FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 08:30:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: FC Haka - FC KooTeePee 21.09. - Eläimellinen perjantai!  (Luettu 2577 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pystyraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #50 : 22.09.2007 klo 19:38:01

Edit: ja lisätään nyt vielä sen verran että itse olen nähnyt Pukin pelaavan noin 5 kertaa ennen tätä ja joka kerta ollut parempi, tekisi varmasti hyvin tuhoa esim Hakassa tai TamUssa joissa tarjoilu on hieman eri luokkaa
Puhumattakaan tehoista Sevillassa. Mikä saa uskomaan että Pukki siirtyisi Sevillan sijasta Hakaan  :D
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #51 : 22.09.2007 klo 20:05:43

Sellanen ihmetys pitää vielä tuoda tänne, että minkä ihmeen takia Tehtiksestä oli pitäny tehdä hiekkakenttä tähän (ja loppukauden) peleihin :( Toki se hiekka varmasti suojaa nurmea jotenkin, mutta muistaakseni viime kaudella ei samaa tehty ja nurmi pysyi hyvässä kunnossa.
arto78

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Finn by birth, Haka fan by the grace of God


Vastaus #52 : 25.09.2007 klo 08:58:10

Puhumattakaan tehoista Sevillassa. Mikä saa uskomaan että Pukki siirtyisi Sevillan sijasta Hakaan  :D

Mika saa uskomaan, etta Pukki siirtyisi Sevillaan. Realiteetit esiin :keskari:
pystyraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #53 : 25.09.2007 klo 09:12:13

En jaksa uskoa Pukin siirtyvän sarjan sisällä toiseen seuraan, vaan suuntaavan KTP:stä suoraan ulkomaille. Jos ei Sevillaan, niin johonkin toiseen hyvään seuraan. Kun Pukkia verrataan taidoiltaan ja osaamiseltaan Forsselliin sekä Litmaseen niin muisteleppas mihin seuroihin nämä veijarit siirtyivät  :keskari:

Se että jos Teme ei onnistunut Valkeakoskella nappiin ei tarkoita sitä että poika olisi Hakan tasoinen pelaaja vaan jotain aivan muuta. Miksi ylipäätänsä Suomessa pitäisi siirtyä vain varakkaampaan veikkausliigaseuraan tai jonnekin Helsingborgiin, varsinkin kun taidot ja kehittymispotentiaali riittää paljon pidemmälle. Enhän väittänytkään että mahdollisen suurseurasiirron tapahtuessa Pukki pelaisi suoraan edustusjoukkueessa, vaan eiköhän tie vie sinne reservien kautta. Tai sitten reserveistä johonkin toiseen (pienempään) seuraan kasvamaan esimerkiksi Espanjassa.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #54 : 25.09.2007 klo 13:30:38

En jaksa uskoa Pukin siirtyvän sarjan sisällä toiseen seuraan, vaan suuntaavan KTP:stä suoraan ulkomaille. Jos ei Sevillaan, niin johonkin toiseen hyvään seuraan. Kun Pukkia verrataan taidoiltaan ja osaamiseltaan Forsselliin sekä Litmaseen niin muisteleppas mihin seuroihin nämä veijarit siirtyivät  :keskari:

Se että jos Teme ei onnistunut Valkeakoskella nappiin ei tarkoita sitä että poika olisi Hakan tasoinen pelaaja vaan jotain aivan muuta. Miksi ylipäätänsä Suomessa pitäisi siirtyä vain varakkaampaan veikkausliigaseuraan tai jonnekin Helsingborgiin, varsinkin kun taidot ja kehittymispotentiaali riittää paljon pidemmälle. Enhän väittänytkään että mahdollisen suurseurasiirron tapahtuessa Pukki pelaisi suoraan edustusjoukkueessa, vaan eiköhän tie vie sinne reservien kautta. Tai sitten reserveistä johonkin toiseen (pienempään) seuraan kasvamaan esimerkiksi Espanjassa.

No kerrohan lähteekö Pukki MyPaan vai Klubiin?
pystyraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #55 : 25.09.2007 klo 13:56:44

No kerrohan lähteekö Pukki MyPaan vai Klubiin?

Asiasta voi vääntää ja kääntää kuinka haluaa mutta ymmärsit varmaan että tarkoitin mahdollisuutta siirtyä Veikkausliigasta suoraan suurseuraan kuten Chelseaan tai Ajaxiin, Pukin tapauksessa Sevillaan. Toki Litmanen teki kierroksen kotimaassa ennen Hollantiin menoa.

Ymmärrän kyllä Hakan kannattajien vitutuksen kun "mestarijoukkueessa" pelaa divarikärjen tasoinen läskilehtinennro2 joka on melko onneton ilman Vallun tarjoilua. Menestystä uuden hyökkääjän hakuun mutta Pukista ei teille apuja löydy vaikka kuinka itkette.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #56 : 25.09.2007 klo 14:05:20

En minä mitään itke, kunhan osoitin esimerkkisi aavistuksen heikoksi. Itse pidän myös Pukkia erittäin lupaavana hyökkääjänä ja hänet varmasti nähdäänkin vielä joskus euroopan kentillä, mutta ei hän nyt aivan niin ainutlaatuinen ole, mitä teksteistäsi voi ymmärtää.

Ja mitä siihen Lehtiseen tulee, niin tottahan se on, että muutama maali tällä kaudella on tullut Vallun nerokkaista tarjoiluista ja häkki olisi Lehtisen toimesta voinut soida useamminkin, mutta monta maalipaikkaa olisi jäänyt syntymättä Innaselle, Manniselle, Strandvallille, Fowlerille tai vaikkapa Holopaiselle ilman Lehtisen hyvin ajoitettuja juoksuja hyökkäyspäässä.
pystyraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #57 : 25.09.2007 klo 16:15:01

En minä mitään itke, kunhan osoitin esimerkkisi aavistuksen heikoksi. Itse pidän myös Pukkia erittäin lupaavana hyökkääjänä ja hänet varmasti nähdäänkin vielä joskus euroopan kentillä, mutta ei hän nyt aivan niin ainutlaatuinen ole, mitä teksteistäsi voi ymmärtää.

Muotoillaan sitten yksinkertaisesti: Minun mielestä Pukki on riittävän hyvä ja lahjakas lähtemään Eurooppaan suoraan KTP:stä ja näin varmasti tekeekin. Sillä selvä.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #58 : 25.09.2007 klo 16:15:31

Muotoillaan sitten yksinkertaisesti: Minun mielestä Pukki on riittävän hyvä ja lahjakas lähtemään Eurooppaan suoraan KTP:stä ja näin varmasti tekeekin. Sillä selvä.

Sovittu.

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa