FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 17:57:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Kirjoittaja Aihe: JJK vs JIPPO su 5.8 klo 18:30  (Luettu 5685 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aku Ankka

Poissa Poissa


Vastaus #100 : 06.08.2007 klo 00:01:39

Korjataan sen verran, että tuostahan ei vaparia tullut vaan tilannetta jatkettiin JJK:n heitolla mv:n "virkoamisen" jälkeen.
Näinhän se tosiaan olikin. Oikein korjattu. Ylos
fertsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #101 : 06.08.2007 klo 00:02:56

Kerrankin voi tästä susirajan joukkueesta olla ylpeä! Hassuttaa JJK harjulla ja KuPS nousee ohi jyväskylän. KuPS vielä pisteen päässä RoPSista parin kämmin takia, mutta eiköhän keltapaidat ota tässä lähikierroksilla taas paikkansa sarjakärjestä!


e:meni vähän offtopic tuo loppu :-[
ericcantona

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AFC Keltik


Vastaus #102 : 06.08.2007 klo 01:14:20

Kyllä toi on säälittävää toi tuomarista itkeminen. Jippo voitti eka jaksolla järestään kaikki kaksinkamppailut ja oli selvästi terävämpi ja valmiimpi peliin. Rankkari tuli varmasti helpon näkösesti, mutta rike oli aivan selvä, koska Anttilaista ajettiin selkään. Vaikka JJK sai nopean kavennuksen toisen jakson alkuun niin sen jälkeen Jipon kolmas maali oli lähempänä kuin JJK:n tasoitus. Käsittämätöntä, että itkette Jipon ajanpeluusta ja filmaamisesta. Se nyt vaan on niin, että peliä johtavalla joukkueella ei ole kiire ja se kuuluu asiaan. Mitä tulee filmaamiseen niin Anttilainen ei todellakaan filmannut rankkarissa, mutta Ikonen filmas kyllä, että päähän ois sattunu se on myönnettävä. Mitäs se teidän kultapoikanne Kari oikein teki? Keräili koko ajan omaa heikkouttaan siellä kentällä ja yritti sitten kalastella rankkaria epätoivosella hypyllä. Kyllä sen oikein aisti miten Jippoa vähäteltiin ja katsomon kommentit - "kyllä tää on selvä peli" tai "joo tuu vaan kaheksalta hakeen, on tää jo sillon ratkennu tää peli" - vain vahvistivat tätä käsitystä. JJK ei todellakaan ole materiaaliltaan hurjasti Jippoa parempi, joten tollanen ylimielisyys ihmetyttää. Ette te ansainneet tästä pelistä yhtään mitään tollasella esityksellä, kun taas Jippo sai säilymisen kannalta elintärkeiden pinnojen lisäksi aimo annoksen itseluottamusta. Pelaajista vielä sen verran, että Lähderinne ja Korpela vakuuttivat puolustuksessa ja Reponen oli hyvä keskikentällä. Heikkoa lenkkiä ei löytynyt, joka taisikin olla voiton avain.
Pallopääpallo

Poissa Poissa


Vastaus #103 : 06.08.2007 klo 01:48:17

k
« Viimeksi muokattu: 10.09.2009 klo 18:18:11 kirjoittanut Pallopääpallo »
pu-nikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: jippo


Vastaus #104 : 06.08.2007 klo 07:00:23

JJK -fanien itkuraivareille tuomarista  :D :keskari:. Taitaa ottaa koville.. säälittävintä, mitä olen vähään aikaan nähnyt.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2007 klo 07:01:42 kirjoittanut pu-nikki »
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #105 : 06.08.2007 klo 07:19:28

Koittakaahan nyt rauhoittua elmot ja muut gh:t. Yksi tappio, heikko peli ja se siitä. Ehkä tämä korjasi asennetta niin katsomossa kuin kentällä.

Gloryhunter, minä  ??? Mitä vidua nyt taas?

Mikäs vika katsomon asenteessa on mielestäsi ollut?
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #106 : 06.08.2007 klo 07:23:48

Ja luonnollisesti myös peliä näkemättömien asiantuntija-arvioille " Ylos "
Neljä

Poissa Poissa


Vastaus #107 : 06.08.2007 klo 09:08:18

Taisi viime vuonna alkaa sarjanousija Jipon laskusuhdanne näihin aikoihin, ja samoin veikkaan käyvän JJK:lle  ;). Toivon kovasti että JJK pärjäisi, muttei aivan nousisi, koska siitä olisin jo kateellinen Jippo-fanina. Jos molemmilla joukkueilla olisi kaikki ehjänä ja pelattaisiin 10 ottelua, niin uskoisin, että voitot menisivät tasan. Materiaaliltaan poppoot on suurin piirtein samaa luokkaa.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #108 : 06.08.2007 klo 09:21:36



rright...
#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #109 : 06.08.2007 klo 10:15:44

Aika naurettavaa tulla tänne avautumaan, siitä kuinka tuomari ei ollut/oli paska jos ei peliä nähnyt. Gennadit sun muut olitte vissiin kattomassa peliä hä?
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #110 : 06.08.2007 klo 10:21:40

Hauskaa Ylos
timotei tuuba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kettusen Pekka


Vastaus #111 : 06.08.2007 klo 10:56:21

Hauskaa Ylos

Kerrankin samaa mieltä Honkalan kanssa.
Eiköhän se kitinä tosiaan jo riitä. Pannuun tuli aivan ansaitusti, se oli yksi peli ja ens sunnuntaina on uusi.

Mitään paniikkinappuloita on ihan turha ruveta hakkaamaan, kauden aikana tulee heikkoja pelejä väkisinkin. Ja sekin on ihan totta, mitä joku tuossa kirjoitti, ettei JJK ole esimerkiksi Jippoon verrattuna materiaaliltaan mitenkään ylivoimainen. Ollaan pärjätty koko joukkueen saumattoman työnteon ja kovan asenteen ansiosta noinkin loisteliaasti, ja nyt nähtiin miten käy kun asenne ei ole kunnossa.

Haalarit takaisin päälle ja ens viikolla GBK kumoon.  Ylos
Turilas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK ja Huuhkajat


Vastaus #112 : 06.08.2007 klo 11:53:10

Hehe, tosiaan, peliä näkemättömien "asiantuntijalausunnoille"  :D :keskari:

Ihme logiikkaa, jos ei ymmärretä että a) Jippo oli eilen parempi JA b) tuomari oli linjaton tunari, joka omalta osaltaan vaikutti lopputulokseen. Eiväthän nämä ole mitään toisensa poissulkevia faktoja. Kuten joku jo totesi, oli linja mikä tahansa, se pitää säilyttää. Ei niin, että toinen joukkue saa filmauksista korttia ja toinen rankkuja. Joko joka "törmäyksestä" vihelletään rankku tai sitten ei mistään, tai sitten niistä mistä oikeasti pitääkin viheltää, jos pätevyyttä riittää nämä pelleilystä erottamaan.

Mutta se siitä matsista, ensi viikonloppuna uutta suoleen. Lähitie on taas kentällä, joten ehkä on lupa odottaa jotain parempaa - etenkin jos joukkue on ottanut opikseen eilisestä löysäilystä. Eilinen matsi oli pikemminkin paluuta normaaliin päiväjärjestykseen pitkään jatkuneen ylisuorittamisen jälkeen. Tappio jossain vaiheessa oli aivan odotettavissa ja tämä löi varmasti kaivattuja jäitä hattuun itse kullakin. Paniikkinappuloita tässä ei olla vielä paineltu ja yhden ottelun perusteella on aivan turha alkaa viisastelemaan jollain "alkavalla alamäellä". On syytä kuitenkin muistaa mikä nousijajoukkue JJK:n tavoite oli ja se oli sarjassa säilyminen.
Neljä

Poissa Poissa


Vastaus #113 : 06.08.2007 klo 12:12:30



rright...
2 ottelua tällä kaudella, pisteet 4-1 Jipolle.
Keskari

Poissa Poissa


Vastaus #114 : 06.08.2007 klo 13:00:47

Alkaako tästä JJK: alamäki? Vai oliko peli-pojat noin iloisella pelipäällä?
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #115 : 06.08.2007 klo 13:07:31

2 ottelua tällä kaudella, pisteet 4-1 Jipolle.

Ihan sama, todennäköisesti JJK on kuitenkin sarjataulukossa JIPPOA edellä kauden päätyttyä. ;)
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #116 : 06.08.2007 klo 15:02:31

Aika naurettavaa tulla tänne avautumaan, siitä kuinka tuomari ei ollut/oli paska jos ei peliä nähnyt. Gennadit sun muut olitte vissiin kattomassa peliä hä?

Eihän minun tarvinnut nähdä peliä kun luin kaiken teiltä faneilta. Sain sellaisen käsityksen että tuomari oli sysipaska, veti kotiapäin ja JIPPO voitti sen takia.  :keskari: :D :keskari:

Toisaalta jotku fanit sanoivat että JJK oli huono, ja sitä uskon hieman enemmän en kuin tätä tuomari potaskaa.
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #117 : 06.08.2007 klo 15:03:49

Eihän minun tarvinnut nähdä peliä kun luin kaiken teiltä faneilta. Sain sellaisen käsityksen että tuomari oli sysipaska, veti kotiapäin ja JIPPO voitti sen takia.

Eli et osaa lukea kuin vähän sieltä täältä? Ylos
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #118 : 06.08.2007 klo 16:02:29

Eli et osaa lukea kuin vähän sieltä täältä? Ylos

Så ser det ut. Vi borde har skrivit de på svenska så han kanske hade förstot.

(tai ainakin vahvasti sinnepäin)
« Viimeksi muokattu: 06.08.2007 klo 16:08:58 kirjoittanut Elmo »
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #119 : 06.08.2007 klo 18:59:23

Så ser det ut. Vi borde har skrivit de på svenska så han kanske hade förstot.

(tai ainakin vahvasti sinnepäin)

Aika lapsellista alentaa ruotsin kieltä noin. Mutta nyt varmaan tunnet itsesi niin kovaksi jätkäksi että annan sinun olla. Sillä usein miten ne jotka jollain tavalla morkkaa ruotsin kieltä ovat itse kateellisia sille että eivät sitä osaa. Minun osaltani tämä offtopic keskustelu jää tähän. Ensi sunnuntaina nähdään kumpi on sitten parempi :)
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #120 : 06.08.2007 klo 19:04:48

Aika lapsellista alentaa ruotsin kieltä noin. Mutta nyt varmaan tunnet itsesi niin kovaksi jätkäksi että annan sinun olla. Sillä usein miten ne jotka jollain tavalla morkkaa ruotsin kieltä ovat itse kateellisia sille että eivät sitä osaa. Minun osaltani tämä offtopic keskustelu jää tähän. Ensi sunnuntaina nähdään kumpi on sitten parempi :)

Morkkaa? Kun parhaansa mukaan koittaa vierasta kieltä kirjoittaa?

vidun kielielitisti  :-[
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #121 : 06.08.2007 klo 19:08:47

Morkkaa? Kun parhaansa mukaan koittaa vierasta kieltä kirjoittaa?

vidun kielielitisti  :-[

Niin minä satuin asian tulkitsemaan. Toki voi olla ja varmaankin on nyt niin että yritit parhaasi mutta asioita voi tulkita monella eri tavall ja minä satuin tulkitsemaan asian tällä kertaa väärin. Syvät anteeksipyynnöt tästä.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #122 : 06.08.2007 klo 20:02:33

Niin minä satuin asian tulkitsemaan. Toki voi olla ja varmaankin on nyt niin että yritit parhaasi mutta asioita voi tulkita monella eri tavall ja minä satuin tulkitsemaan asian tällä kertaa väärin. Syvät anteeksipyynnöt tästä.

ok  Ylos

 
Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa