FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.10.2024 klo 08:28:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 98
 
Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur 07-08 - Juande Ramos's white and white army  (Luettu 124395 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney


Vastaus #675 : 21.09.2007 klo 11:48:21

"Tottenham almost signed Jose Mourinho"

Edelleen olen sitä mieltä että olisi aika to Bring Sexy back to Tottenham! Gary Dohertyn paluu on avain menestykseen.

Dockerty-lad pelaaja-manageriksi. Ylos
jeeves

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, saksalaiset, Saksa, JJK


Vastaus #676 : 21.09.2007 klo 12:20:27

Jep jep. Kun kaksi vaihtoehtoa, eli joko manageri on tai ei ole signattu, niin tottahan sen ei-olemisen voi kuvata melkein-rakenteella.  :)

Hieman yllätti eilisessä ottelun pelaajavalinnat. Odotin nimittäin hyvin junnu- ja reservipainotteista joukkuetta. Ehkä tarkoitus oli nyt varmistaa vain tulos, ja toisessa osaottelussa sitten käytetään surutta junnuja. Toivottavasti näin tapahtuu myös liigacupissa.

Superspur

Poissa Poissa


Vastaus #677 : 21.09.2007 klo 13:11:39

Vaikka Mourinhon itkut vituttavat niin tervetuloa vaan lanelle poistamaan tätä karmaa, joka estää nousun huipulle. EI se hevillä täältä lähde mutta ehkä Hosella... Martti vois penkittää Robinsonin ja Jenaksen myös valjussa... no ei nyt vaadita liikoja potkuihin tuomitulta valkulta.
john white

Poissa Poissa


Vastaus #678 : 21.09.2007 klo 15:58:49

En ole nähnyt eilisen ottelun maaleja, mutta tämä on klassikko:


http://www.youtube.com/watch?v=-gUgPkJ76x8


näin pitää pallopoikien toimia   :D


No tulihan nuo maalitkin:

http://www.veoh.com/videos/v1182224y56M74mF


« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 klo 16:17:06 kirjoittanut john white »
lammaspaimen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa


Vastaus #679 : 21.09.2007 klo 17:17:28

Martti vois penkittää Robinsonin ja Jenaksen myös valjussa... no ei nyt vaadita liikoja potkuihin tuomitulta valkulta.

Kysehän ei missään nimessä ollut penkityksestä, vaan joukkueen kahden tukipilarin lepuutuksesta Ylos

Dit: snjrjsts.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 klo 17:49:40 kirjoittanut lammaspaimen »
jalmari.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kpv, huuhkajat, tottenham


Vastaus #680 : 21.09.2007 klo 17:19:53

Aika reilusti äijät tuulettivat noita maalejaan, taisi jonkinmoinen apina kuitenkin selästä lähteä.

Erityisesti Defoen maaleja juhlittiin pelin tilanteeseen nähden normaalia railakkaammin, vai olikohan siihen jokin syy??
Blanchflower

Poissa Poissa


Vastaus #681 : 21.09.2007 klo 17:28:14

Martti vois penkittää Robinsonin ja Jenaksen myös valjussa...

No ei Jenaksen tämän kauden pelien perusteella tarvitse ainakaan Zokoralle tilaa tehdä, Teme on tietysti eri asia -> vaan onko sitten Teme & Jenas vai Teme & Huddlestone parempi tandemi, mene ja tiedä. Zokora ei kyllä sen kummemmin eilen kun Everton ja Sunderland peleissä esittänyt mitään, mikä oikeuttaisi paikkaan avauksessa.

Cernyn kohdalla pistää silmään lähinnä pelin avaaminen heitoilla vs. Robbon kukkupallot, mutta toisaalta onko tämäkin valmennuksen ohjeista kiinni. Cernya on kuitenkin nähty toistaiseksi vain Uefan ja Liiga Cupin peleissä, siis kuluvan ja viime kauden aikana, ja toisaalta jos Robbon kaaripallot liigassa olisivat Jolille punainen vaate, olisi hän niihin kaiketi puuttunut.
Johannes 2

Poissa Poissa


Vastaus #682 : 21.09.2007 klo 18:02:40

Aika reilusti äijät tuulettivat noita maalejaan, taisi jonkinmoinen apina kuitenkin selästä lähteä.

Erityisesti Defoen maaleja juhlittiin pelin tilanteeseen nähden normaalia railakkaammin, vai olikohan siihen jokin syy??

Katsoin ihan samaa. Ei yleensä 5-0 ja 6-1 maaleja liiemmin juhlita...
jalmari.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kpv, huuhkajat, tottenham


Vastaus #683 : 21.09.2007 klo 18:14:35

Mourinho suunnittelee paluuta mahdollisimman pian
Jose Mourinho on halukas palaamaan takaisin jalkapallon pariin mahdollisimman pian.

Mitään suunnitelmia hänellä ei vielä ole, mutta hän odottaa jo puhelimensa soivan.

- Aion nauttia elämästäni, aion odottaa puhelinsoittoja, Mourinho kertoi The Timesille.

- Haluan työskennellä.


http://www.paitsio.com

Puhelin käteen nyt Levy!!

TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #684 : 21.09.2007 klo 18:19:49

Mourinho suunnittelee paluuta mahdollisimman pian
Jose Mourinho on halukas palaamaan takaisin jalkapallon pariin mahdollisimman pian.

Mitään suunnitelmia hänellä ei vielä ole, mutta hän odottaa jo puhelimensa soivan.

- Aion nauttia elämästäni, aion odottaa puhelinsoittoja, Mourinho kertoi The Timesille.

- Haluan työskennellä.


http://www.paitsio.com

Puhelin käteen nyt Levy!!

Toisaalta:

Mourinho broke his silence last night on Portuguese TV.

He said: “I’ll take my time and relax after what happened.

“I’ve worked hard the last few years. I’m not going to rush into a new job.”

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007430865,00.html

(Okei The Sun, mutta kuitenkin...)
Vilho69

Poissa Poissa


Vastaus #685 : 21.09.2007 klo 23:17:09

No, koska Spurs on viimeksi sitten pelannut sitä "hienoa" futista? Maaleja toki on tehty paljon, mutta lähinnä hyvien hyökkääjien henkilökohtaisista taidoista johtuen, ei niinkään näyttävästä joukkuepelistä. Ja niitä näyttäviä suorituksia varmasti tullaan näkemään yhä lisää, kun Jose tulee viemään Spursin glooriaan, ja aletaan sitä mukaa saada yhä parempia pelimiehiä joukkueeseen...



Niinpä. Yksi myytti, josta ei nykypäivänä ole ainakaan hyötyä.
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #686 : 22.09.2007 klo 00:33:50

Aika reilusti äijät tuulettivat noita maalejaan, taisi jonkinmoinen apina kuitenkin selästä lähteä.

Erityisesti Defoen maaleja juhlittiin pelin tilanteeseen nähden normaalia railakkaammin, vai olikohan siihen jokin syy??
luultavasti halutaan että kirjoittaisi jatkosopimuksen
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #687 : 22.09.2007 klo 00:39:10

Nyt on sitten taas buukattu lontoon reissu, ja birmingham matsi kutsuu joulukuun alussa..Tällä hetkellä fiilis ei vielä mikään huikea, johtuen viime aikojen esityksistä, mutta kyllä se siitä.. Ylos Tuoppi
J57

Poissa Poissa


Vastaus #688 : 22.09.2007 klo 08:31:46

Terve vaan kaikki !
Mulla myös Lontoon matka buukattu tammikuussa, vaimon kanssa Sunderland matsi kutsuu.
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #689 : 22.09.2007 klo 10:36:00

Terve vaan kaikki !
Mulla myös Lontoon matka buukattu tammikuussa, vaimon kanssa Sunderland matsi kutsuu.
onko vaimo matsista tohkeissaan? ;)
Vilho69

Poissa Poissa


Vastaus #690 : 22.09.2007 klo 11:47:01

Terve vaan kaikki !
Mulla myös Lontoon matka buukattu tammikuussa, vaimon kanssa Sunderland matsi kutsuu.

Toivottavasti on parempi onni vaimon kanssa WHL:llä kuin meikäläisellä... vaimo ollut kaksi kertaa mukana, ensin tuli Blacburnilta turpaan 0-4 ja seuraavalla yrityksellä nyhjättiin vaivoin 0-0 Norwichia vastaan.
Enää sillä ei olekaan asiaa mukaan.  8)
Superspur

Poissa Poissa


Vastaus #691 : 22.09.2007 klo 14:25:20

Kysehän ei missään nimessä ollut penkityksestä, vaan joukkueen kahden tukipilarin lepuutuksesta Ylos

Dit: snjrjsts.

Niin kyllähän minä tämän tiesin, vaikka en kauheasti mistään tiedäkkään...

Tukipilareiksi luulin kutsuttavan pelaajia, jotka auttavat omalla panoksellaan joukkuetta voittamaan...
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!


Vastaus #692 : 23.09.2007 klo 11:54:56

Terve vaan kaikki !
Mulla myös Lontoon matka buukattu tammikuussa, vaimon kanssa Sunderland matsi kutsuu.

Melkein sama, mutta joulukuun ManC-matsiin pitäisi mennä.

Tästä pääsenkin kysymykseen, joka mun on pitänyt täällä esittää. Eli, mulla on tuo One Hotspur Lilywhite -jäsenyys, jolla on se parin viikon etuosto-oikeus YHTEEN lippuun, sekä päivää ennen normaalimyynnin alkamista yhteen ylimääräiseen.

Nyt, kun kuitenkin tarvitsisin kaksi lippua, ja olisi ihan kiva päästä niitä varailemaan jo heti tuon etuosto-oikeuden alkaessa, niin onkos jonkun toisen jäsenyyden "lainaaminen" jotenkin mahdollista? Muistaakseni joskus ainakin jw täällä vihjaili, että moinen voisi onnistua. Eli, onko niin, että jos joku teistä ystävällisesti lainaisi jäsennumeroaan mulle (ja luonnollisesti tarjoan tästä hyvästä  Tuoppi), pystyisin kaksi lippua varaamaan heti tuon priority periodin aluksi, ja mitään henkilöllisyyden tarkistuksia ei tuosta toisesta lipusta tehdä?
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!


Vastaus #693 : 23.09.2007 klo 11:56:21

onko vaimo matsista tohkeissaan? ;)

Itsehän yllätin vaimon hääpäivälahjaksi varaamallani Lontoon matkalla. "Mennään katsomaan musikaaleja ja shoppailemaan...niin ja ehkä voisi ajatella jotain futismatsiakin." ;)
Iron Hammer

Poissa Poissa


Vastaus #694 : 23.09.2007 klo 12:08:14

Nyt, kun kuitenkin tarvitsisin kaksi lippua, ja olisi ihan kiva päästä niitä varailemaan jo heti tuon etuosto-oikeuden alkaessa, niin onkos jonkun toisen jäsenyyden "lainaaminen" jotenkin mahdollista?

Tottakai se on mahdollista. Spurs matsihan antaa täydellisen viimeisen sivalluksen musikaalien ja shoppailun täyteiseen gay -vkloppuun Ylos
Superspur

Poissa Poissa


Vastaus #695 : 23.09.2007 klo 12:19:47

Tottakai se on mahdollista. Spurs matsihan antaa täydellisen viimeisen sivalluksen musikaalien ja shoppailun täyteiseen gay -vkloppuun Ylos

kannattaako edes vaivautua sivaltamaan jos ei pysty parempaan..
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #696 : 23.09.2007 klo 12:47:38

Melkein sama, mutta joulukuun ManC-matsiin pitäisi mennä.

Tästä pääsenkin kysymykseen, joka mun on pitänyt täällä esittää. Eli, mulla on tuo One Hotspur Lilywhite -jäsenyys, jolla on se parin viikon etuosto-oikeus YHTEEN lippuun, sekä päivää ennen normaalimyynnin alkamista yhteen ylimääräiseen.

Nyt, kun kuitenkin tarvitsisin kaksi lippua, ja olisi ihan kiva päästä niitä varailemaan jo heti tuon etuosto-oikeuden alkaessa, niin onkos jonkun toisen jäsenyyden "lainaaminen" jotenkin mahdollista? Muistaakseni joskus ainakin jw täällä vihjaili, että moinen voisi onnistua. Eli, onko niin, että jos joku teistä ystävällisesti lainaisi jäsennumeroaan mulle (ja luonnollisesti tarjoan tästä hyvästä  Tuoppi), pystyisin kaksi lippua varaamaan heti tuon priority periodin aluksi, ja mitään henkilöllisyyden tarkistuksia ei tuosta toisesta lipusta tehdä?
Minä voin lainata korttia, jos päinvastainen järjestely sopii Birmingham matsiin? ;) riippuen alkaako temelle tippumaan edes penkkipaikkoja ::)..Miten muuten on, eikö tuolla henkilöllisyydellä ole mitään väliä, kun eikö se kortti pidä olla mukana kun niitä lipputoimistosta hakee? Itse mietin just pitkään että kumpi matsi, birmingham vai city, mutta kallistuin sitten ensimmäiseen, itselleni paremmin sopivan ajankohdan takia.
Aapi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, SalPa, Huuhkajat, HerTo


Vastaus #697 : 23.09.2007 klo 14:50:30

Nyt, kun kuitenkin tarvitsisin kaksi lippua, ja olisi ihan kiva päästä niitä varailemaan jo heti tuon etuosto-oikeuden alkaessa, niin onkos jonkun toisen jäsenyyden "lainaaminen" jotenkin mahdollista? Muistaakseni joskus ainakin jw täällä vihjaili, että moinen voisi onnistua. Eli, onko niin, että jos joku teistä ystävällisesti lainaisi jäsennumeroaan mulle (ja luonnollisesti tarjoan tästä hyvästä  Tuoppi), pystyisin kaksi lippua varaamaan heti tuon priority periodin aluksi, ja mitään henkilöllisyyden tarkistuksia ei tuosta toisesta lipusta tehdä?

Jos tuo on mahdollista, niin minä ainakin voin omaa Lillywhite-jäsennumeroani lainata. WHL-retkelle ennätän itse vasta kevätpuolella...
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #698 : 23.09.2007 klo 16:26:19

toivottavasti kohta suunta kääntyy!

COYS!
YidFromUpNorth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 5-1 ja 2-3 ja mitä näitä nyt on


Vastaus #699 : 23.09.2007 klo 16:50:40

Jenas-Zokora keskellä, kaikki luovuus pois, kiitos ja näkemiin herra Jol

 
Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 98
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa