FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.11.2024 klo 04:26:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 73

Kirjoittaja Aihe: Oulun juniorit  (Luettu 479285 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hessuhopo

Poissa Poissa

Vastaus #150 : 07.02.2008 klo 23:25:16

En ymmärtänyt täysin Lootan vastausta... Suomennan, OLS A ilmottautui A-ykkösdivariin, mutta perui osallistumisensa?

Niin, mitä väliä tällä on? Siis osallistumisella sarjaan, johon pääsee mukaan pelkästään ilmoittautumalla... A-ykkösdivari ei näinä vuosina ole tarpeeksi kehittävä sarja joukkueiden tason ja pelien määrän vuoksi. Tämä siis pelaajille, jotka haluavat kehittyä. Harrastelijat ovat asia erikseen. Hyvällä joukkueella nousu sm-sarjaan (mikä on TÄYSIN eritason sarja) on helppo, mutta siellä säilyminen lähes mahdotonta em. syistä johtuen. Rutiinia kovista peleistä ei tule. A-divarin huono trendi on valitettava asia ja sen muuttaminen vaatii työtä ja aikaa.

En näe ollenkaan huonona asiana, että lupaavat pelaajat pelaavat 3-divisioonaa. Siellä saa paljon pelejä ja ensi kosketuksen miesten otteluihin. Sarja on kehittynyt suhteellisen hyväksi, eikä näiden nuorten menestyminen todellakaan ole helppoa...vrt. OLS-akatemia viime kaudella. A-ykkösdivari onkin ollut viime vuosina harrastelijoiden (kärjistettynä) ja ei-niin-hyvien pelaajien sarja. Toisin oli ennen.

Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena

Vastaus #151 : 14.02.2008 klo 00:07:46

Rauno Ojasesta juttu aamun Kalevassa:

Tosissaan, mutta ei turhan vakavana

Valmentajan paras palkinto

Mukavia juttuja ja Ojanen puhuu asiaa. Tätä lisää.
futislasse

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 15.02.2008 klo 16:03:54

Positiivinen juttu tosiaan Ojasesta Ylos Mitenkähän tuo Tervarit junioreiden touhu? Ei näy joukkueita piirinsarjoissa? Ovatko luopuneeet vai eivätkö aio osallistua? Kait siellä on monta porukkaa, yritän katsoa heidän sivuiltaan mutta ei toiminut , ainakaan tuo junioriosio? Voisko vaikka addick valaista?
futislasse

Poissa Poissa

Vastaus #153 : 15.02.2008 klo 16:06:30

Positiivinen juttu tosiaan Ojasesta Ylos Mitenkähän tuo Tervarit junioreiden touhu? Ei näy joukkueita piirinsarjoissa? Ovatko luopuneeet vai eivätkö aio osallistua? Kait siellä on monta porukkaa, yritän katsoa heidän sivuiltaan mutta ei toiminut , ainakaan tuo junioriosio? Voisko vaikka addick valaista?
Hups nyt toimii mutta onhan sivut ??? http://www.tervaritjuniorit.fi/
Riquelme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Huuhkajat, Dortmund

Vastaus #154 : 15.02.2008 klo 18:45:45

Hups nyt toimii mutta onhan sivut ??? http://www.tervaritjuniorit.fi/

Sivuja kai päivitetään ja linkki menee jonnekin ihan muualle.
futislasse

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 19.02.2008 klo 13:46:05

Sivuja kai päivitetään ja linkki menee jonnekin ihan muualle.
No onhan sivut, pitääkö tuonne siis rekisteröityä, jos haluaa tietää esim. seuran yhteystietoja? Yritin myös etsiä juttua, miksi seura ei ole mukana piirinsarjoissa, ei löytynyt? Tuo sivujen logo on mielenkiintoinen, kuin AC Plakiaatio? Palloliiton sivujen mukaan ilmoittautuminen piirinsarjoihin on päättynyt ja listat nähtävillä kilpailu valikossa, siellä ei näy yhtään Tervari-joukkuetta ???
osuuskauppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Keski-Arvot

Vastaus #156 : 19.02.2008 klo 18:57:49

Palloliiton sivujen mukaan ilmoittautuminen piirinsarjoihin on päättynyt ja listat nähtävillä kilpailu valikossa, siellä ei näy yhtään Tervari-joukkuetta ???

Olemme tottuneet siihen, että täällä forumilla kerrotaan Tervarit-j seuran laadukkaasta toiminnasta. Mutta nyt tämä sietämätön jännitys menee jo liian pitkälle. Sanokaa nyt, mistä tässä on kysymys. Missä ensi kesänä pelataan?
Riquelme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Huuhkajat, Dortmund

Vastaus #157 : 19.02.2008 klo 20:07:25

Olemme tottuneet siihen, että täällä forumilla kerrotaan Tervarit-j seuran laadukkaasta toiminnasta. Mutta nyt tämä sietämätön jännitys menee jo liian pitkälle. Sanokaa nyt, mistä tässä on kysymys. Missä ensi kesänä pelataan?

B1 pelaa B-ykkösdivaria pohjoislohkossa, BMusta B17 piirisarjaa sekä BPunainen B16 piirisarjaa.
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.

Vastaus #158 : 19.02.2008 klo 20:13:38

C-junnut C-junnujen sarjoja jne. Pelit pelataan todennäköisesti futiskentillä, vieläkö jännittää?
osuuskauppa

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 20.02.2008 klo 01:46:57

Pelit pelataan todennäköisesti futiskentillä,

Mistä moinen epävarmuus?
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 20.02.2008 klo 03:39:47

Kentänhoidon taso on keskimäärin ollut melko heikko viimeisten vuosien aikana, muun muassa Huuhkajanpuiston ja Hiirosen kentät on päästetty rapistumaan aivan suotta.
Loota Luuta

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 20.02.2008 klo 08:49:19

C-junnut C-junnujen sarjoja jne. Pelit pelataan todennäköisesti futiskentillä, vieläkö jännittää?

OLS:n edustusjoukkueet taas joutuvat pelaamaan piirisarjoja pääsääntöisesti vuotta vanhempien ikäluokassa, koska omassa ikäluokassa ei tule taitaville pojille tarpeeksi kehittäviä pelejä.

Lainaus käyttäjältä: Addick
Kentänhoidon taso on keskimäärin ollut melko heikko viimeisten vuosien aikana, muun muassa Huuhkajanpuiston ja Hiirosen kentät on päästetty rapistumaan aivan suotta.

Ja tästä me foorumilaiset vaadimme OLS:lta pikaisesti anteeksipyyntöä!  :-[

Toivottavasti ehtii vielä ennen loppuja piirisarjailmoittautumisia ja Huuhkajanpuiston/Hiirosen rinnekahviloita!

Addick

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 20.02.2008 klo 12:06:41

OLS:n edustusjoukkueet taas joutuvat pelaamaan piirisarjoja pääsääntöisesti vuotta vanhempien ikäluokassa, koska omassa ikäluokassa ei tule taitaville pojille tarpeeksi kehittäviä pelejä.

Ja tästä me foorumilaiset vaadimme OLS:lta pikaisesti anteeksipyyntöä!  :-[

Toivottavasti ehtii vielä ennen loppuja piirisarjailmoittautumisia ja Huuhkajanpuiston/Hiirosen rinnekahviloita!

Katsohan vaan, siellä ei ole vielä herätty lukemaan niitä viestejä, joissa olen kertonut, että Tervareilla ei ole ensi kaudella vanhempaa C:tä, ellei nyt satuta C94:ää tai C94 Mustaa laskemaan sellaiseksi. Meidän -93 pojat pelaavat samoja sarjoja kuin suuri osa teidänkin -93 pojat eli B1-, B17- ja B16-sarjoja.

Mikäli kentänhoidon ongelmat ovat OLS:sta johtuvia, niin ilman muuta pitäisi hommaan laittaa jokin roti. Uskoisin kuitenkin, että kyseessä on ennemminkin liikuntavirastossa olevat ongelmakohdat kuin naapuriseuramme OLS.

Viimeinenhän on hassun hauskaa mukahassuttelua, mutta en jollain tapaa ymmärrä, että mitä haet tällä takaa?
Loota Luuta

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 20.02.2008 klo 12:18:59

Viimeinenhän on hassun hauskaa mukahassuttelua, mutta en jollain tapaa ymmärrä, että mitä haet tällä takaa?

Olet oikeassa. Sorruin jatkamaan aloittamaasi mukahassuttelua, yritin olla addickimpi kuin addick itse. Epäonnistuin, menin yli ja harrastin turhaa pikkuilkeilyä vakavassa asiassa.

Toivottavasti piirisarjojen ilmoittautumissivut pian päivittyvät kohdalleen myös Tervareiden osalta.
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 20.02.2008 klo 12:22:42

Olet oikeassa. Sorruin jatkamaan aloittamaasi mukahassuttelua, yritin olla addickimpi kuin addick itse. Epäonnistuin, menin yli ja harrastin turhaa pikkuilkeilyä vakavassa asiassa.

Toivottavasti piirisarjojen ilmoittautumissivut pian päivittyvät kohdalleen myös Tervareiden osalta.

Olet aivan oikeassa, ei pidä lähteä sellaiselle reviirille, jota ei hallitse alkuunkaan.

Eiköhän siellä piirisarjojen ilmoittautumissivuilla tapahdu liikettä vielä päivitysten muodossa.
Loota Luuta

Poissa Poissa

Vastaus #165 : 20.02.2008 klo 13:08:43

Olet aivan oikeassa, ei pidä lähteä sellaiselle reviirille, jota ei hallitse alkuunkaan.

Totta puhut. Tyylilajisi on sikälikin haastava, että siinä melkein tahtomattaan antaa itsestään ylimielisen kuvan.

Myös koko aiheen kommentointi on arveluttavaa. Ei pitäisi yrittää olla maalla viisas kun merellä on hätä.

Eiköhän siellä piirisarjojen ilmoittautumissivuilla tapahdu liikettä vielä päivitysten muodossa.

Siihen voinemme suhtautua luottavaisesti. Onhan sanomasi mukaisesti kyseessä seura, jossa on "valmentajat ja toimiston väki erikseen, voidaan keskittyä kahteen tai jopa useampaan asiaan yhtä aikaa ilman, että toiminta millään alalla kärsisi."

Addick

Poissa Poissa

Vastaus #166 : 20.02.2008 klo 13:29:41

Totta puhut. Tyylilajisi on sikälikin haastava, että siinä melkein tahtomattaan antaa itsestään ylimielisen kuvan.

Myös koko aiheen kommentointi on arveluttavaa. Ei pitäisi yrittää olla maalla viisas kun merellä on hätä.

Mukava antaa itsestään ylimielinen kuva, kun tietää, että aikuiset miehet hermostuvat ja vain minun takiani tekevät nickkejä, että pääsevät koittelemaan sanansäiläänsä minuun.

Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.

Vastaus #167 : 20.02.2008 klo 13:49:59

OLS:n toimistonikkien spämmiaallolle " Ylos"
futislasse

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 20.02.2008 klo 15:00:41

Mukava antaa itsestään ylimielinen kuva, kun tietää, että aikuiset miehet hermostuvat ja vain minun takiani tekevät nickkejä, että pääsevät koittelemaan sanansäiläänsä minuun.

jos tarkoitit minua, niin lukeudun kategoriaan "ikiteini", ja tarkoitus ei ollut mitään irvata, olen vain saanut kuvan että olet Tervari-toiminnassa mukana ja kun olen seurannut sekä huomannut Tervaritoiminnan hyvän laadun, ihmettelin miksei seuran joukkueet halua osallistua piirinsarjoihin, vaikka sitten noihin "vanhojen" ikäluokkiin ???  Ainakin minun mielestä Tervareiden joukkueiden toiminta on laadukkaampaa kuin OLSilla, eikait se Tervaritoiminta muutoin kiinnostaisi myös parhaita OLSsilaisia? Näin on kerrottu että juna on sinnepäin kallellaan ???
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 20.02.2008 klo 15:14:59

jos tarkoitit minua, niin lukeudun kategoriaan "ikiteini", ja tarkoitus ei ollut mitään irvata, olen vain saanut kuvan että olet Tervari-toiminnassa mukana ja kun olen seurannut sekä huomannut Tervaritoiminnan hyvän laadun, ihmettelin miksei seuran joukkueet halua osallistua piirinsarjoihin, vaikka sitten noihin "vanhojen" ikäluokkiin ???  Ainakin minun mielestä Tervareiden joukkueiden toiminta on laadukkaampaa kuin OLSilla, eikait se Tervaritoiminta muutoin kiinnostaisi myös parhaita OLSsilaisia? Näin on kerrottu että juna on sinnepäin kallellaan ???

Minä viittasin kyllä samoihin nickkeihin, joihin KKK tuossa aiemmin.
Loota Luuta

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 20.02.2008 klo 15:27:22

OLS:n toimistonikkien spämmiaallolle " Ylos"

Väärin arvattu.  8)

Kunhan vain Addickia, hänen "kaikkitietävyyttään" ja oikeassa olemisen tarvettaan härnäsin.  ;)  Tiedän kyllä ettei Addick ole merkittävä tekijä Tervarit-junioreiden organisaatiossa.

Tiedoksi foorumilaisille: oikeasti vastuullisten toimijoiden tasolla Tervarit-j:n ja OLS:n välillä vallitsee molemmin puolinen kunnioitus ja hyvä yhteistyö.

Addick

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 20.02.2008 klo 16:11:11

Väärin arvattu.  8)

Kunhan vain Addickia, hänen "kaikkitietävyyttään" ja oikeassa olemisen tarvettaan härnäsin.  ;)  Tiedän kyllä ettei Addick ole merkittävä tekijä Tervarit-junioreiden organisaatiossa.

Tiedoksi foorumilaisille: oikeasti vastuullisten toimijoiden tasolla Tervarit-j:n ja OLS:n välillä vallitsee molemmin puolinen kunnioitus ja hyvä yhteistyö.

Estääkö "merkittävän" tittelin puuttuminen jollain tapaa vastuullisuuden? Minä sentään uskallan kirjoittaa omalla nimelläni ja ottaa vastuun kirjoituksistani.

Sen lisäksi on mielestäni mielenkiintoista, että sinä tiedät "vastuullisten toimijoiden" kunnioitussuhteista, mikäli et itse ole toiminnassa mukana. Yhteistyössähän ei ole viime aikoina ollut sellaisia ongelmia kuin esimerkiksi viime kesänä, mutta se ei vaadi todellakaan johtajan tittelein varustettuja henkilöitä keskenään juttelemaan, että homma toimii.
futislasse

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 20.02.2008 klo 17:13:19

Estääkö "merkittävän" tittelin puuttuminen jollain tapaa vastuullisuuden? Minä sentään uskallan kirjoittaa omalla nimelläni ja ottaa vastuun kirjoituksistani.

Sen lisäksi on mielestäni mielenkiintoista, että sinä tiedät "vastuullisten toimijoiden" kunnioitussuhteista, mikäli et itse ole toiminnassa mukana. Yhteistyössähän ei ole viime aikoina ollut sellaisia ongelmia kuin esimerkiksi viime kesänä, mutta se ei vaadi todellakaan johtajan tittelein varustettuja henkilöitä keskenään juttelemaan, että homma toimii.
Addick, joudut odottamaan Lootan vastausta huomiseen kunnes toimisto taas aukeaa ;) Ehkä aamukahvien jälkeen... olen kuullut että heidän aamukahveilla päätetään oulun futisasiat tai siis mitä taas ryssitään, heh, se oli kevennys 8)
osuuskauppa

Poissa Poissa

Vastaus #173 : 20.02.2008 klo 18:52:36

Näistä SPL:n piirin piirisarjaan vahvistamista joukkueista löytyi pari mielenkiintoista viritelmää:
pojat B17 sarjassa OPS-OTP ja pojat C14 sarjassa OTP-OPS 95. Milloin B-pojissa Tervarit-j-OLS?

Katso vahvistettu lista joukkueista, jotka osallistuvat kilpailutoimintaan: http://www.splps.fi/kilpailu/jalkapallo_piirisarjat/
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 20.02.2008 klo 19:26:07

Näistä SPL:n piirin piirisarjaan vahvistamista joukkueista löytyi pari mielenkiintoista viritelmää:
pojat B17 sarjassa OPS-OTP ja pojat C14 sarjassa OTP-OPS 95. Milloin B-pojissa Tervarit-j-OLS?

Katso vahvistettu lista joukkueista, jotka osallistuvat kilpailutoimintaan: http://www.splps.fi/kilpailu/jalkapallo_piirisarjat/

Ei ainakaan ennen kuin Tervarit-j. ilmoittautuvat piirisarjoihin. :)

Jos totta puhutaan, niin toivon mukaan mahdollisimman pian, jossain muodossa.

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 73

Siirry: