FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 20:31:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27
 
Kirjoittaja Aihe: Derby part II (30.8),Turun herruus ratkeaaah!  (Luettu 16713 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FLO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HSF, HSV


Vastaus #625 : 02.09.2007 klo 20:11:10

Hyväksyn asian Tuoppi

kaikki, mikä tehdään omilla aivoilla Ylos

Tepsiläisten aivoista saa parhaimman hinnan markkinoilla (vähän käytetyt)
Terveisiä kaikille todellisille jalkapalloilun ystäville Turussa, olivatpa Interin tai Tepsin miehiä. Cupin voittaja on toivon mukaan tänä vuonna Inter, kun Tepsi meni munimaan JJK:n kanssa, siihen eivät kaikki liigaseurat pysty
Mistä oot karannu  >:(
Verikosto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat


Vastaus #626 : 02.09.2007 klo 20:11:38

Onko hän nyt sitten niitä TPS-teinejä joista puhut?


pikemminkin TPS-neitejä, siksi en vinoile hänelle enempää. Olen hyvä naisille 8) Tuoppi

joskus toki höylään tepsiläisten mutseja, kun teinipojat ovat lähteneet soihduttamaan ;)
Satanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)


Vastaus #627 : 02.09.2007 klo 20:12:53


pikemminkin TPS-neitejä, siksi en vinoile hänelle enempää. Olen hyvä naisille 8) :tuo ppi:

joskus toki höylään tepsiläisten mutseja, kun teinipojat ovat lähteneet soihduttamaan ;)

Verikosto jatkaa vahvaa inter-asiakirjoittajien perinnettä  Ylos
Verikosto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat


Vastaus #628 : 02.09.2007 klo 20:14:23

Verikosto jatkaa vahvaa inter-asiakirjoittajien perinnettä  Ylos

 Tuoppi Tuoppi
Verikosto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat


Vastaus #629 : 02.09.2007 klo 20:16:58

Mistä oot karannu  >:(

Tepsin toimisto maksaa minulle pienestä provoilusta 8) Tuoppi
Ulkopuolinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter


Vastaus #630 : 02.09.2007 klo 20:28:38

HUOM! Jos ei ole enää mitään otteluun liittyvää sanottavaa, niin ei tarvitse tulla tänne spämmäämään.
Verikosto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat


Vastaus #631 : 02.09.2007 klo 20:57:27

Tosikkoja linjalla, olkoon Ylos

Tepsin rankkari (taisi olla se ensimmäinen) tuli kyllä Paatelaisen paitsiosta. Siltä se Veritaksen puolelle näytti Tuoppi Tuoppi
Deli

Poissa Poissa


Vastaus #632 : 02.09.2007 klo 21:00:40

Ei ole mitään numerollista faktaa, mutta ikävä tosiasia on ettei Martin mikään järin nopea ole...Kuten jossain aiemmassa viestissä totesin, Martin vaikuttaa nopealta muttei sitä ole, samoin kuin One/Ilo vaikuttaa hyvältä pääpelaajalta vaikkei sitä ole.

Ihan Intterin pelaajilta kuultu, että Mutumba on yksi joukkueen hitaimmista pelaajista.

Verikostolle terveisiä olen Intterin kannattaja. Ottaa vaan päähän se kun aina puhutaan, että Mutumba on nopea pelaaja. Se on hidas kuin kuin... no joku.

NiKa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: On vain yksi!


Vastaus #633 : 15.09.2007 klo 14:37:45

Turun Sanomat, Mielipiteet tänään:

Lainaus
Interin faneilla huono käytös
  TPS on saanut 1500 euron sakon fanikatsomon käytöksen vuoksi. Fanit olivat tuoneet tulitteita katsomoon ja vaaransivat näin henkilöturvallisuutta. Rangaistus on paikallaan. Olin katsomassa kyseistä TPS-Inter jalkapallo-ottelua. Kysyisinkin, miten Interiä pitäisi rangaista oman fanikatsomon käytöksestä? Ottelun loppupuolella nämä fanit aloittivat rytmikkään ja äänekkään alapäätyylisen huutelun, nähtävästi erotuomarille. En ollut uskoa korviani.
  Mihin on hävinnyt säällinen käytös julkisesta yleisötilaisuudesta, kun suuri joukku faneja yhteisellä päätöksellä syyllistyy ala-arvoiseen huutelemiseen? Katsomo oli täysi, paikalla oli paljon naisia ja lapsia. Häpesin noiden huutajien puolesta.
  Huonoa käytöstä ei taideta pitää edes moitittavana, mutta minua ei enää tämän jälkeen nähdä otteluissa, joissa Inter pelaa
:) Ylos
WiZ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat


Vastaus #634 : 15.09.2007 klo 16:03:41

Turun Sanomat, Mielipiteet tänään:
 : ) :ylos
:D :keskari: Kukkahattutädeille aina ja ikuisesti :keskari:
Verikosto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat


Vastaus #635 : 15.09.2007 klo 19:02:24

Turun Sanomat, Mielipiteet tänään:
 :) Ylos

Myös minun mielestä Interillä on Turun parhaat oikeat kannattajat! Oikein hyvä!!
Wammas

Poissa Poissa


Vastaus #636 : 15.09.2007 klo 19:48:21

Myös minun mielestä Interillä on Turun parhaat oikeat kannattajat! Oikein hyvä!!

Fanien kuuluu "lyödä", joten kirjoittelu TS:ssä aivan älytöntä eivät TPS fanitkaan pulmusia ole. Todellisuudessa tosi fani "lyö" kylläkin omia eikä tuomaria ja olympiakatsomon vakioasiakkaana(molempien otteluissa) täytyy todeta mustien lasien läpi että Ultrat syyllistyvät helpommin hakemaan syytä muista kuin omistan. Pääasia, että kaupungin herruus on Mustavalkoisilla. Ylos
NiKa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: On vain yksi!


Vastaus #637 : 15.09.2007 klo 19:55:33

:D :keskari: Kukkahattutädeille aina ja ikuisesti :keskari
Smaam.

Myös minun mielestä Interillä on Turun parhaat oikeat kannattajat! Oikein hyvä!!
Kerro toki lisää? :D
« Viimeksi muokattu: 15.09.2007 klo 19:57:07 kirjoittanut NiKa »
Verikosto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat


Vastaus #638 : 15.09.2007 klo 20:13:48

Ultrat ovat jalkapallofaneja, Tepsiläiset kannattavat kaulahuiveja, joita pidetään myös jääkiekkopeleissä. Aina kun kirjoitetaan Tepsistä, täytyy tarkistaa onko kyse jalkapallosta vai kiekosta. Yleensä on kyse kiekosta Alas

Ultrat ovat hyviä, koska he ovat pahoja. Tuoppi
NiKa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: On vain yksi!


Vastaus #639 : 15.09.2007 klo 20:21:41

Ultrat ovat jalkapallofaneja, Tepsiläiset kannattavat kaulahuiveja, joita pidetään myös jääkiekkopeleissä. Aina kun kirjoitetaan Tepsistä, täytyy tarkistaa onko kyse jalkapallosta vai kiekosta. Yleensä on kyse kiekosta :alas
Kaikki TPS:n O-katsomossa kannattavat kendoa?

Toki kiekosta kirjoitetaan liian usein ja liian paljon, mutta positiivista muutosta on ollut havaittavissa  Ylos

Ultrat ovat hyviä, koska he ovat pahoja. :tuoppi
Kun "hoilaavat" alapään juttuja  :D Ylos. UB:n jäsenet pahoja mahatifoineen?
Verikosto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat


Vastaus #640 : 15.09.2007 klo 20:45:12



UB:n jäsenet pahoja mahatifoineen?

Pikku-Torressa kuultua: koko Mahatifo -sana tuli Suomeen Ultrien kautta Tuoppi

myös Tepsi-faneja on nähty jälki-istunnossa, erona että Ultrat saivat jälkkäriä 15 vuotta sitten, Tepsi-fanit viimeksi eilen :D

ei saatana, nyt lähden naimaan! See you!
Satanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)


Vastaus #641 : 15.09.2007 klo 20:47:18

Pikku-Torressa kuultua: koko Mahatifo -sana tuli Suomeen Ultrien kautta :tuo ppi:

myös Tepsi-faneja on nähty jälki-istunnossa, erona että Ultrat saivat jälkkäriä 15 vuotta sitten, Tepsi-fanit viimeksi eilen :D

ei saatana, nyt lähden naimaan! See you!

Ei saatana  :D  Ylos
zeik

Poissa Poissa


Vastaus #642 : 15.09.2007 klo 20:48:16

Ultrat ovat jalkapallofaneja, Tepsiläiset kannattavat kaulahuiveja, joita pidetään myös jääkiekkopeleissä. Aina kun kirjoitetaan Tepsistä, täytyy tarkistaa onko kyse jalkapallosta vai kiekosta. Yleensä on kyse kiekosta Alas

Ultrat ovat hyviä, koska he ovat pahoja. Tuoppi
Tarkennatko vähän, kiitos?
NiKa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: On vain yksi!


Vastaus #643 : 15.09.2007 klo 20:48:44

Ei saatana  :D  Ylos
Sama  :D
Deli

Poissa Poissa


Vastaus #644 : 15.09.2007 klo 23:32:41

taidan kuulua itse nykyisin verikosto ultriin. Eli fanitan Verikosta tuota isoa ja pahaa 30 vuotiasta miestä, joka huutaa kovaa peleissä. On agressiivinen ja kaiken lisäksi kova panemaan :o

 Tuoppi
Sopeutumaton

Poissa Poissa


Vastaus #645 : 16.09.2007 klo 08:50:10

taidan kuulua itse nykyisin verikosto ultriin. Eli fanitan Verikosta tuota isoa ja pahaa 30 vuotiasta miestä, joka huutaa kovaa peleissä. On agressiivinen ja kaiken lisäksi kova panemaan :o

 Tuoppi

Tähän remmiin on helppo liittyä, mukana! Ylos
Garrincha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku,RGJ,Suomen maajoukkue,Bajen


Vastaus #646 : 16.09.2007 klo 09:28:11

taidan kuulua itse nykyisin verikosto ultriin. Eli fanitan Verikosta tuota isoa ja pahaa 30 vuotiasta miestä, joka huutaa kovaa peleissä. On agressiivinen ja kaiken lisäksi kova panemaan :o

 Tuoppi

Ehdottomasti mukana  Ylos
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #647 : 16.09.2007 klo 10:21:45

Ehdottomasti mukana  Ylos

Sama  Tuoppi
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liége


Vastaus #648 : 16.09.2007 klo 19:06:23

Tepsiläiset kannattavat kaulahuiveja

Itse kannatan enemmän lippuja. Kaulahuiveja lähinnä symppaan. Mieshuoraukset soihduille ja savuille.
Punainen Paholainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #649 : 16.09.2007 klo 22:53:56

Eikös tämä ottelu, ala olla, jo pikkuhiljaa taputeltu ja olisi korkea aika siirtyä seuraavaan askeleeseen.

Pinnat Palloseuralle, joko Vuorelan avustuksella tai ilman, mutta taulukossa ne kyllä ovat pysyvästi.

 
Sivuja: 1 ... 25 [26] 27
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa