FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 03:49:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 154 [155] 156 ... 201
 
Kirjoittaja Aihe: SMJK:n katsomon ääliöt  (Luettu 711613 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Jiis

Poissa Poissa


Vastaus #3850 : 26.06.2021 klo 19:31:23

Olisiko Alpenhusenin terassi ollut samalla tavalla täynnä suomalaisia, jos Veikkausliigan alkukierroksien ja Suomi-Viro harjoitusotteluun olisi päästetty yleisöä samanlaisella lohkosysteemillä kuin viime kaudella tai edes samassa suhteessa ravintoloiden ja pubien rajoitusten kanssa? Kyllä. Olisiko siellä huudettu haista vittuja Krista Kiurulle? Todennäköisesti ei tai ainakaan se ei olisi saanut tuollaista kiihkoa. Lopputulos tartuntojen suhteen olisi suurella todennäköisyydellä sama kuin nyt.
Tämän kannattajaporukan perusteella näitä vastaavia koronalinkoja olisi saatu kotimaahankin jo aiemmin.

Mutta mun mielestä aika kovalla riskillä mennään, jos oletus tosiaan on ollut se, että kaikki kantaa vastuun ja siitä luistamisesta ei tule mitään sanktioita.

Ei se ole välttämättä oletus, vaan ihan vain ainoa mahdollinen vaihtoehto. Lainsäädäntö, tai ylipäätään demokraattinen järjestelmä ei oikein tue millään tavalla tehokkaita ennakkotoimenpiteitä. Ei demokratiassa voida toimia niin, että todetaan "maan koronatilannehan alkaa olla aika hyvässä kunnossa, mutta me on todettu että ihmiset on oikeastaan aika helvetin tyhmiä, joten me nyt aletaan rajoittelemaan yksilön oikeuksia ihan vaan varmuuden vuoksi". Sakotusmahdollisuushan on jossain vaiheessa ollut käytössä, mutta käytännössähän sitäkin on ollut melko mahdoton valvoa eikä sillä varmasti olisi minkäänlaista käytännön vaikutusta jos jonnet haluaa festarille.
soikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sex Walrus


Vastaus #3851 : 26.06.2021 klo 19:43:37

Olinkin jo unohtanut, mutta tapaus Kööpenhaminassa pelatussa pelissä. Joku kääpiö halusi tulla paskantärkeästi avautumaan mulle johon kerroin ettei hevonvittuakaan kiinnosta. Tämän jälkeen kertoi olevansa erään jalkapallomaajoukkueen kannattajayhdistyksen  entinen puheenjohtaja johon vastasin ettei tämäkään kiinnosta hevonvittua. Poistuessaan uhkaili turpaan lyömisellä :D Alas
Kankea puolustaja

Poissa Poissa


Vastaus #3852 : 26.06.2021 klo 20:05:34

Olinkin jo unohtanut, mutta tapaus Kööpenhaminassa pelatussa pelissä. Joku kääpiö halusi tulla paskantärkeästi avautumaan mulle johon kerroin ettei hevonvittuakaan kiinnosta. Tämän jälkeen kertoi olevansa erään jalkapallomaajoukkueen kannattajayhdistyksen  entinen puheenjohtaja johon vastasin ettei tämäkään kiinnosta hevonvittua. Poistuessaan uhkaili turpaan lyömisellä :D Alas

Viilee tarina veli.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #3853 : 26.06.2021 klo 20:29:18

Olinkin jo unohtanut, mutta tapaus Kööpenhaminassa pelatussa pelissä. Joku kääpiö halusi tulla paskantärkeästi avautumaan mulle johon kerroin ettei hevonvittuakaan kiinnosta. Tämän jälkeen kertoi olevansa erään jalkapallomaajoukkueen kannattajayhdistyksen  entinen puheenjohtaja johon vastasin ettei tämäkään kiinnosta hevonvittua. Poistuessaan uhkaili turpaan lyömisellä :D Alas

Suosittelen suonensisäisten lisäämistä.
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #3854 : 26.06.2021 klo 20:45:05

Olinkin jo unohtanut, mutta tapaus Kööpenhaminassa pelatussa pelissä. Joku kääpiö halusi tulla paskantärkeästi avautumaan mulle johon kerroin ettei hevonvittuakaan kiinnosta. Tämän jälkeen kertoi olevansa erään jalkapallomaajoukkueen kannattajayhdistyksen  entinen puheenjohtaja johon vastasin ettei tämäkään kiinnosta hevonvittua. Poistuessaan uhkaili turpaan lyömisellä :D Alas
Mulle jäi epäselväks kumpi se ääliö tässä tarinassa oli?
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #3855 : 26.06.2021 klo 21:31:22

Mulle jäi epäselväks kumpi se ääliö tässä tarinassa oli?

Mulle ei.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #3856 : 26.06.2021 klo 22:07:28

Olisiko Alpenhusenin terassi ollut samalla tavalla täynnä suomalaisia, jos Veikkausliigan alkukierroksien ja Suomi-Viro harjoitusotteluun olisi päästetty yleisöä samanlaisella lohkosysteemillä kuin viime kaudella tai edes samassa suhteessa ravintoloiden ja pubien rajoitusten kanssa? Kyllä. Olisiko siellä huudettu haista vittuja Krista Kiurulle? Todennäköisesti ei tai ainakaan se ei olisi saanut tuollaista kiihkoa. Lopputulos tartuntojen suhteen olisi suurella todennäköisyydellä sama kuin nyt.

Kyllähän sitä jotain toimenpiteitä voisi olettaa. Huomattava sakko, festivaaliliput sotun taakse, kaikki yleisötapahtumat jonkun valtion applikaation taakse mistä järjestyksenvalvoja voi vahvistaa oletko oikeutettu osallistumaan tapahtumaan? En tiedä en ole terveysviranomainen tai valtion päämies, mutta jos tästä on mahdollisuus tulla uusi aalto mikä jatkaa rajoituksia vaikka jouluun asti. Luulisi, että valtiolla olisi jonkinlainen kiinnostus olla estämässä näitä menetettyjä euroja? Onhan se perseestä, että ihmiset ei kanna vastuuta. Mutta mun mielestä aika kovalla riskillä mennään, jos oletus tosiaan on ollut se, että kaikki kantaa vastuun ja siitä luistamisesta ei tule mitään sanktioita.

Veikkausliigan katsomoiden sulkeminen pakotti fanit alpenhousen terdelle - täältäkö luin? Melkoinen käänne.

Tuo haistattelu oli kyllä ihan sataprosenttisesti siitä junakiellosta johtuvaa. Siinä päätöksessä kritisoitavaa riittääkin, mutta tällä esitystavalla nämä huutoapinat varmistivat että yleinen mielipide kääntyy asiassa Smäikkää ja futisfaneja vastaan.
Monzan gorilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys


Vastaus #3857 : 26.06.2021 klo 22:08:07

Mulle jäi epäselväks kumpi se ääliö tässä tarinassa oli?

Häh? Smäikän entinen puheenjohtaja uhkaa vetää syytöntä kaveria turpaan ja mietit kuka on ääliö ???
Kankea puolustaja

Poissa Poissa


Vastaus #3858 : 26.06.2021 klo 22:09:23

Häh? Smäikän entinen puheenjohtaja uhkaa vetää syytöntä kaveria turpaan ja mietit kuka on ääliö ???

Meinaat tosiaan että tuossa on koko tarina?
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #3859 : 26.06.2021 klo 22:09:50

Häh? Smäikän entinen puheenjohtaja uhkaa vetää syytöntä kaveria turpaan ja mietit kuka on ääliö ???

Missä kohtaa oli puhe Smäikästä?
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #3860 : 26.06.2021 klo 22:12:11

Missä kohtaa oli puhe Smäikästä?

FCF:n hulimobille >:( Alas
Jämpti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit, mansefutis


Vastaus #3861 : 26.06.2021 klo 22:30:33

Häh? Smäikän entinen puheenjohtaja uhkaa vetää syytöntä kaveria turpaan ja mietit kuka on ääliö ???

Näinhän se varmasti on mennyt :D
Åke Wahlgren

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rive ulos!


Vastaus #3862 : 26.06.2021 klo 23:49:42

Olinkin jo unohtanut, mutta tapaus Kööpenhaminassa pelatussa pelissä. Joku kääpiö halusi tulla paskantärkeästi avautumaan mulle johon kerroin ettei hevonvittuakaan kiinnosta. Tämän jälkeen kertoi olevansa erään jalkapallomaajoukkueen kannattajayhdistyksen  entinen puheenjohtaja johon vastasin ettei tämäkään kiinnosta hevonvittua. Poistuessaan uhkaili turpaan lyömisellä :D Alas
Kääpiö on muuten epäkorrekti ja hyvin loukkaava termi lyhytkasvuisesta ihmisestä.
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #3863 : 26.06.2021 klo 23:59:22

Mulle jäi epäselväks kumpi se ääliö tässä tarinassa oli?

Kävi myös mielessä, että tässä tultiin rohkeasti ilmiantamaan topikkiin oma itsensä :D.

Veikkausliigan katsomoiden sulkeminen pakotti fanit alpenhousen terdelle - täältäkö luin? Melkoinen käänne.

Tuo haistattelu oli kyllä ihan sataprosenttisesti siitä junakiellosta johtuvaa. Siinä päätöksessä kritisoitavaa riittääkin, mutta tällä esitystavalla nämä huutoapinat varmistivat että yleinen mielipide kääntyy asiassa Smäikkää ja futisfaneja vastaan.

Veikkaisin, että suurin osa chanttaajista ei ensinnäkään tiedä kuka on Krista Kiuru, saati sitä, miksi hänelle haistatellaan, mutta lähtevät muiden mukana hassuun chanttiin.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2021 klo 00:02:16 kirjoittanut Hunaja »
Krannan Valderrama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Staffi


Vastaus #3864 : 27.06.2021 klo 05:33:22

Veikkaisin, että suurin osa chanttaajista ei ensinnäkään tiedä kuka on Krista Kiuru, saati sitä, miksi hänelle haistatellaan, mutta lähtevät muiden mukana hassuun chanttiin.
Ihan oikeasti siis veikkaat, että suurin osa näistä chänttääjistä elää täydellisessä uutispimennossa? Ymmärtäisin, jos joku ei tiedä kuka on vaikkapa Thomas Blomqvist, mutta että Krista Kiuru. Haloo Helsingin biisiin tehty kiurusalminen-hassuttelu oli ihan hauska. Tämä vitun haistattelu on lutuuria puolestaan lähinnä vermossa villisti soihdutellen.

Boottiksen pubissa kastelleelle kendojanarille :keskari:
oman_elämänsä_sankari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lundgrens SK


Vastaus #3865 : 27.06.2021 klo 08:08:13

Tuo haistattelu oli kyllä ihan sataprosenttisesti siitä junakiellosta johtuvaa. Siinä päätöksessä kritisoitavaa riittääkin, mutta tällä esitystavalla nämä huutoapinat varmistivat että yleinen mielipide kääntyy asiassa Smäikkää ja futisfaneja vastaan.

Harmi että kollektiivinen runosuoni ei tällä kertaa sykkinyt enempää kuin keskiverrolla kuudesluokkalaisella, varmaan joku olisi sen informaation saanut puettua säemuotoon.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #3866 : 27.06.2021 klo 08:22:53

Kyllä minä niin mieleni pahoitin :(
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #3867 : 27.06.2021 klo 11:43:43

Ihan oikeasti siis veikkaat, että suurin osa näistä chänttääjistä elää täydellisessä uutispimennossa? Ymmärtäisin, jos joku ei tiedä kuka on vaikkapa Thomas Blomqvist, mutta että Krista Kiuru. Haloo Helsingin biisiin tehty kiurusalminen-hassuttelu oli ihan hauska. Tämä vitun haistattelu on lutuuria puolestaan lähinnä vermossa villisti soihdutellen.

Boottiksen pubissa kastelleelle kendojanarille :keskari:

No en kieltämättä ihmettelisi, mikäli joku parikymppinen Peter ei osaisi nimetä edes esimerkikisi hallituspuolueita.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #3868 : 27.06.2021 klo 11:50:57

Boottiksen pubissa kastelleelle kendojanarille :keskari:

Minä sain vain vähän roiskeita vaatteisiin, mutta mm. lähellä ollut nainen joutui kasvonsa kuivaamaan.
Billy the Badger

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #3869 : 27.06.2021 klo 11:58:05

Harmi että kollektiivinen runosuoni ei tällä kertaa sykkinyt enempää kuin keskiverrolla kuudesluokkalaisella, varmaan joku olisi sen informaation saanut puettua säemuotoon.

Seurajoukkueessa lutuuria, maajoukkueessa junttia Ylos
oman_elämänsä_sankari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lundgrens SK


Vastaus #3870 : 27.06.2021 klo 13:22:21

Seurajoukkueessa lutuuria, maajoukkueessa junttia Ylos

Tyhmää se on mielestäni paikasta riippumatta, mutta Veikkausliigaottelun yhteydessä oli  sentään selvää, mihin sillä viitattiin (eli kotimaan katsomoiden avaamiseen). :)
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #3871 : 27.06.2021 klo 17:34:37

Minä sain vain vähän roiskeita vaatteisiin, mutta mm. lähellä ollut nainen joutui kasvonsa kuivaamaan.

Mitäs siellä on puuhattu, kerta roiskeita on mennyt naisen naamalle sinulle vaatteisiin?
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #3872 : 27.06.2021 klo 17:42:47

Mitäs siellä on puuhattu, kerta roiskeita on mennyt naisen naamalle sinulle vaatteisiin?

Ja mulla selkään :-[
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #3873 : 27.06.2021 klo 17:47:44

Ja mulla selkään :-[

Ei sentään ollut kusta kuten pohjoiskaarteessa.
casall

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tintti Johansson


Vastaus #3874 : 27.06.2021 klo 23:40:41

Onko sama Peter, joka oli Axel Smithin ystävä?

 
Sivuja: 1 ... 154 [155] 156 ... 201
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa