Lortto
Poissa
|
|
Vastaus #675 : 09.12.2009 klo 15:47:25 |
|
Millos tällänen on? Näinköhän on Turun suunnalta jengiä mukana? E: Näemmä siis ollut jo. Ei hirveän aktivinen osallistuminen tunnu olleen. Eipä täällä Turun suunnassa myäskään ole ollut tapahtumasta mitään puhetta. http://lek.fi/node/9Se on harmi, ettei enempää joukkueita ole viime aikoina ollut mukana. Nimittäin hieno turnaus ja vielä hienompi lauantain ja sunnuntain välinen yö. Ehdotappas seuraavassa seurasi kokouksessa lek-cupiin osallistumista
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
|
Vastaus #676 : 31.12.2009 klo 13:08:25 |
|
Löytyykö muilta tietoa siitä, että millaisia ohjeistuksia on tulossa ensi kaudelle? Yleensä nämä uudistukset nähdään edeltävä kautena ns. isoissa sarjoissa, eli tässä tapauksessa 09-10 kaudella. Itse kun en ole seurannut, niin tarkkaan näitä sarjoja.
|
|
|
|
ref
Poissa
Suosikkijoukkue: Giallorossi
|
|
Vastaus #677 : 10.01.2010 klo 00:00:26 |
|
http://www.refereeworld.com/catalog/index.php?cPath=79955Sieltä sitten tsekkaamaan uudet paitamallistot MM-kisoja varten. Punaisesta tulee ehkä mieleen Espanjan pelipaita ja mustasta VG:n. Keltanen taas hyvin samanlainen aiemman kanssa. Enivei, olen erittäin tyytyväinen uuteen mallistoon, varsinkin niiden UCL-rumilusten jälkeen..
|
|
|
|
referee3000
Poissa
|
|
Vastaus #678 : 10.01.2010 klo 00:34:14 |
|
Onhan nämä parempia kuin tämä UCL:n peleissä käytetyt tuomarivarusteet, mutta huonompia nämä ovat kuin edellisissä kisoissa käytetyt. Keltainen ja vaaleasininen taitaa muistuttaa eniten 2006-kisojen mallistoa, mutta ainakin harmaa on palannut takaisin mustaan.
|
|
|
|
o2j
Poissa
|
|
Vastaus #679 : 11.01.2010 klo 11:20:27 |
|
Huonompaan suuntaan mentiin tämän kisamalliston kanssa, vaikka kyllä näihinkin tottuu. Aikanaan siirryttäessä Umbrosta adduihin, oli vaikea sulattaa niin räikeitä paitoja. Nyt adduihin on tottunut, ja niitä käyttää kyllä mielellään. Plussana tosiaan mustan palaaminen mallistoon. No näitä en aio ostaa ollenkaan. Pärjään nykyisillä hyvin, mutta kyllä otan nuo vastaan jos satutaan tarjoamaan.. Reffi voisi kyllä poistaa tuolta nuo, suosittelen e. Toimitukset alkavat näköjään vasta maaliskuussa. Ja homostelut laitan jatkossa privalla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.01.2010 klo 13:32:04 kirjoittanut o2j »
|
|
|
|
|
ref
Poissa
|
|
Vastaus #680 : 13.01.2010 klo 16:58:58 |
|
Reffi voisi kyllä poistaa tuolta nuo, suosittelen e. Toimitukset alkavat näköjään vasta maaliskuussa. Ja homostelut laitan jatkossa privalla. Vahinkoja sattuu kaikille!!! Joo maaliskuun puolessa välissä pitäisi tulla myyntiin ja ainakin siihen asti ollaan kädet ristissä ja toivotaan ettei joku Palloliiton valopää valitse UCL-asuja yleiseen käyttöön.
|
|
|
|
referee3000
Poissa
|
|
Vastaus #681 : 13.01.2010 klo 19:51:33 |
|
Itse asiassa tuo musta paita ja koko musta kokonaisuus näyttää pirun tyylikkäältä, kun olen tässä katsellut Eurosportilta African Cup of Nations 2010-turnausta. Ehdottomasti paras väri noista uusista malleista.
|
|
|
|
Skorpioni
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi-36 Bt
|
|
Vastaus #682 : 14.01.2010 klo 22:46:05 |
|
rumia ku hevosen penis! rintataskun kohdalla oleva raita pilaa koko jutun. minun mielipide. Innolla odottelen milloin tulee neon pinkki tai pinkki paita, nimittäin siitä maksan mitä vain
|
|
|
|
Futis.
Poissa
|
|
Vastaus #683 : 15.01.2010 klo 16:46:38 |
|
Innolla odottelen milloin tulee neon pinkki tai pinkki paita, nimittäin siitä maksan mitä vain Jos en ihan väärin muista, niin eikö Ranskan liigassa ole käytössä pinkki paita? Tai sitten olen tulossa värisokeaksi tai muisti vaan pätkii. Sen värinen paita ainakin erottuisi hyvin.
|
|
|
|
referee3000
Poissa
|
|
Vastaus #684 : 15.01.2010 klo 19:09:07 |
|
Jos en ihan väärin muista, niin eikö Ranskan liigassa ole käytössä pinkki paita? Tai sitten olen tulossa värisokeaksi tai muisti vaan pätkii. Sen värinen paita ainakin erottuisi hyvin.
Ranskassa tuskin on pinkkiä paitaa käytössä, koska muistaakseni siellä käytetään Adidaksen kamoja. Italiassa on ainakin ihan mielenkiintoisen värisiä yhdistelmiä käytössä. Pinkistä en mene sanomaan varmaksi, mutta violetti löytyy ainakin ja settiin kuuluu vielä paidan kanssa samaa sävyä olevat sukat.
|
|
|
|
re98
Poissa
|
|
Vastaus #685 : 15.01.2010 klo 20:52:11 |
|
Jos en ihan väärin muista, niin eikö Ranskan liigassa ole käytössä pinkki paita? Tai sitten olen tulossa värisokeaksi tai muisti vaan pätkii. Sen värinen paita ainakin erottuisi hyvin.
Ranskassa tuskin on pinkkiä paitaa käytössä, koska muistaakseni siellä käytetään Adidaksen kamoja. Italiassa on ainakin ihan mielenkiintoisen värisiä yhdistelmiä käytössä. Pinkistä en mene sanomaan varmaksi, mutta violetti löytyy ainakin ja settiin kuuluu vielä paidan kanssa samaa sävyä olevat sukat.
Joo. Ranskassa adidaksen kamat eikä pinkkiä paitaa.
|
|
|
|
Futis.
Poissa
|
|
Vastaus #686 : 15.01.2010 klo 21:00:45 |
|
Joo. Ranskassa adidaksen kamat eikä pinkkiä paitaa.
Muistin väärin. Muistikuva on aika selkeä pinkistä paidasta, mutta liigasta ei ole sitten tietoa. Ehkä olen nähnyt vain unta. Perhana, tarvitsee selvittää onko pinkkejä erotuomaripaitoja edes olemassa. Saattaa olla, että väri on ollut lähellä pinkkiä.
|
|
|
|
Elukka
Poissa
|
|
Vastaus #687 : 15.01.2010 klo 21:19:59 |
|
Violettipaita ainakin löytyy Italiasta:
|
|
|
|
Futis.
Poissa
|
|
Vastaus #688 : 15.01.2010 klo 21:27:02 |
|
Violettipaita ainakin löytyy Italiasta:
Tähän olen sen sekoittanut, sori jos herätin jossakin toivoa pinkistä paidasta.
|
|
|
|
ref
Poissa
|
|
Vastaus #689 : 15.01.2010 klo 22:48:36 |
|
Omasta mielestäni nuo Italian asut on aivan mahtavia ja itse ainakin käyttäisin mielelläni, vaikka varmaan moni ei. Mitäs niitä erikoisia nyt on, ainakin kokokeltainen..?
|
|
|
|
No niin
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuvaajat
|
|
Vastaus #690 : 15.01.2010 klo 23:01:46 |
|
Omasta mielestäni nuo Italian asut on aivan mahtavia ja itse ainakin käyttäisin mielelläni, vaikka varmaan moni ei. Mitäs niitä erikoisia nyt on, ainakin kokokeltainen..? Sama täällä! Netistä niitä olen koittanut etsiä, josko saisi tilatttua.
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
|
Vastaus #691 : 16.01.2010 klo 00:03:12 |
|
Sama täällä! Netistä niitä olen koittanut etsiä, josko saisi tilatttua.
Italiasta yritin ostaa, tarkemmin ottaen Roomasta, erotuomariasuja, koska himoitsen varsinkin sitä kokokeltaista. Ilmoittivat kohteliaasti, etteivät myy ellen tuomitse otteluja Italiassa. Ihmettelin hetken, mutta oli ainakin sen paikallisen erotuomarikerhon linjaus. Mutta jos joku noita saa hankittua, niin olen mukana tilauksessa.
|
|
|
|
Vanda
Poissa
|
|
Vastaus #692 : 16.01.2010 klo 01:18:29 |
|
Italiasta yritin ostaa, tarkemmin ottaen Roomasta, erotuomariasuja, koska himoitsen varsinkin sitä kokokeltaista. Ilmoittivat kohteliaasti, etteivät myy ellen tuomitse otteluja Italiassa. Ihmettelin hetken, mutta oli ainakin sen paikallisen erotuomarikerhon linjaus. Mutta jos joku noita saa hankittua, niin olen mukana tilauksessa. Ainakin viime kesänä eräs vaasalainen? dumari käytti kyseistä keltaista asua. Tiedä sitten mistä oli sen hankkinut, mutta veikkaan ettei ollut kuitenkaan Italiassa tuominnut.
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #693 : 16.01.2010 klo 10:36:27 |
|
Ainakin viime kesänä eräs vaasalainen? dumari käytti kyseistä keltaista asua. Tiedä sitten mistä oli sen hankkinut, mutta veikkaan ettei ollut kuitenkaan Italiassa tuominnut.
Kuten varmaan tekstistäni huomasit, kyse oli siinä liikkeessä toimintatavasta. Enpä lähtenyt sitten enää metsästämään, koska Italiassa on muutakin tekemistä.
|
|
|
|
|
Skorpioni
Poissa
|
|
Vastaus #695 : 18.01.2010 klo 17:22:36 |
|
Ainakin viime kesänä eräs vaasalainen? dumari käytti kyseistä keltaista asua. Tiedä sitten mistä oli sen hankkinut, mutta veikkaan ettei ollut kuitenkaan Italiassa tuominnut.
viime kesänä ollessani helsinki cupissa. Olipas sielä italialainenkin tuomaripoika. Olisiko hänen kanssaan vaihtanut joku paitoja? :O
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
|
Vastaus #696 : 18.01.2010 klo 17:28:20 |
|
Toi BD:n paita näyttää olevan se musta/viininpunainen kaukaa katsottuna, joka oli myynnissä joskus 90 luvun lopulla. Voi olla että näen väärin, olenhan tuomari.
|
|
|
|
rankkari
Poissa
Suosikkijoukkue: ruutupaidat,VPS, kiira korpi
|
|
Vastaus #697 : 19.01.2010 klo 22:26:27 |
|
yks tuttu tytteli jonka kaapissa tollane keltane diadora roikkuu kerto että kaverinsa myös (toi mainittu dumari?molemmat vaasasta) oli vaihtanu itelleen neonin keltasen ja mustan asun...
|
|
|
|
Skorpioni
Poissa
|
|
Vastaus #698 : 21.01.2010 klo 23:20:43 |
|
Naistuomareiden uusi varustus huhujen mukaan tulisi kesälle
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
|
Vastaus #699 : 22.01.2010 klo 10:51:56 |
|
Naistuomareiden uusi varustus huhujen mukaan tulisi kesälle Mahtaakohan noilla kengillä upota nurmeen?
|
|
|
|
|
|