FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 13:17:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5
 
Kirjoittaja Aihe: Kakkosen karsinnat lohko C (Itä, Kaakko, Pohjoinen, Keski-Suomi)  (Luettu 17107 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lanttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Man Utd


Vastaus #75 : 10.10.2006 klo 10:48:43

No niin jos tää on legendaa niin perun sen takinkantolupaukseni  8)
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #76 : 10.10.2006 klo 10:50:15

No niin jos tää on legendaa niin perun sen takinkantolupaukseni  8)

takinkääntäjä!  ;D  Ylos
Miguel Munoz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #77 : 10.10.2006 klo 10:51:09

ei se lanttu oo mikään legenda. toppahousu vain ei suostu uskomaan niin en jaksa väitellä enää.
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #78 : 10.10.2006 klo 10:56:36

lanttu mylly jauhaa  8)
Ron Jeremy

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 10.10.2006 klo 11:02:42

Homma on loppuunkäsitelty. Tuosta puhelusta on vain sana-sana vastaan, vai mitä on toppahousu Kajaanista mieltä? Tottakai jokainen kiistää koskaaan kertoneensakaan koko juttua, koska se joka valehtelee nolaa täysin itsensä. Me tiedetään vain ne jotka on soitellu keskenään ihan nimeltäkin, mutta joku valehtelee. Tälläistä juttua ei koskaan käytäisi, jos BB:n valmentaja olisi itse soittanut Korhoselle. Huhu tai ei Korhonen on Kuningas Joensuussa. Jos homma pitää paikkansa Korhonen on *ulkku, jos ei ole soittanut se BB:n pelaaja on *ulkku. Huvittava tarina joka tapauksessa ja mikä tärkeintä se saa intohimoista keskustelua aikaan jopa Jipon miehissä :)
Sommelo

Poissa Poissa


Vastaus #80 : 10.10.2006 klo 11:09:35

Sommelo nyt on hiukan pihalla. Jipon päävalmentaja Jarmo Korhosella ei periaatteessa pitäisi olla mitään intressejä soittaa BB:n valmentajalle

Tuskinpa olen pihalla.
Tiedustelua varmasti tapahtuu, mutta pointtini on se, että toisesta henkilöstä on helppo anonyyminä heittää herjaa jollakin foorumilla kuulopuheiden perusteella.

Kuka puhui ja kenelle ja mitä asiaa?
Siinäpä Lortolle selvitettävää....

toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #81 : 10.10.2006 klo 11:13:07

Homma on loppuunkäsitelty. Tuosta puhelusta on vain sana-sana vastaan, vai mitä on toppahousu Kajaanista mieltä? Tottakai jokainen kiistää koskaaan kertoneensakaan koko juttua, koska se joka valehtelee nolaa täysin itsensä. Me tiedetään vain ne jotka on soitellu keskenään ihan nimeltäkin, mutta joku valehtelee. Tälläistä juttua ei koskaan käytäisi, jos BB:n valmentaja olisi itse soittanut Korhoselle. Huhu tai ei Korhonen on Kuningas Joensuussa. Jos homma pitää paikkansa Korhonen on *ulkku, jos ei ole soittanut se BB:n pelaaja on *ulkku. Huvittava tarina joka tapauksessa ja mikä tärkeintä se saa intohimoista keskustelua aikaan jopa Jipon miehissä :)

näinhän ne on näppylät riverballin "j"?...jokaisen kirjailun aijon lopettaa tämän jälkeen lauseeseen "tai ihan sama".  :)

on muutes miestä nimellä piiskattu täällä  ;)
tai ihan sama
« Viimeksi muokattu: 10.10.2006 klo 12:10:59 kirjoittanut toppahousu »
moniveto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK


Vastaus #82 : 10.10.2006 klo 11:30:35

Se on ihan täysin sama mitä on käyny tai ei ole käynyt koska Blackbird hoitaa Riverballin kahella kolmella maalilla.
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 10.10.2006 klo 14:39:44

Tuskinpa olen pihalla.
Tiedustelua varmasti tapahtuu, mutta pointtini on se, että toisesta henkilöstä on helppo anonyyminä heittää herjaa jollakin foorumilla kuulopuheiden perusteella.

Varmaan lähes kaikki Joensuulaiset tietävät kuka tämän nikin takana, tai ainakin tuntuvat tietävän, eli se siitä anonyymiteetistä. Kuten Roni puheli, tällä hetkellä on vain sana-sanaa vastaan. Joku kusettaa tällä hetkellä, joko Korhonen tai eräs toinen henkilö. Omasta mielestäni tämä asia vain oli sellainnen, että se piti tuoda julkisesti esille ja saada selvyys asiaan.
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #84 : 10.10.2006 klo 14:55:09

kuka jaksaisi samanlaista märinää kuunnella joka pelin jälkeen, "kun taas on ehkä joku soittanut jollekkin ja kertonut meidän pelaajien nimiä ja pomputtelu-ennätyksiä  :-["

Mr. Mister... Oulusta tällainen juttu on helppo heittää, kun ei tunne taustoja ollenkaan. Kuitenkin seurat Riverball ja Jippo ovat olleet suhteellisen läheisessä yhteistyössä (joka tosin on toiminut ainoastaan yhteen suuntaan), jonka takia on herättää suurta ihmetystä tällainen toiminta. Ilmeisesti osa Joensuulaisista toivoo, että tulevaisuudessakin Joensuussa pelattaisiin ainoastaan Ykköstä ja kolmosta.

Toivottavasti näin ei käy vaan Joensuussa pelattaisiin tulevaisuudessa (ensi kaudella) vähintään ykköstä, kakkosta ja kolmosta, jolloin junioripelaajien mahdollisuudet b-junioreiden jälkeen paranisivat.
Lanttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Man Utd


Vastaus #85 : 10.10.2006 klo 15:27:18

No hittooko täällä nyt väitellään jos on sana sanaa vastaan eikä kukaan muu kuin asianosaiset tiiä mikä on totta. Pelataan kaikki joukkueet nelosta samoilla pelaajilla niin loppuu tää vääntö. Tai tehdään kaikille palvelus ja lopetetaan joensuusta jalkapallo... >:(
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #86 : 10.10.2006 klo 15:32:45

onkos minä päivinä ja monelta noi viimoset pelit?

tai ihan sama
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 klo 23:52:45 kirjoittanut toppahousu »
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #87 : 10.10.2006 klo 15:43:04

No hittooko täällä nyt väitellään jos on sana sanaa vastaan eikä kukaan muu kuin asianosaiset tiiä mikä on totta. Pelataan kaikki joukkueet nelosta samoilla pelaajilla niin loppuu tää vääntö. Tai tehdään kaikille palvelus ja lopetetaan joensuusta jalkapallo... >:(

Pakko vielä tähän sanoa, että milläpä luulit, että olisin tuon asian pystynyt todistamaan? Ajattelin sohaista muurahaispesää, koska oli ilmeistä, että näin oli tapahtunut. Tämän jälkeen alkoikin hirmuinen juupas-eipäs väittely.

onkos minä päivinä ja monelta noi viimoset pelit?

http://www.riverball.fi/kolmonen1.htm
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #88 : 10.10.2006 klo 17:42:24

Kuten Roni puheli, tällä hetkellä on vain sana-sanaa vastaan. Joku kusettaa tällä hetkellä, joko Korhonen tai eräs toinen henkilö.

Ajattelin sohaista muurahaispesää, koska oli ilmeistä, että näin oli tapahtunut.

??  Ylos

tai ihan sama
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 klo 23:53:11 kirjoittanut toppahousu »
pantse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Susirajan sissit ja Juha Mieto


Vastaus #89 : 10.10.2006 klo 19:33:42

Joku kusettaa tällä hetkellä, joko Korhonen tai eräs toinen henkilö. Omasta mielestäni tämä asia vain oli sellainnen, että se piti tuoda julkisesti esille ja saada selvyys asiaan.

Kun nyt Korhosta on oikein nimeltä mainiten hakattu kirveellä selkään, eikä ole varmuutta kuka kyseli keneltä mitäkin tötsänkeräys- ja voiteluvinkkejä, niin olisi varsin korrektia puhua toisesta osapuolesta nimellä eikä millään anonymiteettiä varjelevalla termillä.

Vai kuuluneeko lähdesuojan piiriin?
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #90 : 10.10.2006 klo 21:25:00

Kun nyt Korhosta on oikein nimeltä mainiten hakattu kirveellä selkään, eikä ole varmuutta kuka kyseli keneltä mitäkin tötsänkeräys- ja voiteluvinkkejä, niin olisi varsin korrektia puhua toisesta osapuolesta nimellä eikä millään anonymiteettiä varjelevalla termillä.

Vai kuuluneeko lähdesuojan piiriin?

Kuuluu. Riverball:in kanta asiasta on kerrottu Korhoselle täällä netissä ja puhelimen välityksellä. Joten itse enää soppaa hämmennä, ellen näe tarpeelliseksi kommentoida jonkin toisen kommentteja.
Lanttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Man Utd


Vastaus #91 : 10.10.2006 klo 21:43:44

No niin tässä on nyt se totuus itse bb-pelaajan kertomana niin voidaan lopettaa tää juttu tähän:
" Tarina on hieman muuttunu näköjään matkalla, totuus tulee tässä: Pelimatkalla oli näytetty lappua, jossa oli KajHan pelitapa ja muutamalla sanalla mainittu riverin pelaaja ja niiden pelitavasta paria asiaa.Kyseessä oli meijän puolelta tiedustelua, jossa Jamo oli toisena osapuolena"
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #92 : 10.10.2006 klo 21:53:13

 ;D ja sehän oli juuri niinkuin arveltiinkin  Ylos

tai ihan sama
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 klo 23:53:24 kirjoittanut toppahousu »
Sommelo

Poissa Poissa


Vastaus #93 : 10.10.2006 klo 22:01:48

Kun nyt Korhosta on oikein nimeltä mainiten hakattu kirveellä selkään,

Nyt olisi nimimerkin Lortto aika tulla esille omalla nimellään....
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #94 : 10.10.2006 klo 22:08:45

" Tarina on hieman muuttunu näköjään matkalla, totuus tulee tässä: Pelimatkalla oli näytetty lappua, jossa oli KajHan pelitapa ja muutamalla sanalla mainittu riverin pelaaja ja niiden pelitavasta paria asiaa.Kyseessä oli meijän puolelta tiedustelua, jossa Jamo oli toisena osapuolena"

Aika jännä juttu, että Jamo on kertonut bb:n valmentajalle tietoja Riveristä, vaikka on itse kieltänyt kertoneensa tietoja Mikin ja Kajhan valmentajille, jotka olivat meidän joukkueesta kyselleet. Luulisi, ettei Korhonen silloin antaisi tietoja myöskään bb:lle?

E: Nyt tuli just tieto bb:n puolelta, että Jamo on itse antanut tietoja joukkueelle. Ei tosin suoraan valmentajalle, mutta kuitenkin. Se on totta, että Jamo ei tunne bb:n valmentajaa, kuten oli väittänytkin.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2006 klo 22:12:13 kirjoittanut Lortto »
Lanttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Man Utd


Vastaus #95 : 10.10.2006 klo 22:14:18

Et sä nyt ymmärrä et sä selität tätä juttuu yksinäs kaikki muut ois niin valmiita keskittyy johonkin pelillisiin asioihin. Mä soitan vaikka huomenna ite sinne Jyväskylään ja kerron totuuden vaikka jopsista jos saadaan tää juttu nyt tähän...Voitteko selvittää nää jutut nyt keskenään joukkueiden välillä, ei jaksa enää...
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #96 : 10.10.2006 klo 22:20:03

Lanttu, miehän sanoin etten jatka kirjottamista aiheesta, ellen nää aiheelliseks kommentoida toisten kirjoituksia. Ja jos ei luetunymmärtäminen pelaa niin sanotaan nyt vielä uudestaan, että Riverball ja Jamo on ollu puhelinyhteydessä toistensa kanssa. Asiasta on keskusteltu.
toppahousu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!


Vastaus #97 : 10.10.2006 klo 22:24:50

Aika jännä juttu, että Jamo on kertonut bb:n valmentajalle tietoja Riveristä, vaikka on itse kieltänyt kertoneensa tietoja Mikin ja Kajhan valmentajille, jotka olivat meidän joukkueesta kyselleet. Luulisi, ettei Korhonen silloin antaisi tietoja myöskään bb:lle?

E: Nyt tuli just tieto bb:n puolelta, että Jamo on itse antanut tietoja joukkueelle. Ei tosin suoraan valmentajalle, mutta kuitenkin. Se on totta, että Jamo ei tunne bb:n valmentajaa, kuten oli väittänytkin.

aika jännä juttu että tätä pitää jatkaa vielä syvemmälle

tai ihan sama
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 klo 23:53:42 kirjoittanut toppahousu »
tuskajänis

Poissa Poissa


Vastaus #98 : 10.10.2006 klo 22:25:54

menkää jettiin kiistelemään
Miguel Munoz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #99 : 10.10.2006 klo 22:43:15

Nyt olisi nimimerkin Lortto aika tulla esille omalla nimellään....

Miks pitäis. Se olin minä jonka tämän asian kuulin itse bb:n pelaajalta. kerroin siitä lortolle joka päätti tuoda asian julki. Nyt tässä on ihan tarpeeks asiasta väänetty. Lantun ka tässä samaa mieltä että eiköhän tää riitä, ei jaksa enää. Korhonen on korhonen, tälläkin foorummilla tiedetään  :)

menkää jettiin kiistelemään

mennään vain  Tuoppi Tuoppi

Lauantaina klo 14 tälläkään asialla oo mtn väliä. silloin tiedetään pelaako river vai bb kakkosta.

« Viimeksi muokattu: 10.10.2006 klo 22:44:24 kirjoittanut Miguel Munoz »

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa