FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.12.2024 klo 22:43:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 210

Kirjoittaja Aihe: SMJK:n katsomon ääliöt  (Luettu 763445 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sese

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Suomifutis, Pukki, Jolle, Lod, Luke

Vastaus #125 : 17.11.2007 klo 21:19:43

Bängerille Ylos sille että se räjähti palo miesen naamalle :alas : kuin myös sille että meni nostamaan sen. Pikku vinkki: Jos joku heittää riehuvasta väkijoukosta jotain, jota että tunne, ja jotain joka vaikkapa savuaa, niin älä vittu nosta sitä. ":ylos :"

VPK:laisten puuhastelulle Alas Muuten soihduille ja bänger(e)ille valtaisa Ylos
muurisen paniikkinappula

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin

Vastaus #126 : 17.11.2007 klo 21:32:11

Idiootti mikä idiootti. Ei kyllä ainakaan minulla tulisi mieleenkään ottaa sieltä maasta palavaa bangeria(kö?) ylös käsiin ja tutkailla lähemmin.  Alas

Artsin kokemalle vääryydelle  Alas

Vaikka aikaisemmin olenkin hiukan kritisoinut SMJK toimintaa, niin nyt on annettava kyllä  Ylos
G-G

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Huuhkajat

Vastaus #127 : 17.11.2007 klo 22:41:43

Rovaniemeltä käsin nähtynä ja kuultuna hienoa toimintaa katsojilta. Mutta toki aachin päälle kusijalle ja Helsingin 90-luvun tuotoksille :-[ :keskari:
Heke

Poissa Poissa

Vastaus #128 : 17.11.2007 klo 23:09:24

Helsingin 90-luvun tuotoksille :-[ :keskari:

Siis mitä nämä ysärit on menny tekemään ku kaikki jaksaa valittaa?
Satanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #129 : 17.11.2007 klo 23:14:19

Siis mitä nämä ysärit on menny tekemään ku kaikki jaksaa valittaa?

Itseäni ainakin vitutti se "Huutakaa kovempaa" huutelu taaksepäin. Ketä vittua hyödyttää?
Parhaiten ympärillä olevia saa mukaan huutamalla itse niin perkeleesti, tällöin muutkin heräävät jos kannatuksen taso on päässyt laskemaan.  Ylos No ei sen kummenpaa, matsin tunnelmalle iso  Tuoppi
Ezsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #130 : 17.11.2007 klo 23:40:22

Jotkut huutelivat hiljaisen hetken aikaan sieltä B20:n suunnalta. Alas Oli sen hetken viettämisestä mitä mieltä tahansa niin jotain käytöstapoja pitäisi olla.
mandela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SalPa, Besiktas

Vastaus #131 : 17.11.2007 klo 23:44:54

Joo, joku koki tarpeelliseksi huudella järkkäriltä lakkia pois päästä.
Heskey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV

Vastaus #132 : 17.11.2007 klo 23:47:05

Meno oli omasta mielestä tänään parempaa kuin missään Suomen karsintamatsissa ikinä. Välillä oli sellast kiimaa et huhhuh! Ja bängereille vielä  Ylos Ja urpolle järkkärille joka rupeaa pätemään laittamalla sitä ämpäriin  8) :keskari:
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka

Vastaus #133 : 17.11.2007 klo 23:57:16

Itseäni ainakin vitutti se "Huutakaa kovempaa" huutelu taaksepäin. Ketä vittua hyödyttää?
Parhaiten ympärillä olevia saa mukaan huutamalla itse niin perkeleesti, tällöin muutkin heräävät jos kannatuksen taso on päässyt laskemaan.   No ei sen kummenpaa, matsin tunnelmalle iso  Tuoppi

:D :keskari:
Satanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)

Vastaus #134 : 17.11.2007 klo 23:59:36

:D :kesk ari:

:keskari: Itsellesi. Parhaiten kannatuksen taso nousee itse näyttämällä esimerkkiä eikä millään huutelulla. Pikkuasiasta toki kyse  Ylos
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #135 : 18.11.2007 klo 00:43:49

Jotkut huutelivat hiljaisen hetken aikaan sieltä B20:n suunnalta.  Oli sen hetken viettämisestä mitä mieltä tahansa niin jotain käytöstapoja pitäisi olla.

Itse ainakin voin myöntää huutaneeni, mutten tajunnut että kyseessä oli hiljainen hetki. Lähdin stadionille pitämään heti alusta asti ääntä, ja hoksasin hiljaisen hetken liian myöhään. Siitä minulle  Alas  mutta toki ei ollut tarkoitus...

Parhaiten ympärillä olevia saa mukaan huutamalla itse niin perkeleesti, tällöin muutkin heräävät jos kannatuksen taso on päässyt laskemaan.   No ei sen kummenpaa, matsin tunnelmalle iso

Voi kamalaa  :-[ Kaatuiko keittolounaat syliin?

Ps. Chegue, et olekaan niin onneton hintti ja pusi kun luulin, sinulle  Tuoppi
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #136 : 18.11.2007 klo 00:47:38

Ai siellä on kustu  Wau, mikä meininki, SMJK HC Hoolies.

Sano kun SVHK tekee edes jotain, viitsitkö. Jotakin, edes kerran, vaikka vetäis jonkun chantin. Toki SVHK on ollut parhaimpia vitsejä mitä on tullut kohdattua, sille  Ylos

Artsi, takkis haisi kuselle, mutta se oli vaan heitto. Ei kai oikeesti kukaan sille kussut

Edit: Vielä kerran, SVHK  :D :keskari:

Jeesus tulee, ota koppi!
« Viimeksi muokattu: 18.11.2007 klo 00:48:51 kirjoittanut John Devey »
Jaakko

Poissa Poissa

Vastaus #137 : 18.11.2007 klo 00:51:29

Iso käsi kaikille soihduttajille, savuttajille ja bangerin heittäjille. Palloliitto ansaitsee mahdollisimman paljon paskaa.
Klubin Kundi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mursu, Paukku comeback, Klubipääty

Vastaus #138 : 18.11.2007 klo 01:00:33

Iso käsi kaikille soihduttajille, savuttajille ja bangerin heittäjille. Palloliitto ansaitsee mahdollisimman paljon paskaa.
sma. Naurettavaa muuten oli, kun moni fani soihutti matkalla stadikalle ja vielä siinä torilla, mutta poliisit meni tietysti puhuttelemaan sitä humalaista joka ei pysy edes pystyssä >:( :keskari: aina otetaan kiinni ne jotka on helpoin ottaa.  :keskari:
Heskey

Poissa Poissa

Vastaus #139 : 18.11.2007 klo 01:05:35

sma. Naurettavaa muuten oli, kun moni fani soihutti matkalla stadikalle ja vielä siinä torilla, mutta poliisit meni tietysti puhuttelemaan sitä humalaista joka ei pysy edes pystyssä >:( :keskari: aina otetaan kiinni ne jotka on helpoin ottaa.  :keskari:

Ai että mieluummin soihduttelijat kuriin? Kyl mun mielestä ihan oikeen teki, näin saman jannun joka ei pystyssä pysyny. Pää selviimään maijan kyytiin jne jne... se vielä ois puuttunu että ne ois ottanu soihduttelijat kaikki kiinni!
andee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi ja Suomi

Vastaus #140 : 18.11.2007 klo 01:06:09

eteenpäin on menty   : :o
Klubin Kundi

Poissa Poissa

Vastaus #141 : 18.11.2007 klo 01:38:45

Ai että mieluummin soihduttelijat kuriin? Kyl mun mielestä ihan oikeen teki, näin saman jannun joka ei pystyssä pysyny. Pää selviimään maijan kyytiin jne jne... se vielä ois puuttunu että ne ois ottanu soihduttelijat kaikki kiinni!
En sanonu niin. Meinasin että tartteeko puuttua siihen yhteen sitten. Ja kyllä se josta mä puhun pystyssä pysyi(hädin tuskin :D). Tekivät vaan jonkun ekstra tarkastuksen mutta kyllä se matsissa oli. Siis meinasin että tartteeko yksittäisiinkään sitten puuttua jos ei muihinkaan. Vai puututtiinko siksi että soihduttelia oli ala-ikäinen ???
Heskey

Poissa Poissa

Vastaus #142 : 18.11.2007 klo 01:42:06

En sanonu niin. Meinasin että tartteeko puuttua siihen yhteen sitten. Ja kyllä se josta mä puhun pystyssä pysyi(hädin tuskin :D). Tekivät vaan jonkun ekstra tarkastuksen mutta kyllä se matsissa oli. Siis meinasin että tartteeko yksittäisiinkään sitten puuttua jos ei muihinkaan. Vai puututtiinko siksi että soihduttelia oli ala-ikäinen ???

Puhutaankohan samasta, se mun näkemä kaveri ei nimittäi soihdutellu tietääkseni. Meinas vaa mennä kuselle keskelle sitä torii.  :D
Klubin Kundi

Poissa Poissa

Vastaus #143 : 18.11.2007 klo 01:44:45

Puhutaankohan samasta, se mun näkemä kaveri ei nimittäi soihdutellu tietääkseni. Meinas vaa mennä kuselle keskelle sitä torii.  :D
Ei varmaan puhuta samasta... :D
Chegue

Poissa Poissa

Vastaus #144 : 18.11.2007 klo 02:32:20

Olipa hienoa kuunnella loppu peli stadionin ulkopuolella. Vittuilin hienovaraisesti poliiseille häviötilanteessa, mutta tein sen klassisen virheen että annoin ottaa itseni kiinni aivan liian helposti. Vituttaa jälkikäteen. Toisaalta kusipäät pistivät minut ulos stadionilta aivan syyttä. :keskari: :keskari:

Ja tiedän, että tämä menee SMJK:n ääliöt osioon. Voin myöntää että tein itsestäni pellen.
BB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #145 : 18.11.2007 klo 03:15:26

Olin sitten hyvällä paikalla jälkimmäiset 45 minuuttia ajatellen näitä tapahtumia. Näin kun Chegue kuittaili jotain poliiseille(en harmi kyllä kuullut mitä, mutta sormi kävi kovasti karvalakkisen kytän suuntaan ) ja lensi pihalle, näin kun palomies nappasi bängerin ja yritti sammuttaa sen hiekkasankossa(kuvitteli ilmeisesti soihduksi ???) ja seisoin miltei Artsin takana(en kussut, kuten ei varmasti kukaan muukaan).
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #146 : 18.11.2007 klo 04:25:36

Pääsin vihdoin himaan ja naurattaa edelleen: Ei kai kukaan oikeasti kussut Aaachin päälle? :D :D :D
Klubin Kundi

Poissa Poissa

Vastaus #147 : 18.11.2007 klo 04:28:49

Pääsin vihdoin himaan ja naurattaa edelleen: Ei kai kukaan oikeasti kussut Aaachin päälle? :D : D :D
ei nykyisten tietojen mukaan. :D
Jarsene

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IK Falken

Vastaus #148 : 18.11.2007 klo 04:31:17

Parhaiten ympärillä olevia saa mukaan huutamalla itse niin perkeleesti, tällöin muutkin heräävät jos kannatuksen taso on päässyt laskemaan.  Ylos No ei sen kummenpaa, matsin tunnelmalle iso  Tuoppi

No eikös tuo megafoniin huuto nimenomaan kannusta huutamaan perkeleesti?

Rummulle muuten varaukseton  Ylos Se piti hyvin tahdissa, kunhan vaan kaikki jaksaisivat sitä kuunnella.
Via Dolorosa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, MyPa, Liverpool

Vastaus #149 : 18.11.2007 klo 04:39:56

Arto varmaan kusi ite takkinsa päälle..  ;) Rumpu toimi tosiaan hyvin, Basist ois voinut ehkä paukuttaa sitä vähän kovempaa, et kaikki ois varmasti kuullut tahdin. Mut kaikki ei varmasti tajunnutkaan mikä sen rummun merkitys on. Uus biisikin toimi suhteellisen hyvin, lisää treeniä vaan niin jengi oppii sen kunnolla ja alkaa kuulostaa vieläkin paremmalta.

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 210

Siirry: