reissua, mutta keskiviikot ainakin pitää käydä höntsäämässä! Ei ole pahemmin palloa tullut potkiskeltua vaikka olisi ihan hyviä ilmojakin ollut... Keskiviikoksikin on luvattu vallan mainiota ilmaa, 24 astetta eikä vesisadetta Mukaan vaan ensi keskiviikkona niin näkee minkänäköisiä naamoja siellä pelailee, sitten on helpompi seuraavilla kerroilla löytää porukka
|
|
|
|
Red Cloud
|
|
Red Cloud
Vastaus #43 : 12.08.2007 klo 17:03:16 |
|
No en ole nyt Turussa, mutta voi olla, että ensi lauantaina tulen veljeni kanssa pelaamaan.
|
|
|
|
Kalza
Poissa
|
|
Vastaus #44 : 12.08.2007 klo 17:06:15 |
|
No en ole nyt Turussa, mutta voi olla, että ensi lauantaina tulen veljeni kanssa pelaamaan.
Kavereita myös mukaan jos joltain sellaisia löytyy
|
|
|
|
bergerinpatrik
Poissa
|
|
Vastaus #45 : 12.08.2007 klo 17:10:49 |
|
Ens kerralla sitten... Yhden murolta pelaamaan tulossa olevan signaturesta: Mahtaakohan muutkin sieltä tulevat olla yhtä hyviä panomiehiä? Jep. Mulla on lauantainakin työpäivystys, mutta mikäli keikkoja ei tule, niin pääsen kyllä paikalle. Otan kaverin mukaan, en ole sitte huonoin
|
|
|
|
säkki
Poissa
|
|
Vastaus #46 : 12.08.2007 klo 19:33:55 |
|
Murosta varmaan muutama voisi tulla, veikkaan 4. Kyllä pelit saadaan
|
|
|
|
STPS
Poissa
|
|
Vastaus #47 : 13.08.2007 klo 12:14:13 |
|
Kunto on sysipaska ja pelituntumaa tältä kesältä säälittävän vähän, mutta voisin osallistua ja saan paikalle ehkä muutaman muunkin.
|
|
|
|
Kalza
Poissa
|
|
Vastaus #48 : 13.08.2007 klo 12:23:13 |
|
Kunto on sysipaska ja pelituntumaa tältä kesältä säälittävän vähän, mutta voisin osallistua ja saan paikalle ehkä muutaman muunkin.
Hyvä hyvä, tuskin meitä siellä liikaa tulee olemaan Pitäiskö sopia miittipaikaksi vaikka Liikuntaviraston nurkka? Se olisi ehkä helpoin paikka löytää, kaikki varmaan osaavat sinne
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
|
Vastaus #49 : 13.08.2007 klo 12:31:26 |
|
Hyvä hyvä, tuskin meitä siellä liikaa tulee olemaan Pitäiskö sopia miittipaikaksi vaikka Liikuntaviraston nurkka? Se olisi ehkä helpoin paikka löytää, kaikki varmaan osaavat sinne Mun mielestä sovittiin jo miittipaikaksi Kupittaa 2, josta voidaan sitten siirtyä haluamallemme kentälle? Kupittaan 2 on siis tekonurmikenttä heti Veritas Stadionin edessä viistosti kendohallia vastapäätä. Mukana keskiviikkona Kartoitetaan vähän listaa, ketkä kaikki mukana ensimmäisissä höntsyissä: 1) Juipe 2) Kalza 3) Stps 4) säkki jatkakaa Paikka ja aika vielä siis: ke 15.8. klo 17.00 Kupittaa Tapaaminen Kupittaa 2:lla, josta voidaan siirtyä haluamallemme kentälle.!HUOM! Aikaa siis aikaistettiin tunnilla, jotta kaikki ehtii katsomaan CL-karsintaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.08.2007 klo 20:09:52 kirjoittanut Juipe »
|
|
|
|
|
|
|