FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 01:12:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: GBK-VIFK  (Luettu 1168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lukas Podolski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern München


: 02.09.2007 klo 14:16:26

Onko Kokkolan Keskuskentälle asennettu jo valot, kun tämäniltainen peli todellakin näyttäisi alkavan klo 18.30? Vettä sataa ja synkkää on eli veikkaan, että toinen jakso pelataan aikamoisessa hämärässä. Joten katsojien kannattaa otta Maglitet mukaan. Ei kai pelin alkamisajassa ole mitään järkeä, mikäli pitää paikkansa... ???
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #1 : 02.09.2007 klo 14:21:34

Pitää paikkaansa ja itsekin olen asiaa miettinyt. Onko kyseessä jopa ainoa kenttä jossa ei valaistusta ole? Itse pelistä GBK:lla ei taida pahempia poissaoloja olla. Herby Fortunat aloittanee avauksessa ja toivon mukaan tuo paljon hyvää hyökkäyspäähän. Ainakinvalmentaja oli kehunut miestä nopeaksi ja tekniseksi pelaajaksi.

2-1 Herby ja Toffe
Tomppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kpv


Vastaus #2 : 02.09.2007 klo 15:38:12

Pitäskö hän sitä vaivautua raitojen peliin,kun on 4 ilmaislippuakin. katsastaan tämä uusi hyökkääjä.
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #3 : 02.09.2007 klo 17:23:12

Nyt muutaman tietyn paikan kautta kohti hämärtyvää Keskuskenttää. Tässä juuri mietiskelin että jos kasan taskulamppuja ottaisi mukaan matkaan että näkisi ottelun kokonaan. NYT ETTE PETÄ GBK!
Keskari

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 02.09.2007 klo 17:50:38

Pitäskö hän sitä vaivautua raitojen peliin,kun on 4 ilmaislippuakin. katsastaan tämä uusi hyökkääjä.
Sama tauti, 2 kpl ilmaislippuja. Sinne siis rouva fortunaa katsastamaan 8)
Nyrre

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Север Мурманск


Vastaus #5 : 02.09.2007 klo 19:50:46

Tehkää nyt vittu yks maali GBK, niin menee tulosveto oikein  :keskari:
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #6 : 02.09.2007 klo 20:36:47

Pelistä lyhyesti: Todella heikkotasoinen. GBK:lla oli paikkansa mutta kun ei mene niin ei mene. Herby esitti ihan vakuuttavia otteita hyökkäyspäässä.

Mutta yksi asia jäi kyllä niin vaivaamaan. Että on se kyllä herranjumala että GBK:n pelissä ei saa huutaa! Itse kerkesin koko pelin aikana kaksi kertaa huutaa hieman muutakin kuin "Heja GBK" niin sitten tullaan oikeen isoista piireistä asti sanomaan erikseen minulle että "Ole hiljaa, äläkä huuda!" Eikö se nyt jumalauta ole niin että peleissä pitää huutaa ja pitää ääntä? Ei näköjään! Heti kun huudetaan niin tullaan valittamaan. Ei tarvi ikipäivänä enään odottaa että tulisi mitään faniporukkaa kun huudot kielletään. Ei taida kovin moni GBK kannattaja tajuta minkälaista on Kokkolan ulkopuolella. Siellä tehdään muutakin kuin "klapklap" juttuja. Ja jos joku luulee vielä että huudot on pelkkiä "heja heja" niin ei seuraa paljoa muuta kuin GBK:ta. HUHHUH sanon minä! Ottakaa itseenne hieman..
mele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, FC Ruusu


Vastaus #7 : 02.09.2007 klo 20:44:38

Pelistä lyhyesti: Todella heikkotasoinen. GBK:lla oli paikkansa mutta kun ei mene niin ei mene. Herby esitti ihan vakuuttavia otteita hyökkäyspäässä.

Mutta yksi asia jäi kyllä niin vaivaamaan. Että on se kyllä herranjumala että GBK:n pelissä ei saa huutaa! Itse kerkesin koko pelin aikana kaksi kertaa huutaa hieman muutakin kuin "Heja GBK" niin sitten tullaan oikeen isoista piireistä asti sanomaan erikseen minulle että "Ole hiljaa, äläkä huuda!" Eikö se nyt jumalauta ole niin että peleissä pitää huutaa ja pitää ääntä? Ei näköjään! Heti kun huudetaan niin tullaan valittamaan. Ei tarvi ikipäivänä enään odottaa että tulisi mitään faniporukkaa kun huudot kielletään. Ei taida kovin moni GBK kannattaja tajuta minkälaista on Kokkolan ulkopuolella. Siellä tehdään muutakin kuin "klapklap" juttuja. Ja jos joku luulee vielä että huudot on pelkkiä "heja heja" niin ei seuraa paljoa muuta kuin GBK:ta. HUHHUH sanon minä! Ottakaa itseenne hieman..
Erikoista tosiaan...Oliko kyseessä jotain vanhoja patuja?
Scifo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV


Vastaus #8 : 02.09.2007 klo 20:46:55

Mutta yksi asia jäi kyllä niin vaivaamaan. Että on se kyllä herranjumala että GBK:n pelissä ei saa huutaa! Itse kerkesin koko pelin aikana kaksi kertaa huutaa hieman muutakin kuin "Heja GBK" niin sitten tullaan oikeen isoista piireistä asti sanomaan erikseen minulle että "Ole hiljaa, äläkä huuda!" Eikö se nyt jumalauta ole niin että peleissä pitää huutaa ja pitää ääntä? Ei näköjään! Heti kun huudetaan niin tullaan valittamaan.
:D  KPV:n pelissä yks heitti ton "älä huuda!" ja kaikki alko nauramaan, luulin että se oli vaan provo että GBK:n pelissä kielletty huutaminen, mutta näköjään se onki totta :D
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #9 : 02.09.2007 klo 21:27:25

Pelistä lyhyesti: Todella heikkotasoinen. GBK:lla oli paikkansa mutta kun ei mene niin ei mene. Herby esitti ihan vakuuttavia otteita hyökkäyspäässä.

Mutta yksi asia jäi kyllä niin vaivaamaan. Että on se kyllä herranjumala että GBK:n pelissä ei saa huutaa! Itse kerkesin koko pelin aikana kaksi kertaa huutaa hieman muutakin kuin "Heja GBK" niin sitten tullaan oikeen isoista piireistä asti sanomaan erikseen minulle että "Ole hiljaa, äläkä huuda!" Eikö se nyt jumalauta ole niin että peleissä pitää huutaa ja pitää ääntä? Ei näköjään! Heti kun huudetaan niin tullaan valittamaan. Ei tarvi ikipäivänä enään odottaa että tulisi mitään faniporukkaa kun huudot kielletään. Ei taida kovin moni GBK kannattaja tajuta minkälaista on Kokkolan ulkopuolella. Siellä tehdään muutakin kuin "klapklap" juttuja. Ja jos joku luulee vielä että huudot on pelkkiä "heja heja" niin ei seuraa paljoa muuta kuin GBK:ta. HUHHUH sanon minä! Ottakaa itseenne hieman..

Ei vittu mitä paskaa! Kokkolan bättrefolkin kannattamistyylille  :D :keskari: Ylos
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #10 : 02.09.2007 klo 21:27:56

Erikoista tosiaan...Oliko kyseessä jotain vanhoja patuja?

En täällä rupea sen koomin puhumaan kuka oli kyseessä. Mutta sen sanon että naurettavinta mitä aikoihin jalkapallopiireissä olen nähnyt/kuullut tapahtui tänään :D Voi kun te ihmiset ymmärtäisitte kuinka naurunalaisia olemme täällä foorumilla kun katsomossa ei saa huutaa!
mele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, FC Ruusu


Vastaus #11 : 02.09.2007 klo 21:44:16

En täällä rupea sen koomin puhumaan kuka oli kyseessä. Mutta sen sanon että naurettavinta mitä aikoihin jalkapallopiireissä olen nähnyt/kuullut tapahtui tänään :D Voi kun te ihmiset ymmärtäisitte kuinka naurunalaisia olemme täällä foorumilla kun katsomossa ei saa huutaa!
Joo en pyytänytkään nimiä mainitsemaan. Ajattelin vaan josko kyseessä olisi vaikka nämä vanhat jäärät jotka tykkäävät futista katsella rauhassa
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #12 : 02.09.2007 klo 21:46:08

Tiedän että Ruotsissa on futiskulttuuria ja ääntä. Mutten sitä ettei "suomenruotsissa" ole kulttuuria sen vertaa että sais ees äännellä  >:(
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #13 : 02.09.2007 klo 21:50:49

Tiedän että Ruotsissa on futiskulttuuria ja ääntä. Mutten sitä ettei "suomenruotsissa" ole kulttuuria sen vertaa että sais ees äännellä  >:(

Kahdella kirosanalla ei ole asiaa jalkapallokatsomoon! Sen käsityksen päivän pelistä sain. Ketä tämä vahingoittaa? Jos GBK:n pelaajaa ajetaan takaapäin jaloille tilanteen ulkopuolella, avaan suuni ja huudan "Tule nyt saatana pois tuomari sieltä kentältä". Niin silloin minulle sanotaan henkilökohtaisesti että "Ole hiljaa, äläkä huuda" niin on se kyllä naurettavinta mitä olen kuullut aikoihin! Hyvä vain, olemme futiskulttuuria vain sellaiset 50-vuotta jäljessä!  Ylos

Vielä haluan lisätä tähän sen että nyt tähän tilanteeseen sotkeutuu varmasti KPV mukaan jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Olen todella pahoillani asiasta. Siellä saa huutaa ja meuhkata niin kuin sielu sietää joka on mielestäni hienoa. Harmi että kyseiset henkilöt eivät liiku näissä peleissä, taitaisi mennä suu pyörälleen kun näkisi että siellä huudetaan :o
« Viimeksi muokattu: 02.09.2007 klo 21:53:39 kirjoittanut Gennadi »
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #14 : 02.09.2007 klo 21:52:05

Kahdella kirosanalla ei ole asiaa jalkapallokatsomoon! Sen käsityksen päivän pelistä sain. Ketä tämä vahingoittaa? Jos GBK:n pelaajaa ajetaan takaapäin jaloille tilanteen ulkopuolella, avaan suuni ja huudan "Tule nyt saatana pois tuomari sieltä kentältä". Niin silloin minulle sanotaan henkilökohtaisesti että "Ole hiljaa, äläkä huuda" niin on se kyllä naurettavinta mitä olen kuullut aikoihin! Hyvä vain, olemme futiskulttuuria vain sellaiset 50-vuotta jäljessä!  Ylos

Toivon todellakin nyt että täältä lähtee yks henkilöauto niinku KPVn peliinki alkukesästä. HULINAA HULINAA!

Valittaako ne vieraskannattajillekki  :D
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 02.09.2007 klo 21:53:39

Saiskos Gennadi tai joku muu pelissä ollut raporttia vähän pelistä? VIFK:n sivujen mukaan Kolam oli vireesssä samoin kuin VIFK:n puolustus.
McCrodden

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 02.09.2007 klo 21:58:33

Kahdella kirosanalla ei ole asiaa jalkapallokatsomoon! Sen käsityksen päivän pelistä sain. Ketä tämä vahingoittaa? Jos GBK:n pelaajaa ajetaan takaapäin jaloille tilanteen ulkopuolella, avaan suuni ja huudan "Tule nyt saatana pois tuomari sieltä kentältä". Niin silloin minulle sanotaan henkilökohtaisesti että "Ole hiljaa, äläkä huuda" niin on se kyllä naurettavinta mitä olen kuullut aikoihin! Hyvä vain, olemme futiskulttuuria vain sellaiset 50-vuotta jäljessä!  Ylos

Vielä haluan lisätä tähän sen että nyt tähän tilanteeseen sotkeutuu varmasti KPV mukaan jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Olen todella pahoillani asiasta. Siellä saa huutaa ja meuhkata niin kuin sielu sietää joka on mielestäni hienoa. Harmi että kyseiset henkilöt eivät liiku näissä peleissä, taitaisi mennä suu pyörälleen kun näkisi että siellä huudetaan :o

Huutamisesta tuskin valitetaan mutta joillekin tuo tuomarille kiroileminen ei oikein sovi. Herkkää porukkaa.
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 02.09.2007 klo 22:00:36

KPV-JJK -pelissä tuulipuvut olivat ainakin erittäin intensiivisesti pelissä mukana ja huutoja kuului vähän joka puolelta kenttää.  Ylos
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #18 : 02.09.2007 klo 22:01:32

No, peli lähti käyntiin selvässä GBK:n hallinassa. GBK loi ekalla puoliajalla 3-4 selvää maaliapikkaa joista olisi pitänyt iskeä. Esim: GBK:n yksi kulma torjuttiin maaliviivalta josta jatkotilanne tuhlattiin käsittämättömästi taivaan tuuliin. Myös hyvin pelannut Herby Fortunat tarjoili hienolla pelinluvullaan avopaikan Kristoffer Ainasojalle jonka vedon Kolam torjui käsittämättömän hienosti! :o VIFK:llä oli ekalla puoliajalla myös paikkansa, jopa kerran pallo saatiin maaliin mutta maali hylättiin paitsiona.

Toinen puoliaika alkoikin VIFK:n hallinnalla joka loi muutaman hyvä paikan. Mutta kotimaalivahti Parpala torjui hyvin. VIFK:in pelaajista parhaiten mieleen jäi numero 15 joka pyssytti armottomia pommeja vapareista, mutta Parpala oli kuin seinä näiden vetojen edessä. GBK toimitti lopussa pallon maaliin mutta sekin hylättiin paitsiona vaikka maalintehnyt mies ei koskaan paitsiossa käynytkään.

Tuomari Pasi Kallio esitti erittäin huonoja otteita ailahtelevalla viheltelyllään. Mies ei antanut vapaapotkuja edes 4-5 aivan selkeästä korttipaikasta. Mutta 3 pelinviivyttämiskorttia tulikin 10min sisään. :D
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 02.09.2007 klo 22:05:24

Tack. Ylos

Kolam on näköjään löytämässä hyvää torjuntavirettä ja siinä saattaa olla sinetti VIFK:n säilymiselle. Numero 15 on muuten Tuovilan Miikka, joka on noita vapareita pistellyt sisään pariin kertaan tällä kaudella(viimeksi täällä Jyväskylässä).
Keskari

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 02.09.2007 klo 22:22:28

Pelistä lyhyesti: Todella heikkotasoinen. GBK:lla oli paikkansa mutta kun ei mene niin ei mene. Herby esitti ihan vakuuttavia otteita hyökkäyspäässä.

Mutta yksi asia jäi kyllä niin vaivaamaan. Että on se kyllä herranjumala että GBK:n pelissä ei saa huutaa! Itse kerkesin koko pelin aikana kaksi kertaa huutaa hieman muutakin kuin "Heja GBK" niin sitten tullaan oikeen isoista piireistä asti sanomaan erikseen minulle että "Ole hiljaa, äläkä huuda!"

Ja sä tyhmä uskoit ja menit hiljaseksi heti kun joku heittää leikillään ettei saa huutaa?? Ei jumalaut, pikkuisen voi katsoa peiliinkin. Pitää olla sitä munaa kannustaa isoon ääneen eikä heti totella sitä vanhaa"setää2.

Itse pelistä, molemmilla omat paikkansa, molarit hyviä ja tasuri melko oikeaan osunut lopputulos. Herba melko näkymätön.

WiZ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat


Vastaus #21 : 02.09.2007 klo 22:27:44

niin sitten tullaan oikeen isoista piireistä asti sanomaan erikseen minulle että "Ole hiljaa, äläkä huuda!"
Älä välitä noista tyypeistä. ;) Itse huutaisin kovempaa, jos joku janari vieressä alkais valittaan. :D
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #22 : 02.09.2007 klo 22:28:22

Ja sä tyhmä uskoit ja menit hiljaseksi heti kun joku heittää leikillään ettei saa huutaa?? Ei jumalaut, pikkuisen voi katsoa peiliinkin. Pitää olla sitä munaa kannustaa isoon ääneen eikä heti totella sitä vanhaa"setää2.

Leikillään? Ihminen tulee kurkku suorana ja pää punaisena huutamaan minulle viereeni että pitää olla hiljaa! Kyseinen ihminen kuuluu GBK:n johtokuntaan ja on ennestään erittäin tuttu. Että mene siinä sitten hiillostamaan henkilöä vaan enemmän. Jotain järkeä sentään..

Enkä mielestäni ole väittänyt että itse olisin enkeli tässä. Mutta hieman asia pisti vituttamaan..

« Viimeksi muokattu: 02.09.2007 klo 22:29:32 kirjoittanut Gennadi »
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #23 : 02.09.2007 klo 22:33:12

Ihme paska porukkaa siellä Kokkolassa. Menkööt kattoon golfia jos hiljaa haluaa olla saatana  :keskari:
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #24 : 02.09.2007 klo 22:36:48

Ihme paska porukkaa siellä Kokkolassa. Menkööt kattoon golfia jos hiljaa haluaa olla saatana  :keskari:

Aivan. Kuhan muistavat varoa Jackassin tapaisia tööttäyksiä metsistä  Ylos

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa