Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #175 : 18.10.2008 klo 10:20:42 |
|
Kolmosessa. Kaikki sarjapelit sunnuntaisin Vaikuttaa varmuudella jonkin verran ainakin meidän joukkueemme esityksiin.
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #176 : 18.10.2008 klo 10:59:00 |
|
Kolmosessa. Kaikki sarjapelit sunnuntaisin Vaikuttaa varmuudella jonkin verran ainakin meidän joukkueemme esityksiin. Edellisillä kausilla on aina tullut yksi turnaus vedettyä darrassa.
|
|
|
|
Le God
Poissa
|
|
Vastaus #177 : 18.10.2008 klo 11:04:35 |
|
Edellisillä kausilla on aina tullut yksi turnaus vedettyä darrassa. Meillä on ihan yksittäisiä otteluita. Viime kaudella kaikki pelit olivat lauantaisin, joten jälkipelit olivat aina enemmän kuin selviö.
|
|
|
|
Isä Aurinkoinen
Poissa
|
|
Vastaus #178 : 27.10.2008 klo 14:52:03 |
|
Kolmosessa ja Harrasteessa..kaikki pelit sunnuntaisin vissiin.
|
|
|
|
TiriAarnii
Poissa
|
|
Vastaus #179 : 27.10.2008 klo 22:47:06 |
|
Oma futsalurani alkaa sunnuntaina Herto/2:n riveissä kolmosessa - olenhan vaatimaton henkilö. Aikasemmat kokemukset lajista sijottuu lähinnä koulun liikuntasaliin, ja tekniikkaahan mulla ei ole. Vaan mikäs siinä penkkiä lämmitellessä ja katellessa, kun kaverit pelaa. Vakavammin, osaisiko joku kertoa Tsadin kolmosen yleistasosta? Tokihan se riippuu lohkostakin.
|
|
|
|
Putteri
Poissa
|
|
Vastaus #180 : 28.10.2008 klo 13:18:08 |
|
Stadin kolmosen taso on aika kirjava, parhaat joukkueet on ihan hyviä mut paskimmat on sitten aivan umpisurkeita. Paskimmissa jengeissä kentällä pyörii sellasia ~40v kaljamahasia miehiä "kyl mä b-junnuissa olin ihan hyvä pelaamaan"-asenteella jotka ei oo vielä ees sisäistäny että futiksen ja futsalin pelaamisessa on aika suuri ero. Parhaat jengit vastaavasti pelaa ihan hyvin jo futsalia ja joukossa on taitaviakin pelaajia jotka laittaa noi äsken mainitsemani huonompien jengien pelaajat ihan solmuun kentällä
|
|
|
|
Kalza
Poissa
Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF
|
|
Vastaus #181 : 28.10.2008 klo 13:56:56 |
|
Oman futsaluran saavutuksiin kuuluu molempien polvien telominen niin paskaan kuntoon ettei voi normifutistakaan pelata enää kunnolla
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
|
Vastaus #182 : 28.10.2008 klo 14:01:39 |
|
Oma futsal-ura alkaa varsinaisesti vasta tällä kaudella. Ja nelosessa totta kai.
|
|
|
|
Le God
Poissa
|
|
Vastaus #183 : 28.10.2008 klo 16:10:55 |
|
Oma futsalurani alkaa sunnuntaina Herto/2:n riveissä kolmosessa - olenhan vaatimaton henkilö. Aikasemmat kokemukset lajista sijottuu lähinnä koulun liikuntasaliin, ja tekniikkaahan mulla ei ole. Vaan mikäs siinä penkkiä lämmitellessä ja katellessa, kun kaverit pelaa. Vakavammin, osaisiko joku kertoa Tsadin kolmosen yleistasosta? Tokihan se riippuu lohkostakin. No jos ei ole yhtään pelannut niin kyllä se kyyti voi olla aika kylmää. Suuria eroja on sarjan sisällä, mutta eiköhän tämäkin muutu pikku hiljaa nyt kun Nelonenkin aloittaa. On siellä koviakin joukkueita mukana, etenkin kun ei tuo ylöspäin nouseminen ole ollut liian helppoa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 klo 16:13:39 kirjoittanut Le God »
|
|
|
|
|
JarinToveri
Poissa
Suosikkijoukkue: FC KaKe, MPS
|
|
Vastaus #184 : 28.10.2008 klo 16:19:16 |
|
Futsal-ura alkaa ensi sunnuntaina Helsingin Nelosessa! Taitoa löytyy satunnaisesti, nopeutta ei.
|
|
|
|
Erikeeper20
Poissa
Suosikkijoukkue: Atletico Malmi + Akatemia
|
|
Vastaus #185 : 28.10.2008 klo 19:36:15 |
|
Futsal-ura alkaa ensi sunnuntaina Helsingin Nelosessa! Taitoa löytyy satunnaisesti, nopeutta ei.
Omasta puolestani vaihdan "alkaa"-sanan tilalle "jatkuu", muuten sanasta sanaan täysin sama kuin JarinToverilla Nelosen lisäksi vastuuta on luvassa myös harrastepuolella, joten saapa nähdä miten paikat ja kunto kestää... Viime talvelta päällimmäisenä muistona on avausmaalin tuonut laukaus, joka samalla napsautti nilkasta nivelsiteen telakalle
|
|
|
|
Donisoni
Poissa
Suosikkijoukkue: Tanpere, Suami sekä RMA
|
|
Vastaus #186 : 28.10.2008 klo 20:42:32 |
|
Viime talvena pelasin kyllä, mutta ei oikeastaan ole intoa tulevaksi talveksi taas aloittaa. Sarjatasosta ei tietoa : . Kutosessa futista pelaan, eli vissiin jotain sinne päin. e. Pirkanmaan Vitosessa pelailin
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 klo 20:51:25 kirjoittanut rieesu »
|
|
|
|
|
RigobertSong
Poissa
|
|
Vastaus #187 : 28.10.2008 klo 21:02:28 |
|
Stadin kolmosen taso on aika kirjava, parhaat joukkueet on ihan hyviä mut paskimmat on sitten aivan umpisurkeita. Paskimmissa jengeissä kentällä pyörii sellasia ~40v kaljamahasia miehiä "kyl mä b-junnuissa olin ihan hyvä pelaamaan"-asenteella jotka ei oo vielä ees sisäistäny että futiksen ja futsalin pelaamisessa on aika suuri ero. Parhaat jengit vastaavasti pelaa ihan hyvin jo futsalia ja joukossa on taitaviakin pelaajia jotka laittaa noi äsken mainitsemani huonompien jengien pelaajat ihan solmuun kentällä
Kolmosen taso on tosiaan kirjava. Helsingissä kuitenkin taso saattaa olla nousussa tulevina kausina, ku uudet joukkueet joutuu aloittaa nelosesta. Itse kysymykseen: joo, pelaan ja kakkosta, kiva peli toi futsal
|
|
|
|
TiriAarnii
Poissa
|
|
Vastaus #188 : 29.10.2008 klo 00:09:01 |
|
Kiitokset vastanneille. Tietääpä vähän mihin varautua. Kunnialla aion joka tapauksessa taistella vähäisetkin minuuttini.
|
|
|
|
Mir Fudi
Poissa
|
|
Vastaus #189 : 29.10.2008 klo 00:12:10 |
|
Helsingin kolmosta vedetään. Joukkue kantaa hienosti nimeäni
|
|
|
|
zuri
Poissa
Suosikkijoukkue: MuSa, Huuhkajat
|
|
Vastaus #190 : 29.10.2008 klo 14:49:47 |
|
B-junnuissa viimeksi pelannut futsalia, mutta tänä vuonna ilmoittauduttiin kaveriporukalla Satakunnan harrastesarjaan
|
|
|
|
zorkie
Poissa
|
|
Vastaus #191 : 30.10.2008 klo 09:49:39 |
|
Oman futsaluran saavutuksiin kuuluu molempien polvien telominen niin paskaan kuntoon ettei voi normifutistakaan pelata enää kunnolla Vaadin lisätietoa . Miten sait ne siihen kuntoon, ts. voiko siltä välttyä jotenkin (ilman että lopettaa pelaamisen)?
|
|
|
|
Fufutsal
Poissa
|
|
Vastaus #192 : 30.10.2008 klo 11:47:10 |
|
Vaadin lisätietoa . Miten sait ne siihen kuntoon, ts. voiko siltä välttyä jotenkin (ilman että lopettaa pelaamisen)? Todennäköisesti jossain harrastesarjan pommisuojassa kaveri koheltanut kaikkea mikä liikkuu ja lopulta, kun ei ole pelaajiin osunut, niin silmät ummessa siihen päädyssä olevaan betonipylvääseen. Ei sillä, loukkaantumiset ovat ikäviä ja mikäli jotain tämän tyylistä on saattunut, niin sympatioita tietysti. Linee kuitenkin huonoa tuuria, koska sen verran vähän lajissa loukkaantumisia tulee, siis jos peliä pelataan sääntöjen mukaan.
|
|
|
|
raxdsc
Poissa
|
|
Vastaus #193 : 31.10.2008 klo 00:26:33 |
|
Oon futsalissa voittanut joukkueen kanssa melkein kaiken mitä tän ikäsenä on nyt vaan voinut voittaa. neljä perättäistä piirinmestaruutta ja epävirallinen suomenmestaruus. Se onkin tosta futsalista vienyt melkeen kaiken hohdon, vielä kun oon itte niin keskinkertanen pelaaja, että muutamaan vuoteen ei pääsis äijien joukkueisiin niin jotenkin se palo futsaliin on alkanut hiipuun. Saa nähdä tuleeko futsalpelejä tänä vuonna yhtään alle, ei ainakaan näillä näkymin.
|
|
|
|
Bogdan
Poissa
|
|
Vastaus #194 : 31.10.2008 klo 04:33:37 |
|
En pelaa.
|
|
|
|
DTS
Poissa
|
|
Vastaus #195 : 31.10.2008 klo 09:22:57 |
|
En pelaa.
Sama, mutta tekisi kyllä mieli. Lahessa ei nähtävästi väkeä.
|
|
|
|
|
rantsukka
Poissa
Suosikkijoukkue: Vepsu
|
|
Vastaus #197 : 31.10.2008 klo 18:14:56 |
|
Yhden kauden oon pelannu jossain junnuissa pari vuotta sitten
|
|
|
|
kyrpäjyrä
Poissa
Suosikkijoukkue: Against modern football
|
|
Vastaus #198 : 02.11.2008 klo 15:31:53 |
|
Höntsymielessä tulee joskus pelailtua Sama
|
|
|
|
Fitz
Poissa
|
|
Vastaus #199 : 07.11.2008 klo 23:23:21 |
|
Tänään tuli viimeksi höntsäiltyä. Huomenna sitten taas parin vuoden tauon jälkeen mukaan harrastesarjan peleihin.
|
|
|
|
|
|