FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 03:58:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Pisimmät voittoputket Palloliiton sarjoissa  (Luettu 1613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elmslie Ender

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 26.09.2007 klo 15:20:53

Kakkonen korkein  ??? Eiköhän se oo alin.

No niin on.
Viljo

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 27.09.2007 klo 13:29:17

Shotsille heittäsin vielä tästä vielä ny kuitenkin, että mistä helvetin näsäviisastelusta sä oikein sönkötät?? Kyllä se pilkun louhiminen on tullu ny sieltä suunnasta. Mulla oli pointtina selvittää voittoputkia Palloliiton sarjoissa, joihin itse luen piirisarjatkin kuuluvaksi (ja moni muukin niin tekee). Ne EIVÄT ole mitään firmaliigoja tai hippoliigoja tai jotan ..tun höntsysarjoja ilman dumareita tvs. Olkoonkin että ne hoitaa nykyisin Palloliiton alaiset piirit. Ne on kuitenkin joskus kuuluneet/kuuluvat yhä enemmän tai vähemmän Palloliiton lipun alle. Ja en väitä etteikö se otsikko olisi voinut olla tarkempi! Olis voinu hyvinki olla, mutta kyllä jokainen lukutaitoinen varmaa ymmärsi pointin ?
Sitähän mä en tiedä/tiennyt onko niistä tilastoa piirisarjoista olemassa vai ei. Ja siitä syystä ajattelin ottaa asian esille! Ja nyt en enää jaksa nussia pilkkua muiden vielä kaltaistani pahempien kanssa. Over and out. Tuoppi

Sivuja: 1 [2]

Siirry: