Barça83
Poissa
|
|
Vastaus #775 : 10.03.2020 klo 12:41:44 |
|
|
|
|
|
Kuhnuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #776 : 06.07.2021 klo 15:50:33 |
|
Topic ylös. Ensi kauden otteluohjelma on julkistettu ja Barcelona-Real 24.10.2021. Ei ole varmaankaan vielä julkistettu, että aloitetaanko kausi täysille katsomoille? Olisi ajatus päästä katsomaan elämän ensimmäinen Clasico paikan päälle.
Edit. Vastaan itselleni, kun HS oli julkaissut juuri uutisen:
Espanja
Maskien käyttöpakko ulkotiloissa on poistettu ja matkustusrajoituksia helpotettu siten, että matkustaminen alhaisen riskin EU-maista on mahdollista ilman negatiivista testitulosta, samoin kuin rokotettujen matkustaminen mistä vain maasta. Suurimmassa osassa alueita myös ulkonaliikkumiskiellot on poistettu.
Jalkapallo- sekä koripallo-otteluiden katsomorajoitukset poistuvat seuraavalla kaudella
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.07.2021 klo 16:12:10 kirjoittanut Kuhnuri »
|
|
|
|
|
Kakskytkahdeksan
Poissa
|
|
Vastaus #777 : 06.07.2021 klo 17:10:14 |
|
Lääkäriystäväni ennustaa, että rajat lyödään taas kiinni ainakin Kataloniaan. Työpaikkansa vuodepaikat ovat taas tupaten täynnä, eikä loppua näy.
|
|
|
|
kloori_huntter
Poissa
|
|
Vastaus #778 : 23.07.2021 klo 20:54:52 |
|
Onkos kellään tietoa sivustosta, mistä löytyisi tuoretta tietoa Espanjan/Katalonian matkustusrajoituksista joko kotoisalla suomella tai englanniksi? Houkuttelisi syksyllä viikonloppureissu Camp Noille, tai muualle jos Katalonian tilanne heikkenee
|
|
|
|
Jinete
Poissa
|
|
Vastaus #779 : 23.07.2021 klo 21:07:16 |
|
|
|
|
|
indreløper
Poissa
Suosikkijoukkue: Rosenborg BK
|
|
Vastaus #780 : 28.08.2022 klo 12:43:25 |
|
Ja nyt kyselyä oikeaan topikkiin, kiitoksia Blaugranesille ohjastuksesta, olen nyt lukenut viimeiset parikymmentä sivua. Vinkit on silti tarpeen, varsinkin kun ei ole tuntumaa, miten koronat, Barcan alamäki, ym. mahdollisesti on muuttaneet tilannetta. Tämä dynaaminen hinnoittelu kuulostaa jokseenkin sekavalta.
Eli: perhe, jossa kaksi jalkapallofania ja kaksi jota kiinnostaa enemmänkin tapahtumana, ollaan Barcelonassa lokakuussa, kun 12.10 on UCL-matsi Interiä vastaan. Ajatuksena on, että minä ja poika halutaan joka tapauksessa mennä, ainakin jos liput ei ihan useita satoja euroja per lippu maksa. Jos päästään kohtuuhinnalla (kipurajana vähän toistasataa euroa per lippu), niin sitten mennään mielellään koko porukka.
Liput ei ole vielä tulleet myyntiin, sähköposti-ilmoitus on tilattu. Mitä kokeneemmat arvioivat: kannattaako sopivat liput napata saman tien, kun tulevat myyntiin? Vai onko todennäköistä, että sieltä olisi merkittävästi halvempia tulossa myyntiin, jos jaksaa ja uskaltaa odotella esim. matsia edeltävälle viikolle?
|
|
|
|
Tujok
Poissa
|
|
Vastaus #781 : 28.08.2022 klo 13:59:08 |
|
Olin 2019 kaverin kanssa katsomassa Barcelonaan UCL-matsia, silloin myös Interiä vastaan. Ostettiin liput etukäteen heti kun tuli myyntiin, mutta pelipäivänä olisi myös helposti saanut liput. Barcelonan keskustassa oli monta pistettä, jossa myytiin peliin lippuja.
Pieni riskihän tuossa aina on sitten, jos lippuja ei löydykään, niin itse suosittelisin ostamaan kun tulee myyntiin.
|
|
|
|
HurjaH
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Barcelona
|
|
Vastaus #782 : 28.08.2022 klo 16:00:01 |
|
Kun ostaa heti pääsee valitsemaan katsomoa ja hintaluokkaa oman mielensä mukaan. Lähempänä pelipäivää on valikoima rajatumpi.
|
|
|
|
Blaugranes
Poissa
|
|
Vastaus #783 : 28.08.2022 klo 17:11:08 |
|
Ja nyt kyselyä oikeaan topikkiin, kiitoksia Blaugranesille ohjastuksesta, olen nyt lukenut viimeiset parikymmentä sivua. Vinkit on silti tarpeen, varsinkin kun ei ole tuntumaa, miten koronat, Barcan alamäki, ym. mahdollisesti on muuttaneet tilannetta. Tämä dynaaminen hinnoittelu kuulostaa jokseenkin sekavalta.
Eli: perhe, jossa kaksi jalkapallofania ja kaksi jota kiinnostaa enemmänkin tapahtumana, ollaan Barcelonassa lokakuussa, kun 12.10 on UCL-matsi Interiä vastaan. Ajatuksena on, että minä ja poika halutaan joka tapauksessa mennä, ainakin jos liput ei ihan useita satoja euroja per lippu maksa. Jos päästään kohtuuhinnalla (kipurajana vähän toistasataa euroa per lippu), niin sitten mennään mielellään koko porukka.
Liput ei ole vielä tulleet myyntiin, sähköposti-ilmoitus on tilattu. Mitä kokeneemmat arvioivat: kannattaako sopivat liput napata saman tien, kun tulevat myyntiin? Vai onko todennäköistä, että sieltä olisi merkittävästi halvempia tulossa myyntiin, jos jaksaa ja uskaltaa odotella esim. matsia edeltävälle viikolle?
Itse ollut parissa UCL ottelussa paikanpäällä ennen koronaa, Liverpool ottelun lippu oli 215€ ylimmällä eli 3.tierillä. Chelsea vastaan 130€ 2.tierillä, molemmat ottelut toki jo kevään pelejä. Mitä alemmas mennään sitä kalliimmaksi liput käy. Itse en maksaisi extraa tuon alimman 1 tierin eli kentän tason lipuista kun ainakin 2. tasolta näkee pelin hyvin. Lippu kannattaa ehdottomasti hankkia tuolta seuran sivuilta. Dynaaminen hinnoittelu oli mielestäni käytössä jo viimevuonna enkä ainakaan itse huomannut mitään etua sillä että odottelee viimetippaan, lippu oli sama hintainen koko otteluviikon aina ottelun alkuun saakka vaikka stadion oli puolityhjä, toki kyse La Ligan perusottelusta. Neljän hengen porukalla ottaisin itse heti liput kun vain saatavilla 4 vierekkäistä paikkaa hintahaarukassa alle 150€/kpl. Neljää vierekkäistä paikkaa ei ole aina välttämättä helppoa saada, 2+2 combo varmasti helpompi. Kun lipunmyynti peliin aukeaa ei kannata paskoa housuun vaikka lippuja ei heti olisi tarjolla, kausikortin haltijat saavat vapauttaa lippunsa myyntiin joten lippuja tulee usein lisää tarjolle ottelun lähestyessä. Joku paremmin perillä oleva osaa varmasti tarkentaa aikarajaa mutta käsittääkseni voivat vapauttaa lippuja ihan vielä muutamaa päivää ennen matsia. Kauden avauksen katsojamäärä ja viikon höntsä Cityä vastaan viittaisivat siihen että kiinnostusta matseihin on taas korona anemian jälkeen. Tämän päivän kotiottelu antanee lisää osviittaa, jos ollaan päälle 80k lukemissa niin ennustaa hyvää myyntiä myös UCL kärkiotteluihin mihin Inter varmasti kuuluu, lohkovaihetta toki. Itsellä on sellainen mutu tuntuma että se sähköposti viesti lipunmyynnin alkamisesta saattaa tulla myöhässä tai ei ollenkaan. Joskus olen itse kytännyt arkipäivisin kello 13 aikaan F5 näppäimen kera ruutua(Espanjassa klo 12) ja saanut näin lippua El Clasicoon, sähköposti lipunmyynnin alkamisesta tuli sitten tuntien päästä. Ainakin ko. kaudella vaikutti siltä että ottelujen lipunmyynti aloitettiin aina tiettyyn aikaan vuorokaudesta, käytäntö voi toki olla muuttunut. Inter matsissa tälle ei liene ehkä tarvetta kytätä tilannetta joka päivä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.08.2022 klo 17:14:06 kirjoittanut Blaugranes »
|
|
|
|
|
Jinete
Poissa
|
|
Vastaus #784 : 28.08.2022 klo 17:17:35 |
|
Itse ollut parissa UCL ottelussa paikanpäällä ennen koronaa, Liverpool ottelun lippu oli 215€ ylimmällä eli 3.tierillä. Chelsea vastaan 130€ 2.tierillä, molemmat ottelut toki jo kevään pelejä. Mitä alemmas mennään sitä kalliimmaksi liput käy. Itse en maksaisi extraa tuon alimman 1 tierin eli kentän tason lipuista kun ainakin 2. tasolta näkee pelin hyvin.
3. Tier 215 € ja 2. Tier 130 €, mutta mitä alemmas mennään niin sitä kalliimpaa on, etkä 1. Tieristä enää maksaisi... Nyt menee ajatus vissiin solmuun, mutta kun en Barçan järjestelyitä tunne, niin ehkä korjaat itse
|
|
|
|
Blaugranes
Poissa
|
|
Vastaus #785 : 28.08.2022 klo 21:37:10 |
|
3. Tier 215 € ja 2. Tier 130 €, mutta mitä alemmas mennään niin sitä kalliimpaa on, etkä 1. Tieristä enää maksaisi... Nyt menee ajatus vissiin solmuun, mutta kun en Barçan järjestelyitä tunne, niin ehkä korjaat itse En näe tässä mitään korjattavaa. Kyse oli kahden eri ottelun lipuista joten luonnollisesti hinnoittelu erilainen. Liverpool ottelussa ylin piippuhyllykin (3. Tier) oli kalliimpi (215€) kuin Chelsea ottelussa keskikerros (2. Tier). Ja edelleenkään en itse ostaisi lippua alimmalta kerrokselta (1.Tier, aina hintavin) vaan keskikerroksesta, jossa mielestäni paras hinta/laatu suhde näiden kolmen kerroksen välillä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.08.2022 klo 21:39:43 kirjoittanut Blaugranes »
|
|
|
|
|
Jinete
Poissa
|
|
Vastaus #786 : 28.08.2022 klo 22:50:59 |
|
En näe tässä mitään korjattavaa.
Kyse oli kahden eri ottelun lipuista joten luonnollisesti hinnoittelu erilainen. Liverpool ottelussa ylin piippuhyllykin (3. Tier) oli kalliimpi (215€) kuin Chelsea ottelussa keskikerros (2. Tier). Ja edelleenkään en itse ostaisi lippua alimmalta kerrokselta (1.Tier, aina hintavin) vaan keskikerroksesta, jossa mielestäni paras hinta/laatu suhde näiden kolmen kerroksen välillä.
Okei. Jännä hinnoittelu. Liverpool-pelin lippu törkyhintainen, kun taas Chelsea-pelin lippu kuulostaa espanjalaisittain edulliselta. Liverpool-peli siis välierä ja Chelsea-peli ensimmäinen pudotuskierros? Tämähän tuon selittäisi ja sen olisi voinut kirjoittaa alunperinkin. Vaikka silti kallis oli kyllä Liverpool-lippu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.08.2022 klo 23:06:13 kirjoittanut Jinete »
|
|
|
|
|
HurjaH
Poissa
|
|
Vastaus #787 : 29.08.2022 klo 11:27:24 |
|
Ennakkomyynti jäsenille on auennut ja lippujen hinnat 59-179€. Halvimmat piippuhyllyt myy jo vauhdilla. Yleiseen myyntiin tulee keskiviikkona tai torstaina, jos oikein 72h ennakkomyynnin tulkitsen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2022 klo 11:34:49 kirjoittanut HurjaH »
|
|
|
|
|
indreløper
Poissa
|
|
Vastaus #788 : 29.08.2022 klo 11:39:35 |
|
Ennakkomyynti jäsenille on auennut ja lippujen hinnat 59-179€. Halvimmat piippuhyllyt myy jo vauhdilla. Yleiseen myyntiin tulee keskiviikkona tai torstaina, jos oikein 72h ennakkomyynnin tulkitsen.
Joo, tätä sama katselin just äsken. Onko lippujen hinnat ei-jäsenille paljonkin korkeammat yleensä?
|
|
|
|
HurjaH
Poissa
|
|
Vastaus #789 : 29.08.2022 klo 12:09:17 |
|
Joo, tätä sama katselin just äsken. Onko lippujen hinnat ei-jäsenille paljonkin korkeammat yleensä?
On hieman halvemmat, nuo hinnat on normaalihintoja. Jäsenalennus tulee vasta kun on maksamassa, esim. 154 euron lippu on jäsenille 77.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2022 klo 12:11:43 kirjoittanut HurjaH »
|
|
|
|
|
indreløper
Poissa
|
|
Vastaus #790 : 29.08.2022 klo 12:35:25 |
|
On hieman halvemmat, nuo hinnat on normaalihintoja. Jäsenalennus tulee vasta kun on maksamassa, esim. 154 euron lippu on jäsenille 77.
OK, hyvä tietää - sittenhän nuo hinnat näyttävät ihan kohtuullisilta (tai ainakin paljon paremmalta mitä pelkäsin). Odottelenpa siis torstaihin ja yritän olla kärppänä paikalla kl 11.
|
|
|
|
indreløper
Poissa
|
|
Vastaus #791 : 01.09.2022 klo 11:22:31 |
|
Ja näin on liput hankittu onnistuneesti ja ilman lisädraamaa. Valittavana olevien lippujen hintahaitari oli 69-159€, valittiin pitkällä sivulla 2. kerroksen yläosa, 139€ per lippu.
|
|
|
|
Grande Duro
Poissa
|
|
Vastaus #792 : 04.09.2022 klo 17:49:09 |
|
Ostin lipun Barca-Inter UCL-otteluun 12.10 seuran sivulta. Paikka 1. kerroksen kulmassa maksoi 114 €.
Erikoista on että lippu lähetetään sähköpostiin vasta 3-24 tuntia ennen ottelun alkua. Varmaan melko tehokas keino hillitä lippujen jälleenmyntiä mustassa pörsissä.
|
|
|
|
Istvan
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina, FC Barcelona
|
|
Vastaus #793 : 16.09.2022 klo 18:14:49 |
|
Olisi tarkoitus mennä Barca-Bilbao peliin 23.10. Pelipäivää ja aikaa ei ole vielä vahvistettu, mutta kellään mitään käryä, että onko suuri riski, että tuo päivä voisi muuttua. Pelin aloitusajalla ei ole itselle väliä, mutta jos pelipäivä menee lauantaille, niin menee peli ohi.
|
|
|
|
Jinete
Poissa
|
|
Vastaus #794 : 16.09.2022 klo 18:59:54 |
|
Olisi tarkoitus mennä Barca-Bilbao peliin 23.10. Pelipäivää ja aikaa ei ole vielä vahvistettu, mutta kellään mitään käryä, että onko suuri riski, että tuo päivä voisi muuttua. Pelin aloitusajalla ei ole itselle väliä, mutta jos pelipäivä menee lauantaille, niin menee peli ohi.
Ihan hyvin voi olla lauantaikin. Siellä on Real Madrid - Sevilla samalla kierroksella (ja Betis - Atlético), niin mahdoton sanoa kumpi on kumman päivän pääottelu.
|
|
|
|
Istvan
Poissa
|
|
Vastaus #795 : 18.09.2022 klo 10:26:31 |
|
Ok. Realilla ja Sevillalla jo seuraavana tiistaina Mestareiden liigan peli ja Barcalla ja Atleticolla keskiviikkona, niin luulisi, että laittavat Barcan pelin sunnuntaiksi. Ihan hyvin voi olla lauantaikin. Siellä on Real Madrid - Sevilla samalla kierroksella (ja Betis - Atlético), niin mahdoton sanoa kumpi on kumman päivän pääottelu.
|
|
|
|
Jinete
Poissa
|
|
Vastaus #796 : 18.09.2022 klo 10:56:45 |
|
Ok. Realilla ja Sevillalla jo seuraavana tiistaina Mestareiden liigan peli ja Barcalla ja Atleticolla keskiviikkona, niin luulisi, että laittavat Barcan pelin sunnuntaiksi.
Hyvä huomio ja on suuri todennäköisyys, että näin tekevät.
|
|
|
|
Mehtimäki
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO, Huuhkajat
|
|
Vastaus #797 : 12.10.2022 klo 20:44:01 |
|
Itselle kävi juuri näin ohraisesti. Mulla oli itselleni ja superjunnulle liput Barca-Villareal-matsiin, jonka piti olla ke 19.10. Tänään tuli tieto, että se siirtyi torstaille 20.10. Meidän lento lähtee torstaiaamuna, joten eipä sitten mennä. Nyt olisi sitten ihan kelpo liput myynnissä. Jos joku on kiinnostunut, voi laittaa yv:n.
|
|
|
|
Istvan
Poissa
|
|
Vastaus #798 : 17.10.2022 klo 21:01:20 |
|
Onko jotain erityistä, mitä pitäisi huomioida, kun sunnuntaina ekan kerran Barcan peliin? Milloin ja mistä kannattaa mennä paikalle? Kaikki vinkit otetaan mielellään vastaan.
|
|
|
|
Fatty:)
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
|
Vastaus #799 : 05.11.2022 klo 18:37:27 |
|
Oisko kelläkään myydä lippua (x2) tai lainata kausikorttia mulle ja frendille illan peliin?
|
|
|
|
|
|