FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.01.2025 klo 14:41:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 58

Kirjoittaja Aihe: TamU - Bordeaux  (Luettu 38710 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
NedvedinPakara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: My Land, ТамU, VfB

Vastaus #900 : 20.09.2007 klo 21:49:26

Tekiköhän Tamu kaikkien aikojen pahimman puppeloinnin eurokentillä, tuskin minkään maan joukkue on voinut päästää kahta maalia ottelun lisäajalla ja hävitä! Onneksi en muistanut katsoa ottelua TV:stä.
http://en.wikipedia.org/wiki/1999_UEFA_Champions_League_Final#Match_details

Luetaan sitä topikkia! >:(
Josef K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Positiivisia lausuntoja antavat henkilöt

Vastaus #901 : 20.09.2007 klo 21:49:28

Tuskin minkään maan joukkue on voinut päästää kahta maalia ottelun lisäajalla ja hävitä!

Joku saksalainen ainakin, kai...

e: Kaksi sekuntia... :-[
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham

Vastaus #902 : 20.09.2007 klo 21:49:44

Tekiköhän Tamu kaikkien aikojen pahimman puppeloinnin eurokentillä, tuskin minkään maan joukkue on voinut päästää kahta maalia ottelun lisäajalla ja hävitä! Onneksi en muistanut katsoa ottelua TV:stä.

Edelleen: Bayern München -99 jossain finaalissa....  ::)
Turilas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK ja Huuhkajat

Vastaus #903 : 20.09.2007 klo 21:50:12

En tuota nyt kaikkien aikojen pahimmaksi puppeloinniksi luonnehtisi. Pikemminkin esimerkiksi siitä, miten käy kun Veikkausliigajoukkue nukahtaa hetkeksi pelatessaan Ligue 1:n kärkijoukkuetta vastaan. Pelataan ensi kerralla sinne pillin vihellykseen asti, jookosta?
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva

Vastaus #904 : 20.09.2007 klo 21:50:28

:D Ylos
siffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: lahelaiset

Vastaus #905 : 20.09.2007 klo 21:50:52

Peli ei ole vielä menetetty. Saman verran maaleja Ranskassa ja jatkossa ollaan! Petrescun maali valaa uskoa.

Niin, muistetaan kuitenkin, että siellä Ranskassa se yksi ylärima taitaa vieläkin väpättää  ;)
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #906 : 20.09.2007 klo 21:52:48

0-1 Arman Karamyan
0-2 Artamazdh Karamyan
0-3 Artur Mkrtsyan
0-4 Arman Karamyan

Mene(s)tys yhteinen?   ??? ??? ???
suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa

Vastaus #907 : 20.09.2007 klo 21:57:02

:D Ylos

Laitahan vielä pariin kertaan, hieno päivä suomifutikselle Ylos
Ylliksen Mummo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)

Vastaus #908 : 20.09.2007 klo 21:57:16

Nyt kävi näin!  :D Ylos

Lähdin jo harkkoihin, kun iloiset uutiset tavoittivat minut puhelimitse.  :D
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #909 : 20.09.2007 klo 21:57:30

Myntti on kyllä kolmosen miehiä, valitettavasti.

Myntti voitti erinomaisen paljon pääpalloja ja oli pupellustaan lukuunottamatta mies paikallaan. Ottihan toi matsi päähän näin pirkanmaalaisena, vaikken olekaan TamU:n kannattajana. Mukava olisi ollut nähdä lisää europelejä.

Danielin peluuttaminen on ollut koko kesän käsittämätöntä. Voittiko esim. yhtään pääpalloa? Bordeaux oli kyllä ylivoimainen ja ansaitsi voittonsa, mutta paha maku jäi, sillä Petrescun komea maali, Wissin Jarkon loistopeli keskikentällä ja uhrautuva työnteko olisi suonut tuovan miellyttävämmän lopun.
Johnny Dep

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Pirates, Huuhkajat ja maapisteet

Vastaus #910 : 20.09.2007 klo 21:57:52

Edelleen: Bayern München -99 jossain finaalissa....  ::)

TamU päästi maalin neljännellä lisäaikaminuutilla, joten tämä oli pahin puppelointi kautta aikojen.
redrum

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Life Sucks...And Then You Die! Just Do It...!

Vastaus #911 : 20.09.2007 klo 22:01:37

0-1 Arman Karamyan
0-2 Artamazdh Karamyan
0-3 Artur Mkrtsyan
0-4 Arman Karamyan

Mene(s)tys yhteinen?   ???

Tampereella voidaankin sanoa, että eteenpäin on menty. Toisin on muualla :D :keskari:
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään

Vastaus #912 : 20.09.2007 klo 22:04:23

Tampereella voidaankin sanoa, että eteenpäin on menty. Toisin on muualla :D :keskari:

TPSn liigakotipelien yleisömäärille hohtavan iso  Ylos
BlueForce

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen futiksen väärin ymmärretty ylpeys RIP

Vastaus #913 : 20.09.2007 klo 22:04:39

Tuntuu kyllä oikeasti todella pahalta. En millään pysty ajattelemaan myönteisesti, vaikka olen tosi postiivinen ihminen muuten. Kannatin ihan täböilla koko ottelun ajan Tamua. Kaiken kattava unelma oli tosi lähellä, mutta sitten kaikki perussuomalaiseen tapaan sortui minuuteissa. Myönnän että sattui kyl tosi paljon.

Mua masentaa jalkapallo tällä hetkellä todella paljon. En usko enää että Tamu edes pystyy voittamaaan Suomen mestaruutta, hakalla on helpompi otteluohjelma ja se tulee ajamaan Tamun ohi.  Vittuiks meni tämä! >:( Vaikea kestää näitä nöyryytyksiä, joku Honka tai haka saa mun puolesta yrittää tehdä historiaa eurokentillä, haaste tuntuu tällä hetkellä olevan liian kova Tamulle. Mä en halua kokea tällaista uudestaan, saa joku muu suomalaisporukka yrittää mun puolesta päästä maailmankartalle.
Fela Hutikuti

Poissa Poissa

Vastaus #914 : 20.09.2007 klo 22:04:44

En tuota nyt kaikkien aikojen pahimmaksi puppeloinniksi luonnehtisi. Pikemminkin esimerkiksi siitä, miten käy kun Veikkausliigajoukkue nukahtaa hetkeksi pelatessaan Ligue 1:n kärkijoukkuetta vastaan. Pelataan ensi kerralla sinne pillin vihellykseen asti, jookosta?
Luin ensin, että pelätessään, ja niinhän siinä taisi käydä, ainakin siinä tokassa maalissa. Vika maali oli sitten enemmän perinteinen nukahdus. En jaksa enää tarkistaa.
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka

Vastaus #915 : 20.09.2007 klo 22:05:03

TamU päästi maalin neljännellä lisäaikaminuutilla, joten tämä oli pahin puppelointi kautta aikojen.

Ottelun merkitys, missä pelaa ??? Pelissä on UEFA-CUP ja 1999 kyseessä oli Mestarien Liigan voitto.
redrum

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Life Sucks...And Then You Die! Just Do It...!

Vastaus #916 : 20.09.2007 klo 22:05:32

TPSn liigakotipelien yleisömäärille hohtavan iso  Ylos

Ei niillä kuuhun mennä, saati sitten eurooppaan...
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #917 : 20.09.2007 klo 22:05:51

Tuntuu kyllä oikeasti todella pahalta. En millään pysty ajattelemaan myönteisesti, vaikka olen tosi postiivinen ihminen muuten. Kannatin ihan täböilla koko ottelun ajan Tamua. Kaiken kattava unelma oli tosi lähellä, mutta sitten kaikki perussuomalaiseen tapaan sortui minuuteissa. Myönnän että sattui kyl tosi paljon.

Mua masentaa jalkapallo tällä hetkellä todella paljon. En usko enää että Tamu edes pystyy voittamaaan Suomen mestaruutta, hakalla on helpompi otteluohjelma ja se tulee ajamaan Tamun ohi.  Vittuiks meni tämä! >:( Vaikea kestää näitä nöyryytyksiä, joku Honka tai haka saa mun puolesta yrittää tehdä historiaa eurokentillä, haaste tuntuu tällä hetkellä olevan liian kova Tamulle. Mä en halua kokea tällaista uudestaan, saa joku muu suomalaisporukka yrittää mun puolesta päästä maailmankartalle.

Voimia.  :(
Jamal Malik

Poissa Poissa

Vastaus #918 : 20.09.2007 klo 22:05:54

Ei tää perkele voi olla totta! olin töissä kun kuulin että tamu johtaa 2-1 ja jo 85 pelattu :D olin jo varma voitosta, muttasitten tulee Bordeaux ja tekee 2 MAALIA LISÄ-AJALLA. VITTU
Johnny Dep

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Pirates, Huuhkajat ja maapisteet

Vastaus #919 : 20.09.2007 klo 22:06:19

Lainaus

HS

Toinen kohtaaminen on kahden viikon kuluttua Bordeaux'ssa, mutta nyt tulleen eron kiinni saaminen on mahdotonta. Eikä siihen jaksanut uskoa edes valmentaja Ari Hjelm.

"Jatkopaikka on periaatteessa mennyt", Hjelm sanoi.

Miten on mahdollista että edes oma valmentaja ei usko kahden maalin voittoon vieraissa? Ei tällaisia valmentajia Suomen A-maajoukkueeseen, kiitos.
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #920 : 20.09.2007 klo 22:07:09

Miten on mahdollista että edes oma valmentaja ei usko kahden maalin voittoon vieraissa? Ei tällaisia valmentajia Suomen A-maajoukkueeseen, kiitos.

Ihan noin rehellinen ei kyllä saisi olla...
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka

Vastaus #921 : 20.09.2007 klo 22:08:37

Sinikaartille kylläkin Ylos

ULTRAS Bordeaux :D Alas
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #922 : 20.09.2007 klo 22:09:31

Joko siellä on pantu? Laurent Blanck käynyt korkkaamassa sinikaartin neitsyyden?  ??? ??? ???
Fela Hutikuti

Poissa Poissa

Vastaus #923 : 20.09.2007 klo 22:13:24

Loistavaa puolustaistelua Tamulta noin 90 minuuttia ja sitten pari halpaa maalia loppuun ei voinut uskoa. Muut porukat Suomessa vois ottaa tästä mallia.
Lopun virheistä ja arkuudesta ei kannata paljoa mallia ottaa, jos halutaan jatkossa pärjätä paremmin. Muusta pelistä kyllä, mutta lopun puppeloinnit tämän pelin ja ehkä koko jatkoonpääsyn mahdollisuuden pilasivat.
juhinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toni Doblas

Vastaus #924 : 20.09.2007 klo 22:13:29

Voi vittu toi Gabriel Obertan oli kova pelaaja! Uusi tähti Tuoppi

Varmasti kovempi panemaan, kun normaalit -89t!

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 58

Siirry: