Koville ottaa Bulgariassa.

IS:
Pyörät autojen tilalle
Levski Sofian omistaja Todor Batkov käy yhä kuumana seuransa tiistaisesta tappiosta Tampere Unitedille. Batkov kertoi Darik-radiokanavalle, että Levski putosi Mestarien liigasta pelaajien ahneuden takia.
- Toivottavasti pelaajat ajattelisivat vähemmän rahaa ja enemmän itse jalkapalloa ja kannattajiaan. Sydämeni melkein särkyi, kun hävisimme Tampereelle, Batkov kertoi.
Hänen mukaansa United ei syyllistynyt samaan syntiin.
- Heidän pelaajansa numero kolme (Mathias Lindström) lähti stadionilta ensimmäisen osaottelun jälkeen pyörällä. Toistan tämän: pyörällä! Minä sanoin pelaajilleni, että ostan teille pyörät ja takavarikoin teiltä autot.
- Tiesittekö, että Tampere lensi Sofiaan reittilennolla, vaikka he tulevat rikkaasta Suomesta?
Batkov ja Levskin valmentaja Stanmir Stoilov pyytelivät kannattajilta tappion jälkeen anteeksi. Stoilovin potkuista ei vielä ole ollut puhetta, mutta pelaajia lentää Batkovin mukaan seurasta useita.
- Levskin nykyisen joukkueen parhaat päivät ovat jo ohi. On aika rakentaa uusi joukkue.
- Myymme muutaman pelaajan isoihin eurooppalaisseuroihin. Lisäksi lähetämme joitain pelaajia lainalle muualle, Batkov jatkoi.
Hän myös lupasi vähentää esiintymisiään mediassa jatkossa.
- Olen ehkä jonkin aikaa hiljaa. Puhun seuraavan kerran uutenavuotena, jolloin Levski johtaa taas Bulgarian liigaa!