FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 12:22:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 7 [8]
 
Kirjoittaja Aihe: HJK - KooTeePee La 25.8. klo 16:00 - 200 kotkalaista paikalle  (Luettu 7489 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Udi

Poissa Poissa


Vastaus #175 : 26.08.2007 klo 21:34:27

Niin, Klubissahan asiat tehdään aina oikein ja parhaimmalla tavalla eikä sitä saa mitenkään kritisoida. Udin selityksiähän on luettu vuositolkulla ja nyt levy tuntuu pahasti jääneen päälle.
Jankutuksesta: kuinkahan monta kertaa olet tämän saman asian jaksanut valitusvirtenä tälle  foorumille kirjoittaa? Ja toki vääristämällä minun kirjoitustani. Minä, eikä kukaan muukaan ole koskaan kirjoittanut väitettäsi. Ilmeisesti sinusta on vain mukavaa keksiä sa noja toisten suuhun. Motiivia en pysty kyllä millään keksimään? Lekurilla käynti voisi auttaa.
Anfield Road

Poissa Poissa


Vastaus #176 : 26.08.2007 klo 22:07:37

Harrastaako kukaan Helsingissä valokuvausta? Löytyykö matsista minkäänlaista kuvamateriaalia mistään Iltalehden koosteen lisäksi?

Kyllä mulla kuvia matseista löytyy, ei mitään pro-tasoisia kuitenkaan. Pitää koittaa jossain vaiheessa saada joitain esille jos kiinnostaa.
Taigu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!


Vastaus #177 : 26.08.2007 klo 22:15:21

Ainut asia, mistä olen tässä puhunut, on se, ettei Keken tai seurajohdon piikkiin mene koko homma, vaan  myös pelaajilla on oma osuutensa huonoihin esityksiin. Koska olen aiemmin edes tästä aiheesta kirjoitellut? Tai ylipäätänsä kukaan muukaan?

No eiköhän tämäkin ole aika itsestään selvä asia, jota ei ehkä siksi tarvitsisi tuoda koko ajan tuoda esiin. Mikäli pelaajilla ei olisi mitään vastuuta, miksi heillä olisi sitten laulettu MISTÄ TEILLE MAKSETAAN? Pelaajillehan se valitus on osoitettu, pelaajat siihen ovat reagoineet (mm. Savolainen, Nurmela HJK:n nettitv:ssä). Myös yksittäisiä pelaajia (mainittakoon vaikkapa Smith, Super-Samura) on kritisoitu joskus jopa liiallisuuksiin asti (etenkin Samurasta saisi paljon enemmän irti jos ei pelattaisi kekepalloa, joten siksi ei ole mielestäni oikeutettua haukkua niin överi paljon Kabbaa).

Mielestäni kritiikkiä on osoitettu tasapuolisesti pelaajille ja valmentajalle, mutta valmentajaa on syytäkin kritisoida suuremmassa määrin,
koska hänellä on enemmän valtaa ja sitä kautta myös enemmän vastuuta.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2007 klo 22:16:39 kirjoittanut Taigu »
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #178 : 26.08.2007 klo 22:42:51

Mielestäni kritiikkiä on osoitettu tasapuolisesti pelaajille ja valmentajalle, mutta valmentajaa on syytäkin kritisoida suuremmassa määrin,
koska hänellä on enemmän valtaa ja sitä kautta myös enemmän vastuuta.

Tässä oivasti kiteytettynä se, mistä on kyse  Ylos. Udikin lienee samaa mieltä.
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #179 : 26.08.2007 klo 23:02:29

Jankutuksesta: kuinkahan monta kertaa olet tämän saman asian jaksanut valitusvirtenä tälle  foorumille kirjoittaa? Ja toki vääristämällä minun kirjoitustani. Minä, eikä kukaan muukaan ole koskaan kirjoittanut väitettäsi. Ilmeisesti sinusta on vain mukavaa keksiä sa noja toisten suuhun. Motiivia en pysty kyllä millään keksimään? Lekurilla käynti voisi auttaa.

Itke nyt vähän lisää.
Iso mies.
Udi

Poissa Poissa


Vastaus #180 : 27.08.2007 klo 07:33:28

Itke nyt vähän lisää.
Iso mies.

Muuta en odottanutkaan vastaukseksi.
Udi

Poissa Poissa


Vastaus #181 : 27.08.2007 klo 07:35:04

Mielestäni kritiikkiä on osoitettu tasapuolisesti pelaajille ja valmentajalle, mutta valmentajaa on syytäkin kritisoida suuremmassa määrin,
koska hänellä on enemmän valtaa ja sitä kautta myös enemmän vastuuta.
Sama ja myös Wernerille. Matseissa kritiikki on todellakin kohdistunut tasapuolisesti koko pakkaan, täällä Keke on mielestäni liikaa polttopisteessä. No, ymmärtäähän sen toki: itsekin olen jo täysin turhaantunut Keke-palloiluun.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #182 : 27.08.2007 klo 07:44:51

Eikä missään vaiheessa kautta ole merkkejä pelaajien pelimoraalin heikkenemisestä ollut ilmassa!
Yksittäisenä esimerkkinä nousi mieleen ensimmäisenä MIFK-kotiottelun toinen puoliaika.
pystyraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #183 : 27.08.2007 klo 08:08:30

Kyllä mulla kuvia matseista löytyy, ei mitään pro-tasoisia kuitenkaan. Pitää koittaa jossain vaiheessa saada joitain esille jos kiinnostaa.

Kiinnostaa kyllä. Ei sillä laadulla niin väliä jos vaan selvää saa  Ylos

 
Sivuja: 1 ... 7 [8]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa