FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 03:25:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 5
 
Kirjoittaja Aihe: Kokoontuminen Brysselissä ennen Belgiapeliä?!....niin ja ehkä jälkeen.  (Luettu 13265 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tahmea etumus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 卐


Vastaus #50 : 22.09.2007 klo 12:38:51

Saavun paikalle 3 forumistin seurassa  Tuoppi
kuusysi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma


Vastaus #51 : 22.09.2007 klo 12:58:55

Oho, suunnittelua etukäteen! EOM.   Tuoppi Voisin vielä kysyä brysseliläistutuilta kommenttia, jos sattuvat paikan tietämään. Niin ja lennot vois myös buukata...
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #52 : 22.09.2007 klo 13:23:28

Voisin vielä kysyä googlelta kommenttia, jos sattuvat paikan tietämään.

korjattu on
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 24.09.2007 klo 17:06:30


   Lisäinfoa on taas Old Oakista pukannu ja ns. raamit rupeaa olemaan kunnossa.

   Eli paikassa on yläkerta, mutta siellä ei ole istumapaikkoja kuin 30 hengelle ja tarpeentullessa voidaan tuoda vähän lisäistuimia ja pelkkiä nojailupöytiä.
 Yläkerran pikkutila on varattu suomalaisille klo 15.00-19.00 ja sinne katetaan buffet tyylinen ruokailu joka sisältää "Our chef can prepare you a selection of sausages, fries and sandwiches  & salads in the price of 10euro"  Ja tähän tulee vielä lisäystä,mutta tarkentuu lähempänä.

Koko muu osa ravintolasta on yleisessä käytössä joten porukkaa mahtuu toki hyvinkin.

Muistuttavat kuitenkin,että samana päivänä myös Englanti pelaa ja sekin täyttää ravintolaa ( peli kuitenkin samoihin aikoihin Suomen pelin kanssa ) ja myöhemmin illalla Rugbyn MM välierää ja sekin täyttää ravintolaa.
Eli kirjoitti asian näin :
"it will be hard for me to reserve you any space for later as we will be very busy with sport so it's first come first served"

Eli ongelmia on vain 1 kpl.  Ravintola haluaa tietää syöjien määrän ja siihen pitää keksiä joku hyvä ratkaisu, mutta luulen,että paras on,että jokainen itsenäisesti ilmoittaa sähköpostilla Old Oakiin jos tahtoo siellä syödä.  Kysyn kuitenkin tarkan osoitteen,mihin ruokailijat ilmoittautuvat.

mutta itse ajattelin,että aikataulu on seuraava :

klo:

14-? yleistä kokoontumista Old Oakiin
15-17 mahdollisuus ruokailla seisovasta pöydästä yläkerrassa
17-19 yläkerta suomifaneille + alakerta yleisessä käytössä
19.00 jälkeen suuntaaminen Heysel...

Kommenttia otetaan vastaan!!...tokin aika moni on privamuodossa ottanu yhteyttä ja hyvä niinkin.
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #54 : 24.09.2007 klo 17:44:07

Noissa maksuasioissa ja etukäteisvarauksissa pitää kyllä olla tarkkana. Aina on porukkaa joka "ei jaksanut" tulla vaikka ilmottautuu tai ei sitten suostukaan maksamaan jälkikäteen pihiyttään ja/tai kusipäisyyttään. Helpointa vamraan olisi jos se kymppi maksetaan etukäteen ja omalla nimellä euroflexin Suomen tilille ja hän sitten maksaa ilmottautuneet kimpassa.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 24.09.2007 klo 17:58:07


   Toki siinä on se,että ruokaa tehdään vain sen mukaan kuinka on etukäteen ilmoittautuneita eli jos meitä 5 ilmoittautuu niin ruokaa on vain viidelle,mutta jos 60 syöjää ( mitä luulen), niin sen mukaan Ruoan määrä.
Mutta toki Lassen ehdotus etukäteen maksamisesta käy myös
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 klo 19:15:42 kirjoittanut euroflex »
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 24.09.2007 klo 19:10:51

Luulisi että Brysselissä pääsisi syömään hiukan helpommallakin järjestelyllä.  ::)
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #57 : 24.09.2007 klo 19:15:35

Luulisi että Brysselissä pääsisi syömään hiukan helpommallakin järjestelyllä.  ::)

Järjestä sinä, neropatti. Hinta vaan ei saa olla korkeampi ja määrä sama tai enemmän plus euron kaljat päälle. Ei luulisi tuottavan ongelmia kokeneelle organisaattorille.

Tässä on juuri malliesimerkki siitä mitä edellä tarkoitin.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 24.09.2007 klo 19:17:04

Järjestä sinä, neropatti. Hinta vaan ei saa olla korkeampi ja määrä sama tai enemmän plus euron kaljat päälle. Ei luulisi tuottavan ongelmia kokeneelle organisaattorille.

Tässä on juuri malliesimerkki siitä mitä edellä tarkoitin.

Miksei vaan voi mennä vaikka kebabille ja sen jälkeen pubiin ottamaan kaljaa?  8)
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #59 : 24.09.2007 klo 19:32:46

Miksei vaan voi mennä vaikka kebabille ja sen jälkeen pubiin ottamaan kaljaa?  8)

Koska se maksaa loppupeleissä enemmän eikä jengi mahdu samaan paikkaan & ei ne paikalliset pubit välttämättä halua suomifaneja kantiksiaan häiritsemään.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 24.09.2007 klo 19:39:15

Koska se maksaa loppupeleissä enemmän eikä jengi mahdu samaan paikkaan & ei ne paikalliset pubit välttämättä halua suomifaneja kantiksiaan häiritsemään.

Hyvin mahtui ainakin Serbiassa samaan olutbaariin. Ja tuskinpa sieltä seisovasta pöydästä löytyisi mitään kunnollista kasvisvaihtoehtoa, josta kannattaisi 10 euroa maksaa.
CharlieGeorge

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1891, 1924


Vastaus #61 : 24.09.2007 klo 19:43:35

Euroflexille Ylos kun jaksaa. Ongelmallinen tilanne tosiaan, kun pitää ilmoittaa etukäteen syökö. Olisiko ratkaisu ehkä joku erityisannos halvempaan hintaan? Ongelma taitaa olla että jos kaikki alkavat tilaamaan, niin ruuan saa vasta pelin jälkeen ::)
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 klo 19:46:02 kirjoittanut CharlieGeorge »
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 24.09.2007 klo 19:54:02

Kannattaisi tyytyä vaan pussikaljaan? Voisi olla ainakin varma, että kaikki saavat kaljaa.  Ylos
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 24.09.2007 klo 19:55:46

Euroflexille Ylos kun jaksaa. Ongelmallinen tilanne tosiaan, kun pitää ilmoittaa etukäteen syökö. Olisiko ratkaisu ehkä joku erityisannos halvempaan hintaan? Ongelma taitaa olla että jos kaikki alkavat tilaamaan, niin ruuan saa vasta pelin jälkeen ::)

Kiitos...tää käy hyvästä harrastuksesta ( työaikana), mutta paikalla on siis seisova pöytä,josta 10 egee maksettuaan saa syödä niiko napa vetää.  Eikä tuo nyt suuri ongelma ole...viikon verran saa tämä tiedoittelu olla ja kuun vaihteessa sitten nimiä keräämään.

Ja Pugolle tiedoksi...Brysseliin tulossa 4-5krt enemmän suomalaisia kuin Belgradissa oli.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #64 : 24.09.2007 klo 20:00:11


Ja Pugolle tiedoksi...Brysseliin tulossa 4-5krt enemmän suomalaisia kuin Belgradissa oli.

Joo, mutta sama perusjoukko siellä kuitenkin on, joka haluaa baariin kokoontua ennen ottelua. Eihän Serbiassakaan normikatsojia siellä Old Townissä näkynyt. Vaelsivat itse suoraan stadionille. Perustuulipukua ei voisi vähempää kiinnostaa nämä tilaisuudet.
tahmea etumus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 卐


Vastaus #65 : 24.09.2007 klo 20:02:58

Hyvin mahtui ainakin Serbiassa samaan olutbaariin. Ja tuskinpa sieltä seisovasta pöydästä löytyisi mitään kunnollista kasvisvaihtoehtoa, josta kannattaisi 10 euroa maksaa.

 :D
Hadji

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 24.09.2007 klo 20:06:06

30+ paikkaa yläkerrassa kuulostaa aika helvetin ahtaalta, jos 1000:sta suomifanista edes murto-osa ilmaantuu Old Oakiin.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 24.09.2007 klo 20:08:09

Joo, mutta sama perusjoukko siellä kuitenkin on, joka haluaa baariin kokoontua ennen ottelua. Eihän Serbiassakaan normikatsojia siellä Old Townissä näkynyt. Vaelsivat itse suoraan stadionille. Perustuulipukua ei voisi vähempää kiinnostaa nämä tilaisuudet.

Pelkästään Belgiassa  ( ja Hollannissa ) asuvia suomalaisia tulossa otteluun useita satoja ja siellä jo kysellään,että mihin baariin ja missä nähdään juttuja,siis tutu kyselevät.....heitä ei voi ihan laskea perustuulipukuihin...ottavat koomat ja palaavat taksilla kotiin.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 24.09.2007 klo 20:09:05

30+ paikkaa yläkerrassa kuulostaa aika helvetin ahtaalta, jos 1000:sta suomifanista edes murto-osa ilmaantuu Old Oakiin.

No,se onkin lähinnä syömistä varten...ettei tarvi ruveta lädien ja belgien kanssa samoja makkaroita jakamaan/sponssaamaan..
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #69 : 24.09.2007 klo 20:09:50

Kaikella kunnioituksella, mutta minulle ainakin riittää, että hanasta saa itse tilata muutaman tuopin ennen matsia. Minulla ei myöskään ole pakonomaista tarvetta hengailla koko päivää suomalaisten seurassa. Muutama pre match pintti ja marssi stadionille riittää minulle. Ruokailut hoidan sitten ihan muualla.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 klo 20:10:56 kirjoittanut Boris Pugo »
kuusysi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma


Vastaus #70 : 24.09.2007 klo 20:16:51

Kaikella kunnioituksella, mutta minulle ainakin riittää, että hanasta saa itse tilata muutaman tuopin ennen matsia. Minulla ei myöskään ole pakonomaista tarvetta hengailla koko päivää suomalaisten seurassa. Muutama pre match pintti ja marssi stadionille riittää minulle. Ruokailut hoidan sitten ihan muualla.

Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, tarvitseeko sitä toistuvasti kirjoitella siitä? Vedä sinä kebabisi ja pussikaljasi missä haluat.

Itseä tämä taas kiinnostaa, hauskaahan se on nostattaa tunnelmaa omassa laumassa ennen matsia.  Ylos Euroflexille.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #71 : 24.09.2007 klo 20:20:02

Kaikella kunnioituksella, mutta minulle ainakin riittää, että hanasta saa itse tilata muutaman tuopin ennen matsia. Minulla ei myöskään ole pakonomaista tarvetta hengailla koko päivää suomalaisten seurassa. Muutama pre match pintti ja marssi stadionille riittää minulle. Ruokailut hoidan sitten ihan muualla.

minä...vinku vinkun...minä...vaak vaak...minä...seli seli...minä....ugh ugh...
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 24.09.2007 klo 20:31:06

Ota Erkki Liikasen ja Aleksander Stubbin kanssa lihakeittoa seisovasta pöydästä, mtjääh?  :D
Elias

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 24.09.2007 klo 20:35:36

Tuo ruokailuhomma menee ainakin meikäläisellä vakavaan harkintaan. Sen verta edullinen. Lisäksi kannattaa sitä varmaan jotain syödäkin ylettömän brenkuttelun lomassa  ::) Ylos

euroflexille asian järjestämisprosessista jo valmiiksi (!huom! kyseinen henkilö saa tuopin lunastettua Old Oakista esittämällä tästä tulostetun version). Tuoppi
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 klo 20:37:05 kirjoittanut Elias »
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #74 : 24.09.2007 klo 22:22:32

 Ylos

Ilmoittautumiset ruokailuun euroflexille privana ja 30 ensimmäistä saa vastauksena euroflexin tilinumeron, jolle maksu suoritetaan etukäteen?
Euroflex sitten nimilistan kanssa yläkerran ovella portsarina.
En usko, että Old Oakilla riittää hirveästi tuohon hintaan kiinnostusta ryhtyä säätämään meidän ilmoittautumisten kanssa.

Kuusysi, oletko lähdössä? Millä ja milloin lennät?

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa