FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 02:23:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 5
 
Kirjoittaja Aihe: Kakkosen karsinnat lohko C (Itä, Kaakko, Pohjoinen, Keski-Suomi)  (Luettu 17100 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sommelo

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 09.10.2006 klo 20:03:07

varmaan se jamo sinne on soittanu.." hei jipon valmentaja tässä moro..tiijättekö muutes sen riverballin pelisydeemit jne..." eihän jamolla edes ole mtn siteitä sinne päin. katkeran miehen puhetta.  ::) Ylos
C'moon kaverit!
Soittelu ja kysely on puolin ja toisin ihan yleinen käytäntö jo ainakin joC-junnuista lähtien.
Ootteko pelanneet niitä vastaan? Kerrotko jotakin niistä? Millä systeemillä pelaa? Mitä heikkouksia?

En näe tuossa mitään pahaa
Osoittaa vain, että otteluun valmistaudutaan

Edit: ainakin jo
Lanttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Man Utd


Vastaus #51 : 09.10.2006 klo 20:24:22

MiKi vei sitten Ball:ia 3-1 lukemin ja pelaa ensi vuonna kakkosta. Ottelun parhaat palat voi käydä katsomassa osoitteessa http://www.riverball.fi/galleria.htm

Sitten on vielä pakko kiittää Jipon valmentaja Jarmo Korhosta, joka ilmeisesti on soittanut Blackbirdsien valmentajalle ja kertonut hänelle kaiken Ball:in pelaajista ja pelitavasta. Ilmeisesti Korhonen haluaa koko sydämmestään Riverball:in nousua kakkoseen, sillä tämän johdosta joukkueen taistelutahto nousi ainakin kaksinkertaiseksi.

Teitä on varoitettu FCJ Blackbirds...

Hahahahah Teitä on varoitettu FCJ Blackbirds, toi on kauden paras läppä  ;D ;D Ylos
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 09.10.2006 klo 20:25:27

Sommelo nyt on hiukan pihalla. Jipon päävalmentaja Jarmo Korhosella ei periaatteessa pitäisi olla mitään intressejä soittaa BB:n valmentajalle ja kertoa tulevan vastustajan (Riverball) pelikuvioista ja tärkeimmistä pelaajista. Mutta niin vain Korhonen oli ottanut luurin kauniiseen käteen.

Tämä vain todistaa sen faktan, että Korhonen ei halua Riverball:in nousevan kakkoseen, vaikka se olisikin Joensuun futikselle todella tärkeää nuorien pelaajien kehityksen kannalta.
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #53 : 09.10.2006 klo 20:58:22

totta se on että toisten joukkueiden systeemejä on pitkään pyöritelty samalla tavoin tässä vaiheessa...ja eiköhän nuo tiedot olisi saatu muualtakin niin mitä väliä..esim kajhalta tai mikiltä.. ja mitä väliä silläkään on jos toisen pelityylin tietää, pelaajat ne sen pelin ratkaisee. eli kannattaisi keskittyä itse peliin eikä siihen mitä toinen ajattelee.. ;)
Lanttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Man Utd


Vastaus #54 : 09.10.2006 klo 21:00:06

Niin ja eikö tässä topicissa kannattas nyt keskittyy niihin peleihin, eikä tähän muuhun shittiin. Spekuloikaa sit pelin jälkeen, jos siihen on tarvetta. Enemmän mua kiinnostaa esim. ketä Jyväskylän porukassa pelaa jolon lisäks???
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 09.10.2006 klo 21:13:39

Kyllähän se vituttaa jos Joensuulaisen jalkapallon lippulaivan valmentaja soittaa itse henkilökohtaisesti toisen Joensuulaisen joukkueen nousukarsinnoissa tulevan vastustajan valmentajalle ja kertoo tiedot joukkueesta. Eli vähän sama asia olisi, jos joku Jipon pelaaja, tai joku muu seuraa lähellä oleva, olisi antanut esim. ennen tärkeää RoPS- ottelua tietoja joukkueesta RoPS:n valmentajalle.

Ja en ihmettele sitä etteikö bb:n valmentaja saisi niitä tietoja itsekkin esim. juuri KajHan tai Mikin valmentajilta. Ihmetyttää vain tällainen toiminta, koska Riverball ei kilpaile millään tavalla Jipon kanssa, vaan jos joukkue nousisi tekisi se läheistä yhteistyötä Jipon kanssa. Tosin tuskimpa tekee tämän jälkeen.

Niin ja eikö tässä topicissa kannattas nyt keskittyy niihin peleihin, eikä tähän muuhun shittiin. Spekuloikaa sit pelin jälkeen, jos siihen on tarvetta. Enemmän mua kiinnostaa esim. ketä Jyväskylän porukassa pelaa jolon lisäks???

Ainakin Nikolas Brain. Taitava pelaaja, joka on joukkueen pelin sielu ja aivot :o
pantse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Susirajan sissit ja Juha Mieto


Vastaus #56 : 09.10.2006 klo 21:17:30

totta se on että toisten joukkueiden systeemejä on pitkään pyöritelty samalla tavoin tässä vaiheessa...ja eiköhän nuo tiedot olisi saatu muualtakin niin mitä väliä..esim kajhalta tai mikiltä.. ja mitä väliä silläkään on jos toisen pelityylin tietää, pelaajat ne sen pelin ratkaisee. eli kannattaisi keskittyä itse peliin eikä siihen mitä toinen ajattelee.. ;)

Sen ihmeemmin tuntematta tätä tapausta on elämä kyllä opettanut, että se kuka soitti ja kenelle sekä kuka sanoi ja mitä sanoi on kohtuullisen muuttuvaa tietoa jopa tahattomasti, vaikka lähde olisi kuinka luotettava. Sitä en tiedä kuka soitti ja kenelle jne. 

Ja huvittavaahan tässä on se, että taannoin valiteltiin ettei Korhosta kiinnosta käydä katsomassa Riverin pelejä...  ::)

Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 09.10.2006 klo 21:20:13

Ja huvittavaahan tässä on se, että taannoin valiteltiin ettei Korhosta kiinnosta käydä katsomassa Riverin pelejä...  ::)

Kukas tällaista on valitellu?
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #58 : 09.10.2006 klo 21:42:44

HULINAA  ;D Ylos
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #59 : 09.10.2006 klo 21:53:22

Hei! Teitä on varoitettu  8)
Miguel Munoz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #60 : 09.10.2006 klo 21:53:33

Lanttu, käytkö mun takin, ois vähän kylmä  ;)

Mulle henk koht aivan sama kelle se J. Korhonen soittelee. Tainu puhelu jäähän lyhyeks, Riveri on paska, ainoa hyvä pelaaja on MUN valmennuksessa ollu joona vartianen #18.

Mut onhan tuo aika älytöntä että soittelee, eiks ois hyvä itä suomen palloilulle että täälläkin pelaajat pysys kehittymään 1 div pelaajiks 2 divarissa. pojjat sais hyviä pelejä ja kovuutta 1 div varten. mut joo eihän siinä oo mtn järkee.

ja tässä nyt puhutiin kuka soittanu kelle niin satun tuntemaan yhden BB:n pelaajan joka tämän asian kertoi. Mut ei se niin justiinsa. katkerana kun riverin ukot meni häviämään  :)
Lanttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Man Utd


Vastaus #61 : 09.10.2006 klo 22:01:12

Lanttu, käytkö mun takin, ois vähän kylmä  ;)

Mulle henk koht aivan sama kelle se J. Korhonen soittelee. Tainu puhelu jäähän lyhyeks, Riveri on paska, ainoa hyvä pelaaja on MUN valmennuksessa ollu joona vartianen #18.

Mut onhan tuo aika älytöntä että soittelee, eiks ois hyvä itä suomen palloilulle että täälläkin pelaajat pysys kehittymään 1 div pelaajiks 2 divarissa. pojjat sais hyviä pelejä ja kovuutta 1 div varten. mut joo eihän siinä oo mtn järkee.

ja tässä nyt puhutiin kuka soittanu kelle niin satun tuntemaan yhden BB:n pelaajan joka tämän asian kertoi. Mut ei se niin justiinsa. katkerana kun riverin ukot meni häviämään  :)
Tottakai  :) Ei mua turhaan kutsuta takinkatajaks  ;D
Lotto-Fiera

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 09.10.2006 klo 22:02:09

Tuohan on samanlaista selkäänpuukottamista kuin täällä Etelä-Karjalassa!
Kumma homma kyllä ettei voida keskittyä oman ja alueen joukkeiden kehittämiseen, vaan omaa etua tavoitellaan joka asiassa vaikka tiedetään, että siitä ei mitään pidemmän päälle tulekaan.
Kunhan kaverilla vaan menee huonommin kuin minulla, siitä lähdetään täällä Itäisessä kolkassa! ???
Miguel Munoz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #63 : 09.10.2006 klo 22:13:46

kun kuulin ton jutun oikeesti rupes naurattamaan. Mut onhan tässä hommassa periaatteessa järkee. J. Korhonen menetti täks kaudeks lassi hurskaisen ja joona vartiaisen. molemmille tarjottiin jonkunlainen sopimus mut he valitsivat riverin. ilmeisesti muitakin jipon junnuja alkaa kiinostaa tälläinen vaihtoehto kuin riverball. ja kun jipolla on oma porukka kolmosessa ens kaudella ja nyt tapahtuis sellainen vahinko että river nousis niin sehän ois entistä kiinostavempi vaihtoehto. Pitäähän tätäkin jollakin tavalla ymmärtää.
Lanttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Man Utd


Vastaus #64 : 09.10.2006 klo 22:16:51

Mulle on ainakin yks ja sama. Riverin pitää vaan näyttää pelaamalla et ne kuuluu kakkoseen...Ei se sarjapaikka täällä foorumilla ratkee vaikka me ringissä sitä rukoiltais.Mut jos nouseevat niin lupaan mennä johonkin peliin kantamaan jätkien takkeja  ::)
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #65 : 09.10.2006 klo 22:22:27

Mulle on ainakin yks ja sama. Riverin pitää vaan näyttää pelaamalla et ne kuuluu kakkoseen...Ei se sarjapaikka täällä foorumilla ratkee vaikka me ringissä sitä rukoiltais.Mut jos nouseevat niin lupaan mennä johonkin peliin kantamaan jätkien takkeja  ::)

ja minä lupaan tulla kuvaamaan sen että riverball voi laittaa sen sivuilleen  ;D
Miguel Munoz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #66 : 09.10.2006 klo 22:25:21

Mulle on ainakin yks ja sama. Riverin pitää vaan näyttää pelaamalla et ne kuuluu kakkoseen...Ei se sarjapaikka täällä foorumilla ratkee vaikka me ringissä sitä rukoiltais.Mut jos nouseevat niin lupaan mennä johonkin peliin kantamaan jätkien takkeja  ::)

ja minä lupaan tulla kuvaamaan sen että riverball voi laittaa sen sivuilleen  ;D

Haluan nähdä ton, vois riveri voittaa ihan ton takia BB:n  ;D
« Viimeksi muokattu: 09.10.2006 klo 22:28:43 kirjoittanut Miguel Munoz »
Ron Jeremy

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 09.10.2006 klo 22:44:13

Riveri valmistautumassa peliin. http://www.riverball.fi/images/portugali.wmv
Tuosta ois Korhoselle eniten hyötyy  ;)
Sillipurkki

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 09.10.2006 klo 23:20:52

Lortto älä itke...keskity peliin :keskari:
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #69 : 10.10.2006 klo 10:10:34

nonih..tuo korhosen juttu on täyttä legendaa...Korhonen EI ole soittanut sinne ja ei tunne edes koko bbn valmentajaa...eli turhaa itkemistä.  ??? pitäähän sitä jotain selittelyjä keksiä jos river häviää seuraavankin pelin..

ja muutes...MITÄ VÄLIÄ!?
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #70 : 10.10.2006 klo 10:15:37

Aikamoista itkemistä. Pitää toivoa oikeasti että näistä kahdesta Suomalaisesta suuresta perinteikkäästä kasvattiseurasta nousee Blackbirds Ylos

 kuka jaksaisi samanlaista märinää kuunnella joka pelin jälkeen, "kun taas on ehkä joku soittanut jollekkin ja kertonut meidän pelaajien nimiä ja pomputtelu-ennätyksiä  :-["
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #71 : 10.10.2006 klo 10:27:44

Aikamoista itkemistä. Pitää toivoa oikeasti että näistä kahdesta Suomalaisesta suuresta perinteikkäästä kasvattiseurasta nousee Blackbirds Ylos

 kuka jaksaisi samanlaista märinää kuunnella joka pelin jälkeen, "kun taas on ehkä joku soittanut jollekkin ja kertonut meidän pelaajien nimiä ja pomputtelu-ennätyksiä  :-["

 Ylos
Miguel Munoz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #72 : 10.10.2006 klo 10:36:35

Aikamoista itkemistä. Pitää toivoa oikeasti että näistä kahdesta Suomalaisesta suuresta perinteikkäästä kasvattiseurasta nousee Blackbirds Ylos

 kuka jaksaisi samanlaista märinää kuunnella joka pelin jälkeen, "kun taas on ehkä joku soittanut jollekkin ja kertonut meidän pelaajien nimiä ja pomputtelu-ennätyksiä  :-["

kun eihän tässä nyt siitä oo kyse. Sen kun soittelee ja kertoo vaikka hiusten pituuden. toppahousu varmaan kysyi suoraan korhoselta, joka sit yllättäin vastais ettei tunne koko valmentajaa.Mut kaiken päätteeks tällähän ei oo mtn väliä, suomen 2 div karsintaa. UUUUH  :) JA korhosen peliälylle Punainen

poputtelu-ennätyksille  Tuoppi
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #73 : 10.10.2006 klo 10:44:26

kun eihän tässä nyt siitä oo kyse. Sen kun soittelee ja kertoo vaikka hiusten pituuden. toppahousu varmaan kysyi suoraan korhoselta, joka sit yllättäin vastais ettei tunne koko valmentajaa.Mut kaiken päätteeks tällähän ei oo mtn väliä, suomen 2 div karsintaa. UUUUH  :) JA korhosen peliälylle Punainen

poputtelu-ennätyksille  Tuoppi

ei muuten, mutta jos jostain kaukaisesta jyväshyvästä tulee kaverin kaverin kaverin "varmaa läpänheitto-tietoa" niin turha kai siitä on melonia nenuun yrittää sovitella... ;)

paljonkohan bbn pojilla pomputteluennätykset..*hakee puhelinta*   8)
Miguel Munoz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #74 : 10.10.2006 klo 10:47:43

ei muuten, mutta jos jostain kaukaisesta jyväshyvästä tulee kaverin kaverin kaverin "varmaa läpänheitto-tietoa" niin turha kai siitä on melonia nenuun yrittää sovitella... ;)

paljonkohan bbn pojilla pomputteluennätykset..*hakee puhelinta*   8)

67. tosin kaverin kaverin kautta tuli tieto niin saattaa heittää parilla  ;D

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa