FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2024 klo 14:14:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 28 [29] 30 ... 33
 
Kirjoittaja Aihe: Mistä liput Barcelonan peliin?  (Luettu 185175 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
koxeri

Poissa Poissa


Vastaus #700 : 07.01.2019 klo 11:32:20

Barca- Espanyol maaliskuun vikana viikonloppuna, onko kuinka suosittu paikallispeli? Saako lippuja helposti vai pitääkö olla hereillä samantien kun tulee myyntiin?
Melieber

Poissa Poissa


Vastaus #701 : 09.01.2019 klo 22:52:59

Mites 13.3 Barcelona-Lyon? Tuleeko missä välissä yleiseen myyntiin ja mitkä mahkut saada lippuja? Kaverin puolesta kyselen. Ps. Onko kellään kokemuksia tuosta footballticketnet.fi -sivustosta? Riistofirma Viagogon tapaan, vaiko toimiva pelastaja?
El Conejo

Poissa Poissa


Vastaus #702 : 11.01.2019 klo 18:33:59

Barca- Espanyol maaliskuun vikana viikonloppuna, onko kuinka suosittu paikallispeli? Saako lippuja helposti vai pitääkö olla hereillä samantien kun tulee myyntiin?

Saa helposti, tietysti jos haluat saada jotain 8 vierekkäistä, niin saattaa olle, että pitää jaksaa käydä vähän useammin Barcan lippukauppaa katselemassa.
Laliga

Poissa Poissa


Vastaus #703 : 12.01.2019 klo 13:02:24

Kuinka aikaisin La Ligassa yleensä ilmoitetaan ottelupäivät? Sunnuntaina 3.2 pitäis olla Barcelonassa työreissulla, kaikki pelit vielä merkitty sille päivälle. Milloinkohan siis varmistuu onko pe-la-su vai maanantaina matsi..?
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #704 : 12.01.2019 klo 17:28:33

Kuinka aikaisin La Ligassa yleensä ilmoitetaan ottelupäivät? Sunnuntaina 3.2 pitäis olla Barcelonassa työreissulla, kaikki pelit vielä merkitty sille päivälle. Milloinkohan siis varmistuu onko pe-la-su vai maanantaina matsi..?

Jostain olen muistaakseni lukenut että Realin ja Barcan pelien siirtäminen la-su päivien ulkopuolelle on erittäin harvinaista.

Täällä suunnitteilla retki Barcelonaan huhtikuun lopulla ja ko. viikonlopulle osuu Barca - Levante. Seurana Barca ei kiinnosta yhtään mutta täytyyhän se matsiin yrittää kun tuonne matkustaa.
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #705 : 15.02.2019 klo 19:00:03

Täällä suunnitteilla retki Barcelonaan huhtikuun lopulla ja ko. viikonlopulle osuu Barca - Levante. Seurana Barca ei kiinnosta yhtään mutta täytyyhän se matsiin yrittää kun tuonne matkustaa.

Viikko sitten tuli tämän ottelun liput yleiseen myyntiin ja hinnat hieman pudotti. Liput itselle ja hh:lle piippuhyllyltä yhteensä vajaa parisataa euroa. Kerran se toki vain kirpaisi mutta on saatana härskiä touhua. Olin varautunut maksamaan jotain 50-60€ per lippu, kun vastassa kuitenkin joku vitun Levante. Kai sen on oltava tuo ajankohta mikä maksaa, kun on todennäköistä että Barca johtaa sarjaa ja kyseessä toiseksi viimeinen liigamatsi kotona. Tyhmä ei tietenkään ole se kuka pyytää jne. Hyvin todennäköisesti kuitenkin ensimmäinen ja viimeinen kerta Camp Noulla.
RFowler

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #706 : 17.02.2019 klo 10:28:17

Tuli joskus itsekin käytyä Camp Noulla Barcan matsissa, ajankohta tosin osui syksyyn. Silloin liput varmaan stadikan surkeimmilta paikoilta pikkusen vajaa 40€ per lärvi ja vastassa jokuvitunalaves. Sen jälkeen onkin tullut ihmeteltyä korkeita lippujen hintoja, kun eikai nuo matsit edes ole loppuunmyytyjä derbyjä ja kauden alkua ja loppua lukuunottamatta?
Izvan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mörrit


Vastaus #707 : 18.02.2019 klo 10:21:06

Reissu Barcelonaan toukokuun toiselle vkonlopulle. Barcalla viimeinen kotipeli jotainvitunGetafea vastaan. Liput jo myynnissä, mutta ottelun aika vielä vahvistamatta. Voidaan siis pelata la tai su? Missä vaiheessa yleensä tarkka aika vahvistuu? Omalla retkiseurueella pääpaino saman viikonlopun formuloissa, mutta kyllähän sitä nyt Camp Noulla pitää matsi käydä tsiigamassa kun sellaiseen on mahis. Asiantuntijoiden apua siis otetaan vastaan..
« Viimeksi muokattu: 18.02.2019 klo 11:15:08 kirjoittanut Izvan »
masa90

Poissa Poissa


Vastaus #708 : 18.02.2019 klo 10:45:02

Tuli joskus itsekin käytyä Camp Noulla Barcan matsissa, ajankohta tosin osui syksyyn. Silloin liput varmaan stadikan surkeimmilta paikoilta pikkusen vajaa 40€ per lärvi ja vastassa jokuvitunalaves. Sen jälkeen onkin tullut ihmeteltyä korkeita lippujen hintoja, kun eikai nuo matsit edes ole loppuunmyytyjä derbyjä ja kauden alkua ja loppua lukuunottamatta?

Mitä ihmettä?

Itse olen käynyt katsomassa El Classicon Nou Campilla, olin toisella kerroksella alarivillä maalin takana enkä maksanut noin paljoa lipusta.

Mistä oikein hait ne?
CaptainFantastic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Satamakaupunkien jengit, Feijenoord, Liverpool


Vastaus #709 : 18.02.2019 klo 15:14:59

Mitä ihmettä?

Itse olen käynyt katsomassa El Classicon Nou Campilla, olin toisella kerroksella alarivillä maalin takana enkä maksanut noin paljoa lipusta.

Mistä oikein hait ne?

Ottamatta kantaa lainaamasi viestiin, niin, mistä oikein itse hait? Kysymys on aito eikä sisällä kettuilua, mutta esimerkiksi Barca-Rayo Vallecano ja Barcelonan derbyyn  halvimmat liput lontoonkielisessä Barcelonan lippukaupassa ovat nähdäkseni 49€ alkaen, Levantea ja Sociedadia vastaan 69€ alkaen.

Vai oliko näissä jokin aikaan liittyvä hinnoittelu (halvempia lähempänä peliä tjsp.) vai käytetty jotain muuta tahoa?
masa90

Poissa Poissa


Vastaus #710 : 18.02.2019 klo 23:40:48

Jostain syystä aiempi viestini ei tullut läpi. Mutta Barcelonan sivuilta hain.
Laru_

Poissa Poissa


Vastaus #711 : 19.02.2019 klo 00:26:26

Reissu Barcelonaan toukokuun toiselle vkonlopulle. Barcalla viimeinen kotipeli jotainvitunGetafea vastaan. Liput jo myynnissä, mutta ottelun aika vielä vahvistamatta. Voidaan siis pelata la tai su? Missä vaiheessa yleensä tarkka aika vahvistuu? Omalla retkiseurueella pääpaino saman viikonlopun formuloissa, mutta kyllähän sitä nyt Camp Noulla pitää matsi käydä tsiigamassa kun sellaiseen on mahis. Asiantuntijoiden apua siis otetaan vastaan..

Yleensä pari viikkoa ennen. Siis toi matsi voi olla lauantaina klo 12- sunnuntaina klo 21 paikallista aikaa. Yleensä  Barçan matsit pelataan tv- ystävälliseen aikaan, eli illalla.
RFowler

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #712 : 19.02.2019 klo 12:24:04

Mitä ihmettä?

Itse olen käynyt katsomassa El Classicon Nou Campilla, olin toisella kerroksella alarivillä maalin takana enkä maksanut noin paljoa lipusta.

Mistä oikein hait ne?
Barcelonan nettisivuilta.
zet77

Poissa Poissa


Vastaus #713 : 19.02.2019 klo 19:39:33

Ite kävin vuos sitte pari kertaa Barcelonassa. Joulukkuussa Barca - Sporting ja Barca - Celta Vigo. Sporting pelissä oltiin pohjoiskulman toisella tasantella, liput 69€ kpl. Celta pelissä samassa kulmassa, mutta piippuhyllyllä liput 29€ kpl. Maaliskussa toinen reissu Barcelonaan ja Chelsea peliin liput samasta kulmasta toiselta tasanteelta 139€ kpl. Kaikki liput tuli ostettu Barcan omilta sivuilta. Mistään muualta en ite lähtis lippuja ostamaan.
Blaugranes

Poissa Poissa


Vastaus #714 : 21.02.2019 klo 13:43:20

Näyttää lipunmyyntijärjestelmä vaihtuneen sitten syyskauden ja aikaisempien vuosien. Ennen pystyi valitsemaan itselleen tietyn paikan istuimen tarkkuudella. Nyt näyttää olevan käytössä jokin helvetin "GAME WITH OPTIMISED SEAT ALLOCATION"-systeemi joka pelissä. Tarkoittaa näköjään sitä että voi valita sektion stadionilta missä haluaa istua mutta ei tarkkaa istuinta. Jos ostaa useamman lipun niin "Paired seats guarenteed" ja tarkat paikat tulevat sitten 48h ennen peliä sähköpostiin. Tämähän on suorastaan perseestä. Jos aikaisemmin halusin istumaan pohjoispäätyyn tiettyyn kaarteen osaan niin sain sieltä lipun. Nyt lippu voi tulla mistä tahansa stadionin neljästä kaarteesta, esim 2nd corner lower joita stadionilta löytyy kaikista neljästä kulmasta.

Onko kukaan ostanut tämän uuden järjelmän voimassaolon aikana lippua? Muuttuko paikanvalinta vanhan järjelmän mukaiseksi kun peliin on alle 48h aikaa eli sitten voisi taas napata itselleen sen tietyn paikan?
weller00

Poissa Poissa


Vastaus #715 : 26.02.2019 klo 18:10:27

Offtopic: sain lipun huomiseen copan välierään mutta olipa aika paljon kovemman väännön takana Real Madridin nettisivuilta saada haluttu lippu verrattuna Barcelonan kotipelinä pelattavaan el clasicoon. Loppu hyvin kaikki hyvin (ainakin siihen saakka kunnes tuomari viheltää pilliin ja toinen avaa telkkarin)
esperanza

Poissa Poissa


Vastaus #716 : 28.02.2019 klo 20:06:42

Liput tuli virallisille sivuille myyntiin Barça-Lyon peliin ja onnistuin löytämään kaksi viereistä paikkaa + kirjottamaan korttitiedot. Rahat meni tililtä, mutta lippuja ei tullut sähköpostiin? Onko jollain ollut samankaltaista ongelmaa?
Juhnu

Poissa Poissa


Vastaus #717 : 01.03.2019 klo 01:10:07

Tjenare,

Itse ostin tänään meidän rymysakille 4kpl lippuja vikaan matsiin Getafea vastaan (en ole paikalla formulapaidassa). Tais olla liput alkaen 89e ja otettii 99e flabat maalin takaa toiselta tasanteelta. Itse barcahuorana since'99 hinta ei haitannut pätkän vertaa, mutta muut hieman aikoivat kyllä päätä kovasta hinnasta.

Liput tulevat ainakin laliga- peleihin 48h ennen matsia emailiin ja mainostivat ainakin että kännykästä vois myös näyttää lipun. Toi on toivottavaa, koska ei tekis mieli mennä budin katkuiseen atk-kahvilaan tulostamaan lippuja.
markou

Poissa Poissa


Vastaus #718 : 01.03.2019 klo 11:52:24

Liput tuli virallisille sivuille myyntiin Barça-Lyon peliin ja onnistuin löytämään kaksi viereistä paikkaa + kirjottamaan korttitiedot. Rahat meni tililtä, mutta lippuja ei tullut sähköpostiin? Onko jollain ollut samankaltaista ongelmaa?

Oikeastiko tuli myyntiin? Eilen ja juuri äsken katsoin https://www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/schedule ja siellä lukee edelleen että ovat tulossa myyntiin "Soon". Myöskään sähköpostiin ei ole tullut ilmoitusta lipunmyynnin alkamisesta.

Samat liput itselläkin ostolistalla ja alkaa jo vähän jännittää.
markou

Poissa Poissa


Vastaus #719 : 01.03.2019 klo 11:55:47

Oikeastiko tuli myyntiin? Eilen ja juuri äsken katsoin https://www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/schedule ja siellä lukee edelleen että ovat tulossa myyntiin "Soon". Myöskään sähköpostiin ei ole tullut ilmoitusta lipunmyynnin alkamisesta.

Samat liput itselläkin ostolistalla ja alkaa jo vähän jännittää.

Eikun oli tuolla mailissa (roskapostissa) tuo ilmoitus. Ei kai ne nyt ole menneet kaikki?
leo10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti & FC Barcelona


Vastaus #720 : 01.03.2019 klo 12:53:29

Moi!

Ne tuli eilen joskus alkuillasta myyntiin, kyttäsin niitä silloin ja tänään aamulla ostin kaksi pilettiä, todella hajapaikkoja oli siellä sun täällä yksittäisiä niillä hetkillä kun katsoin. Vierekkäisiä ei saatu mutta viistottain käden mitan päässä ollaan. Mielestäni tuolla on aiemminkin ollut niin että on tullut myyntiin ja sitten jostain syystä menee vähäksi aikaa katkolle ennen kuin tulee takaisin, en tiedä itse mistä systeemi johtuu, joku viisaampi valaiskoon. En jaksa uskoa että kyseinen matsi olisi lähimainkaan loppuunmyytyä.
esperanza

Poissa Poissa


Vastaus #721 : 01.03.2019 klo 17:29:42

Mun tilille palautettiin ne rahat, joten ei nyt ole vielä sittenkään lippuja. Ilmeisesti niitä tulee vielä lisää ennen peliä ja se liittyy siis siihen kun kausarilaiset päättääkin vapauttaa paikkoja.
PalloHullu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet


Vastaus #722 : 01.03.2019 klo 22:59:19

7.4. Barcelona - Atletico madrid peliin etsitään lippuja, mutta virallisilla nettisivuilla on lukenut jo pitkän aikaa "soon", myöhempiin Barcelonan peleihin lippuja näyttää jo saavan. Kyseessä La Ligan kärkimatsi, joten oletan että liittynee siihen, mutta onko kellään tietoa tai valistunutta arvausta kokemuksen sanelemana, milloin näiden isojen pelien liput tulevat myyntiin ja ovatko  kuinka paljon kalliimpia kuin keskikastia vastaan pelattavat ottelut?
Fred

Poissa Poissa


Vastaus #723 : 02.03.2019 klo 11:54:49

Barca on hinnoittelullaan kyllä pilannut Camp Noun tunnelman. Paikallisilla ei hirveästi ole mielenkiintoa maksaa tuollaisia summia, poikkeuksena tietenkin kausareiden omistajat. Asuin muutama vuosi sitten puoli vuotta kaupungissa ja sen aikana kävin kahdessa liigmatsissa (vastassa rupusakkeja) ja cupin välierässä, joka Realia vastaan. Liigamatseissa stadion oli tuskin puolillaan ja klassikossa ääriä myöten täynnä aasialaisia. Omassa katsomon osassa oli valehtelematta yli 90% turisteja, kun halvimmat hinnat piippuhyllylle maksoivat 150€.

Noin 20 matsia olen nähnyt eri puolilla Eurooppaa ja Barcan matsit tunnelmaltaan aivan häntäpäätä. Toki itsekin halusin legendaarisen stadionin nähdä, joten en kritisoi ketään Barcan matsiin haluavaa, mutta tunnelmalta ei siellä kannata hirveästi odottaa.
mikebluefin

Poissa Poissa


Vastaus #724 : 02.03.2019 klo 11:57:57

Barca on hinnoittelullaan kyllä pilannut Camp Noun tunnelman. Paikallisilla ei hirveästi ole mielenkiintoa maksaa tuollaisia summia, poikkeuksena tietenkin kausareiden omistajat. Asuin muutama vuosi sitten puoli vuotta kaupungissa ja sen aikana kävin kahdessa liigmatsissa (vastassa rupusakkeja) ja cupin välierässä, joka Realia vastaan. Liigamatseissa stadion oli tuskin puolillaan ja klassikossa ääriä myöten täynnä aasialaisia. Omassa katsomon osassa oli valehtelematta yli 90% turisteja, kun halvimmat hinnat piippuhyllylle maksoivat 150€.

Noin 20 matsia olen nähnyt eri puolilla Eurooppaa ja Barcan matsit tunnelmaltaan aivan häntäpäätä. Toki itsekin halusin legendaarisen stadionin nähdä, joten en kritisoi ketään Barcan matsiin haluavaa, mutta tunnelmalta ei siellä kannata hirveästi odottaa.

Häntäpään peleissä kieltämättä on joskus aika nihkeä tunnelma. Mutta tämä ei koske kaikkia matseja. Pari kautta itse pidin kausaria ja näin tunnelmaltaan montaa hyvää peliä. vaikkakin, itseäni myös vitutti useampi matsi tunnelmaltaan. Tässä ei syyttävä sormi mene pelkästään turreille. Kausaripaikoilla useampi katalaani perhe oli keskustelemassa viikon kuulumisia ennemminkuin pitämässä ääntä joukkueelleen :D

 
Sivuja: 1 ... 28 [29] 30 ... 33
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa