FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 13:00:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 3
 
Kirjoittaja Aihe: RoPS - FC Hämeenlinna 29.7.2007 klo 18:30 - Jatkuuko voittoputki?  (Luettu 2766 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


: 26.07.2007 klo 02:33:37

Aikainen lintu madon nappaa. Joten päätin avata jo nyt topikin. Nyt tänne ennakko odotuksia ja veikkauksia.

Itse toivoisin Koipan penkillä oloa ja Burklon peluutusta. Peurakaan ei ois huono valinta. Majava on mielestäni hyvä kun tulee vaihdosta nopeana miehenä väsyneitten vastustajien sekaan.

Vai onkohan järkeä muuttaa voittavaa kokoonpanoa?  ???  :o
grönvit

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 26.07.2007 klo 02:38:14

Veikkaan 0-1. Ylos
shots

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 26.07.2007 klo 02:39:21

Veikkaan 0-1. Ylos

Veikkaan KuPSin hyytymistä Ylos Rovaniemelle vahva Ylos
grönvit

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 26.07.2007 klo 02:40:41

Veikkaan KuPSin hyytymistä. Rovaniemelle vahva Ylos
Joko tunnustat olevasi kotoisin Lapista? :D :keskari:
shots

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 26.07.2007 klo 02:42:00

Joko tunnustat olevasi kotoisin Lapista? :D :keskari:

Jos Pohjois-Helsinki lasketaan Lapiksi niin kyllä.
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #5 : 26.07.2007 klo 02:42:41

Jos Pohjois-Helsinki lasketaan Lapiksi niin kyllä.

Vili muhammadin mielestä varmaan seki on jo Lappia  :-[

Ja ite veikkaan rohkeasti 2-0  Ylos
vaikka hämeenlinnalaiset möykyttiki vähän GBKta
shots

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 26.07.2007 klo 02:45:06

Ja ite veikkaan rohkeasti 2-0  Ylos
vaikka hämeenlinnalaiset möykyttiki vähän GBKta

RoPSin kyydissä mennään Ylos Saatanan savolaiset/oululaiset ku tulee aina sotkemaan kaikki laatutopikit :keskari:
grönvit

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 26.07.2007 klo 02:46:30

RoPSin kyydissä mennään Ylos Saatanan savolaiset/oululaiset ku tulee aina sotkemaan kaikki laatutopikit
Vittu mä tiesin, että sä oot lappalainen. :-[ :keskari:
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #8 : 26.07.2007 klo 02:47:43

Vittu mä tiesin, että sä oot lappalainen. :-[ :keskari:

Saatanan grönvit heitä vittuun tuo sä mä kieli ja puhu miten siellä savossa kuuluu. Missä maakunnan ylpeys mjötööh!?  :o
shots

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 26.07.2007 klo 02:50:06

Vittu mä tiesin, että sä oot lappalainen. :-[ :keskari:

Jos KuPSin peli menee sekaisin yhtä pienestä niin ei oo vahvasti pullat uunissa... ::)
grönvit

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 26.07.2007 klo 02:52:39

Saatanan grönvit heitä vittuun tuo sä mä kieli ja puhu miten siellä savossa kuuluu. Missä maakunnan ylpeys mjötööh!?  :o
Voitko kertoa minulle, miten savolaisen kuuluu puhua? :)

Työpaikaltasi?
« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 klo 02:53:40 kirjoittanut grönvit »
shots

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 26.07.2007 klo 02:54:22

Työpaikaltasi?



 ???
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #12 : 26.07.2007 klo 02:56:46

Voitko kertoa minulle, miten savolaisen kuuluu puhua? :  )

Työpaikaltasi?

Itsehän en jaksa sitä tutkia muttei se mää sää kielellä mene.

Valitettavasti vielä etelässä (HUOM Kuopio ei ole mitään etelä suomea) päin (esim grönvit) voi löytyä ihmisiä jotka luulevat että porotalous ois kova sana Rovaniemellä  :-[ täälä oo ku Lapin Liha. En edes muista millon näin viimeksi poron  :o :o
« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 klo 03:00:22 kirjoittanut Kikkara »
grönvit

Poissa Poissa


Vastaus #13 : 26.07.2007 klo 03:01:20

Itsehän en jaksa sitä tutkia muttei se mää sää kielellä mene.

 Valitettavasti vielä etelämpää ( esim grönvit) voi löytyä ihmisiä jotka luulevat että porotalous ois kova sana Rovaniemellä  :-[ täälä oo ku Lapin Liha. En edes muista millon näin viimeksi poron  :o
Jostain kumman syystä täällä savossa moni käyttää näitä sä ja mä sanoja, niinkuin veikkaisin, että siellä Rovaniemellä käytetään kanssa. Korjaa, jos olen väärässä.

Ja kiitos siitä, kun oikaisit väärät käsitykseni Rovaniemen päätyöllistäjistä. Ylos
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #14 : 26.07.2007 klo 03:03:19

Kyllä tääläki tuo mä sä kieli kukoistaa. Itsehän vetelen suurimmissa määrin vielä mie sie. Muttei täälä hoon päälle puhuta niinku muuan idiootti luulee. Se on sanottava vielä. Pitää mennä vielä pohjosemmas
shots

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 26.07.2007 klo 03:06:29

Jostain kumman syystä täällä savossa moni käyttää näitä sä ja mä sanoja, niinkuin veikkaisin, että siellä Rovaniemellä käytetään kanssa. Korjaa, jos olen väärässä.

Johtuiskohan siitä että kaikki haluis olla niin ku me täällä stad...korjaan hesassa Ylos
grönvit

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 26.07.2007 klo 03:16:36

Johtuiskohan siitä että kaikki haluis olla niin ku me täällä stad...korjaan hesassa Ylos
Millonkas sä muutitkaan Oulusta sinne Helsinkiin? Kai oot jo tuparit pitänyt? ;)

e: palataan aiheeseen.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 klo 03:31:22 kirjoittanut grönvit »
Kutvonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS


Vastaus #17 : 26.07.2007 klo 10:14:34

Kyllähän ennakkoon arvioituna RoPS:n voittoa tästä odotan. Seura on ottanut viisi perättäistä voittoa sarjassa ja niistä neljässä noussut maalin tappioasemasta voittoon, poislukien tietysti viime ottelu. Sambialaishyökkääjä Nchimunya Mweetwa on tehnyt peräti kuudessa perättäisessä ottelussa maalin ja hyökkäyspeli toimii muutenkin varsin mallikkaasti, vaikka ajoittain tosin hyökkäyksiinlähdöt ovat vähän verkkaisia poikittaissyöttöineen ja puolustuksen kautta uudelleenaloituksineen. Joukkueen terveystilanne on myös hyvä, vain pitkäaikaispotilaat (J. ja M. Gröhn ja Adams) ovat tietääkseni edelleen lasaretissa.

Vaikka voittavaa joukkuetta ei pitäisi vaihtaa niin todennäköisesti itsekin tekisin saman muutoksen kuin muut, eli istuttaisin Koiviston penkille koska viimeisimmät otteet ovat olleet totuttua heikompia. Kenet sitten tilalle? Burklo olisi yksi vaihtoehto, sillä amerikkalainen on mielestäni parempi keskikentällä kuin puolustuksessa vaikka pakiksi alunperin mies hankittiin. Mahdolliset muut nimet Koipan tilalle ovat Peura (jolla tosin uupuu pelituntumassa ja -kunnossa) ja Majava (joka taitaa kuitenkin olla parempi vaihdosta iskiessään). Harmi kun M. Gröhnillä renklaa polvet, siinä olisi yksi hyvä vaihtoehto lisää. Juniorijoukkueen pelaajista (lähinnä Maisonvaara) ei ehkä taida ihan vielä olla tälle tasolle, tosin sitähän ei kokeilematta tiedä.

Rönkön itseluottamukselle viime ottelun nollapeli teki varmasti hyvää. Samoin keskikentän Godar paransi selvästi JJK-ottelun notkahduksestaan ja palasi enemmän omalle tasolleen, ollen vahvasti mukana Atlantis-ottelun huipputärkeässä avausmaalissa hankkien sen rangaistuspotkun. Puolustuspeli Kundan johdolla toimii hyvin.

Hämeenlinnaa ei kuitenkaan sovi aliarvioida. Se antoi varoituksen vaarallisuudestaan pöllyttämällä GBK:n selvin numeroin ja Rovaniemelle tulevat joukkueet eivät lähde yltiöpäisesti hyökkäämään, joten siinä mielessä odottaisin ratkaisua vasta toisella puoliajalla, vierailijoiden väsyessä ja RoPS:n kuntopohjan purressa. Toki jalkapallo on arvaamaton peli ja aikainen maali muuttaisi kummasti pelin luonnetta.
kilu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1.RoPS 2. Suomen A-Maajoukkue


Vastaus #18 : 26.07.2007 klo 13:00:22

Kyllä Koippa taitaa jäädä nyt penkille ja Jobu nousee laituriksi. Tulosveikkauksena 3-0.
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #19 : 26.07.2007 klo 14:37:28

Joo tulihan sitä asiaa tähänki topiciin eikä vain samaa paskaa jauhantaa mitä oli jo tuolla ylempänä. Niin tosiaan eiköhän se Koivisto istu kiltisti penkillä tässä pelissä ja laidassa pelannee Burklo/Peura. Hämeenlinna ilmeisesti saanut taas jotain Honka-apuja kun viimeksi Verno taisi olla GBK:ta vastaan mukana, mutta kyllä RoPSin nykykunnolla pitäisi Hämeenlinnaa möykyttää. Sen verran on eroja pelaajamateriaalissa. 3-0 on aikalailla nappitulos tästä pelistä Ylos
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen


Vastaus #20 : 26.07.2007 klo 14:41:21

1-2 Hämeenlinna vie ja voittoputki jatkuu, siis toinen voitto putkeen.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #21 : 26.07.2007 klo 14:42:05

Peksin maalihanat on auki, Autio tekee tilanteet, Ilpo kyykyttää keskikentällä, Kojola hoitaa alakerran ja Soukiala torjuu jos torjuttavaa jää. Tuoppi
Muita Honka-apuja ei ole kuin Verno, joka on paikkaamassa Uusitorpan sairaslomaa.
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #22 : 26.07.2007 klo 14:44:56

Aika rohkeita veikkauksia on tullu, ainaki edellisessä viestissä  :D
Mika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo


Vastaus #23 : 27.07.2007 klo 11:11:56

Chilufya on loukannut jalkansa, sekä Mweetwa ollut kipeänä koko viikon. Olisi todella iso menetys jos Mweetwa ei pelaisi. :(
Kutvonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS


Vastaus #24 : 27.07.2007 klo 11:48:49

Hitto, ikäviä uutisia. No, eihän noille mitään (enää) voi. Ketkähän ovat korvaajia? Meetun puuttuminen näkyisi kyllä varmasti, vaikka tosin kyllä kärkeen saadaan vaikkapa Peura. Tosin Antin otteet eivät ole samanlaisia kuin Meetulla, lisäksi pelituntuma on vähän heikonlainen kun jämäminuuteille on joutunut tyytymään. Kuka sitten Ykän tilalle? Harmi kun J. Gröhn ja Adams (luontaisia toppareita molemmat) ovat sivussa, samoin kuin M. Gröhn joka hänkin kykenee paikkaamaan. Odotettavissa ilmeisesti Godar topparina, olettaen että Atlantis-pelin lopussa saatu tälli ei pelaamista haittaa.

 
Sivuja: [1] 2 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa