FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.11.2024 klo 02:22:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8

Kirjoittaja Aihe: KuPS - GBK 30.09.2007 18:30  (Luettu 5970 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Raian

Poissa Poissa

Vastaus #150 : 01.10.2007 klo 16:22:46

Mitäh?? Hitaita ja kömpelöitä? No mitenkähän ovat sattuneet olemaan futsalissa TP Kaarlen parhaimmistoa, siis futsalissa jossa nimenomaan nopeutta tarvitaan?

No onhan ne hirveen kömpelöitä. Myös hitaita. Ja myös huono lähtönopeus. Tekniikka ei pääse niinkään oikeuksiinsa isolla kentällä. Ja eiköhän futsal-menestys pohjaa hyvään tekniikkaan ja sekä ison ruhon hyväksikäyttöön.
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GBK!!!! :)

Vastaus #151 : 01.10.2007 klo 17:02:35

No onhan ne hirveen kömpelöitä. Myös hitaita. Ja myös huono lähtönopeus. Tekniikka ei pääse niinkään oikeuksiinsa isolla kentällä. Ja eiköhän futsal-menestys pohjaa hyvään tekniikkaan ja sekä ison ruhon hyväksikäyttöön.

Hohoijajja! En voi muuta sanoa!
lammaspaimen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa

Vastaus #152 : 01.10.2007 klo 17:07:07

Mitäh?? Hitaita ja kömpelöitä? No mitenkähän ovat sattuneet olemaan futsalissa TP Kaarlen parhaimmistoa, siis futsalissa jossa nimenomaan nopeutta tarvitaan?
Futsalissa nopeutta tarvitaan niin paljon, että Ruutupaitojen parhaimmistoa ovat yksi 60-luvulla syntynyt ja pari muuta, jotka eivät ruumiinrakenteeltaa juuri urheilijoita muistuta :D Ylos
Käläviän Torres

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues

Vastaus #153 : 01.10.2007 klo 17:11:45

Kun kerkeät sieltä niityltä niiden mäkättävien kaveriesi luota kotiin ja koneelle niin kerrohan mitä tuolla viestillä oikein hait?
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924

Vastaus #154 : 01.10.2007 klo 17:38:28

Hohoijajja! En voi muuta sanoa!

Tässä tapauksessa ollaan seurattu eri pelejä tänä kesänä. Tähän mennessä pojat ovat pärjänneet suht hyvin nopeudessa hyökkääjiä vastaan. Mutta auta armias jos puhuttaisiin liigasta.. En voi edes kuvitella

Totta puhuen Björkstrandin veljeksistä on ollut helvetin paljon hyötyä näinä parina viime kautena. Pelkästään heidän pääpelitaidolla ja boksipelaamisella ollaan voitettu 5-10 peliä. Kåren ja Bassen pääpelitaito on mitä mainiointa erikoistilanteissa, ja se myös näkyy usein taululla.
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 01.10.2007 klo 17:48:41

En minä ole puhunutkaan mistään liigasta!

Ykkösessä ne pärjää tosi hyvin ja on ollut GBK:n parhaimmistoa. En voi ymmärrä miten joku voi sanoa että ne on hitaita ja kömpelöitä! Pääpelissä ne on todella hyviä niinkuin sanoit.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2007 klo 17:51:14 kirjoittanut Urheiluhullu »
lammaspaimen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa

Vastaus #156 : 01.10.2007 klo 18:13:24

Kun kerkeät sieltä niityltä niiden mäkättävien kaveriesi luota kotiin ja koneelle niin kerrohan mitä tuolla viestillä oikein hait?

Kait sieltä Kokkolasta joku lukutaitoinenkin löytyy - pyydä apuun.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2007 klo 18:14:33 kirjoittanut lammaspaimen »
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 01.10.2007 klo 19:33:19

Urheiluhullu = joku Björkstrandeista?
pianonsoittaja

Poissa Poissa

Vastaus #158 : 01.10.2007 klo 19:38:10

Urheiluhullulle kysymys. Miksi Gbk ei pärjää ykkösessä, vaikka jokainen mainitsemasi pelaaja pelaa päivästä toiseen loistavasti ollen divarin paras pelaaja omalla paikallaan?

Ota nyt järki käteen ja punavalkolasit silmiltä pois..
fertsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #159 : 01.10.2007 klo 20:34:51

Itse pelissä kyllä meinasi rueta tuntumaan melkeimpä pahalta kun GBKn ensimmäinen laukaus maalia kohti leijaa kupsin ylänurkkaan. Kaikki kunnia vaparin ampujalle toki. Mutta olipas kyllä dominoivaa esitystä KuPS:lta se maalinteko on kyllä vaan pirullisen vaikeaa välistä..

mutta tärkeintä ME MENNÄÄN LIIGAAN Tuoppi
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 01.10.2007 klo 20:44:17

Urheiluhullulle kysymys. Miksi Gbk ei pärjää ykkösessä, vaikka jokainen mainitsemasi pelaaja pelaa päivästä toiseen loistavasti ollen divarin paras pelaaja omalla paikallaan?

Ota nyt järki käteen ja punavalkolasit silmiltä pois..

Missä olen sanonut että ne on divrin parhaita pelaajia? EN MISSÄÄN! Sanoin että ne on GBK:n parhaimpia. Ja kyllä minä kai saan olla sun kanssa eri mieltä, vai? Jos ne on mun mielestä hyviä pelaajia niin kai mulla on oikeus siihen mielipiteseen.

Ehkä GBK:n tämä vuosi ei ole mennyt niin hyvin koska ne on nousijajoukkue. Ja eka vuosi on aina vaikea.

GBK ei ole pelannut huonosti tällä kaudella mutta maalinteko on tökkinyt. Ensimmäiset kauden pelit ne pelasi huonosti ja se johtui siitä että ne oli nousijajoukkue ja niillä ei ollut vielä kokemusta ykkösen tasosta.

Ehkä mulla on punvalkoiset lasit päällä koska GBK on mun suosikkijoukkue jota kannatan vaikka niillä menisi huonosti.

Sinulla varmaan ei semmosta seuraa ole?
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #161 : 01.10.2007 klo 20:45:30

Itse pelissä kyllä meinasi rueta tuntumaan melkeimpä pahalta kun GBKn ensimmäinen laukaus maalia kohti leijaa kupsin ylänurkkaan. Kaikki kunnia vaparin ampujalle toki. Mutta olipas kyllä dominoivaa esitystä KuPS:lta se maalinteko on kyllä vaan pirullisen vaikeaa välistä..

mutta tärkeintä ME MENNÄÄN LIIGAAN Tuoppi

Karsintojen kautta?
Heskey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV

Vastaus #162 : 01.10.2007 klo 20:49:07

Urheiluhullu  :D :keskari:

Kun nyt kerran muka olet niin sisäpiirissä niin kerrohan miks menivät raitapaitaan, toihan tapahtu jo vuosia sit joten sehän on ihan sama. Ja voi olla, että veljekset ovat voittaneet junnuina SM-mestaruuksia tekniikkakilpailussa ja muutenkin pallonhallinta on kunnossa, muttei se meinaa että olisivat myös nopeita ja ketteriä. Futsalissahan nimenomaan pärjää taitavat pelaajat eikä niinkään nopeat juoksijat. Herätys.

ps. ei, sulla ei ole oikeutta omaan mielipiteeseen, olethan nainen.
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 01.10.2007 klo 20:52:03

Urheiluhullu  :D :keskari:

Kun nyt kerran muka olet niin sisäpiirissä niin kerrohan miks menivät raitapaitaan, toihan tapahtu jo vuosia sit joten sehän on ihan sama. Ja voi olla, että veljekset ovat voittaneet junnuina SM-mestaruuksia tekniikkakilpailussa ja muutenkin pallonhallinta on kunnossa, muttei se meinaa että olisivat myös nopeita ja ketteriä. Futsalissahan nimenomaan pärjää taitavat pelaajat eikä niinkään nopeat juoksijat. Herätys.

ps. ei, sulla ei ole oikeutta omaan mielipiteeseen, olethan nainen.

Haista paska!  :keskari:

Toi viimeinen kommentti on kyllä todella alaarvoista, mutta mitä muuta voi odottaa KPV-fanin suusta!

« Viimeksi muokattu: 01.10.2007 klo 20:54:46 kirjoittanut Urheiluhullu »
pianonsoittaja

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 01.10.2007 klo 20:56:16

"Sää oot heikoilla hangilla" "Sää oot mulle vaan nainen"  Akille  Ylos

Miten Gbk pelannut hyvin vaikka maaleja ei ole syntynyt. Jalkapallohan on maalintekopeli ja maalit ratkaisee kuka pelannut hyvin ja kuka ei.

Tuossa punavalkoisten jengissä muutama pelaaja jotka keskitason divaripelaajia tai vähän parempia. Sebu, Ainasoja sr, Gusti ja Kauppinen. Muut sitten heikkoja lenkkejä tähän sarjaan..
Heskey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV

Vastaus #165 : 01.10.2007 klo 20:58:12

Haista paska!  :keskari:

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!  :D
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924

Vastaus #166 : 01.10.2007 klo 21:00:16

Tuossa punavalkoisten jengissä muutama pelaaja jotka keskitason divaripelaajia tai vähän parempia. Sebu, Ainasoja sr, Gusti ja Kauppinen. Muut sitten heikkoja lenkkejä tähän sarjaan..

Harmi vain että Vikströmillä on kausikortti avaukseen ja Kauppinen kärsii tästä. Kauppinen on GBK:n paras keskikenttä pelaaja mutta ei saa pelata niin kauan kuin Käld jatkaa Vikströmin suosimista. Jotenkin tuntuu että Tommi kärsii kun ei ole suomenruotsalainen..  Alas
pianonsoittaja

Poissa Poissa

Vastaus #167 : 01.10.2007 klo 21:04:51

Harmi vain että Vikströmillä on kausikortti avaukseen ja Kauppinen kärsii tästä. Kauppinen on GBK:n paras keskikenttä pelaaja mutta ei saa pelata niin kauan kuin Käld jatkaa Vikströmin suosimista. Jotenkin tuntuu että Tommi kärsii kun ei ole suomenruotsalainen..  Alas

Ekaa kertaa samaamieltä Gennadin kanssa  Ylos

Sit myös Ainasoja jr ja Granholm aina avaukseen, esityksistä riippumatta. Matsille iso  :keskari:
Käläviän Torres

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 01.10.2007 klo 21:05:57

No jaa, GBK:n kakkosjoukkueessa näkyy olevan suomenkielisiä yli puolet ja aika hyvin on suomenkielisiä nimiä myös kolmosjoukkueen listassa. Sitä vaan että ei mun mielestä näyttäisi olevan mikään vaatimus se että pitäisi ehdottomasti olla suomenruotsalainen päästäkseen GBK:oon pelaamaan, oli sitten tämä ykkös-, kakkos- tai kolmosjoukkue.

Ja Heskey. Rajoitahan nyt kuule jo vähän tuota Urheiluhullulle vittuilua, eihän tuossa ole enää minkäänlaista järkeä. Juu minäkin olen KPV-fani mutta en voi ihmetellä miten helkkarin idioottimaisia viestejä sulta tulee.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2007 klo 21:08:48 kirjoittanut KPV-fani84 »
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 01.10.2007 klo 21:06:35

"Sää oot heikoilla hangilla" "Sää oot mulle vaan nainen"  Akille  Ylos

Miten Gbk pelannut hyvin vaikka maaleja ei ole syntynyt. Jalkapallohan on maalintekopeli ja maalit ratkaisee kuka pelannut hyvin ja kuka ei.

Kyllä joukkue voi pelata hyvin vaikka ei maaleja saa aikaan. Esim. ruotsin liigassa Halmstad oli viime pelissä täysin ylivoimaisia ja rakensi paikkoja vaikka kuinka montaa mutta ei saanut palloa sisään. Suomi pelasi hyvin Puolaa vastaan EM-karsintapeliä kotona, rakensi paikkoja mutta ei saanut maalin...

McCrodden

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 01.10.2007 klo 21:07:03

Ja vit..,Tommi kärsii selkävaivoista. Joka kerta avauksessa kun on pelikuntoinen.
pianonsoittaja

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 01.10.2007 klo 21:07:13

No jaa, GBK:n kakkosjoukkueessa näkyy olevan suomenkielisiä yli puolet ja aika hyvin on suomenkielisiä nimiä myös kolmosjoukkueen listassa.

Ja Heskey. Rajoitahan nyt kuule vähän. Juu minäkin olen KPV-fani mutta en voi ihmetellä miten helkkarin idioottimaisia viestejä sulta tulee.

No miten kakkos ja kolmosjengit tähän nyt liittyy?????
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 01.10.2007 klo 21:07:42

Ja vit..,Tommi kärsii selkävaivoista. Joka kerta avauksessa kun on pelikuntoinen.

NIIN JUST!
pianonsoittaja

Poissa Poissa

Vastaus #173 : 01.10.2007 klo 21:09:37

Asia ei ole näin.
Käläviän Torres

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 01.10.2007 klo 21:09:49

No miten kakkos ja kolmosjengit tähän nyt liittyy?????

Panes katsoen viestiäni uudestaan, muokkasin sitä vähän.

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8

Siirry: