FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 18:25:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Alexander Dovbnya - Veikkausliigan paras maalivahti  (Luettu 2934 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 23.08.2007 klo 16:13:00

Onhan Alexander kehittynyt paljon tämän kauden aikana, mutta pitäisin silti häntä korkeintaan keskitason veikkausliigamaalivahtina. Maalivahtien taso on muuten noussut liigassa mielestäni muutaman viime kauden aikana paljon. Ylos
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #26 : 23.08.2007 klo 16:14:27

Onhan se selkeästi parempi, kun on kuitenkin eri prosenttiluvulla. Ehkä tuo "selkeä" ei nyt kuitenkaan ollut se viestin avainsana ja viestin pointti. Toi ihan vitusti parempi taas menee jo vähän yli. Lehtovaara toki on myös todella hyvä ja lupaava  Ylos.
Juu juu, omalle lukutaidolle "Ylos"
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #27 : 23.08.2007 klo 16:15:32

Niissä peleissä mitä olen itse Dovbnyalta nähnyt niin on pelannut ihan hyvin.Ja ennen kautta kuulopuheiden perusteella odotin,että kyseessä on täysin sysipaska maalivahti joten siinä mielessä positiivinen yllätys.Mutta että Veikkausliigan paras maalivahti? Ei sentään.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #28 : 23.08.2007 klo 16:20:07

Niissä peleissä mitä olen itse Dovbnyalta nähnyt niin on pelannut ihan hyvin.Ja ennen kautta kuulopuheiden perusteella odotin,että kyseessä on täysin sysipaska maalivahti joten siinä mielessä positiivinen yllätys.Mutta että Veikkausliigan paras maalivahti? Ei sentään.
Mielenkiintoista. Minulla taas on sellainen mielikuva, että kaverista odotettiinkin aika paljon. Tiedä häntä, mistä sellaista olen sitten lukenut.
Koivu#11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Huuhkajat, David Bentley


Vastaus #29 : 23.08.2007 klo 17:22:04

Älkää nyt jumalauta vetäkö oikeasti mitään johtopäätöksiä noista Veikkausliigan torjuntatilastoista. Kuten olen jo aikaisemminkin kirjoittanut, tietyillä paikkakunnilla merkataan jopa moninkertainen laukausmäärä muihin paikkakuntiin nähden. Kärki on lisäksi muutaman prosentin sisällä ja muutenkaan torjuntaprosentit eivät kerro lähellekään kaikkea jalkapallomaalivahtien tasosta.

Oma top-5:

1. Kaven
2-5 Bantamoi, Lehtovaara, Fernando, Sillanpää/Viander/Henriksson/Korhonen/Slawuta

Ja vasta näiden jälkeen tulee sitten ryhmä, johon myös Dovbnya mielestäni kuuluu.
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #30 : 23.08.2007 klo 17:28:17

Voisi kuvitella, että Okalla on kohtuullisen hyvä näkemys siitä, että onko jossain maalivahdissa ainesta vai ei.

Mistäs muuten tuo Dovbnya oikein kaivettiin esiin, kenen bongaus oli?  ???

ensimmäisestä lauseesta täysin sama.
Super-Pippo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK & Harjun Potku & SoPS


Vastaus #31 : 23.08.2007 klo 18:02:06

Tusinaryssä :D :keskari:
Kapteeni Mjorgan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VaKP, Dog's Ball, Haka, Torquay FC


Vastaus #32 : 23.08.2007 klo 18:04:51

Älkää nyt jumalauta vetäkö oikeasti mitään johtopäätöksiä noista Veikkausliigan torjuntatilastoista. Kuten olen jo aikaisemminkin kirjoittanut, tietyillä paikkakunnilla merkataan jopa moninkertainen laukausmäärä muihin paikkakuntiin nähden. Kärki on lisäksi muutaman prosentin sisällä ja muutenkaan torjuntaprosentit eivät kerro lähellekään kaikkea jalkapallomaalivahtien tasosta.

Oma top-5:

1. Kaven
2-5 Bantamoi, Lehtovaara, Fernando, Sillanpää/Viander/Henriksson/Korhonen/Slawuta

Ja vasta näiden jälkeen tulee sitten ryhmä, johon myös Dovbnya mielestäni kuuluu.

Kahdeksan kaveria sijoilla 2-5? Viander?

No jokatapauksessa ainakin furumilla Dovbnya lytättiin ennen kauden alkua ja olihan hän omasta mielestänikin jokseenkin hasardi kaveri, varsinkin keskityspalloissa/kulmissa.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #33 : 23.08.2007 klo 18:06:33

* Torjujana liigan yksi parhaista (paras?)
* Avaukset parantuneet -> Treeni tuottanut tulosta?
* Kommunikoinnissa ja pelinohjauksessa suuria puutteita, joita pitää ehdottomasti kehittää.
* Letti on Euroopan hirvein.
arto78

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Finn by birth, Haka fan by the grace of God


Vastaus #34 : 24.08.2007 klo 02:27:20

Ottamatta mitenkään kantaa siihen, onko paras vai ei, miten vitussa Dovbnya on "selkeästi" paras, yhden prosentin erolla Lehtovaaraan.
Yhtä hyvin voisi väittää, että Lehtovaara on ihan vitusti parempi kuin kolmosena oleva Kavén.

e. ei selkeästi paras vaan selkeä johto???

Noh...Ainakin jaakiekkokaupungissa kuten Turku arvostetaan nollapeleja, joita Dovbnylla on 8kpl 15 ottelusta.  8)

(Korjaus - Otteluita onkin jo 15kpl)
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007 klo 02:29:52 kirjoittanut arto78 »
arto78

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Finn by birth, Haka fan by the grace of God


Vastaus #35 : 28.10.2007 klo 14:35:48

Niinhan siina kavi. Dovbnya on www.veikkausliiga.com tilastojen mukaan Veikkausliigan paras maalivahti(Mukaan lasketaan vain maalivahdit, jotka ovat pelanneet yli 20 ottelu menneella kaudella). Onneksi olkoon Ylos
Stifler

Poissa Poissa


Vastaus #36 : 28.10.2007 klo 15:15:57

Ei todellakaan Veikkausliigan paras maalivahti, mutta ihan kohtuullinen. Vielä kun opettelisi potkaisemaan palloa. Maalipotkut luokattomia.
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter , AC Oulu


Vastaus #37 : 28.10.2007 klo 16:53:23

Aivan loistavia torjuntoja olen Hakan peleissä Dovbnyalta nähnyt. Todella salamannopeasti liikkuva maallivahti.

Ottaen huomioon alkukauden ryöpytykset miehellä on pelihermot kunnossa, ja kentällä näkyy kyky nollata menneet tilanteet.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #38 : 28.10.2007 klo 17:11:12

Ikää vasta 20 vuotta ja maalivahdithan ovat tunnetusti parhaassa peli-iässä tuossa 30-35 v, joten turhan kovaa ryöpytystä Veikkausliigan "asiantuntijoilta"  :D Oka vienyt taas muita puppeleita 6-0 kun hankki Sashan. Ensi kaudella vielä selkeämmin paras veskari Tuoppi
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #39 : 28.10.2007 klo 17:12:26

Kyllähän Siperian Anaalista kasvaa Hakalle vielä aivan uskomaton kulttimaalivahti. Kaikki ainekset ovat olemassa. Erikseen vielä massiivinen Ylos eilisistä hopeahulinoista kannattajien kanssa.
Eero Vastaranta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #40 : 28.10.2007 klo 17:12:39

Ensi kaudella vielä selkeämmin paras veskari Tuoppi

+ Oka Haukkui sysipaskaksi pariinkin eri otteeseen. Toki pelasi paremmin kuin odotettiin, mutta parhaan maalivahdin tittelistä todella kaukana.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2007 klo 17:16:15 kirjoittanut Eero Vastaranta »
JALOPENOT

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Barcelona


Vastaus #41 : 28.10.2007 klo 17:16:25

Älkää nyt jumalauta vetäkö oikeasti mitään johtopäätöksiä noista Veikkausliigan torjuntatilastoista. Kuten olen jo aikaisemminkin kirjoittanut, tietyillä paikkakunnilla merkataan jopa moninkertainen laukausmäärä muihin paikkakuntiin nähden. Kärki on lisäksi muutaman prosentin sisällä ja muutenkaan torjuntaprosentit eivät kerro lähellekään kaikkea jalkapallomaalivahtien tasosta.

Oma top-5:

1. Kaven
2-5 Bantamoi, Lehtovaara, Fernando, Sillanpää/Viander/Henriksson/Korhonen/Slawuta

Ja vasta näiden jälkeen tulee sitten ryhmä, johon myös Dovbnya mielestäni kuuluu.
Kaven ei mielestäni ole liigan parhain maalivahti.. Pelaa vaan parhaassa joukkueessa missä puolustus pelaa  Ylos Jos pelaisi vepsissä niin ei olisi liigan parhain. Tämä on mun mielipiteeni  :D
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 28.10.2007 klo 17:19:18

Kaven ei mielestäni ole liigan parhain maalivahti.. Pelaa vaan parhaassa joukkueessa missä puolustus pelaa  Ylos Jos pelaisi vepsissä niin ei olisi liigan parhain. Tämä on mun mielipiteeni  :D
Sama. Kavenia parempia ovat ainakin MyPan Korhonen, Vepsun Sillanpää ja Lahen Slawuta.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #43 : 28.10.2007 klo 19:00:13

+ Oka Haukkui sysipaskaksi pariinkin eri otteeseen. Toki pelasi paremmin kuin odotettiin, mutta parhaan maalivahdin tittelistä todella kaukana.

Perustelethan väitteesi
Ensio

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 28.10.2007 klo 22:27:13

väittäisin että 2-3 vuoden päästä loistava ja veikkausliigan ylivoimaisesti paras maalivahti, jos pelaa vielä veikkausliigassa
siirtynee ulkomaille nopeasti kun oka koulii pojasta miehen, jo tämän kauden aikana kehittyi uskomattoman paljon

odotukset on korkealla Ylos

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa