Metukka
Poissa
|
|
Vastaus #425 : 31.07.2013 klo 12:03:32 |
|
Moi, ketään menossa neljännen kierroksen otteluun Sevillaa vastaan? Ajatuksia siitä, mistä päin lippu kannattaisi ottaa; muutaman kerran ollut Camp Noulla eri puolilla, mutta ne matsit on olleet kausien lopuissa - mestaruuden jo ratkettua.
Saman viikonloppuna taitaa olla myös Miniclasico, liekö siihen mahdollista saada pilettiä paikanpäältä? Korvikkeena tulee varmaan löydettyä jotain muutakin jalkapalloa katsottavaksi.
Mikäli joku on mestoilla, niin otteluennakko-olusista voi laittaa vaikka yv:tä.
Kiitos!
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
|
Vastaus #426 : 31.07.2013 klo 19:15:39 |
|
Moi, ketään menossa neljännen kierroksen otteluun Sevillaa vastaan? Ajatuksia siitä, mistä päin lippu kannattaisi ottaa; muutaman kerran ollut Camp Noulla eri puolilla, mutta ne matsit on olleet kausien lopuissa - mestaruuden jo ratkettua.
Saman viikonloppuna taitaa olla myös Miniclasico, liekö siihen mahdollista saada pilettiä paikanpäältä? Korvikkeena tulee varmaan löydettyä jotain muutakin jalkapalloa katsottavaksi.
Mikäli joku on mestoilla, niin otteluennakko-olusista voi laittaa vaikka yv:tä.
Kiitos!
Miniclásicon lippu tulee todennäköisesti olemaan aika haastava saalis, kaikki +120k(?) sociota kun periaatteessa pääsevät matsiin ilmaiseksi. Viime vuonna tuo oli loppuunmyyty enkä itse onnistunut lippua saamaan. Ennakkomyyntiä ei luonnollisesti ole. Samalta viikonlopulta voisi poimia Segunda Sabadell-Eibar, tai sitten katsella alempaa. Itse yritän varmaan päästä molempiin Barçan peleihin paikalle, mutta katsotaan nyt. Miniclasicoon koittaisin vaikka mustaa pörssiä jos muu ei toimi, tunnelma oli viime vuonna tv:n perusteella aivan huikea.
|
|
|
|
León
Poissa
|
|
Vastaus #427 : 31.07.2013 klo 21:25:39 |
|
Jos joku liputon on muuten menossa katsomaan Gamperia perjantaina, niin multa saattaisi irrota lippu tuonne. Penyalla pitäisi olla mun lipun lisäksi yksi ylimääräinen joka jäänee käyttämättä näillä näkymin. yv jne.
|
|
|
|
Metukka
Poissa
|
|
Vastaus #428 : 01.08.2013 klo 09:34:07 |
|
Miniclásicon lippu tulee todennäköisesti olemaan aika haastava saalis, kaikki +120k(?) sociota kun periaatteessa pääsevät matsiin ilmaiseksi. Viime vuonna tuo oli loppuunmyyty enkä itse onnistunut lippua saamaan. Ennakkomyyntiä ei luonnollisesti ole. Samalta viikonlopulta voisi poimia Segunda Sabadell-Eibar, tai sitten katsella alempaa. Itse yritän varmaan päästä molempiin Barçan peleihin paikalle, mutta katsotaan nyt. Miniclasicoon koittaisin vaikka mustaa pörssiä jos muu ei toimi, tunnelma oli viime vuonna tv:n perusteella aivan huikea. Näin varmasti onkin; jo keväällä Villarrealia vastaan oli hankalaa saada lippua, kun oli vähän myöhässä liikkeelä. Lopulta sain kadulla kaupitelleelta ihan järkevään hintaan, mutta en olisi siitä keltaisesta merestä heti uskonut, että kyseessä on Barcan kotimatsi Viime kädessä sitten varmaan pitää heittää itsensä jonkun tv:n ääreen. Osaatko vinkata stadioni(e)n lähistöltä jotain mestaa, vai onko ne(kin) ammuttuna täyteen jo hyvissä ajoin? Olin pari vuotta sitten CE L'Hospitaletin matsissa, ja siellä tuntui olevan ihan hyvä meno. En tiedä sitten vaikuttiko asiaan lämmin sää ja sopiva määrä olutta. Paikalliset fanit olivat kovin otettuja, kun oltiin ihan Suomesta asti tultu katsomaan ja pahoittelivat, ettei edes ilmainen sisäänpääsy ollut saanut paikalle kuin 1300 henkilöä. Pitääpä katsastella tuota Sabadell-matsia myös, Tercerassahan on varmaan kanssa tarjolla ja toki kiinnostaisi nähdä myös Juvenil A:n otteita, jos viikonlopulle matsi sattuu.
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #429 : 01.08.2013 klo 10:05:55 |
|
Pitääpä katsastella tuota Sabadell-matsia myös, Tercerassahan on varmaan kanssa tarjolla ja toki kiinnostaisi nähdä myös Juvenil A:n otteita, jos viikonlopulle matsi sattuu.
Jos olet yhtään sivistynyt, ja koripallo kiinnostaa edes vähän alusta, niin suosittelen lämpimästi Barcan korisjengin matsia. Tunnelma on ihan vähän toisenlainen kuin Camp Noulla. Osin tietysti suljetun tilan takia, mutta Palaussa kyllä meteliä myös riittää. Tauotta. Myös Barcan kakkosjengin matsi olisi tietysti siinä mielessä kiinnostava, että siellä pelaa suomipoika Emir Sulejmanovic. Ja CB Prat Joventutin Adecco Plata -jengissä on niin ikään suomalaisväriä. Joonas Cavenilla alkaa kolmas kausi, jollei sitten tie vie jo seuran ykkösjengiin (mitä kyllä 20-vuotiaiden maaottelujen perusteella vähän epäilen).
|
|
|
|
mikebluefin
Poissa
|
|
Vastaus #430 : 15.09.2013 klo 11:36:54 |
|
Miniclásicon lippu tulee todennäköisesti olemaan aika haastava saalis, kaikki +120k(?) sociota kun periaatteessa pääsevät matsiin ilmaiseksi. Viime vuonna tuo oli loppuunmyyty enkä itse onnistunut lippua saamaan. Ennakkomyyntiä ei luonnollisesti ole. Samalta viikonlopulta voisi poimia Segunda Sabadell-Eibar, tai sitten katsella alempaa. Itse yritän varmaan päästä molempiin Barçan peleihin paikalle, mutta katsotaan nyt. Miniclasicoon koittaisin vaikka mustaa pörssiä jos muu ei toimi, tunnelma oli viime vuonna tv:n perusteella aivan huikea. Ite yritin kans viime vuonna päästä MiniClassicoon. Haaveeks jäi saatana! Tosin illalla ollut Barca-Osasuna katoin paikan päältä. Messin 4 maalia lievitti kummasti aamupäiväistä "kipua"
|
|
|
|
León
Poissa
|
|
Vastaus #431 : 15.09.2013 klo 22:10:09 |
|
Tällä kertaa saatiin liput ilman ongelmia eikä stadion ollut täynnä, mutta tuo luultavasti johtui huonosta kelistä ja alkamisajasta. Sanoisin vinkkinä ensi vuonna tuonne haluaville että heti kaupunkiin saavuttua lippuluukulle. Myynti alkoi maanantaina, mutta viime vuonnakin niitä pilettejä oli vielä viikolla tarjolla. Hintalaatusuhteeltaan matsi oli loistava, tunnelmaa huomattavasti enemmän kuin Camp Noulla ja liput 9/15€. Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan.
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Ukraina
|
|
Vastaus #432 : 20.09.2013 klo 07:37:10 |
|
Olikos mitään väliä ostaako liput joukkueen saitilta vai ticketmastersin kautta? Siis näin tuulipuvun näkökulmasta eli mitään jäsenyyksiä tms ei ole kummassakaan.
Vai oliko niin että barcan sivulta ostaessa ainakin teoriassa voi tulostaa liput itse mutta ticketmastersin kautta ei edes teoriassa?
|
|
|
|
León
Poissa
|
|
Vastaus #433 : 20.09.2013 klo 12:44:43 |
|
Olikos mitään väliä ostaako liput joukkueen saitilta vai ticketmastersin kautta? Siis näin tuulipuvun näkökulmasta eli mitään jäsenyyksiä tms ei ole kummassakaan.
Vai oliko niin että barcan sivulta ostaessa ainakin teoriassa voi tulostaa liput itse mutta ticketmastersin kautta ei edes teoriassa?
Tuo tulostus taitaa tosiaan olla ainut ero, "toimitus"kulutkin on saman verran molemmissa. Barçan sivut toimivat paremmin ruuhkaisina, mutta satunnaiselle katsojalle noissa ei ole mitään eroa.
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
|
Vastaus #434 : 20.09.2013 klo 14:13:29 |
|
Kiitti, León. Poistelenpas barcan sivuilta siis.
E: Tulostuskin onnistui hienosti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.09.2013 klo 18:18:25 kirjoittanut kaksväärääjalkaa »
|
|
|
|
|
León
Poissa
|
|
Vastaus #435 : 20.09.2013 klo 19:13:31 |
|
Kiitti, León. Poistelenpas barcan sivuilta siis.
E: Tulostuskin onnistui hienosti.
Onko printissä muuten kutsua B:n otteluun? En ole vähään aikaan noita printattuja nähnyt. Mitä matsia menet katsomaan?
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
|
Vastaus #436 : 20.09.2013 klo 20:39:32 |
|
Onko printissä muuten kutsua B:n otteluun? En ole vähään aikaan noita printattuja nähnyt. Mitä matsia menet katsomaan?
Itse lipussa ei ole mainintaa mutta vahvistusmeilissä oli eli pääsee saman viikon otteluun. Tiistain matsia Real Sociedadia vastaan olen menossa katsomaan.
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
|
Vastaus #437 : 08.10.2013 klo 09:23:44 |
|
Taas olisi mahdollisuus lähteä Espanjaan ja vieläpä klassikon (26.10) aikoihin. Mutta vapautuukos tuonne lippuja viimeisinä päivinä ennen ottelua samoin kuin yleensä Barcan matseihin? Tai ei nyt samoissa määrin varmastikaan vapaudu mutta kuitenkin?
Eli normaalistihan ne palautuvat liput ilmeisesti ovat kausarin omistajien paikkoja, joista se raha menee heille, vai? Luulisi että klassikkoon ei yhtä moni kausarilainen ensinnäkään jätä menemättä ja mahdollisesti heillä on tuottoisampikin tapa juuri tuohon matsiin myydä paikkansa, jos tosiaan ei pääse?
viagogon kautta halvin lippu 216 euroa mikä kyllä liikaa varsinkin niille paikoille mihin ne halvimmat on. Noin muuten kyllä tyytyväinen viagogon toimintaan ja luotettavuuteen silloin kun tullut käytettyä.
|
|
|
|
León
Poissa
|
|
Vastaus #438 : 08.10.2013 klo 20:15:03 |
|
Real Madridin peleihin saa ihan hyvin lippuja, mutta Barçan matseihin tuo on ollut hankalaa isommasta kysynnästä johtuen. Yhden kerran muistan, madridistojen lippuja vapautui tuhatmäärin myyntiin Chämppäriin pari vuotta sitten, mutta siinä taisi olla taustalla UEFAn huomattavasti normaalia suuremmaksi pakottamana vieraskiintiö ja madridistojen uskonpuute.
Eli fifty-sixty, mutta veikkaan tuon olevan aika hankalaa juurikin mm. mustan pörssin lipuista johtuen.
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
|
Vastaus #439 : 12.10.2013 klo 18:58:59 |
|
Thänks lisätiedosta, León. Mitä kautta itse olet hankkinut/tulet hankkimaan lipun tuonne?
Mun reissuni, jos toteutuu, on Madridiin työkeikalle ja tää tosiaan viikonloppuna siinä välissä, joten jos tuolta barcan saitilta jossain vaiheessa lippu mulle vapautuu niin taidan sitten viettää viikonlopun barcelonassa vaikka tohon ihan kivat junahinnat sit tulee viel päälle. Mutta jos ei lippua irtoa, niin katson suht tyytyväisenä tuon jossain hijo de puta huudoista sakeana olevassa Madridin baarissakin.
|
|
|
|
León
Poissa
|
|
Vastaus #440 : 14.10.2013 klo 13:02:51 |
|
Mä olen omani koodannut joko foorumistien tai kannattajayhdistyksen kautta. Kumpikaan ei taida oikein tässä tapauksessa auttaa...
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
|
|
Vastaus #441 : 15.10.2013 klo 10:57:44 |
|
Tarkennuksena että en siis yritä sua saada mulle lippua hommaamaan (varsinkaan kun ei ole varmaa olenko siellä silloin) vaan mielenkiinnosta kysyin.
Anyways, nyt Madridin paikallispomo sai tietää lipputoiveistani ja kertoi että hänen kauttaan kyllä järjestyy lippu, jos tarvis.
Edelliskerralla muuten vieressäni istui Chilestä varta vasten matsin ja Alexis Sánchezin näkemisen takia tullut herrasmies, joten tulee ne jotkut vielä kauempaakin kuin me finnet.
Barcelona -Celtic matsin aikoihin eli 11.12 muuten ollaan todnäk järkkäämässä ihan vapaa-ajan matkaa Barcelonaan ja siinähän näkisi mahdollisesti jopa itse Pukin kentällä. Osaako joku ton ajankohdan osalta kertoa miksi Barcelonan edellinen peli on 1.12 tienoilla eli miksi noinkin pitkä tauko?
|
|
|
|
León
Poissa
|
|
Vastaus #442 : 15.10.2013 klo 11:17:36 |
|
Tarkennuksena että en siis yritä sua saada mulle lippua hommaamaan (varsinkaan kun ei ole varmaa olenko siellä silloin) vaan mielenkiinnosta kysyin.
Ja tarkennuksena, autan kyllä mielelläni ihan ketä vaan omien mahdollisuuksieni rajoissa. Tällä kertaa vaan jää peli väliin kun pitää pistäytyä Suomessa koulutuksessa. Anyways, nyt Madridin paikallispomo sai tietää lipputoiveistani ja kertoi että hänen kauttaan kyllä järjestyy lippu, jos tarvis.
Näitä naruja kannattaa kyllä kiskoa sen minkä kerkeää, parempaa saumaa ei normipulliaiselle ole tarjolla.
|
|
|
|
aquel
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
|
Vastaus #443 : 15.10.2013 klo 15:56:16 |
|
Barcelona -Celtic matsin aikoihin eli 11.12 muuten ollaan todnäk järkkäämässä ihan vapaa-ajan matkaa Barcelonaan ja siinähän näkisi mahdollisesti jopa itse Pukin kentällä. Osaako joku ton ajankohdan osalta kertoa miksi Barcelonan edellinen peli on 1.12 tienoilla eli miksi noinkin pitkä tauko?
Barcelona pelaa Celtic-peliä edeltävänä viikonloppuna (6.-8.12.) Copa del Reyn vierasottelunsa jotain alasarjan joukkuetta vastaan (vastustaja arvotaan myöhemmin).
|
|
|
|
Harjunveli
Poissa
|
|
Vastaus #444 : 24.10.2013 klo 10:23:45 |
|
Kysymys koskien tulevaa lauantaita. Minkälainen luotettavuus noissa mustan pörssin lipuissa on, jos lähtee pelipäivänä stadikalta niitä metsästämään? Onko kaikissa lipuissa ostajan nimi ja kuinka kovasti lipuntarkastaja Pedrot niitä portilla tarkastelevat?
|
|
|
|
AddeF
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Real Madrid
|
|
Vastaus #445 : 24.10.2013 klo 18:17:58 |
|
Onks kellään tietoa, että on klassikkoon mahollista saada stadionilta lippuja huomenna tai lauantaina? Tai muualta Barcelonasta, koska tällä hetkellä netistä ei yhtään lippua saa.
|
|
|
|
jukelius
Poissa
|
|
Vastaus #446 : 28.10.2013 klo 18:11:41 |
|
Aina ei lippuasiat suju kuin elokuvissa. Minulla olisi periaatteessa liput kuluvan viikon Barca-Espanyol -peliin. Siis periaatteessa. Lippujen tilaus onnistui seuran sivuilta, maksu meni perille ja paluuviestissä linkki lippujen tulostukseen. Josta ei sitten pystykään tulostamaan niitä. Print-toiminto harmaana, ei onnistu. Olen lähettänyt pari mailia FCB:n toimistoon, mutta vastausta en ole saanut. Lisäongelmaa tuo se, että minulla on yksi ylimääräinen lippu maksettuna, jota en voi laittaa mihinkään myyntiin - koska minulla ei ole sitä. Kaiken muun hyvän lisäksi perjantain lentoaikataulu on niin tiukka, että kauheasti säätöaikaa lippuasiaan ei ole. Ja tämä aikatauluprobleema johtuu siitä, että eihän voinut olettaa, että peli pelataan jo perjantaina - eihän? Tästä johtuu myös tämä ylimääräinen lippu - joukkueemme yksi jäsen pääsee paikalle vasta lauantaina. Onko mitään vinkkiä, keinoa tms. edes siihen, että voisi etukäteen varmistaa, onko liput edes varattu meille? Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan.
|
|
|
|
Alfons X
Poissa
Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat
|
|
Vastaus #447 : 28.10.2013 klo 18:23:48 |
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #448 : 28.10.2013 klo 19:25:52 |
|
Liput voi aina hakea stadionin lipputiskiltä sieltä jäähallin vierestä... Ihan sama onko niitä tulostettavia tullut vai ei.
|
|
|
|
robbeni
Poissa
|
|
Vastaus #449 : 28.10.2013 klo 19:37:37 |
|
Itselläni kävi samoin joskus, eikä "pending recovery"kään toiminut. Luotin siihen, että ne on siellä ja niin voit luottaa sinäkin. Sieltä tiskiltä vain hakemaan, kuten tuossa muutkin neuvovat. Eihän mikään systeemi voi olla täydellinen, joten pitäähän tässä Barcan muuten helpossa lipunmyynnissä välillä joku tökkiä No, koko tämä topiccihan on tullut vähän hassuksi, kun tällä haavaa missään ei ole niin helppoa saada matsiin lippua kuin Barcan peleihin suoraan kotisivuilta ilman välittäjiä. OT: Clasicoon kun vielä pääsisi joskus, mutta pitäisi olla jäsen ja kuulemma jäseneksi pääsemisessä on valovuosien jono ja enää ei riitä edes kuulemma serkku tms. jäsenenä suosittelemassa tai jotain sinnepäin...
|
|
|
|
|
|