Mukava Valkku
Poissa
|
|
Vastaus #50 : 11.10.2007 klo 10:55:18 |
|
Nolottaa tietämättömyyteni, mutta mitenkäs Kevarin ja VPS johdon välit ovat menneet aikanaan niin huonoiksi?
Kevarin kaunat Vepsun johtoa kohtaan johtuvat pitkälti niistä kahdesta kerrasta mitä hän on Vepsun A-junnuja valmentanut. Ensimmäisellä kerralla Kevarille ilmoitettiin potkuista tekstarilla ja toisella kerralla Kevari sai lukea potkunsa aamun Pohjalaisesta, koska kukaan ei ollut katsonut tarpeelliseksi informoida häntä saamistaan potkuista : Lisäksi oli tämä Rakuunat peli pari vuotta sitten missä Kevari antoi ennen peliä Pohjalaiselle haastattelun jossa sanoi oikeastaan olevan mukavaa päästä pelaamaan Vepsua vastaan ja näyttää tietyille henkilöille( Vepsun johto). Itse pelissä Kevarin kova kuti osui Vepsun maalin tolppaan ja oli näin harmittavan lähellä maalintekoa ikämies ikäisenä Suomen Ykkösessä. Kevari pelasi ottelun oikeana pakkina ja ihmetteli Pohjalaisessa pelin jälkeen, että miksi silloinen Vepsun valmentaja Ward käskenyt pelaajia hyökkäämään häntä vastaan, sillä hänhän oli huono kuntoisin sekä valmentanutkin osaa niistä pelaajista. Kevarin saamat aplodit tuosta pelistä olivat kyllä yksi kovimmista mitä minun aikanani on Vaasassa annettu yksittäiselle pelaajalle. Suurin syy huonoihin väleihin on kuitenkin se, että Kevari ei ole Vepsun johdon saunakaveri ja on aika kärkäs ilmoittamaan mielipiteensä. Armeijan Luutnanttina Kevari pitää kovaa kuria ja järjestystä, joka ei aina toteudu Vepsun johdon ajatuksissa. Kevarissa on itsessään kyllä myös puutteita joustavauuden ja kärsivällisyyden suhteen, mutta viime kauden KPV nousi Kevarin kovan kurin ja pelitaktiikan myötä aina Suomen Cupin finaaliin asti, ja piti joukkueen kirkkaasti sarjassa. KPV:n treenit olivat kuulemma sellaista neppailua Polackin aikana ja jälkeen, että kun Kevari tuli treeneihin niin ensimmäisenä pistettiin neppailijat juoksemaan, jonka jälkeen aloitettiin ihan perusasioista kuten sisäteräsyötöistä, sillä nekin olivat tottaallisesti hakusessa. Pelaajista tuon kauden jälkeen pinnalle nousivatkin sitten Myntti ja Bah, jotka toki olivat jo hyviä silloin, mutta Suomen Cupin menestyksen myötä nousivat suurseurojen tietoisuuteen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 klo 10:57:58 kirjoittanut Mukava Valkku »
|
|
|
|
|
Djbb
Poissa
|
|
Vastaus #51 : 11.10.2007 klo 14:45:08 |
|
Eikös tänään pitänyt josen kertoa tulevaisuuden suunnitelmistaan? Mielenkiinnolla odottelen mitä mies ilmoittaa. Itse uskon kyllä edelleenkin että jose jatkaa meidän peräsimessä ensi kaudellakin
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
|
Vastaus #52 : 11.10.2007 klo 14:55:59 |
|
Eikös tänään pitänyt josen kertoa tulevaisuuden suunnitelmistaan?
Sen takia Jose onkin Kotkassa katsomassa KooTeePee - MyPa -hyväntekeväisyyspeliä.
|
|
|
|
V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #53 : 11.10.2007 klo 14:56:08 |
|
Eikös tänään pitänyt josen kertoa tulevaisuuden suunnitelmistaan? Mielenkiinnolla odottelen mitä mies ilmoittaa. Itse uskon kyllä edelleenkin että jose jatkaa meidän peräsimessä ensi kaudellakin Näin joku väitti, mutta itse en usko, että totuus selviää vielä viikkoihin.
|
|
|
|
raita
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, Fulham
|
|
Vastaus #54 : 11.10.2007 klo 15:02:31 |
|
Juu sopii toivoa että jos Henkka johonkin lähtee niin Vepsu jonkinmoisen korvauksen edes saa. Ensi kaudeksi Henkan poislähdön vuoksi ykkösveskaksi Henriksson tai Slawuta? Kolmantena vaihtoehtona Idols-Antti. Nyt todellakin tässä toivotaan, että Jose jää Vepsuun, sillä vetovoimalla tulee vaikka Slawuta JA Henriksson Vepsuun.
|
|
|
|
V
Poissa
|
|
Vastaus #55 : 11.10.2007 klo 15:06:34 |
|
Juu sopii toivoa että jos Henkka johonkin lähtee niin Vepsu jonkinmoisen korvauksen edes saa.
Ei saa. Henkan sopimus loppuu. Tietysti, jos 'Well tai joku muu haluaa Henkan saman tien niin kai tuosta muutaman Saludon voisi laskuttaa. Kahvinkeittorahoja kummempaa tuskin on tulossa missään tapauksessa.
|
|
|
|
raita
Poissa
|
|
Vastaus #56 : 11.10.2007 klo 15:17:23 |
|
Suurin syy huonoihin väleihin on kuitenkin se, että Kevari ei ole Vepsun johdon saunakaveri ja on aika kärkäs ilmoittamaan mielipiteensä. Armeijan Luutnanttina Kevari pitää kovaa kuria ja järjestystä, joka ei aina toteudu Vepsun johdon ajatuksissa.
Hieno mies tuo Kevari, oli aikoinaan meikäläisen kutsunnoissa jo lutina häärimässä. Lisäksi Kevari oli aikoinaan starttaamassa VPS-j projektia joka nyt kantaa jatkuvasti hedelmiä, viimeisimpänä siis 2.divariin nousu Koikan ja Y.Pelletierin valmennuksessa. Muistan kun itse pelasin 6.divarissa Vepsun suuria toivoja vastaan, Kevari joutui jopa itse tulemaan kentälle kun junnarit eivät oikein pärjänneet. Tasuri siitä lopulta tuli ja kukapa maalin syötti kuin itse H.Kevari. Sanomattakin on selvää että tuolla kaudella VPS-j nousi heittämällä 5.divariin ja siitä eteenpäin joka vuosi aina vain ylemmäs. Siinä meikäläisen huikean uran tähtihetki, pääseminen vanhaa sotaratsua vastaan pelaamaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 klo 15:18:26 kirjoittanut raita »
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
|
Vastaus #57 : 11.10.2007 klo 15:25:16 |
|
Siinä meikäläisen huikean uran tähtihetki, pääseminen vanhaa sotaratsua vastaan pelaamaan.
Pidemmälle oot päässy kuin minä. Mun tähtihetki oli pari maalia samassa ottelussa Janne Dahlstenia vastaan. Dalla tais pelata silloin Wolvesissa, jos oikein muistan.
|
|
|
|
RGB
Poissa
|
|
Vastaus #58 : 11.10.2007 klo 15:43:23 |
|
Pidemmälle oot päässy kuin minä. Mun tähtihetki oli pari maalia samassa ottelussa Janne Dahlstenia vastaan. Dalla tais pelata silloin Wolvesissa, jos oikein muistan.
Varmasti upea hetki ollut, mutta Dahlsten on Suvilahden kasvatteja, joten todennäköinen seura joko Arsu tai Watford
|
|
|
|
Mukava Valkku
Poissa
|
|
Vastaus #59 : 11.10.2007 klo 15:46:32 |
|
Oma tähtihetkeni osuu harjoitushöntsy peliin Vepsun ikämiehiä vastaan syksyisenä iltana hiekkakentällä. Siellä oli pelaamassa ainakin Kevari ja "Sakun veli" Puhakainen. Hävittiin tuo peli vielä kohtuu selvästi, Kevari iski muistaakseni kaksi maalia ja Puhakainen hattutempun. Vanhemmat fanit olisivat tunteneet varmasti kaikki pelaajat, mutta nämä olivat itselle tutuimmat. Lisäksi olen pelannut neljä virallista ottelua Hietalahden vihreällä veralla, jonka pukuhuoneessa sain kunnian istua paikalla johon oli kaiverrettu teksti "Jässi". Olen myös pelannut kahdella Vepsun vanhalla keltaisella vieraspelipaidalla teksteillä "Sund" ja "Kloo". Joista "Sund" paidalla iskin kaksi maalia. Eli siis olen lähes Vepsun edustuksen miehiä
|
|
|
|
Mukava Valkku
Poissa
|
|
Vastaus #60 : 11.10.2007 klo 15:56:13 |
|
Vaasan Palloseuran päävalmentaja Janne Lindberg vastasi torstaina kielteisesti seuran uuteen sopimustarjoukseen, eikä aio jatkaa VPS-luotsina kauden jälkeen. Vaasalaisseura jatkaa nyt neuvotteluja muiden valmentajakandidaattien kanssa.
Lindberg saapui VPS:n peräsimeen kesken tämän kauden. Hän solmi tuolloin kauden loppuun asti kestävän valmentajasopimuksen.
Yle.fi
Kenestä uusi Koutsi?
|
|
|
|
V
Poissa
|
|
Vastaus #61 : 11.10.2007 klo 16:08:57 |
|
Vaasan Palloseuran päävalmentaja Janne Lindberg vastasi torstaina kielteisesti seuran uuteen sopimustarjoukseen, eikä aio jatkaa VPS-luotsina kauden jälkeen. Vaasalaisseura jatkaa nyt neuvotteluja muiden valmentajakandidaattien kanssa.
Lindberg saapui VPS:n peräsimeen kesken tämän kauden. Hän solmi tuolloin kauden loppuun asti kestävän valmentajasopimuksen.
Yle.fi
Kenestä uusi Koutsi?
No niin ratkesihan se. Ja ensi kaudella Vepsun valmentajakaksikko on siis Kärkkäinen-Kevari Ei toki vielä virallista ja julkistettua tietoa, mutta varmuusprosentiksi väittäisin 55.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 klo 16:10:51 kirjoittanut werner »
|
|
|
|
|
V
Poissa
|
|
Vastaus #62 : 11.10.2007 klo 16:09:41 |
|
Varmasti upea hetki ollut, mutta Dahlsten on Suvilahden kasvatteja, joten todennäköinen seura joko Arsu tai Watford Watford oli joo W:llä alkoi.
|
|
|
|
raita
Poissa
|
|
Vastaus #63 : 11.10.2007 klo 17:03:53 |
|
Jee jee, Lindberg sitten lähtee.
Mitähän nyt tehdään, nyt on Eerolla ratkaisun avaimet käsissä.
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #64 : 11.10.2007 klo 18:46:34 |
|
Ja ensi kaudella Vepsun valmentajakaksikko on siis Kärkkäinen-Kevari Ei toki vielä virallista ja julkistettua tietoa, mutta varmuusprosentiksi väittäisin 55. Mitähän tästäkin nyt pitäisi ajatella... No jos Kärde tuo Björkin mukanaan, niin sopii vallan mainiosti.
|
|
|
|
lare
Poissa
|
|
Vastaus #65 : 11.10.2007 klo 19:14:34 |
|
googletin ihan hauskan vuoksi "valmentajapörssi" sanalla ja eka linkki oli tämmönen: http://www.jalkapallovalmentajat.fi/jasenpalvelut/valmentajaporssi/en tiiä sit kyl kuinka hyviä nää valmentajat on mut en ainakaa itte tienny että tämmönen sivu löytyy
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 klo 19:15:51 kirjoittanut lare »
|
|
|
|
|
oxycontin
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa
|
|
Vastaus #66 : 11.10.2007 klo 21:05:53 |
|
->Mun mielestä Kärkkäinen-Kevari on paras realistinen vaihtoehto VPS:n ruoriin. Jos herrat täydentävät toisiaan niin kuin maalikko kuvitella voi, voidaan mahdollisesti puhua jopa eteenpäinmenosta Suomifutiksen Summanen-Westerlund?
|
|
|
|
V
Poissa
|
|
Vastaus #67 : 12.10.2007 klo 08:52:37 |
|
Pohjalainen: Karhumäki kertoi, että VPS on käynyt alustavia keskusteluja muiden valmentajien kanssa.
- Nyt neuvottelut lähtevät kunnolla vauhtiin. Ensi viikolla jo keskustellaan kasvokkain.
Uuden valmentajan valintaan vaikuttavat toisaalta taloudelliset faktat, mutta tietenkin myös urheilulliset tavoitteet.
- VPS:n tavoite ensi kaudelle on olla kuuden joukossa. Lindbergin valmennuskauden aikaisella pistekeskiarvolla uskon tuon tavoitteen toteutuvan, Karhumäki kertoo tulevasta kaudesta.
|
|
|
|
Mukava Valkku
Poissa
|
|
Vastaus #68 : 12.10.2007 klo 22:20:12 |
|
Vps:n foorumilla: erään kirjoittajan vihje: Vihje: Taitaapa tykätä tenniksestä.... Werner vastaa: "No sittenhän se on selvä! Tennis-61 tulee saamaan Jessicasta ja Monicasta hyvät vahvistukset junioripelaajistoon . Valinta kelpaa minulle vallan mainiosti. Nälkää miehellä on ja pelityyli on iloista." Eli kenellä valmentajalla on Jessica ja Monica nimiset kersat? Vittu näiden vihjeiden kanssa, sillä eihän noita voi tietää...
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #69 : 12.10.2007 klo 22:21:53 |
|
Name: Juha Malinen Date of birth: July 16, 1958 Nationality: Finnish Marital status: married with Eira, two children Jessica and Monica Ei saatana.
|
|
|
|
Mukava Valkku
Poissa
|
|
Vastaus #70 : 12.10.2007 klo 22:25:35 |
|
Ei saatana.
ei vittu ole totta. Ei saa kiusata herkkää fania Pysy Jukka kaukana Vaasasta. Mielummin vaikka Pyykölä takas, ja se on huono se.
|
|
|
|
oxycontin
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa
|
|
Vastaus #71 : 12.10.2007 klo 22:37:40 |
|
->En ole koskaa pitänyt Malisesta, mutta onhän hänellä näyttönsä joita ei käy kiistäminen. Tervetuloa, kunhan erottamisehdot ovat seuran kannalta edulliset Tosin Kärde-Höllä olisi silti ollut mielestäni parempi vaihtoehto.
|
|
|
|
Djbb
Poissa
|
|
Vastaus #72 : 12.10.2007 klo 22:45:06 |
|
Ei saatana.
Voi vitun vittu,ei näin todellakaan