FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 01:12:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 201
 
Kirjoittaja Aihe: SMJK:n katsomon ääliöt  (Luettu 713092 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
en göl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Apinasafari, papukaijalaakso ja tippukiviluola


Vastaus #25 : 16.09.2007 klo 14:43:16

kyllä minäkin yhdyn tuohon avaukseen.megafoni kaverin vieressä ollut kelta/kulta hiuksinen kaveri ei edes seurannut peliä lainkaan vaan roikkui puolet vartalosta kaiteen yli ja vähintään 60 minuuttia ottelusta keskisormi pystyssä.vittuili järkkäreille,poliisille ja puolan kannattajille.me emme tarvitse tuollaisia henkilöitä smjk:n katsomoon.

Tais olla jätkä vähän pelti kiinni, näytti ainakin siltä. Tuoppi
el Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 16.09.2007 klo 14:44:55

megafoni kaverin vieressä ollut kelta/kulta hiuksinen kaveri ei edes seurannut peliä lainkaan vaan roikkui puolet vartalosta kaiteen yli ja vähintään 60 minuuttia ottelusta keskisormi pystyssä.vittuili järkkäreille,poliisille ja puolan kannattajille.me emme tarvitse tuollaisia henkilöitä smjk:n katsomoon.

Yleensä ns. korkeakulttuurimaissakin megafonin kanssa heiluvat "capot" eivät paljoakaan ehdi ottelua katsella. Kaikki energia menee kannustuksen organisointiin ja huutojen ja laulujen ohjailuun. Ja tämä on - huomio nyt - korkealaatuista, mannereurooppalaista kannattajakulttuuria, jota me kaikki olemme niin kovasti toivoneet Suomeen.
ChievoVerona

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 16.09.2007 klo 14:49:11

Sikakatsomo Olympiastadionille SALLITTAVA

Otetaan Hämeenlinnasta mallia. Milloin tehdään opintomatka sille suunnalle?  :o

Päätin olla kirjoittamatta tähän topiikkiin ::)

Edit. Väkisinkin tulee joistain asioista sanomista, kun toiminta muuttuu. Mielestäni monissa asioissa mennään positiiviseen suuntaan. Vastustajan kannattajille vittuilu on ihan normaalia ja nostaa vaan kiimaa ja tunnelmaa katsomossa. Jos polakkeja ei olisi ollut noin paljoa, tunnelma muutenkin olisi jäänyt huomattavasti huonommaksi myös tuulipukujen keskuudessa.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2007 klo 14:52:16 kirjoittanut ChievoVerona »
Kalakalle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #28 : 16.09.2007 klo 15:35:51

Huusiko suomeksi, englanniksi, puolaksi vai kenties saksaksi? Olisivat samantien siteeranneet natsiuniformuun puettuna mökäfoonilla Mein Kampfin kokonaisuudessaan. Kypsää toimintaa.
Taisi ne ihan suomeks huutaa, tai ainakin sen mitä mä kuulin.
Don K

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 16.09.2007 klo 15:36:29

Mielestäni muutamien tyyppien käyttäytyminen B20-katsomossa on aivan naurettavaa. Puolan lipun repiminen lopussa oli kaiken huippu. Vitun  ääliöt. Tuo on sitä oikeata kannattamista. ::) :keskari:

Itse ainakin olen harkinnut siirtyväni näiden karsintojen jälkeen toiseen katsomon osaan.
Tonno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Antti Muurisen puolustaja


Vastaus #30 : 16.09.2007 klo 15:45:56

Itse ainakin olen harkinnut siirtyväni näiden karsintojen jälkeen toiseen katsomon osaan.
Myös minä olen harkinnut useamman kerran että liitynkö ihan vaan näiden muutaman idiootin takia.
Ilman näitä idiootteja SMJK:n katsomossa olisi luultavasti jopa 1/3 enemmän porukkaa.
Kannattaa oikeasti miettiä näitä juttuja.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #31 : 16.09.2007 klo 15:46:32

Jos seuraavalla kerralla keskittyisitte omaan tekemiseenne ja jättäisitte muiden tarkkailun vähemmälle, saataisiin peleihin vähän enemmän tunnelmaa.
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #32 : 16.09.2007 klo 15:47:31

Suomen Maajoukkueen VäärinKannattajat SMJVK ???
Zaroza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomasz Sajdak


Vastaus #33 : 16.09.2007 klo 15:49:54

Väärinkannattamiselle toki  Tuoppi

Jos seuraavalla kerralla keskittyisitte omaan tekemiseenne ja jättäisitte muiden tarkkailun vähemmälle, saataisiin peleihin vähän enemmän tunnelmaa.

 Tuoppi

Antaa minun puolestani teinijanarien huudella jos haluavat, onpa kiva katsoa ainakin kun Puolalaisten ddr-skinhead kasuaalit myllyttävät  Tuoppi
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU


Vastaus #34 : 16.09.2007 klo 15:51:07

Ei vastuuta tosta voi yhteisöllisesti kaataa koko katsomonosan niskaan, kun siellä on joka pelissä ihan eri randomityyppejä. Viimeksikin siellä oli ihan vitusti myöhässä tulleita kasuaaleja, jotka sanoi, että "me seistään nyt tässä, kun ei tiedetä, missä meidän paikat on" eivätkä viitsineet pelin ollessa käynnissä lähteä muihin sektioihin etsimään omia paikkojaan.  Ylos

Kun noin monella tuntuu olevan mielipide touhusta, niin kannattaisi ehkä kanavoida kiinnostus oikein ja olla mukana organisoimassa toimintaa vähän paremmin. Vetäjille vaan privaa, apu kelpaa varmasti.
en göl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Apinasafari, papukaijalaakso ja tippukiviluola


Vastaus #35 : 16.09.2007 klo 15:59:48

Moni tekee näin: "Hei mennään B20 huuteleen jos siellä on tilaa pelin alettua..." :( :keskari:
porthos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: A-maajoukkue, Jippo, RR


Vastaus #36 : 16.09.2007 klo 16:27:14


Itse ainakin olen harkinnut siirtyväni näiden karsintojen jälkeen toiseen katsomon osaan.

Voi kyynel, Ketä kiinnostaa?  :-[ :keskari:

Uudelle itkuketjulle  Alas
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #37 : 16.09.2007 klo 16:41:04

Ilmeisesti on tullut sen verran eeooämmää, että nyt pitää itkun aiheita hakea yhä turhemmista aiheista. Ylos
hoffa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Soumi


Vastaus #38 : 16.09.2007 klo 17:48:16

http://futisforum2.org/index.php?topic=36113.0
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #39 : 16.09.2007 klo 18:01:05

Eiköhän nolointa oo se et siellä jengi huutelee sadan järkkärin ja kymmenien poliisien takaa ja näyttelee tänne vaan-merkkejään kun oikeesti kenestäkään ei olis mihinkään jos esim polskeista joku ois tullukki. Nää on varmaan jotai sakilaisia...
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 16.09.2007 klo 18:05:46

Voi vittu miten säälittävää itkemistä!  :D

Ihan oikeasti, mitä vittua te seuraatte sen pelin aikana?  ??? :D Miten kukaan joka on kiinnostunut itse pelistä ja Suomen kannattamisesta voi välittää jostain tällaisista asioista? Säälittävää, toivottavasti vain sivunikkien provoa.

John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin


Vastaus #41 : 16.09.2007 klo 18:16:30


kukas tässä nyt puhui caposta mitään? Luetaan niitä viestejä.

Ilmeisesti on tullut sen verran eeooämmää, että nyt pitää itkun aiheita hakea yhä turhemmista aiheista. Ylos

sama. Hyvään suuntaan ollaan menossa jos suurin ongelma on joku kännissä huutava ja helposti provosoituva janari. Ylos
athos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, FC Honka


Vastaus #42 : 16.09.2007 klo 18:34:12

Niin tähänhän ei pitänyt mitään kommentoida, mutta kirjoitetaan nyt kuitenkin.

Viimeisissä Suomi-peleissä B20:ssä on ollut noin 400 kannattajaa. Uskooko joku oikeasti, että Suomessa olisi mahdollista kerätä yhtä suuri porukka kannattamiseen valmiita ihmisiä katsomoon, siten ettei joukkoon tulisi yhtään sellaista, joka humalassa huutelisi törkeyksiä vastapuolen kannattajille?

Ymmärtäkää nyt, että porukkaamme mahtuu jos jonkinlaista kannattajaa. Jotku jopa istuvat, jotkut eivät laula tai hypi, jotkut huutelevat törkeyksiä, mutta onneksi suurin osa pääosin kannattaa antaumuksella. Yritetään nyt kaikki vaan sopia smjk:n ja toivotaan että uusiakin kannatjia liittyy mukaan.

Meidän tehtävämme on antaa maajoukkueelle kaikki tuki katsomosta ja se onnistuu varmasti parhaiten kannustamalla. Mutta ei pieni huutelu vastustajien kannattajille varmasti ole siitä pois, päinvastoin. Kunhan se ei ole päätarkoitus ja mielestäni se ei ollut Puola-pelissäkään. 
magpies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SalPa, Newcastle


Vastaus #43 : 16.09.2007 klo 19:24:16

B20-katsomon fiilis on joka tapauksessa huomattavan paljon paskempi kuin esimerkiksi karsintojen alussa. Mahtaisiko johtua juuri siitä, että futiksen takia paikalla olevilta kannattajilta on OSA fiiliksestä pois, kun paikalla on noita puupäitä.
Nyt ei todellakaan ole kysymys siitä, että olisin joku orvokin poimija tai etten sietäisi huutelua, mutta kun ei haluaisi leimautua noiden takia.
Vaikka kuinka yrittäisi keskittyä itse otteluun niin noi "tavataan ulkopuolella" -huudot aiheuttaa jo sellaista myötähäpeää ettei voi sanoin kuvailla.
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 16.09.2007 klo 20:02:02

No omasta mielestäni nimenomaan B20:n fiilis oli n. 2 kertaa parempi kuin mitä esim kiimaisessa Portugali pelissä, missä koko stadionin fiilis oli kuitenkin parempi kuin esim. Puola pelissä.

Ilmeisesti jotkut vaan haluavat väkisin vetää hiekkaa pilluun jostain aivan ylimääräisistä jutuista. Athosia mukaillen ja jatkaen, tuskin maailmasta kovin montaa 300+ kannattajasektiota löytyy joissa on yhtä vähän tätä "härdäämistä" kuin SMJK:lla.
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 16.09.2007 klo 21:02:56

Turhaa kitinää taas. Aina on eri tavoin kannattavia ihmisiä, mutta kyllä meidän samaan katsomoon pitää mahtua. Kuitenkin kaikilla on sama päämäärä- Suomen kannattaminen. Muulla ei ole merkitystä. United smile :)
attira

Poissa Poissa


Vastaus #46 : 16.09.2007 klo 21:16:12

Nyt ei todellakaan ole kysymys siitä, että olisin joku orvokin poimija tai etten sietäisi huutelua, mutta kun ei haluaisi leimautua noiden takia.
Vaikka kuinka yrittäisi keskittyä itse otteluun niin noi "tavataan ulkopuolella" -huudot aiheuttaa jo sellaista myötähäpeää ettei voi sanoin kuvailla.
Luulen, että sinulla ei ole mitään pelkoa leimautumisesta. Onhan täällä usein valitettu, että kannattajasektiomme laulut eivät kuulu mihinkään, eikä kukaan tiedä, että jotain SMJK:ta on olemassa. Miten luulet, että muutaman herran huutelut kuuluu koko katsomoon?
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #47 : 17.09.2007 klo 07:18:18

 8)

Jospa palattaisiin kultaiselle 1970-luvulle, jolloin kovimpia huutoja katsomossa olivat: "Seepra, syö heinää!", "Pele kahdella ällällä" jne.

Voisi lisätä "Nurmela kahdella ällällä!"
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #48 : 17.09.2007 klo 09:24:05

Faktahan tosiaan on että perinteinen suomalainen katsomokulttuuri on lähes pelkästään vastustajalle, tuomareille ja usein myös oman joukkueen pelaajille vittuilua ja itsensä naurettavaksi tekemistä kännissä. Omien kannattaminen ja positiivinen suitsuttaminen on se uusi ja erikoinen juttu jota katsotaan kieroon.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #49 : 17.09.2007 klo 09:41:30

Suomeksi vittuilua harrastaneelle Janarille  toki :D
Vielä kun ymmärtäisi mikä tämän idea on?
Jos vastustaja/vastustajan kannattaja ei sitä ymmärrä?

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 201
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa