kisapuiston kummitus
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit
|
|
Vastaus #4950 : 21.12.2023 klo 11:55:49 |
|
Tämä Arhiksen tapaus taas todistaa miten vitun pilalla SMJK nykyään on. Herra puolustaa omiaan järkkäreitä vastaan ja palkaksi joku nilkki vasikoi lehtiin, mitä helvettiä?
Mä en ainakaan astu enää jalallani samaan katsomoon näiden tukareiden kanssa.
SMJK:n vika
|
|
|
|
PohjiksenKingi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #4951 : 21.12.2023 klo 12:06:47 |
|
Tämä Arhiksen tapaus taas todistaa miten vitun pilalla SMJK nykyään on. Herra puolustaa omiaan järkkäreitä vastaan ja palkaksi joku nilkki vasikoi lehtiin, mitä helvettiä?
Eihän noi vierasmatsit ole SMJK katsomoita. Siellä on paljon muitakin, jotka eivät ole jäseniä ja ostavat palloliiton kautta liput.
|
|
|
|
Liukuvamyyrä
Poissa
|
|
Vastaus #4952 : 22.12.2023 klo 08:50:57 |
|
Vaikka itse toivon Arhinmäelle kaikkea pahaa. Kiitos 200% korotuksen asukaspysäköintiin ja myöhemmin twiittaili olevansa yksityisautoilijoiden puolella, koska sai siirrettyä jonkun lumikasan. Haista vittu. Onhan tuo kumminkin aika surullista touhua, jos joku kokee tehtäväkseen raportoita Seiskalle jotain kääk-juoruja toisen vapaa-ajasta.
Tällainen omien puolustaminen virkavaltaa vastaan ei taida kumminkaan kuulua SMJK:n arvoihin? Banneria kantaneet aktiivitkaan eivät reagoineet millään tavalla, kun poliisi haki toissa kesän Bosnia-pelin marssista muutaman talteen juuri ennen stadionia. Tai aikoinaan, kun mellakkapoliisien kanssa tultiin kaarteesta hakemaan joku/joitain talteen.
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
|
Vastaus #4953 : 22.12.2023 klo 09:35:48 |
|
Tais mennä jo tili yksityiseksi Tämä ja tuon Arhinmäkeä vastaan hyökkäävän nimimerkin yhtäkkinen kirjoittelun lopettaminen kyllä vahvistavat sen, että kyseessä on yksi ja sama henkilö. Vaikka janari tulisi tämän viestin jälkeen jonkun erittäin hyvän selityksen kanssa länkyttämään niin se ei tilannetta enää pelasta.
|
|
|
|
RonaldoR9Finland
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid
|
|
Vastaus #4954 : 22.12.2023 klo 17:20:55 |
|
SMJK:n vika Tämä
|
|
|
|
Kankea puolustaja
Poissa
|
|
Vastaus #4955 : 22.12.2023 klo 17:23:47 |
|
Äkkiäkös tämä janari tämän homman paikkaa. Vähän silottaa karhentuineita pintoja ja rakentaa itselleen uuden maineen.
|
|
|
|
laivakoira
Poissa
Suosikkijoukkue: Joken lompakko
|
|
Vastaus #4956 : 22.12.2023 klo 22:25:05 |
|
Äkkiäkös tämä janari tämän homman paikkaa. Vähän silottaa karhentuineita pintoja ja rakentaa itselleen uuden maineen.
Samalla vankalla laadulla, jolla epäilemättä on noille protestilistoille itsensä hommannut.
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
|
Vastaus #4957 : 22.12.2023 klo 22:43:44 |
|
Muistan kun 2001 heitti Vänärillä minua oluttuopilla, mutta eipä tullut mieleen Seiskaan kirjoitella. Toki noihin aikoihin kaikki myös tiesi millä nikillä kirjoitteli tänne.
|
|
|
|
Antoine Roquentin
Poissa
Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku
|
|
Vastaus #4958 : 23.12.2023 klo 02:02:54 |
|
Sama. Takavuosina oli mukavia away-matkoja ja erilaisten mielipiteiden ja ihmisten kanssa tultiin toimeen. Nykyään on näköjään meininki tällaista paskaa, joten reissut jatkossa eri reittiä. Pilalla koko konsepti, pitäkää tunkkinne.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.12.2023 klo 02:07:40 kirjoittanut Antoine Roquentin »
|
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #4959 : 23.12.2023 klo 04:21:08 |
|
Sama. Takavuosina oli mukavia away-matkoja ja erilaisten mielipiteiden ja ihmisten kanssa tultiin toimeen. Nykyään on näköjään meininki tällaista paskaa, joten reissut jatkossa eri reittiä. Pilalla koko konsepti, pitäkää tunkkinne.
Muistaakseni jo 2007 Serbia -awaystäkin joku juorusi Paavosta Seiskaan. Silloinkin täysin väärin. Joten ei mitään uutta auringon alla.
|
|
|
|
Dirk Kuyt
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat ja suomalaisten jengit ulkomailla
|
|
Vastaus #4960 : 23.12.2023 klo 07:53:06 |
|
Eikö se silloin herättänyt väitetysti pahennusta Serbia-kotipelissä eikä vieraspelissä, ja sekin taisi tapahtua katkiksen puolelta, jossa varmaan Seiskalle vuotajia oli jo tuolloin?
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.12.2023 klo 13:57:43 kirjoittanut Dirk Kuyt »
|
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #4961 : 23.12.2023 klo 10:42:00 |
|
San Marino awayssa 2011 Paavo villitsi vieraskannattajia ja porukka lauloi "Paavo presidentiksi". Itse en ollut tarpeeksi kännissä ja jätin tuon chantin väliin. Olin muistaakseni mykkänä myös kun vedettiin "tule kanssani kylpyyn"
Samassa pelissä osalla vieraskannattajista jäi pelin ainoa maali näkemättä, kun Miklun iskiessä katsomossamme oli mystinen kylmälaukkumies, joka möi vastoin silloisia sääntöjä kaljaa pelissä.
Cool story jne...
Onhan ne vieraspelit olleet edelleenkin hienoja kokemuksia, kun käy kokemassa ne itse, eikä lue Seiskasta millaista siellä on. Olihan se Kööpenhamina-Belfast tupla-awaykin taas tosi hyvä reissu, vaikka tulikin korona tuliaisiksi.
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
|
Vastaus #4962 : 24.12.2023 klo 00:13:31 |
|
San Marino awayssa 2011 Paavo villitsi vieraskannattajia ja porukka lauloi "Paavo presidentiksi". Itse en ollut tarpeeksi kännissä ja jätin tuon chantin väliin. Olin muistaakseni mykkänä myös kun vedettiin "tule kanssani kylpyyn"
Samassa pelissä osalla vieraskannattajista jäi pelin ainoa maali näkemättä, kun Miklun iskiessä katsomossamme oli mystinen kylmälaukkumies, joka möi vastoin silloisia sääntöjä kaljaa pelissä.
Cool story jne...
Onhan ne vieraspelit olleet edelleenkin hienoja kokemuksia, kun käy kokemassa ne itse, eikä lue Seiskasta millaista siellä on. Olihan se Kööpenhamina-Belfast tupla-awaykin taas tosi hyvä reissu, vaikka tulikin korona tuliaisiksi.
Tuo oli hieno reissu kyllä, jonka kylmälaukkumies kruunasi Eikös Paavo tuolloinkin seiskaan päätynyt, kun maalia juhliessaan yritti kiivetä sen pleksiaidan päälle ja putosi selälleen sieltä suht korkealta?
|
|
|
|
SubaruMies
Poissa
|
|
Vastaus #4963 : 24.12.2023 klo 02:45:22 |
|
Eiköhän tuo pilalla oleminen ole todistettu jo siitä, että jotain poliisintappaja fania fanitetaan ja puolustellaan vuodesta ja tapauksesta toiseen - ja nytkin pidetään automaattisesti syyttömänä ristiriitaisista silminnäkijälausunnoista huolimatta. En ymmärrä - enkä ole koskaan ymmärtänyt - miksi huonosti käyttäytyviä "omia" pitäisi koskaan puolustella? "Steen Steen Christenseen! JEE!"
|
|
|
|
Ringo Star
Poissa
|
|
Vastaus #4964 : 24.12.2023 klo 05:56:19 |
|
Eiköhän tuo pilalla oleminen ole todistettu jo siitä, että jotain poliisintappaja fania fanitetaan ja puolustellaan vuodesta ja tapauksesta toiseen - ja nytkin pidetään automaattisesti syyttömänä ristiriitaisista silminnäkijälausunnoista huolimatta. En ymmärrä - enkä ole koskaan ymmärtänyt - miksi huonosti käyttäytyviä "omia" pitäisi koskaan puolustella? "Steen Steen Christenseen! JEE!"
En kyllä löydä yhtään "fanitusviestiä". Kannattajakatsomon pitäisi olla paikka, jossa jokainen voi olla kannustamassa tässä tapauksessa Huuhkajia poliittisesta aatemaailmastaan ja yhteiskunnallisesta statuksestaan riippumatta ilman, että joku uuno menee sössöttämään jotain epämääräistä juoruilua roskalehdille. Itse kyllä panen aika hemmetisti enemmän painoarvoa vaikkapa Nylundin ja suomalaispoliisin kommenteille kuin Seiskan anonyymin "silminnäkijän", mutta kukin toki mielensä mukaan.
|
|
|
|
Kulttuurilasagne
Poissa
Suosikkijoukkue: Endnu ukendt
|
|
Vastaus #4965 : 24.12.2023 klo 09:22:34 |
|
poliisintappaja fania fanitetaan
Mitä vittua sä selität?
|
|
|
|
BorisC
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Purha
|
|
Vastaus #4966 : 24.12.2023 klo 09:44:52 |
|
Mitä vittua sä selität?
Karkealla suomella ryyditettyä muistelua Jokereiden hulimobin chanttailystä Steen Christensenille parikymmentä vuotta sitten. Olisikohan tästäkin jo korkea aika mennä eteenpäin. Onko kukaan heittänyt kaljaa katsomossa?
|
|
|
|
Kulttuurilasagne
Poissa
Suosikkijoukkue: Endnu ukendt
|
|
Vastaus #4967 : 24.12.2023 klo 10:22:53 |
|
Karkealla suomella ryyditettyä muistelua Jokereiden hulimobin chanttailystä Steen Christensenille parikymmentä vuotta sitten. Olisikohan tästäkin jo korkea aika mennä eteenpäin. Onko kukaan heittänyt kaljaa katsomossa?
Ahaa okei tässä yhdys sana härö loi ihan toisen mielikuvan No on kyllä selkeä todiste SMJK pilallemenosta tuo 20v vanha (todella idioottimainen) seurajoukkuechanttaily.
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.12.2023 klo 10:37:23 kirjoittanut Kulttuurilasagne »
|
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #4968 : 29.12.2023 klo 05:14:33 |
|
Eikö se silloin herättänyt väitetysti pahennusta Serbia-kotipelissä eikä vieraspelissä, ja sekin taisi tapahtua katkiksen puolelta, jossa varmaan Seiskalle vuotajia oli jo tuolloin?
Vieraspelissä serbialaiset lauloivat jotain suomalaisista homoista joten Paavon johdolla aloitettiin kannattajakatsomossa chäntti " we are all gays" (tai jotain sinne päin) ja joku toki juorusi Seiskalle "Arhinmäki haukkui serbialaisia homoiksi" tai jotain vastaavaa 180 astetta väärinymmärrettyä.
|
|
|
|
rex
Poissa
|
|
Vastaus #4969 : 29.12.2023 klo 07:43:06 |
|
Vieraspelissä serbialaiset lauloivat jotain suomalaisista homoista joten Paavon johdolla aloitettiin kannattajakatsomossa chäntti "we are all gays" (tai jotain sinne päin) ja joku toki juorusi Seiskalle "Arhinmäki haukkui serbialaisia homoiksi" tai jotain vastaavaa 180 astetta väärinymmärrettyä.
Chäntti meni "we are homosexuals" enkä nyt ole ihan varma aloittettiinko nimenomaan Paavon johdolla, tämän jälkeen hoilattiin muistaakseni erään dosentin aloittamana Y.M.C.A:n iloista
|
|
|
|
FCSTOKE
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV
|
|
Vastaus #4970 : 29.12.2023 klo 10:16:51 |
|
Dos entti
|
|
|
|
Sukerman
Poissa
|
|
Vastaus #4971 : 29.12.2023 klo 11:13:15 |
|
Kansanmurhaajat ihmeissään kun suomipojat olivat seksuaalisesti vapautuneita. Se terassien taistelu vietiin 6-0. Ihan tarkalleenottaen se oli muuten tämä YMCA:n Suomi-cover mitä tapailtiin. https://youtu.be/zTbjLOem2Qg?si=6X68kidfl4ET0FoH%20Laulukirjaan!
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, TPV
|
|
Vastaus #4972 : 29.12.2023 klo 12:05:36 |
|
Minun muistoissani ihan YMCA:ta vedettiin. Mutta joo, se oli hienosti nollattu serbien homohuutelut.
|
|
|
|
RonaldoR9Finland
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid
|
|
Vastaus #4973 : 30.12.2023 klo 18:33:22 |
|
Minun muistoissani ihan YMCA:ta vedettiin. Mutta joo, se oli hienosti nollattu serbien homohuutelut.
Kaikenmoisia tapahtumia
|
|
|
|
Adinho
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #4974 : 31.12.2023 klo 12:35:03 |
|
Näkökulma: Jäivätkö lehdet lukematta tai pätkiikö muisti? – Ainakin näistä politiikan ja talouden vuosi 2023 muistetaan
A. Arhinmäki, Paavo. Vassareiden ikioma katuhuligaani ei pääse irti tavoistaan. Helsingin apulaispormestari kävi Vantaan puolella tekemässä laittoman graffitin, mistä napsahti 3 500 euron lasku. San Marinossa innokas Huuhkajat-fani kävi käsiksi järjestysmieheen. Hemmetin hienosti tästäkin valheesta syntynyt vallitseva totuus iltapäivälehdissä. "Näin nämä asiat koetaan." Kyllähän sen niin on oltava, että Seiskan nimetön lähde tietää asiat paremmin kuin suomalaiset poliisit, Palloliitto ja Helsingin Sanomat. https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010061394.html
|
|
|
|
|
|