Niistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kusitauko!
|
|
Vastaus #325 : 27.07.2015 klo 17:02:16 |
|
Jos itse omalla nimellään verkkoon kirjoittelee niin mikäs yksityishenkilön suoja silloin mielestäsi pätee? Edelliseen postaukseen liittyen siis.
En tajuu, mikä johtuu siitä, et mua ei kiinnosta. Mut(umba) on vanperssiist, et tämä karamelli saa jatkoo, eikä MODEKIISSELIT TEE MITÄÄN ASIALLE??? Pate on hyvä jätkä ja ammattitaitoinen mies, jolle Inter on hengen ja veren asia. Kaikki kunnia ja tsemppiä. Topic lukkoon!!
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #326 : 27.07.2015 klo 17:10:33 |
|
Pate on hyvä jätkä ja ammattitaitoinen mies
Millä alalla?
|
|
|
|
Niistaja
Poissa
|
|
Vastaus #327 : 27.07.2015 klo 17:19:37 |
|
Millä alalla?
Sellasella alalla ja sellasilla resursseilla, mistä sä ja mä voidaan vaan uneksii. Hän tulee vielä näyttämään kaikille tämänkin sivun naureskelijoille, missä kaappi seisoo!! Lainataan vielä (hahahahaa vituttaako kun ette tiedä onks tää mun pääst vai oikee juttu!!??) erästä Veikkausliigan legendaa "parasta mitä turkulaiselle jalkapallolle on ikinä tapahtunut on Håkans"
|
|
|
|
kouhi
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
|
Vastaus #328 : 27.07.2015 klo 17:19:50 |
|
Millä alalla?
Luonnontuotteisiin liittyvällä alalla kenties.
|
|
|
|
JohanL
Poissa
|
|
Vastaus #329 : 27.07.2015 klo 17:27:41 |
|
Sellasella alalla ja sellasilla resursseilla, mistä sä ja mä voidaan vaan uneksii. Hän tulee vielä näyttämään kaikille tämänkin sivun naureskelijoille, missä kaappi seisoo!! Lainataan vielä (hahahahaa vituttaako kun ette tiedä onks tää mun pääst vai oikee juttu!!??) erästä Veikkausliigan legendaa "parasta mitä turkulaiselle jalkapallolle on ikinä tapahtunut on Håkans" Mullekkin yksi alansa ammattilainen kerran sanoi, että mulla on maailman isoin kulli, eikä mun pitäisi nussia ollenkaan aasialaisia naisia. Mua lähinnä vituttaa se, että sun näppiksiä näpyttelevien sormien omistajan arvailu on aivan liian helppoa, eikä se tuo minkäänlaista haastetta. Eihän tästä yhdestä herrasta voi olla kuin yhtä mieltä. On todellinen harmi, että TPSllä ei ole samoja resursseja kuin Interillä, jolla ei ole koskaan mahdolisuutta nousta oikeasti kiinnostavaksi Veikkausliiga joukkueeksi.
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #330 : 27.07.2015 klo 17:28:18 |
|
Sellasella alalla ja sellasilla resursseilla, mistä sä ja mä voidaan vaan uneksii.
No joo, totta. Ei oo meillä pinkka yhtä kunnossa vetää älliä mäelle. Alan miehiä viimeisen päälle.
|
|
|
|
Niistaja
Poissa
|
|
Vastaus #331 : 27.07.2015 klo 17:32:20 |
|
Lopettakaa jo!! Mitä pahaa Pate teille on tehny, vai onko tosiaan vaan niin hauskaa, kun jollakin menee joskus hieman heikommin?? Vois käydä läpi ennemmin, mitä hyvää Patrik on tuonut kotimaiseen jalkapalloon, ja minkätason pelimiehiä hän on vuosien varrella tänne saanut houkuteltua.. Enemmänkin toivoisin Suomeen hänen kaltaisiaan futista täysin hengittäviä ihmisiä. KENDO VITTUUN SUOMESTA!!
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #332 : 27.07.2015 klo 17:34:58 |
|
Mitä pahaa Pate teille on tehny, vai onko tosiaan vaan niin hauskaa, kun jollakin menee joskus hieman heikommin??
Miten niin heikommin? Ammattitaitoinen kaveri painaa ylivertaisilla resursseilla menemään. Tai niin minulle on kerrottu.
|
|
|
|
Niistaja
Poissa
|
|
Vastaus #333 : 27.07.2015 klo 17:42:00 |
|
Miten niin heikommin? Ammattitaitoinen kaveri painaa ylivertaisilla resursseilla menemään. Tai niin minulle on kerrottu.
Juuri näin! Isänsä pyörittämän firman rahoilla hän saa toteuttaa omaa intohimoaan, eli omaa jalkapallojoukkuetta. Ihan ok on mennyt tässä, nyt ehkä kääntävä nivel menee ennemmin sen istuvan hollantilaisen, kuin itse pääjehun suuntaan. Mut sehän nyt on jo aivan toinen tarina.. Marcel Mahouve Raul Peralta Serge Ngal Dominic Chatto Kennedy Nwanganga Richard Teberio Aristides Pertot Muutama mainitakseni, ihan kelpo pelimiehiä kotoliigaan, eikö?? Karavaani kulkee, ja kateelliset panettelevat.
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #334 : 27.07.2015 klo 17:43:43 |
|
Mihin viittasit sillä kun levittelet täällä internetissä että Patella menee vähän heikommin?
|
|
|
|
Keijo100
Paikalla
|
|
Vastaus #335 : 27.07.2015 klo 17:47:48 |
|
Juuri näin! Isänsä pyörittämän firman rahoilla hän saa toteuttaa omaa intohimoaan, eli omaa jalkapallojoukkuetta. Ihan ok on mennyt tässä, nyt ehkä kääntävä nivel menee ennemmin sen istuvan hollantilaisen, kuin itse pääjehun suuntaan. Mut sehän nyt on jo aivan toinen tarina.. Marcel Mahouve Raul Peralta Serge Ngal Dominic Chatto Kennedy Nwanganga Richard Teberio Aristides Pertot Muutama mainitakseni, ihan kelpo pelimiehiä kotoliigaan, eikö?? Karavaani kulkee, ja kateelliset panettelevat. Tässä ulkolaistenhommaamislotossa on muutama osunut ihan kohdilleenkin. Floppeja taitaa olla moninkertainen määrä.
|
|
|
|
kouhi
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
|
Vastaus #336 : 27.07.2015 klo 17:48:08 |
|
Juuri näin! Isänsä pyörittämän firman rahoilla hän saa toteuttaa omaa intohimoaan, eli omaa jalkapallojoukkuetta. Ihan ok on mennyt tässä, nyt ehkä kääntävä nivel menee ennemmin sen istuvan hollantilaisen, kuin itse pääjehun suuntaan. Mut sehän nyt on jo aivan toinen tarina.. Marcel Mahouve Raul Peralta Serge Ngal Dominic Chatto Kennedy Nwanganga Richard Teberio Aristides Pertot Muutama mainitakseni, ihan kelpo pelimiehiä kotoliigaan, eikö?? Karavaani kulkee, ja kateelliset panettelevat. Andrey Almeida Maxi Asis Daniel Bazan Vera Antonio Correia Davi Rancan Guillano Grot Laercio Ramos jr Renan Oliveira Daniel Osinachi Soga Sambo Claudio Verino Just Saying.
|
|
|
|
Niistaja
Poissa
|
|
Vastaus #337 : 27.07.2015 klo 18:03:06 |
|
Mihin viittasit sillä kun levittelet täällä internetissä että Patella menee vähän heikommin?
Edellisellä sivulla viitattuihin asioihin. Ajattelin vaan, et ilkkuminen nimimerkin takaa ja noin niinkuin muutenkin on tyhmää. Samat henkilöt kuitenkin kasvotusten tekevät mitä herra Håkans sanoo, tai vikisevät pusikoissa, kun käyttörahaa jaetaan. Hyvää listaa ulkomaalaisista, n. puolet osu, muut aivan muualta. "ei hyvänkään artistin kaikki tuotanto ole kultaa"
|
|
|
|
Petsari
Poissa
|
|
Vastaus #338 : 28.07.2015 klo 08:16:16 |
|
Tämä topic on tosiaan kuin suoraan seiskapäiväälehdestä. Yksityishenkilön futiskatsomosssa heuutelemisesta ym. kirjoitetaan välittömästi tänne. Eihän täällä makseta edes vihjepalkkiota.
Niistäjä tarttunut oikeaan asiaan. Topic lukkoon!
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
|
Vastaus #339 : 28.07.2015 klo 08:21:19 |
|
Miksei Patrik Håkansista ja hänen tempauksistaan saa kirjoitella ja keskustella siinä missä esim. Miiga Juntusestakin?
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
|
Vastaus #340 : 28.07.2015 klo 08:31:26 |
|
Jos puhutaan henkilöstä, joka "toteuttaa omaa intohimoaan, eli omaa jalkapallojoukkuetta" ja tämä jalkapallojoukkue sattuu olemaan Suomen Veikkausliigan kärkipään joukkue, niin kyllähän kyseessä on tämän (jalkapallo)foorumin tasolla julkisuuden henkilöstä. Samaan tapaan kuin vaikkapa Miiga tai Tuomo Saarnio, joille taitaa sataa paskaa niskaan hieman eri tasolla (jokainen arvioikoon itse kuinka ansaittua). Turha olettaa täälläkään hyssyttelyä.
|
|
|
|
Dagger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC
|
|
Vastaus #341 : 28.07.2015 klo 08:34:35 |
|
Tämä topic on tosiaan kuin suoraan seiskapäiväälehdestä. Yksityishenkilön futiskatsomosssa heuutelemisesta ym. kirjoitetaan välittömästi tänne. Eihän täällä makseta edes vihjepalkkiota.
Niistäjä tarttunut oikeaan asiaan. Topic lukkoon!
Samaa mieltä. Pate on pate ei ne hänen "yksityis"asiansa tänne FutisForumille kuulu,vaikka liippaavatkin läheltä futista. Joku Juntunen nyt on vähän eri asia kumminkin manageri.
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
|
Vastaus #342 : 28.07.2015 klo 08:39:01 |
|
Selittäkää nyt vielä tyhmälle, että mikä yksityisasia on esim. känniset toilailut matsien aikana? Kaveri on, tai ainakin kuvittelee olevansa, Interin kykyjenetsijä. Silloin hänellä on merkitävä rooli Veikkausliigajoukkueessa, jolloin keskustelu täällä, kuten yllä sanottiin, on ihan yhtä oikeutettua kuin muistakin suomifutiksen taustahenkilöistä.
|
|
|
|
Niistaja
Poissa
|
|
Vastaus #343 : 28.07.2015 klo 10:53:25 |
|
Ei mitään hätää.
Modet sen päättää täällä, onko loukkaavaa vai ei, joten jatkakaa ihmeessä vaan paskanjauhantaa ja toisen henkilön tahallista mustamaalaamista.
Kyllä se karma sitten tulee ja kostaa, jos niikseen.
|
|
|
|
Zabala
Poissa
Suosikkijoukkue: Turun Palloseura
|
|
Vastaus #344 : 28.07.2015 klo 11:50:07 |
|
Vai että oikein kosto on odotettavissa. Huh.
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
|
Vastaus #345 : 28.07.2015 klo 11:57:31 |
|
Muistakaa myös se että mitä enemmän Patelle ja sen toilailuille annetaan huomiota (mm. tämä ketju jota mies lukee... tai ainakin tavaa ja matseissa miehen mölinöille naureskelu), sitä enemmän Pate tulee sitä jatkamaan. Perskärpästen ja uskollisten seuraajien määrä on viime vuosina vähentynyt luojan kiitos mutta vielä kun miehelle annetun huomion saisi nolliin niin ehkä tuleva seuraomistaja myös ymmärtäisi aikuistua edes jollain tasolla.
|
|
|
|
Deli
Poissa
|
|
Vastaus #346 : 28.07.2015 klo 12:05:07 |
|
Pita pahaa han on teille tehnyt? Haukkujat saa.maksaa.kalliisti
|
|
|
|
Arvo Lataus
Poissa
|
|
Vastaus #347 : 28.07.2015 klo 12:32:21 |
|
Onhan se kehitysvammaisille sekakäyttäjille naureskelu moraalitonta, ei siitä mihinkään pääse, mutta pirun hauskaa ja jopa terapeuttista jos kehitysvammainen sekakäyttäjä on isin rahoilla sikaileva miljonääri.
|
|
|
|
Niistaja
Poissa
|
|
Vastaus #348 : 28.07.2015 klo 14:20:03 |
|
Vai että oikein kosto on odotettavissa. Huh.
Emmä niin sanonu. Forte jne..
|
|
|
|
Scholesin uima-allas
Poissa
Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY
|
|
Vastaus #349 : 28.07.2015 klo 14:40:04 |
|
Patelle Lajitietämys aivan eri tasoa, kun täällä huutelevilla vihaajilla. Sekakäyttäjä/kehitysvammainen toki kunnianloukkaus, koska kumpikaan ei pidä paikkaansa. Ainakaan enää näinä vuosina.
|
|
|
|
|
|