FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 02:38:43 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 33
 
Kirjoittaja Aihe: Mistä liput Barcelonan peliin?  (Luettu 185198 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mikebluefin

Poissa Poissa


Vastaus #525 : 19.01.2016 klo 09:50:28

17.4. Valencia-peliin tarvis pari lippua vierekkäin. Onko toi Viagogo nyt paikka mistä noi kannattais ostaa vai joku muu? Barcelonan sivuilla ei oo muita kun VIP-lippuja jäljellä

No, Viagogo on aika kallis, mutta hyvä saitti kyllä lippujen hommaamiseen. Tuossahan on mahdollisuus,että paikkoja vapautuu lähempänä ottelua. Esim kausarijäsenil on mahdollisuus vapauttaa paikkansa myyntiin 48 tuntia ennen ottelua...
Joppeeu

Poissa Poissa


Vastaus #526 : 21.01.2016 klo 16:29:00

Mitä toi nyt Barcan sivuilla meinaa, kun ei näe nuita lippuja Barca - Arsu peliin? Vai siis nuoko ei ole vielä tulleet ees myyntiin? Millonkohan mahtaa sitten tulla jos näin on? Tekis mieli tuolta tilata liput, onpahan ainakin luotettava ja saa ennen kun lähtee edes reissuun niin ei tarvis lippuja ressata..

Vai joko on loppuunmyyty.

E: Viagogosta katselin ja sieltä näyttäs lippuja saavan. Kiinnostas vaan tietää, että joko nuo liput on myyty yleisen myynnin kautta loppuun vai onko niitä myyty vielä ollenkaan? Luulisi, että on, jos kerta Viagogossa niitä kauppaavat? Pikalatauksena haluttas liput ostaa, että sais heti ladattua ja tulostettua. Eipähän tarvi ressata lippujen suhteen sit enään..

E: Selailin topiccia ja jossain kirjoteltiin että joku member pitäs olla jos menee katteleen UCL matsia? Miten tämä alkaa tuntumaan näin hankalalta vaikka varmasti sitä se ei ole.. :D

Terveisin, ekaa kertaa 10 vuoteen ulkomaille menijä ja ekaa kertaa ikinä urheilutapahtumaan lippuja hankkiva.. ???
« Viimeksi muokattu: 23.01.2016 klo 15:14:19 kirjoittanut Joppeeu »
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani


Vastaus #527 : 23.01.2016 klo 15:57:56

Näyttäisi että aiemmista vuosista poiketen tärkeisiin matseihin ei myydä lippuja koko kautta. Kyttää tuota sivua, kyllä sinne varmasti tulee joku määrä pilettejä yleiseenkin myyntiin.

Lentokentältä muuten löytyy myös Barçan kauppa josta saa lippuja. Jos pilettiä ei ole tullessa hallussa niin kannattaa käydä kysymässä myyjien mielipiteitä matsista. Isoin rysäys lippuja tulee myyntiin aina pari päivää ennen matsia socioiden vapauttaessa paikkojaan.
Joppeeu

Poissa Poissa


Vastaus #528 : 23.01.2016 klo 16:16:53

Näyttäisi että aiemmista vuosista poiketen tärkeisiin matseihin ei myydä lippuja koko kautta. Kyttää tuota sivua, kyllä sinne varmasti tulee joku määrä pilettejä yleiseenkin myyntiin.

Lentokentältä muuten löytyy myös Barçan kauppa josta saa lippuja. Jos pilettiä ei ole tullessa hallussa niin kannattaa käydä kysymässä myyjien mielipiteitä matsista. Isoin rysäys lippuja tulee myyntiin aina pari päivää ennen matsia socioiden vapauttaessa paikkojaan.

Kiitos vastauksesta.

Kyllä mulle kelpaa liput tuolta Viagogostakin, vaikka hinta nyt onkin suolanen. Tärkeintä on että sais liput jo ennen reissuun lähtöä ja luotettavasti. Pikalatauksena nuita näyttää olevan myynnissä n. 229eurolla Qatar Airwaysin päädystä. Eli onko luotettava ja liput miltein heti voi tulostaa s-postista? Vai mitenkä tuo pikalataus ees toimii..
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani


Vastaus #529 : 23.01.2016 klo 17:13:58

Noin 3/90 olen ostanut mustasta pörssistä Espanjassa ja nämä bookkerit on suuri tuntematon. Toi lippu maksaa melko varmasti alle 100€, joten tuolla katteella luulisi saavan aidon piletin. En tiedä miten toimii, mut osta luottokortilla että saat rahat pois jos homma kusee. Tuolla hinnalla hommaan sulle sit paikanpäältä uuden jos menee kiville. ;)
Joppeeu

Poissa Poissa


Vastaus #530 : 23.01.2016 klo 17:43:21

Noin 3/90 olen ostanut mustasta pörssistä Espanjassa ja nämä bookkerit on suuri tuntematon. Toi lippu maksaa melko varmasti alle 100€, joten tuolla katteella luulisi saavan aidon piletin. En tiedä miten toimii, mut osta luottokortilla että saat rahat pois jos homma kusee. Tuolla hinnalla hommaan sulle sit paikanpäältä uuden jos menee kiville. ;)
Hahah, pidetään mielessä. Luulis kuiten että pelipäivänä alkaa olee liput loppu. Ellei sit Barca käy vieraissa nakkelemassa taululle 0-5 tulosta. :D
Seppo69junior

Poissa Poissa


Vastaus #531 : 24.01.2016 klo 00:45:20

Itse hankkimassa myös lippuja barca-arsenal pelii. Onko toi viagogo luotettava? Oletteko henk koht käyttäneet ja saako sitä mitä tilaa? Netissä kirjoteltu ettei tulisi käyttää ko. bookkeria...
« Viimeksi muokattu: 24.01.2016 klo 00:47:34 kirjoittanut Seppo69junior »
OneFour

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJS


Vastaus #532 : 24.01.2016 klo 01:29:54

Barcelonan pelien lipunmyynti taitaa mennä niin, että seura on ulkoistanut lipunmyynnin ja firmat myy lippuja hinnalla millä myy ja pari päivää ennen peliä, myymättömät liput palautuu seuralle. Ite tekisin niin, että ostasin liput vasta pelipäivänä Barcan sivujen kautta. Silloin seuralle palautuneita lippuja saa muutaman kympin halvemmalla. Esim 120 lipun saattaa saada 80.
Joppeeu

Poissa Poissa


Vastaus #533 : 24.01.2016 klo 10:58:06

Itse hankkimassa myös lippuja barca-arsenal pelii. Onko toi viagogo luotettava? Oletteko henk koht käyttäneet ja saako sitä mitä tilaa? Netissä kirjoteltu ettei tulisi käyttää ko. bookkeria...

Ite olen lueskellut positiivistä palautetta niinku myös negatiivistä.. Kumpi kokeilee ensin? :D Ite varmaan ens viikon aikana kaks pikalataus lippua tilaan tuolta Viagogosta. Tuun tänne sit itkemään tai iloitsemaan menikö 450e hukkaan vai ei.

Ei millään haluttas jättää viimeselle päivälle lippujen ostoa. Kielitaitoki on englannin osalta melko heikkoa ja eka kertaa muutenki Barcaan menossa! ???
kortsida

Poissa Poissa


Vastaus #534 : 24.01.2016 klo 11:39:24

Barcelonan pelien lipunmyynti taitaa mennä niin, että seura on ulkoistanut lipunmyynnin ja firmat myy lippuja hinnalla millä myy ja pari päivää ennen peliä, myymättömät liput palautuu seuralle. Ite tekisin niin, että ostasin liput vasta pelipäivänä Barcan sivujen kautta. Silloin seuralle palautuneita lippuja saa muutaman kympin halvemmalla. Esim 120 lipun saattaa saada 80.
???
Seppo69junior

Poissa Poissa


Vastaus #535 : 24.01.2016 klo 12:06:56

Ite olen lueskellut positiivistä palautetta niinku myös negatiivistä.. Kumpi kokeilee ensin? :D Ite varmaan ens viikon aikana kaks pikalataus lippua tilaan tuolta Viagogosta. Tuun tänne sit itkemään tai iloitsemaan menikö 450e hukkaan vai ei.

Ei millään haluttas jättää viimeselle päivälle lippujen ostoa. Kielitaitoki on englannin osalta melko heikkoa ja eka kertaa muutenki Barcaan menossa! ???

😀 Kokeilehan joppe sinä eka toimiiko viagogo... Ja muista ilmottaa tänne toimiiko vai ei. Ja kyllähän siellä oli tosiaa sitä positiivista palautetta kans.... Me tehtii nyt nii et otettii lennot jo 12.3 la barcelonaa ja päätettii et jos ei saada barcasta lippuja mestareidenliiga matsii ni sunnuntaina on normi sarjapeli jotai rapa joukkuetta vastaa ni mennää sit siihen....on kai se futista sekin ja näkeepähän camp noun.... Me kans ekaa kertaa barcan peliin
Alfons X

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat


Vastaus #536 : 24.01.2016 klo 12:24:18

Nyt on kyllä sellaista settiä tällä sivulla ettei tiedä miten päin olisi.. Seura myy lippuja edelleen itse, ticketmaster myös niin sanottuja virallisia. Kausikorttilaisia on se n.80000 jotka voivat palauttaa lippunsa myyntiin ennen pelejä. Katsokaa nyt vaikka viime kausien katsojamääriä niin näette että loppuunmyytyjä pelejä on hyvin vähän eli jos ette ole klassikkoon tai chämppärivälieriin lippuja hommaamassa niin 90% varmuudella seuran kautta lipun saat.
Joppeeu

Poissa Poissa


Vastaus #537 : 24.01.2016 klo 13:27:21

Nyt on kyllä sellaista settiä tällä sivulla ettei tiedä miten päin olisi.. Seura myy lippuja edelleen itse, ticketmaster myös niin sanottuja virallisia. Kausikorttilaisia on se n.80000 jotka voivat palauttaa lippunsa myyntiin ennen pelejä. Katsokaa nyt vaikka viime kausien katsojamääriä niin näette että loppuunmyytyjä pelejä on hyvin vähän eli jos ette ole klassikkoon tai chämppärivälieriin lippuja hommaamassa niin 90% varmuudella seuran kautta lipun saat.

:D No vois alkaa jo uskoon tätä.. Ehkäpä tässä vähän ensikertalainen hätiköi turhaa! Ja seppojuonior meillä lennot samalle päivälle tarkotus varailla!

E: Nyt oli näköjään esim. Bilbao peliin tullu liput myyntiin. n. 20k paikkaa vapaana olevia lippuja ihan barcan omilla sivuilla. Eiköhän sitä muutamaa päivää ennen tosiaan saa toho arsu peliinki sit liput =)
« Viimeksi muokattu: 25.01.2016 klo 12:57:42 kirjoittanut Joppeeu »
juha.niemela@mateko.fi

Poissa Poissa


Vastaus #538 : 24.02.2016 klo 13:34:36

Minulta löytyy kaksi vierekkäistä lippua Barca-Sevilla peliin 28.02.2016 matsiin.
Tribuna 2 Arees SUP, Rivi 22, paikat 12 ja 14.
Liput saa sähköpostilla, saa tarjota !
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #539 : 24.02.2016 klo 16:05:57

Näyttäisi olevan vielä lippuja saatavilla ihan virallisiakin teitä....
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani


Vastaus #540 : 24.02.2016 klo 16:59:20

Näyttäisi olevan vielä lippuja saatavilla ihan virallisiakin teitä....
Lähtee varmaan halvemmalla tätä kautta, tai muuten tuossa ei varsinaisesti olisi mitään pointtia.

Hieman aiheen vierestä, olen hahmottelemassa ensi kaudeksi pakettia Barcan matsiin. Jos koet olevasi kohderyhmää, ts. kiinnostunut pitkä viikonloppu -tyylisestä reissusta lentoineen, hotelleineen ja matseineen (luultavimmin vastustajat tyyliä Valencia, Sevilla, Atleti), niin kuulisin mielelläni mitä muuta voisi mukaan paketoida? Ajatuksia saa heittää privana tulemaan ja voin sitten homman edetessä olla yhteydessä jos kiinnostusta löytyy.

edit. Ja toki, pomon kiinnostusta kannattaa kysyä myös jos firman virkistysbudjetti antaa myöten. On täällä jo sen aikaa tullut heiluttua, että uskoisin pystyväni kehittämään sangen mielenkiintoisen paketin tuon matsin ympärille.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2016 klo 17:03:36 kirjoittanut León »
ard3

Poissa Poissa


Vastaus #541 : 18.03.2016 klo 15:14:05

Kaivataan näkemystä oheiseen skenaarioon:

Mulla on lennot Barcelonaan 5.4 niin, että aikataulujen pitäessä laskeudutaan 16:45. Hostelli La Ramblalla ja samana iltana olis tsämppäriä alkaen kello 20:45.

1) Riittääkö 4 tuntia lentokenttä-hostelli-Camp Nou -liikuskeluun?
2) Jos riittää, miten kannattaisi toimia lippujen oston suhteen?

Lippujen ostaminen etukäteen ja gämblääminen lennon myöhästymisen suhteen on ihan ok johonkin 150€ asti, jos liput on saleteissa. Kuitenkin jos lippuja on mahdollista saada hyvällä todennäköisyydellä paikanpäältä kohtalaiseen hintaan niin kallistuisin mieluummin tähän. Onko kellään kokemusta vastaavanlaisista tilanteista?

Kiitti vastauksista jo etukäteen!
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani


Vastaus #542 : 19.03.2016 klo 01:11:49

Riittää helposti ilman taksejakin. Lentokenttäbussi Pl. Catalunyalle ja kävellen hotellille. Matkaan reilu 30 min + kävelyt, ehkä vartti sijainnista riippuen. Metrolla pääsee Ramblalta suoraan Maria Christinalle noin puolessa tunnissa ja siitä kävelee stadionille reippaan kympin.

Lippuja voisit harkita lentokentältä? Ainakin toisessa terminaalissa on Barçan kauppa, luultavimmin molemmissa. Tämän voinee tarkistaa kentän sivuilta. Myös Ramblalla taitaa olla Barçan kauppa josta liput saa.
ArielH

Poissa Poissa


Vastaus #543 : 19.03.2016 klo 10:11:22

Hei! Minulla ja 10 v pojallani on lennot ja hotelli varattuna Barcelonaan 4.-7.4.! Poikani haluaa ehdottomasti mennä tuohon Barca - Atletico matsiin ja nyt kysynkin neuvoja kokemuksia lippujen ostamisesta noihin mestarien liigan matseihin.

Uskaltaako jättää lippujen hankkimisen sinne paikan päälle ja jos ei, niin mistä voisi etukäteen hankkia? Katsoin, että Fc Barcelonan sivuilla myynti alkaa tänään klo 16 paikallista aikaa.

Camp Noulla käyneet. Onko yhtä tyhjän kanssa hankkia halvimmat liput jostakin hattuhyllyltä? Taisivat jollakin sivustolla (Onlineticketsexpress) maksaa 148 €/kpl, mutta jostakin luin, että tuo ei ole kovin luotettava kauppapaikka.

Kiitoksia etukäteen. Olen siis pojan äiti, enkä ole harrastanut tällaista futisturismia missään muodossa aiemmin. Poika pelaa itse futista aktiivisesti ja fanittaa Barcaa ihan sata lasissa.
El Conejo

Poissa Poissa


Vastaus #544 : 19.03.2016 klo 10:28:44

Hei! Minulla ja 10 v pojallani on lennot ja hotelli varattuna Barcelonaan 4.-7.4.! Poikani haluaa ehdottomasti mennä tuohon Barca - Atletico matsiin ja nyt kysynkin neuvoja kokemuksia lippujen ostamisesta noihin mestarien liigan matseihin.

Uskaltaako jättää lippujen hankkimisen sinne paikan päälle ja jos ei, niin mistä voisi etukäteen hankkia? Katsoin, että Fc Barcelonan sivuilla myynti alkaa tänään klo 16 paikallista aikaa.

Camp Noulla käyneet. Onko yhtä tyhjän kanssa hankkia halvimmat liput jostakin hattuhyllyltä? Taisivat jollakin sivustolla (Onlineticketsexpress) maksaa 148 €/kpl, mutta jostakin luin, että tuo ei ole kovin luotettava kauppapaikka.

Kiitoksia etukäteen. Olen siis pojan äiti, enkä ole harrastanut tällaista futisturismia missään muodossa aiemmin. Poika pelaa itse futista aktiivisesti ja fanittaa Barcaa ihan sata lasissa.

Jos sinne joka tapauksessa on menossa, niin miksei sitten samantien ostaisi lippuja sieltä Barcan sivuilta? Mistään muualta ei kannata ostaa, sillä nuo onlineticketexpressit kyllä osaavat ottaa omansa siitä välistä. Ticketmasterilta voi toki myös ostaa, mutta se on käytännössä sama kuin seuran sivujen lippukauppa. Hinnat siis ovat samat, eli viralliset.

Hattuhyllyltä minä olen Camp Noulla pelejä katsellut. Ihan hyvin sieltä halvimmiltakin paikoilta näkee pelin. Pelaajien ilmeistä yms. sitten tietenkään ei. Mutta kyllä poika sieltäkin näkee Messin ja kumppanit ja se on varmasti hänelle iso elämys.
Alfons X

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat


Vastaus #545 : 19.03.2016 klo 10:36:52

Kannattaa sitten olla viideltä heti ostamassa jos tänään liput haluaa saada. Tällä hetkellä myynnissä jäsenille lippuja noin 660kpl.. Mutta tokihan niitä kausikorttilaiset vapauttaa myyntiin lähempänä peliä jos tänään jää saamatta.
jape

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, FC Nykse.


Vastaus #546 : 19.03.2016 klo 15:24:03

Kaivataan näkemystä oheiseen skenaarioon:

Mulla on lennot Barcelonaan 5.4 niin, että aikataulujen pitäessä laskeudutaan 16:45. Hostelli La Ramblalla ja samana iltana olis tsämppäriä alkaen kello 20:45.

1) Riittääkö 4 tuntia lentokenttä-hostelli-Camp Nou -liikuskeluun?
2) Jos riittää, miten kannattaisi toimia lippujen oston suhteen?

Lippujen ostaminen etukäteen ja gämblääminen lennon myöhästymisen suhteen on ihan ok johonkin 150€ asti, jos liput on saleteissa. Kuitenkin jos lippuja on mahdollista saada hyvällä todennäköisyydellä paikanpäältä kohtalaiseen hintaan niin kallistuisin mieluummin tähän. Onko kellään kokemusta vastaavanlaisista tilanteista?

Kiitti vastauksista jo etukäteen!

Riittää helposti.
Lentokentältä menee suht tiuhaan tahtiin busseja Katalonia-aukiolle, matka taittuu n.20-30 minuutissa.
Rambla käytännössä alkaa Katalonia-aukiolta, joten sekin ihan vieressä. Riippuu toki missä päin Ramblaa hotelli sijaitsee.
Itse menimme keskiviikon Barca-Arsenal peliin metrolla. Ramblan varrella on esim. Liceun metroasema, siitä pääsee L3 linjalla Camp Noun lähelle.
Siinä on useampi metroasema stadionin lähellä, itse jäimme Les Cortsin asemalla, siitä tuli kävelyä ehkä vähän päälle 5 min.
Itse metromatkaan meni arviolta 15-20 min.

Pelin jälkeen emme edes yrittäneet tunkea metroon, niin valtavat jonot asemalle kertyi. Otettiin taxi lennosta takaisin Katalonia-aukiolle, hintaa tuli muistaakseni n.12e.

Me ostettiin liput etukäteen viagogon kautta, tulihan niille hintaa, mutta haluttiin pelata varman päälle.
Kyllä Ramblallakin lippuja oli myynnissä, muutamissa kojuissa ainakin. Hinnat tosin pyöri aikalailla viagogosta ostettujen lippujen tasolla.

Toivottavasti tästä sekavasta stoorista oli jotain hyötyä :)
kaukaasiantuntija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, ManU


Vastaus #547 : 19.03.2016 klo 15:29:00

Kyllähän La Ramblalta käveleekin Camp Noulle ihan helposti. Matkaan taittuu n.30minuuttia ja käytännössä suora reitti. Tuoppi Hieno kaupunki,tekis mieli mennä syksyllä uudestaan.
jape

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, FC Nykse.


Vastaus #548 : 19.03.2016 klo 15:29:57

Hei! Minulla ja 10 v pojallani on lennot ja hotelli varattuna Barcelonaan 4.-7.4.! Poikani haluaa ehdottomasti mennä tuohon Barca - Atletico matsiin ja nyt kysynkin neuvoja kokemuksia lippujen ostamisesta noihin mestarien liigan matseihin.

Uskaltaako jättää lippujen hankkimisen sinne paikan päälle ja jos ei, niin mistä voisi etukäteen hankkia? Katsoin, että Fc Barcelonan sivuilla myynti alkaa tänään klo 16 paikallista aikaa.

Camp Noulla käyneet. Onko yhtä tyhjän kanssa hankkia halvimmat liput jostakin hattuhyllyltä? Taisivat jollakin sivustolla (Onlineticketsexpress) maksaa 148 €/kpl, mutta jostakin luin, että tuo ei ole kovin luotettava kauppapaikka.

Kiitoksia etukäteen. Olen siis pojan äiti, enkä ole harrastanut tällaista futisturismia missään muodossa aiemmin. Poika pelaa itse futista aktiivisesti ja fanittaa Barcaa ihan sata lasissa.

Kyllä sieltä "hattuhyllyltäkin" hyvin pelin näkee.
Itse oltiin pitkällä sivulla keskellä ja lähes ylimmällä rivillä ja hyvin pystyi peliä seuraamaan.
Uskaltaisin myös väittää, että on se hieno elämys teille molemmille vaikka ette ns. parhaille paikoille pääsisikään.
jape

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, FC Nykse.


Vastaus #549 : 19.03.2016 klo 15:33:08

Kyllähän La Ramblalta käveleekin Camp Noulle ihan helposti. Matkaan taittuu n.30minuuttia ja käytännössä suora reitti. Tuoppi Hieno kaupunki,tekis mieli mennä syksyllä uudestaan.

Kävelee kyllä, keskiviikkona vaan tuli kissoja ja koiria taivaalta siihen tahtiin, että päädyttiin metrolla matkustamiseen :)
Hieno on kaupunki, itse olin ensimmäistä kertaa, enkä taatusti viimeistä.

 
Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 33
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa