Jos hyvää markkinointia on se, että Honka päästää taas ihmisiä ilmasiksi sisään niin ei hyvin ole asiat
Ja paljonkohan tällaiset vastaavat ottelut täällä pääkaupunkiseudulla vetävät yleisöä? Joitakin satoja, joista suuri osa esim. Hongan tapauksessa olisi kuitenkin kausikorttilaisia, joiden lippuun kuuluu myös pääsy cupin-otteluihin. Seura ei montaa euroa saisi ja vaikka paikalla olisivatkin parhaimmat kannattajat niin käytännössä tyhjällä stadionilla tunnelma tuskin kovin korkealle nousisi. Nyt paikalla oli huonosta säästä huolimatta n.1000-1500 katsojaa, joista tosin osa katosi jo ennen jatkoaikaa kylmyyden ja lasten nukuttamisen takia pois. Markkinointi meni siinä mielessä pieleen, ettei Honka näyttänyt parasta osaamistaan, mutta jännityksen kannalta ottelu oli parasta jalkapallo propagandaa pitkään aikaan.