FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.11.2024 klo 21:41:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 602 [603]

Kirjoittaja Aihe: Tottenham vs. Arsenal -väännöt  (Luettu 1279451 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus

Vastaus #15050 : 03.07.2015 klo 13:29:57

just tämmösten jätkien takia oon oppinut viimisen parin vuoden aikana vihaamaan Tottenhamia.

En minä pysty kehumaan. Se on aitoa vihaa. (miettii hetken) En minä kyllä pysty sanomaan mitään positiivista.

>:( Ylos
Delariva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: "Vähe pulustaa, vähää alusta" = tekstiulostetta.

Vastaus #15051 : 03.07.2015 klo 13:31:36

No, minua on täällä haukuttu vanhaksikin, joten päättäkääs nyt. Pointtina Jonnettelussa toki se, että lukemalla Lilyn kirjoituksia parin viime kuukauden ajalta, ei varmaan voi päätellä tämän hienon Ar*enal-forumismin syntyhetkeä tai alkuperää...toki tämä päättely kertoo vain aika paljon siitä, kuinka merkittävä mielipidevaikuttaja Lilywhite tällä forumilla on. Respect siitä! Ylos

Mainittakoon Bojanille vielä se, että minun nimimerkissäni tuo numero ei liity syntymävuoteeni.

Ei, ei todellakaan ole merkittävä mielipidevaikuttaja. Lähinnä semmoinen ylimielinen ja pelokas kuva tyypistä. Vaikka joidenkin mielestä tyylikkäitä juttuja heittelee. Semmosta pikkunokkelaa kirjoitusvirheisiin tarrautumista ja tiukan paikan tullen kysymyksiin vastaamatta jättämistä. Ei siitä kai kunnioitusta pidä antaa jos herättää vitutusta. Tai no..Spurs-leiri ja Spurs arvot :)
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #15052 : 03.07.2015 klo 13:53:23

just tämmösten jätkien takia oon oppinut viimisen parin vuoden aikana vihaamaan Tottenhamia.

Aika lutusta. Tietysti, jos tulet tähän ketjuun ihan puhtaasti vittuiluviestillä, niin voinet arvata saavasi jotain takaisin päin. Vai?
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #15053 : 03.07.2015 klo 14:09:00

No, ehkä se on todettava, että tämän ketjun keskustelu on ollut ihan paskaa viime ajat, oma osuuteni ilman muuta mukaan lukien, joten taidan häipyä laiturihommiin tästä ketjusta pariksi viikoksi. Palataan sitten, kun pelaajavertailut, toisen osapuolen uusien pelaajahankintojen dissaus ja kauden alun röökausuutiset alkavat olla enemmän ajankohtaisia.

Kaikesta huolimatta hyvää kesää vääntäjille!

Sivuja: 1 ... 602 [603]

Siirry: