FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 20:43:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 17
 
Kirjoittaja Aihe: Räkiminen maajoukkueen kannattajien katsomossa  (Luettu 20818 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
2008~

Poissa Poissa


Vastaus #350 : 24.08.2007 klo 15:33:32

Ratinassa voitimme ZeroFortyn laamaa kohtaan tuntemamme pelon.. ja eteenpäin oli taas menty!


http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.maallemuuttajat.tuutsie.fi/img/mt_laama.jpg&imgrefurl=http://www.maallemuuttajat.tuutsie.fi/mt_sotatila.htm&h=335&w=229&sz=30&hl=fi&start=10&um=1&tbnid=5PB6b0BAeAKl3M:&tbnh=119&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3Dlaama%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dfi%26lr%3Dlang_en%26sa%3DN
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 klo 15:36:28 kirjoittanut 2008~ »
Tonno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Antti Muurisen puolustaja


Vastaus #351 : 24.08.2007 klo 15:43:06

Lukkoon ja räkijälle bänniä.
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #352 : 24.08.2007 klo 15:47:05

En ymmärrä jatkuvaa tarvettasi vittuilla mun suuntaan tästä, mitä olen tehnyt sulle? ???

- Olen maininnut asiasta kahdessa kirjoituksessa. En vittuillut jälkimmäisessä sinulle, vaan täällä esille tulleelle yksi meistä -ideologialle.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #353 : 24.08.2007 klo 15:48:07

Ja ihan hyvä se tosiaan on, että ylilyönnit otetaan pois, eihän tuossa mitään järkeä ollut ja jos mulle ei olisi tämän ansiosta mitään käynyt niin kuka tietää olisiko toinenkin penkki irronnut KIIMAn vallatessa. :D Alas
AAMEN. Kun janareita ei laiteta ruotuun, he jatkavat janarointiaan. Eiköhän laamailukin jatku kun Blanco ja muut bensalenkkarit ovat näitä janareita puolustamassa...
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 klo 15:51:36 kirjoittanut misteri »
Juipe

Poissa Poissa


Vastaus #354 : 24.08.2007 klo 15:52:05

AAMEN. Kun janareita ei laiteta ruotuun, he jatkavat janarointiaan. Eiköhän laamailukin jatku kun Blanco ja muut bensalenkkarit ovat sinua puolustamassa...

Huhhuh, enkö jo maininnut että vastaavaa ei tule tapahtumaan? Ja ilmeisesti kaikille ei vieläkään ole tullut selväksi, että minä en liittynyt millään tapaa tähän sylkemisepisodiin, en edes nähnyt sitä tai tiedä mitä siinä sittemmin kävi. Mitä tässä oikein mun pitäisi tehdä:

Ja yksi näistä "rähinöitsijöistä" on jo vastannut tähän ja pahoitellut tekoaan, mitä sen lisäksi vielä pitäisi tehdä?

+ maksaa se sakko mitä yhdestä penkistä tulee.

Lukkoon ja räkijälle bänniä.

Keskustelu on edennyt siihen suuntaan viimeisissä viesteissä, että lukko voisi olla munkin mielestä pian ajankohtainen. >:(
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #355 : 24.08.2007 klo 15:59:21

Huhhuh, enkö jo maininnut että vastaavaa ei tule tapahtumaan? Ja ilmeisesti kaikille ei vieläkään ole tullut selväksi, että minä en liittynyt millään tapaa tähän sylkemisepisodiin, en edes nähnyt sitä tai tiedä mitä siinä sittemmin kävi. Mitä tässä oikein mun pitäisi tehdä:
Muokkasin tuota. En tarkoittanut siis sinua, koska sinä jäit kiinni, eli et jatka toimintaa. Mutta tämä janari jota SMJK: on "yhdessä rintamassa" puolustanut, ei jäänyt kiinni ja ajattelee kuten sinä:
jos mulle ei olisi tämän ansiosta mitään käynyt niin kuka tietää olisiko toinenkin penkki irronnut KIIMAn vallatessa. :D Alas
Mörkö

Poissa Poissa


Vastaus #356 : 24.08.2007 klo 16:01:26

Tai vittu antaa olla...
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #357 : 24.08.2007 klo 16:02:34

Olet kuitenkin ilmeisen ylpeä suorituksestasi kun olet saavutuksesi jo ehtinyt postata kahdelle (saman) seurajoukkueen kannattajapalstalle. Pikkujanarit siellä jo peukuttelee kun on niin vitun siistiä.
niinpä, ihqu huligaanit liikkeellä UUHHHH
Juipe

Poissa Poissa


Vastaus #358 : 24.08.2007 klo 16:05:29

Tulevaisuudessa ykkösnickillä nämä, veikkaisin nimimerkin perusteella Lopez? ::)

Edit. Lukko tähän topiciin olisi mielestäni viesti viestiltä ajankohtaisempi, ellei joku ehdi kirjoittamaan vielä asiaa ennen natsimoderaattoreita. Alas Ylos
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 klo 17:38:22 kirjoittanut Juipe »
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #359 : 24.08.2007 klo 16:10:10



+ maksaa se sakko mitä yhdestä penkistä tulee.



- Saako penkkejä rikkoa, jos lopuksi pappa betalar?  8)
Juipe

Poissa Poissa


Vastaus #360 : 24.08.2007 klo 16:11:43

k
« Viimeksi muokattu: 02.03.2008 klo 01:11:02 kirjoittanut Juipe »
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #361 : 24.08.2007 klo 16:13:14

Sen vielä haluaisin mainita, että on väärin puhua siitä että SMJK hyväksyisi asian tai että SMJK "puolusti yhtenä rintamana". Täällä nyt puhutaan vain omista mielipiteistä, eikä SMJK:lla yhdistyksenä edes pidä olla asiaan mitään kommentoitavaa. Suurin osa "hulinaan" osallistuneista varmasti on SMJK:n jäseniä, mutta ei täällä puhutut asiat mikään yleinen linjaus ole. Täällähän me keskenään kinastelemme ??? Alas
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #362 : 24.08.2007 klo 16:17:07

- - Itsehän en ole mikään hirmuinen viinamies, - -

Eläs ny... ;)

Myös kaikki tämän lauseen ympärillä oli silkkaa asiaa. Ylos
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #363 : 24.08.2007 klo 16:25:17

Onpahan paska aihe ja täynnä paskoja viestejä.

Kaikille osallistuneille tasapuolisesti keskisormia, haistatteluja ja räkimisiä.

 :keskari: :) :keskari:
Gepardi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi ja AC Oulu


Vastaus #364 : 24.08.2007 klo 16:38:48

Yhdyn JiiPeehen.

 :o
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #365 : 24.08.2007 klo 16:52:28

Sen vielä haluaisin mainita, että on väärin puhua siitä että SMJK hyväksyisi asian tai että SMJK "puolusti yhtenä rintamana". Täällä nyt puhutaan vain omista mielipiteistä, eikä SMJK:lla yhdistyksenä edes pidä olla asiaan mitään kommentoitavaa. Suurin osa "hulinaan" osallistuneista varmasti on SMJK:n jäseniä, mutta ei täällä puhutut asiat mikään yleinen linjaus ole. Täällähän me keskenään kinastelemme ??? Alas
Nyt puhutaankin siitä, miltä se näyttää ulospäin:
Uutinen
SMJK:lle varatusta katsomon osasta syljettiin järkkärin päälle ja siellä laitettiin penkki paskaksi. Sitten kun näitä rähinöitsijöitä lähdettiin poistamaan katsomosta, SMJK:N katsomon osan katsojat estivät järjestyksenvalvojia toimimasta.

Sama se oliko häiriköijä puheenjohtava vai paikalle eksynyt janari, mutta nyt kävi näin.
Nimismies

Poissa Poissa


Vastaus #366 : 24.08.2007 klo 16:54:35

tätä penkinhajoitusepisodia en nähnyt ollenkaan kiitos makkarajonojen.
Paljos makkara muuten maksaa?  ???
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #367 : 24.08.2007 klo 16:56:08

:o

- Mustasukkaisuuskohtaukset privana.
Kalle Kyykäärme

Poissa Poissa


Vastaus #368 : 24.08.2007 klo 17:16:07

Onpahan paska aihe ja täynnä paskoja viestejä.

Kaikille osallistuneille tasapuolisesti keskisormia, haistatteluja ja räkimisiä.

 :keskari: :) :keskari:

Lukkoa kehiin sitten?

Tapahtunut mikä tapahtunut. Ei mikään maata kaatava juttu. Tulee vertauksena mieleen Tanskan kuningasidealisti, joka hyökkäsi tuomarin kimppuun. Liekkö kuulunut mihinkään kannattajajärjestöön, mutta lynkkausmieliala oli/on korkealla siellä suunnalla. Joten loppupeleissä aika pienestä asiasta jauhetaan. Toki nämäkin olisivat ansainneet jonkinlaisen isällisen ojennuksen.
Juipe

Poissa Poissa


Vastaus #369 : 24.08.2007 klo 17:47:48

-
« Viimeksi muokattu: 02.03.2008 klo 01:24:27 kirjoittanut Juipe »
ChievoVerona

Poissa Poissa


Vastaus #370 : 24.08.2007 klo 17:58:58

Nyt saatana lopetetaan tämä paskatopic ja paskanjauhanta muutenkin. Aivan saatanan turhaa jankkaamista ja tapahtumien kertaamista. Eiköhän asianosaiset ole ottaneet opiksi teoistaan joten vittuilu heitäkin kohtaan voisi pikkuhiljaa loppua.
Jonatan

Poissa Poissa


Vastaus #371 : 24.08.2007 klo 18:00:03

Nyt puhutaankin siitä, miltä se näyttää ulospäin:
Olitko paikalla vai jeesusteletko tämän ketjun perusteella? Ainut missä olen nähnyt asiasta keskusteltavan on FF2, jossa kärpäsestä on tehty härkänen. Koko yhdistystä on alettu mustamaalaamaan muutaman henkilön toimesta, joilla ei ilmeisesti ole tapahtumista muuta käsitystä, kuin täällä kirjoitettu. En hyväksy sylkemistä, enkä yhtynyt keskiviikkona poliisien, Tampereen tai järjestysmiesten vastaisiin huutoihin tai lauluihin. Mutta en myöskään hyväksy sitä, että koko yhdistyksen toimintaa aletaan mustamaalaamaan muutaman tai korkeintaan kourallisen sektiossa arveluttavasti käyttäytyneen vuoksi. Lisäksi on varmasti syytä huomauttaa, että tässä ketjussa jokainen henkilö on kirjoittanut mielipiteensä omana yksilönä, eikä SMJK ole tietääkseni ottanut mitään kantaa tapahtumiin. Oma mielipide tämäkin, mitä lienee syytä painottaa, kun moni näyttää lukevan tätä ketjua kuin piru raamattua.
Udi

Poissa Poissa


Vastaus #372 : 24.08.2007 klo 18:08:11

Yhtyykö myös the Wolf Jiipeehen ??? Kaverithan ovat samoilla linjoilla 8)
muurisen paniikkinappula

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin


Vastaus #373 : 24.08.2007 klo 18:13:04

Pistetään nyt avautuminen tähän topiciin, vaikka vähän meneekin off-topiciksi.

Toisen puoliajan alussa tuli kuningasidea ja päätin irroittaa sen yhden penkin sieltä eturivistä ja lopulta se irtosikin, hetki tämän jälkeen niin järkkäri näytti kuka sen teki ja poliisi tuli hakemaan mua sieltä, taisin siinä koittaa selittää vielä jotain että se oli valmiiksi irti. Koitin piiloutua väkijoukon keskelle, mutta toiselta puolelta tuli myöskin pari poliisia hakemaan mua. Jostain käsittämättömästä syystä mun kokoista kaveria ympäröi parhaimmillaan varmaan 7 poliisia siinä stadionin ulkopuolella. Piti antaa nimet, osoitteet, henkilötunnukset yms. ja puhaltaa alkometriin, poliisi ei suostunut näyttämään/kertomaan mitä puhalsin, mutta mun mielestä näin mittarista lukeman 0.6 eli ei varmaan muuten olisi mitään ongelmia siitä, mutta kun olen alaikäinen. : D : ylos:

Eipä tässä muuten mitään, kun en putkaankaan joutunut vaikka aluksi poliisisetä oli valmiina lähteä mua sinnekin viemään, mutta tietääkö kukaan foorumisti tarkemmin, että tuleeko tästä mulle jotain korvausvaatimuksia/kirjettä kotiin tai muuta vastaavaa? Voi nimittäin olla vähän vaikeaa päästä esim. Suomi-Puola-peliin syyskuussa, jos kirje tulee kotiin vanhemmille. : D Niille vielä : ylos:, jotka aluksi ilmeisesti koittivat lähteä mun perääni, kun poliisit tuli hakemaan.  8)

Oletko nyt tyytyväinen itseesi?  ::) :keskari:
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #374 : 24.08.2007 klo 18:19:39

Oletko nyt tyytyväinen itseesi?  ::) :keskari:
Oletko itse, kun sait tuotua hienosti kantasi tähänkin keskusteluun?

 
Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 17
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa