FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 00:41:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 194 [195] 196 ... 296
 
Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä / Vastauksia jalkapallosta  (Luettu 786368 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
shots

Poissa Poissa


Vastaus #4850 : 04.12.2018 klo 14:46:45

Ainakin Serie A:ssa Liedholm ja Eriksson kohtasivat toisensa useaan otteeseen 80-luvulla.

Joo tosiaan Nils Liedholm ja Svennis Italiassa Roma vs Milan/Fiorentina väännöissä sekä UEFA-cupin puolivälierissä Benfican ja Roman välillä.

Eiköhän tonkimalla löydy lisää.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2018 klo 14:49:37 kirjoittanut shots »
Karl Den Lille

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sudeettisavolaiset


Vastaus #4851 : 08.12.2018 klo 01:20:01

Pystynkö selvittämään jostain Suomen historiallista fifa-rankingtilannetta tiettynä hetkenä? Tarkemmin pitäisi saada selville, minä kaikkina ajankohtina Suomen ranking on 2000-luvulla ollut 52.
Giantkilleri

Poissa Poissa


Vastaus #4852 : 08.12.2018 klo 11:18:24

Pystynkö selvittämään jostain Suomen historiallista fifa-rankingtilannetta tiettynä hetkenä? Tarkemmin pitäisi saada selville, minä kaikkina ajankohtina Suomen ranking on 2000-luvulla ollut 52.
Noin kuukausittainhan ne on julkaistu vuoden 1992 joulukuun jälkeen. Vuoden 2010 jälkeiset tarkasteltavissa helposti. Vaihtaa vain ilmoitus-ajankohtaa valikosta.

https://www.fifa.com/fifa-world-ranking/ranking-table/men/

Tuota edeltävät löytynevät askeltamalla vaikkapa oheista linkkiä. Ainakin joltakin ajalta. En testannut kovin pitkälle.

Esim.

http://en.fifaranking.net/ranking/index.php?d=1996-08-28
« Viimeksi muokattu: 08.12.2018 klo 11:21:45 kirjoittanut Giantkilleri »
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #4853 : 15.12.2018 klo 15:02:39

Olenko paska ihminen, jos silloin kun menen jalkapallopelissä taklaamalla tai liukumalla tilanteeseen niin menen vain täysillä eikä minua kiinnosta siinä tilanteessa vittuakaan sattuuko vastustajaan tai katkeaako siltä jalka tms? Joskus jopa vitutuksissani toivon että vastustajaan sattuu oikein kunnolla, mikä on toki varmaan väärin. En yleensä siis mene tahallaan väärin palloon, mutta jos lipsahtaa ohi ja vastustajaan sattuu, niin minua ei voisi vähempää kiinnostaa katkeaako häneltä jalka tai murtuuko vai ei. Pelin jälkeen voin tuntea jonkinlaista empatiaa ja ehkä pahoitella vahingossa käynyttä taklausta, mutta pelissä kun on kiihtyneessä tilanteessa ja adrenaliiinitasot korkealla tms niin haluan vain voittaa pallon, eikä kiinnosta vittuakaan mitä vastustajalle käy. Ehkä päässä on joku vika kun asia on näin ja joskus haluaa jopa kostaa mulkulle vastustajalle jotain. Onhan huippupelaajistakin esimerkkejä tästä asiasta, esim. Roy Keanen kosto sille norjalaiselle vielä neljän vuoden jälkeen, mutta ei kai tuo oikein ole. Itseeni kohdistuvaa vittuilua on vaan monestakin syystä vaikeaa kestää ja silloin haluaa vain jotenkin kostaa vittuilijalle joko verbaalisesti tai sitten antamalla kunnolla runtua takaisin.
KDB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #4854 : 15.12.2018 klo 15:24:53

Olet ja ehkä ne höntsäpelit eivät ole sen arvoisia että toisten uria kannattaa lopettaa.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #4855 : 15.12.2018 klo 15:26:08

Lienee parempi hakata nyrkkiä seinään pukukopin puolella.
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #4856 : 15.12.2018 klo 15:59:36

Olet ja ehkä ne höntsäpelit eivät ole sen arvoisia että toisten uria kannattaa lopettaa.

Kuka tässä on minun kohdallani toisten urien lopettamisesta puhunut? Menen täysillä palloon, yritän nimenomaan riistää pallon ja jos vastustajaan sattuu niin ei voi mitään. Ehkä tuossa on liikaa jotain näyttämisen ja itsensä todistamisen halua tms mutta ei kai se kokonaisuutena minusta paskaa ihmistä tee, hieman mulkun pelaajan ehkä. Kyllähän siellä huippupelaajatkin kuumuvat vaikka ei pitäisi, joten ihmisen temperamentistahan tuo on kiinni ja joskus sitä on vaikeaa hallita, vaikka pitäisi. Enkä aio lopettaa pelaamista sen takia että joskus saattaa kiehahtaa hieman yli, se on ihan normaalia tuolla matseissa ja jalkapallon peluu tuottaa kuitenkin sen verran enemmän iloa ja sisältöä elämään verrattuna vitutukseen plus kunnossa pysymisen, sosialisoitumisen yms hyödyt joten plussan puolelle tuossa ehdottomasti jäädään.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #4857 : 15.12.2018 klo 16:04:50

Tässä varmaan nyt pitäisi erotella kaksi aivan eri asiaa.

1. Pelaa kovaa, mutta kuitenkin tavoitteena pelata oikein(aina rikkeitä toki sattuu ja joskus vastustajaakin voi sattua)
2. Purkaa turhautumistaan/on agressiivinen kentällä muita pelaajia kohtaa/kasetti ei kestä

Kohta 1. on täysin normaalia ja oikein, mutta jos alkaa mennä tuon 2. kohdan puolelle, niin sitten ehkä kannattaa alkaa miettiä. Vähän molo tourella tuntuu 2. kohdan puolelle lipsahtavan ajottain.

Ps. kyllä vastustajaa pystyy "satuttamaan" myös niin että loukkaantumisriski ei ole suuri, kun vetää rintaan esim taklauksen kunnolla, kun kaveri on keskittämässä yms. Saa ilmat pihalle, muttei mitään vakavampaa juurikaan koskaan satu.

Pps. jos taas vetelee liukkareita takaapäin tai jotain muita älyttömiä jalkapohja edellä taklauksia, niin on vaan yksinkertaisesti aivan vitun mulkku ihminen
« Viimeksi muokattu: 15.12.2018 klo 16:07:38 kirjoittanut Velmu »
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #4858 : 15.12.2018 klo 16:23:22

Tässä varmaan nyt pitäisi erotella kaksi aivan eri asiaa.

1. Pelaa kovaa, mutta kuitenkin tavoitteena pelata oikein(aina rikkeitä toki sattuu ja joskus vastustajaakin voi sattua)
2. Purkaa turhautumistaan/on agressiivinen kentällä muita pelaajia kohtaa/kasetti ei kestä

Kohta 1. on täysin normaalia ja oikein, mutta jos alkaa mennä tuon 2. kohdan puolelle, niin sitten ehkä kannattaa alkaa miettiä. Vähän molo tourella tuntuu 2. kohdan puolelle lipsahtavan ajottain.

Ps. kyllä vastustajaa pystyy "satuttamaan" myös niin että loukkaantumisriski ei ole suuri, kun vetää rintaan esim taklauksen kunnolla, kun kaveri on keskittämässä yms. Saa ilmat pihalle, muttei mitään vakavampaa juurikaan koskaan satu.

Pps. jos taas vetelee liukkareita takaapäin tai jotain muita älyttömiä jalkapohja edellä taklauksia, niin on vaan yksinkertaisesti aivan vitun mulkku ihminen

Siis kohdan 1 puolella ollaan käytännössä aina, mutta jos lipsahtaa ohi ja vastustajalle jotain sattuu niin ei se minua siinä pelin tiimellyksessä kiinnosta. Sanotaan, että kerran tai pari kaudessa lipsahtaa tuonne kohdan kaksi puolelle, mutta en silloinkaan ala mitään takaapäin pulkkia vetämään vaan jos esim. vastustaja on yksin läpi ja on mahdollisuus estää maali kaatamalla vastustaja liukumalla niin teen sen kyllä vaikka pelikielto voisikin seurata siitä. Välillä tekee mieli vahingoittaa vastustajaa eri syistä mutta en kovin usein siihen päädy kun en kehtaa ottaa sitä riskiä että joukkue joutuisi vajaalle, muuten ehkä lähtisin siihen. Ehkä itsetunnossa tms on jotain vikaa kun en kestä itseeni kohdistuvaa vittuilua tai kusipäistä käytöstä enää ollenkaan kun olen saanut kärsiä siitä henkisesti niin paljon aiemmin.  Olen luvannut itselleni, että kun olen kestänyt ja kärsinyt niin paljon aiemmin niin nyt en sitää enää ala saatana kestämään enää vaan annan takaisin joko verbaalisesti tai sitten vetämällä ihan vitun kovaa pulkalla, 95-prosenttisesti kuitenkin yrittäen palloon.
Chingón

Poissa Poissa


Vastaus #4859 : 16.12.2018 klo 12:43:43

Siis kohdan 1 puolella ollaan käytännössä aina, mutta jos lipsahtaa ohi ja vastustajalle jotain sattuu niin ei se minua siinä pelin tiimellyksessä kiinnosta. Sanotaan, että kerran tai pari kaudessa lipsahtaa tuonne kohdan kaksi puolelle, mutta en silloinkaan ala mitään takaapäin pulkkia vetämään vaan jos esim. vastustaja on yksin läpi ja on mahdollisuus estää maali kaatamalla vastustaja liukumalla niin teen sen kyllä vaikka pelikielto voisikin seurata siitä. Välillä tekee mieli vahingoittaa vastustajaa eri syistä mutta en kovin usein siihen päädy kun en kehtaa ottaa sitä riskiä että joukkue joutuisi vajaalle, muuten ehkä lähtisin siihen. Ehkä itsetunnossa tms on jotain vikaa kun en kestä itseeni kohdistuvaa vittuilua tai kusipäistä käytöstä enää ollenkaan kun olen saanut kärsiä siitä henkisesti niin paljon aiemmin.  Olen luvannut itselleni, että kun olen kestänyt ja kärsinyt niin paljon aiemmin niin nyt en sitää enää ala saatana kestämään enää vaan annan takaisin joko verbaalisesti tai sitten vetämällä ihan vitun kovaa pulkalla, 95-prosenttisesti kuitenkin yrittäen palloon.
Kyllä voisit paljon paremmin ja pääsisit sinuiksi itsesi ja menneisyytesi kanssa, jos menisit puhumaan ammattilaisen kanssa. Siis terapeutin, varmaan psykoterapia toimisi jälkeenpäin. Jos olet jo kokeillut "eikä toiminut", et vaan ollut valmis päästämään irti mistään, vaan haluat pitää katkerudestasi kiinni. Se on ikään kuin oikeutus käytöksellesi. Et ole valmis parantamaan elämääsi ennen kuin päästät tuosta katkeruudesta irti. Ja lopetat selittelyn. Kukaan tuskin kiistää kokemaasi vääryyttä tai vähättelee sitä, se ei vaan oikeuta sinua kohtelemaan muita huonosti.
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #4860 : 16.12.2018 klo 15:51:58

Kyllä, olen katkera niille ihmisille jotka minua ovat kiusanneet, syrjineet tai kohdelleet huonosti. Ja jos saisin tilaisuuden niin haluaisin kyllä kostaa heille kaikille, enkä ymmärrä mitä väärää tuossa katkeruudessa on, se on itse asiassa hyvinkin luonnollista. En nyt ole varma lähtisinkö tuollaista tekemään jos tilaisuus tulisi, mutta tarpeeksi vittuuntuneessa tilassa varmaankin. En vain ymmärrä miksi tuollaista pitäisi antaa anteeksi kun eivät hekään ole asioita mitenkään pahoitelleet tai anteeksi pyytäneet. Kostonhimo on varmaan väärin mutta tässä tilanteessa se on aika luonnollinen reaktio. Varmaan johtuu huonosta itsetunnosta yms tämä näyttämisen ja todistelemisen halu vetämällä pulkkataklauksia seurauksista huolimatta, mutta voipahan edes kerran tuntea olevansa rohkeampi/parempi kuin muut. Ja tämä ei varmasti ole normaalia ja siitä pitäisi päästä eroon, mutta kun en minä perkele halua antaa anteeksi tuollaista pitkäaikaista kusipäistä toimintaa itseäni kohtaan vaikka siitä onkin jo kymmenisen vuotta aikaa.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #4861 : 16.12.2018 klo 16:03:04

Edelleenkin Chingonin viesti on relevantti ja kannattaa harkita asiaa.
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #4862 : 16.12.2018 klo 16:08:09

Siis kohdan 1 puolella ollaan käytännössä aina, mutta jos lipsahtaa ohi ja vastustajalle jotain sattuu niin ei se minua siinä pelin tiimellyksessä kiinnosta. Sanotaan, että kerran tai pari kaudessa lipsahtaa tuonne kohdan kaksi puolelle, mutta en silloinkaan ala mitään takaapäin pulkkia vetämään vaan jos esim. vastustaja on yksin läpi ja on mahdollisuus estää maali kaatamalla vastustaja liukumalla niin teen sen kyllä vaikka pelikielto voisikin seurata siitä. Välillä tekee mieli vahingoittaa vastustajaa eri syistä mutta en kovin usein siihen päädy kun en kehtaa ottaa sitä riskiä että joukkue joutuisi vajaalle, muuten ehkä lähtisin siihen. Ehkä itsetunnossa tms on jotain vikaa kun en kestä itseeni kohdistuvaa vittuilua tai kusipäistä käytöstä enää ollenkaan kun olen saanut kärsiä siitä henkisesti niin paljon aiemmin.  Olen luvannut itselleni, että kun olen kestänyt ja kärsinyt niin paljon aiemmin niin nyt en sitää enää ala saatana kestämään enää vaan annan takaisin joko verbaalisesti tai sitten vetämällä ihan vitun kovaa pulkalla, 95-prosenttisesti kuitenkin yrittäen palloon.

No ei se nyt vastustajan riveissä pelaavan random futaajan vika ole että sinua on kiusattu. Miettisit miltä tuntuisi oman uran katkaiseminen jonkun toisen molotouren toimesta vaikket olisi tehnyt sille mitään pahaa. Vittu valoja päälle.
Chingón

Poissa Poissa


Vastaus #4863 : 16.12.2018 klo 17:10:12

Kyllä, olen katkera niille ihmisille jotka minua ovat kiusanneet, syrjineet tai kohdelleet huonosti. Ja jos saisin tilaisuuden niin haluaisin kyllä kostaa heille kaikille, enkä ymmärrä mitä väärää tuossa katkeruudessa on, se on itse asiassa hyvinkin luonnollista. En nyt ole varma lähtisinkö tuollaista tekemään jos tilaisuus tulisi, mutta tarpeeksi vittuuntuneessa tilassa varmaankin. En vain ymmärrä miksi tuollaista pitäisi antaa anteeksi kun eivät hekään ole asioita mitenkään pahoitelleet tai anteeksi pyytäneet. Kostonhimo on varmaan väärin mutta tässä tilanteessa se on aika luonnollinen reaktio. Varmaan johtuu huonosta itsetunnosta yms tämä näyttämisen ja todistelemisen halu vetämällä pulkkataklauksia seurauksista huolimatta, mutta voipahan edes kerran tuntea olevansa rohkeampi/parempi kuin muut. Ja tämä ei varmasti ole normaalia ja siitä pitäisi päästä eroon, mutta kun en minä perkele halua antaa anteeksi tuollaista pitkäaikaista kusipäistä toimintaa itseäni kohtaan vaikka siitä onkin jo kymmenisen vuotta aikaa.
Katkeruuden tunteminen on luonnollista, oikeassa olet siinä. Fakta on myös se että selkeästi selittelet sitä tunnetta, jotta siitä ei tarvitse luopua. Puutut lillukanvarsiin, jos aina vaan selität asiaa.

Käsittääkseni haluaisit elämän muuttuvan ja olevan vähemmän raskasta? Siinä vastaus siihen, miksi pitäisi antaa anteeksi. Puhun ihan kokemuksesta. Ne ihmiset pitää sinua vieläkin vallassaan, kun et siitä katkeruudesta edes yritä luopua.
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #4864 : 16.12.2018 klo 17:28:52

Niin, no tuskin kostamalla tuosta katkeruudesta pääsisi kokonaan eroon, hetkellistä mielihyvää siitä voisi saada mutta ehkä jälkeenpäin siitä ei juuri hyötyä olisi. Välilllä vaan jos kentällä menee itsellä tai joukkueella päin vittua niin tuntuu ettei millään ole juuri väliä kun kaikki menee kuitenkin päin vittua niin sitä alkaa purkamaan härskillä pelillä, pulkilla ja vittuilulla yms. Pitäisi kai vain antaa tuon katkeruuden olla ja antaa anteeksi niin ehkä se voisi olla ensimmäisiä askelia parempaan henkiseen tasapainoon, mutta helppoa se ei vain perkele ole.
Chingón

Poissa Poissa


Vastaus #4865 : 16.12.2018 klo 19:46:25

Niin, no tuskin kostamalla tuosta katkeruudesta pääsisi kokonaan eroon, hetkellistä mielihyvää siitä voisi saada mutta ehkä jälkeenpäin siitä ei juuri hyötyä olisi. Välilllä vaan jos kentällä menee itsellä tai joukkueella päin vittua niin tuntuu ettei millään ole juuri väliä kun kaikki menee kuitenkin päin vittua niin sitä alkaa purkamaan härskillä pelillä, pulkilla ja vittuilulla yms. Pitäisi kai vain antaa tuon katkeruuden olla ja antaa anteeksi niin ehkä se voisi olla ensimmäisiä askelia parempaan henkiseen tasapainoon, mutta helppoa se ei vain perkele ole.
Kyllä se on juuri näin. Ja ei se helppoa olekaan. Se että myönnät tuon olevan oikea suunta, on jo eka voitto. Ylos
Mendes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakastan kaikkia.


Vastaus #4866 : 17.12.2018 klo 01:51:51

Kaikki eivät kestä painetta/vittuilua, mutta miksi kiduttaa itseään (ja muita) pelaamalla? Joo tiedän, jalkapallo on intohimo jne. mutta näyttäisi siltä, että ainakin jonkinlainen tauko kannattaisi pitää kaikesta kilpailullisesta toiminnasta.

Sitten vain rauhassa kasvattamaan otsalohkoa, ja sivuuttaa kaikki primitiivireaktiot. Huolestuttavintahan tuossa tilanteessa on kuitenkin empatian puute.
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #4867 : 17.12.2018 klo 10:02:35

Kaikki eivät kestä painetta/vittuilua, mutta miksi kiduttaa itseään (ja muita) pelaamalla? Joo tiedän, jalkapallo on intohimo jne. mutta näyttäisi siltä, että ainakin jonkinlainen tauko kannattaisi pitää kaikesta kilpailullisesta toiminnasta.

Sitten vain rauhassa kasvattamaan otsalohkoa, ja sivuuttaa kaikki primitiivireaktiot. Huolestuttavintahan tuossa tilanteessa on kuitenkin empatian puute.

Kyllä sitä empatiaa löytyy pelejä ennen ja niiden jälkeen, ja jalkapallojuttujen ulkopuolella koen olevani melko empaattinenkin ihminen. Kentällä sitten tosiaan voin olla joskus tuollaisessa Roy Keane-tyyppisessä tilassa jossa ei kiinnosta mitä muille käy tai jopa toivoa pahaa. Pelaaminen on kuitenkkin niin iso intohimo etten halua tai pystykään sitä lopettamaan, ja taukoahan tässä on pidetty puolisentoista kuukautta kauden jälkeen. Treeneissä ja höntsäpeleissä osaan kyllä 95-prosenttisesti ottaa ihan rauhallisesti, mutta kilpailullisissa peleissä kiehahtaa joskus yli, ei kuitenkaan silloinkaan todellakaan erityisen usein, ehkä kerran parissa kuussa tms enkä silloinkaan usein mihinkään uranpäättämistaklauksiin syyllisty vaikka erinäisiä tuntemiani vastustajajoukkueiden kusipäitä kohtaan tekisi kyllä mieli. Näitä voi tapahtua esim. silloin, jos itsellä ei peli onnistu ollenkaan, joukkueeni pelaa aivan päin vittua tai vastustajalla on joku kusimulkku paskiainen kentällä.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #4868 : 17.12.2018 klo 10:50:38

Kyllä sitä empatiaa löytyy pelejä ennen ja niiden jälkeen, ja jalkapallojuttujen ulkopuolella koen olevani melko empaattinenkin ihminen. Kentällä sitten tosiaan voin olla joskus tuollaisessa Roy Keane-tyyppisessä tilassa jossa ei kiinnosta mitä muille käy tai jopa toivoa pahaa. Pelaaminen on kuitenkkin niin iso intohimo etten halua tai pystykään sitä lopettamaan, ja taukoahan tässä on pidetty puolisentoista kuukautta kauden jälkeen. Treeneissä ja höntsäpeleissä osaan kyllä 95-prosenttisesti ottaa ihan rauhallisesti, mutta kilpailullisissa peleissä kiehahtaa joskus yli, ei kuitenkaan silloinkaan todellakaan erityisen usein, ehkä kerran parissa kuussa tms enkä silloinkaan usein mihinkään uranpäättämistaklauksiin syyllisty vaikka erinäisiä tuntemiani vastustajajoukkueiden kusipäitä kohtaan tekisi kyllä mieli. Näitä voi tapahtua esim. silloin, jos itsellä ei peli onnistu ollenkaan, joukkueeni pelaa aivan päin vittua tai vastustajalla on joku kusimulkku paskiainen kentällä.

Ikävä sanoa mutta kyllä sinä olet se "kusipää", jonka pitäisi pysyä poissa pelikentiltä näiden kirjoitustesi perusteella. Höntsät ovat usein fyysisesti pahimpia pelejä joissa pyörii kaikkia pikkunilkkejä ja rouhijoita, mutta näistä useimmilla on kuitenkin edes jonkinlainen tilannetaju tai pilke silmäkulmassa.

Itse olen joutunut huilaamaan elämässäni kuukausia täysin käsittämättömästi pelaavien kyrpien takia ja itsekkäästi minua ei kiinnosta juurikaan "paha olo" tai muut henkiset ongelmat näiden takana kun makaan himassa luu murtuneena. Eli tee maailmalle palvelus ja vaihda lajia vapaaotteluun tms. kunnes ongelmat ovat käsitelty.

Ps. joku vitosdivarikin on aivan höntsää eikä mikään "kilpailullinen ottelu" siinä mielessä, että se antaa oikeutuksen perseillä jonakin oman elämän Roy Keanena...
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #4869 : 17.12.2018 klo 11:12:10

Ikävä sanoa mutta kyllä sinä olet se "kusipää", jonka pitäisi pysyä poissa pelikentiltä näiden kirjoitustesi perusteella. Höntsät ovat usein fyysisesti pahimpia pelejä joissa pyörii kaikkia pikkunilkkejä ja rouhijoita, mutta näistä useimmilla on kuitenkin edes jonkinlainen tilannetaju tai pilke silmäkulmassa.

Itse olen joutunut huilaamaan elämässäni kuukausia täysin käsittämättömästi pelaavien kyrpien takia ja itsekkäästi minua ei kiinnosta juurikaan "paha olo" tai muut henkiset ongelmat näiden takana kun makaan himassa luu murtuneena. Eli tee maailmalle palvelus ja vaihda lajia vapaaotteluun tms. kunnes ongelmat ovat käsitelty.

Ps. joku vitosdivarikin on aivan höntsää eikä mikään "kilpailullinen ottelu" siinä mielessä, että se antaa oikeutuksen perseillä jonakin oman elämän Roy Keanena...

Sanoin että tekisi mieli, mutta olen elämässäni syyllistynyt tasan kerran sellaiseen taklaukseen jossa on tarkoituksena vahingoittaa eikä tavoitella palloa. Loput ovat sitten sellaisia vitutuksissani tekemiä liukuja tms joissa yritän palloon vaikka tiedän, etten hyvin todennäköisesti yllä siihen mutta riskillä kuitenkin kokeilen. Erikseen ovat sitten nämä tilanteet joissa vastustaja on menossa varmaan maalipaikkaan ja hänet joutuu kaatamaan kortinkin uhalla, silloin saatan kaataa siksi että joukkue ei päästä maalia, mutta siten etten yritä kuitenkaan vahingoittaa vastustajaa. Muutenkin vastustajien pelaajat aukovat aika paljon päätä peleissä eikä heille tarvitse siellä ystävällinen olla, joskaan nyt ei mulkkukaan välttämättä.

Ps. En pelaa vitosdivaria enkä väitä että Roy Keane teki oikein, vaan todellakin väärin vaikka se norjalainen olisikin tehnyt mitä. Näille kusipäille sen sijaan joiden takia olen joutunut vuosikausia kärsimään niin tuollainen monen kuukauden huili pulkkataklauksen takia olisi pieni rangaistus minun kärsimyksiini verrattuna  ja tietyllä tavalla täysin oikein, mutta tietysti se olisi minunkin puoleltani väärin taklata niin.

Kerran olen "urallani" lentänyt punakortilla pihalle eikä keltaisiakaan ole noin sataan miesten peliin kuin ehkä kymmenen, joten erityisen likainen pelaaja en kyllä edes ole.
Trifon I

Poissa Poissa


Vastaus #4870 : 21.12.2018 klo 10:01:16

...Itseeni kohdistuvaa vittuilua on vaan monestakin syystä vaikeaa kestää ja silloin haluaa vain jotenkin kostaa vittuilijalle joko verbaalisesti tai sitten antamalla kunnolla runtua takaisin.

On varmasti tiedossa, että jos vastustaja näkee sinun hermostuvan provosoinnista, niin jatkavat tekemällä ihan sitä samaa jokaisessa pelissä. Vittuilu ei lopu kostamalla, vaan näyttämällä että se ei toimi. Liian kovat otteetkaan ei aiheuta muuta kun kostamista. Sitten kun se oma jalka katkeaa ja pelit loppuu liian aikaisin, niin voit fiilistellä foorumilla, että olet oman osasi hoitanut toisten satuttamisesta.
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue


Vastaus #4871 : 26.12.2018 klo 11:30:08

Helsingin Olympiastadionilla on maaotteluissa ollut sama kuuluttaja jo kymmeniä vuosia. Kuka on kyseessä ja mistä lähtien hän toiminut kuuluttajana? Kenties jo 80-luvulta?
Cafffkaff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temesta IF


Vastaus #4872 : 27.12.2018 klo 17:33:19

Helsingin Olympiastadionilla on maaotteluissa ollut sama kuuluttaja jo kymmeniä vuosia. Kuka on kyseessä ja mistä lähtien hän toiminut kuuluttajana? Kenties jo 80-luvulta?

En tiedä mitä nimeä haetaan, mutta pomminvarmasti muistan Anssi Kukkosen kuulutelleen maaotteluissa 80-luvulla ellei jopa vähän ylikin.
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue


Vastaus #4873 : 27.12.2018 klo 17:58:09

En tiedä mitä nimeä haetaan, mutta pomminvarmasti muistan Anssi Kukkosen kuulutelleen maaotteluissa 80-luvulla ellei jopa vähän ylikin.

Kiitos Ylos Googlesta löysin, että Kukkonen kuulutti myös Unkari-ottelun vuonna 1997. Ilmeisesti kyseessä on sama mies, kuin 2000-luvun maaotteluissa?
janne#1

Poissa Poissa


Vastaus #4874 : 27.12.2018 klo 19:19:28

Kiitos Ylos Googlesta löysin, että Kukkonen kuulutti myös Unkari-ottelun vuonna 1997. Ilmeisesti kyseessä on sama mies, kuin 2000-luvun maaotteluissa?

2000-luvulla Kukkonen on kyllä jo eläköitynyt ja jo 90-lopulta lähtien tehtävää on hoitanut eräs toinen tyyppi ja on Tampereen otteluissa myös kuulutellut.

 
Sivuja: 1 ... 194 [195] 196 ... 296
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa