FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.09.2018 klo 00:19:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 63 [64]

Kirjoittaja Aihe: Erotuomarikausi - Raporttia foorumille  (Luettu 144385 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
frostymacfrost

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, Altavastaajat

Vastaus #1575 : 04.09.2018 klo 21:15:35

Rasti seinään, tänään eka punakortti. Puolustaja kaatoi boksiin keskeltä murtautuvan hyökkääjän osumatta palloon, joten dogsona sai kaveri lähteä. Ihan hiinä ja hiinä, olisiko joku muista puolustajista kerennyt vielä palloon. Ehkä jätän seuraavasta samanlaisesta punalapun taskuun, ehkä en.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1576 : 04.09.2018 klo 21:17:38

Rasti seinään, tänään eka punakortti. Puolustaja kaatoi boksiin keskeltä murtautuvan hyökkääjän osumatta palloon, joten dogsona sai kaveri lähteä. Ihan hiinä ja hiinä, olisiko joku muista puolustajista kerennyt vielä palloon. Ehkä jätän seuraavasta samanlaisesta punalapun taskuun, ehkä en.
Ei kai palloon osuminen ole mitenkään merkityksellistä, vaan se että pyrkikö pelaamaan palloa ja oliko realistista mahdollisuutta pelata palloa rikkomatta?
D mies

Poissa Poissa

Vastaus #1577 : 05.09.2018 klo 07:05:58

Hyvä klippi VAR:n käytöstä ja tuomareiden keskusteluista: https://vimeo.com/286778087 Liittyy myös yllä käytyyn keskusteluun.
Magnus Kebnekaise

Poissa Poissa

Vastaus #1578 : 19.09.2018 klo 00:11:57

Onko kukaan päässyt headsettiä käyttämään pelissä? Pari viikkoa sitten olin avustamassa miesten vitosta ja päätuomarilla oli headsetit kaikille. Helpotti muuten älyttömästi toimintaa, vaikka avustavana olinkin. Itse ajattelin ensi kaudeksi itse hankkia myös ja kaveri vinkkasikin Kiinan suunnasta katsomaan, kun ns. viralliset headsetit ovat pirun kalliita eikä muutenkaan ole intoa useita satasia tai jopa tuhansia euroja noihin upottaa. Katselin jo alustavasti hintoja, ja 3 hengen setin saisi noin 145-160 eurolla, hieman kaupasta ja kauppiaasta riippuen. Tuon summan voin jo hyvinkin niistä maksaa.

Onko täällä jollakin kokemuksia noista Kiinasta tilatuista headseteistä? Mitä itse käytätte (jos käytätte)?
re98

Poissa Poissa

Vastaus #1579 : 20.09.2018 klo 12:56:13

Headsetit on tärkeä aihe, juuri sen takia, että kommunikointi on nykyaikaa ja markkinoilla on nyt paljon hyvän hintaisia settejä. Itse on tullut käytettyä avustavana sekä tätä fifa-dumarien Vokkeroa että pari kautta takaperin liiton tuomareille hankittuja Yapalongeja. Sanoisin, että Yapalongit eivät kalpene äänenlaadussa ja luotettavuudessa yhtään vokkeroille, vain kuuloke on selvästi huonompi. Näitä saa suoraan valmistajalta muistaakseni n. 800 eurolla.

Mitä kiinalaisiin tulee - futsalvaliot käyttävät Ejeas-settiä, minkä taitaa saada vajaalla 300 eurolla. Tästä ei ole itsellä käyttökokemusta, mutta ainakin oma kerho on näitä käyttänyt isollakin kentillä, joten nämäkin taitavat olla ihan toimivat.

Sen sijaan itsellä ei ole kokemusta näistä mainitsemistasi aliexpressin ja muiden tarjoajien halvemmista seteistä, mutta olen kyllä halukas kuulemaan niistä. Omaa settiä en ole vielä lähtenyt ostamaan, vielä, kaikkien varusteurheiluläppien takia, mutta olen alankin omalla alueella havainnut myös vanhempien "rajamiesten" hiljaa hyväksyvän radioiden tulemisen ;)
Thalian

Poissa Poissa

Vastaus #1580 : 20.09.2018 klo 15:14:33

Mistä nuo headsettien käsittämättömät hinnat oikein tulevat? Nopeasti kun vilkaisin, niin noissa näyttäisi olevan ainakin taajuudet korkeammat kuin marketista haettavissa laitteista ja lisäksi nuo voi parittaa keskenään, jolloin muut eivät pääse kuuntelemaan kanavalle, mutta hintaero on silti aika kova. Väitän, että jos noissa nyt ei ole mitään aivan ihmeellistä, niin hintojen pitäisi tippua aika nopeasti tuonne parin sadan kieppeille.
RTS

Poissa Poissa

Vastaus #1581 : 21.09.2018 klo 14:06:51

Veikkaan että ihan laatu nostaa hintaa. Toki Kiinasta saa varmasti edulliset laitteet mutta toimiiko takuu, saako varaosia, millainen on käyttöikä. Ulospäinhän näyttävät pitkälti samalta mutta mitä ovat syöneet ratkaisee.

Vokkero on ollut pitkään laitteiden lippulaiva mutta Yapalong huomattavasti edullisempi. Kuuleman mukaan SPINTSOn setti taas pesee Yapalongin mennen tullen äänenlaadun puolesta. Ja jos laitteen saa verotuksessa työkaluksi niin sekin kannattaa huomioida. Kovempi hinta kompensoituu mukavasti.

Sivuja: 1 ... 63 [64]

Siirry: