FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 23:40:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Dabulfixtöös, mitä vittua?  (Luettu 1198 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


: 26.09.2007 klo 03:14:07

Avaudun nyt tässä, kun ei kai tuota FF2-aluetta kukaan lue. Eli mikä ihmeen tarve on avata näitä dabulfixtöös-otsikoita? Ymmärrän, jos pelit ovat ihan peräkkäin, mutta täällä on nyt otsikoita, joissa kaksi ottelua samassa ja välissä melkein kuukausi aikaa. Nytkin tuo Viikinkyt-VPS-setti on todella ärsyttävä. Helvetin vaikea hahmottaa mikä peli on kyseessä ja koska se oikein pelataan. En ymmärrä miksi nämä pitää tunkea samaan otsikkoon, jos pelejä on välissä useita ja aikaa melkein kuukausi. Helvetisti helpompaa seurata, jos pelit ovat omissa otsikoissa. Sekava otsikon takia on muutenkin vaikea hahmottaa koko aihe. Eihän tämä nyt niin iso asia ole, mutta kunhan ihmettelen.

Terveisin Matti Näsä.
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset


Vastaus #1 : 26.09.2007 klo 03:18:17

Floristin autossa on neliskanttiset renkaat  :keskari:
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #2 : 26.09.2007 klo 03:19:38

Floristin autossa on neliskanttiset renkaat  :keskari:

Ehheheh. Näinhän se kannattaa suhtautua rakentavaan kritiikkiin.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #3 : 26.09.2007 klo 08:30:21

Avaudun nyt tässä, kun ei kai tuota FF2-aluetta kukaan lue. Eli mikä ihmeen tarve on avata näitä dabulfixtöös-otsikoita? Ymmärrän, jos pelit ovat ihan peräkkäin, mutta täällä on nyt otsikoita, joissa kaksi ottelua samassa ja välissä melkein kuukausi aikaa. Nytkin tuo Viikinkyt-VPS-setti on todella ärsyttävä. Helvetin vaikea hahmottaa mikä peli on kyseessä ja koska se oikein pelataan. En ymmärrä miksi nämä pitää tunkea samaan otsikkoon, jos pelejä on välissä useita ja aikaa melkein kuukausi. Helvetisti helpompaa seurata, jos pelit ovat omissa otsikoissa. Sekava otsikon takia on muutenkin vaikea hahmottaa koko aihe. Eihän tämä nyt niin iso asia ole, mutta kunhan ihmettelen.

Terveisin Matti Näsä.

Hei Matti,

Koen itseni vastausvelvolliseksi, koska avasin kyseisen otsikon.

Itse en koe otteluita pelkästään yksittäisiksi otteluiksi, vaan kokonaisuudeksi. VPS:llä on enää neljä peliä jäljellä ja näistä kaksi Viikkareita vastaan. Välissä on toki yksi peli, mutta se ei vaikuta siihen, että tämä ottelupari on todella merkittävä kuuden pisteen paketti. Vepsun kannalta toki ei enää tarvitse olla huolestunut sarjapaikasta, mutta Viikinkien, Oulun ja Jaron kannalta tämä ottelupari voi ratkaista paljon.

Otteluiden väli on toki lähes 3,5 viikkoa, mutta silti väittäisin, että ensimmäisen ottelun kokoonpanot, pelityylit, tulokset ja seuraukset vaikuttavat suoraan toisen ottelun asetelmiin. Niinpä koen, että ensimmäisen ottelun jälkeen on luonnollista jatkaa seuraavaan otteluun valmistautumista samaan ketjuun.

Luulen myös, että tähän ketjuun tulee ihan maksimissaan viisi sivua tekstiä, joten turhaahan se on otteluista omia ketjuja tehdä. (Tai no voi tästä itse asiassa sittenkin tulla aika pitkä, koska oululaisten ja pietarsaarelaisten invaasio on tulossa ennemmin tai myöhemmin.)

Pahoittelut kuitenkin aiheuttamastani mielipahasta! Ainahan minulle voi vaatia bänniä.

Terveisin Werner Vittupää

P.S. Se kaikkein merkittävin syy tuohon otsikkoon on totta kai se, että itseäni vitutti suunnattomasti J-anuksen avaama ensimmäinen Kotka-Lahti -dablfixtöös -otsikko, joten ajattelin jatkaa samalla linjalla  ;). Otsikon toki olen jo muokannut hieman selkeämmäksi niin, että joukkueet sentään on mainittu otsikon alussa (vrt. alkuperäinen).
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter , AC Oulu


Vastaus #4 : 26.09.2007 klo 08:58:58

Kyllä, joka peli omalle otsikolleen!

Linkki sopii laittaa niitä varten, jotka haluavat perehtyä myös esihistoriallisiin tapahtumiin.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #5 : 26.09.2007 klo 09:11:10

Kyllä, joka peli omalle otsikolleen!

Linkki sopii laittaa niitä varten, jotka haluavat perehtyä myös esihistoriallisiin tapahtumiin.

Eri mieltä tällaisten kokonaisuuksien ollessa kyseessä. Jos kuitenkin joku näkee tarpeelliseksi Vepsun ja Viikkarien tapauksessa jakaa ottelut kahden otsikon alle niin olkaa hyvä vaan. Itse en tuota tee.

munkyspank

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Other Minds? & Biskopsgatans Abramovitj!


Vastaus #6 : 26.09.2007 klo 09:16:02

Slåss pojkan så får ni tobak.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #7 : 26.09.2007 klo 09:21:05

pojkan

puolaa  ???  :)
Djbb

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 26.09.2007 klo 09:24:20

Ehdottoman tärkeä ja mielenkiintoinen topikki Alas
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #9 : 26.09.2007 klo 09:26:15

Ehdottoman tärkeä ja mielenkiintoinen topikki Alas

Tän voi yhdistää Viikkarit vs. Vepsu topikkiin.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #10 : 26.09.2007 klo 12:02:19

Hei Matti,

Koen itseni vastausvelvolliseksi, koska avasin kyseisen otsikon.

Itse en koe otteluita pelkästään yksittäisiksi otteluiksi, vaan kokonaisuudeksi. VPS:llä on enää neljä peliä jäljellä ja näistä kaksi Viikkareita vastaan. Välissä on toki yksi peli, mutta se ei vaikuta siihen, että tämä ottelupari on todella merkittävä kuuden pisteen paketti. Vepsun kannalta toki ei enää tarvitse olla huolestunut sarjapaikasta, mutta Viikinkien, Oulun ja Jaron kannalta tämä ottelupari voi ratkaista paljon.

Otteluiden väli on toki lähes 3,5 viikkoa, mutta silti väittäisin, että ensimmäisen ottelun kokoonpanot, pelityylit, tulokset ja seuraukset vaikuttavat suoraan toisen ottelun asetelmiin. Niinpä koen, että ensimmäisen ottelun jälkeen on luonnollista jatkaa seuraavaan otteluun valmistautumista samaan ketjuun.

Luulen myös, että tähän ketjuun tulee ihan maksimissaan viisi sivua tekstiä, joten turhaahan se on otteluista omia ketjuja tehdä. (Tai no voi tästä itse asiassa sittenkin tulla aika pitkä, koska oululaisten ja pietarsaarelaisten invaasio on tulossa ennemmin tai myöhemmin.)

Pahoittelut kuitenkin aiheuttamastani mielipahasta! Ainahan minulle voi vaatia bänniä.

Terveisin Werner Vittupää

P.S. Se kaikkein merkittävin syy tuohon otsikkoon on totta kai se, että itseäni vitutti suunnattomasti J-anuksen avaama ensimmäinen Kotka-Lahti -dablfixtöös -otsikko, joten ajattelin jatkaa samalla linjalla  ;). Otsikon toki olen jo muokannut hieman selkeämmäksi niin, että joukkueet sentään on mainittu otsikon alussa (vrt. alkuperäinen).

No ei tämä nyt mitään mielipahaa aiheuttanut eikä tosiaan ole iso asia. Enkä ole vaatimassa bänniä. Ja suurimmalta osalta tuntuu aina menevän ohi, että en aina ole niin tosissani. Ajattelin vaan nostaa tämän asian esille, koska mielestäni selkeintä on perustaa joka pelille oma otsikko. Toki voihan tässä syyttää KP:n mielenkiintoista otteluohjelmaa. Ja ymmärrän kyllä, että VPS-kannattajille nämä matsit liittyvät vahvasti yhteen, kun pelejä on jäljellä niin vähän. Viikkareiden näkökannalta kuitenkin paljon ehtii muuttua ennen toista peliä.

Eli, tarkoitus ei ollut vittuilla, vaan lähinnä ehdottaa, että jatkossa jokaiselle pelille tulisi avata oma otsikko. Olkoonkin, että välillä otsikoihin tulee varsin vähän viestejä.
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #11 : 26.09.2007 klo 12:31:02

Vittumainen otteluohjelma, vittumaiset topikit.
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #12 : 26.09.2007 klo 12:51:55

Vittumainen otteluohjelma, vittumaiset topikit.
Sama.
bergebach

Poissa Poissa


Vastaus #13 : 26.09.2007 klo 13:46:08

No ei tämä nyt mitään mielipahaa aiheuttanut eikä tosiaan ole iso asia. Enkä ole vaatimassa bänniä. Ja suurimmalta osalta tuntuu aina menevän ohi, että en aina ole niin tosissani. Ajattelin vaan nostaa tämän asian esille, koska mielestäni selkeintä on perustaa joka pelille oma otsikko.

Sulla on vaan liikaa aikaa kun kerkeät länkyttämään joka asiasta.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #14 : 26.09.2007 klo 18:41:20

No ei tämä nyt mitään mielipahaa aiheuttanut eikä tosiaan ole iso asia. Enkä ole vaatimassa bänniä. Ja suurimmalta osalta tuntuu aina menevän ohi, että en aina ole niin tosissani.

Itse en ole ottanut tosissani vielä ketään tällä foorumilla :D. Älä siis pelkää, että niin olisi tälläkään kertaa käynyt. Ajattelin nyt mahdollisuuden tullen kuitenkin hieman perustella kaksoistopikin avausta. Se tärkein syy oli toki siinä P.S.-osassa.

Tuo asioiden liian vakavasti ottaminen on tällä foorumilla kyllä varsin yleistä. Kasvaako se huumorintaju yleensä vasta iän mukana (tai huononeeko maku). Itse olen joskus harkinnut liittäväni provo-/sarkasmi-/huonoläppä-varoituksen jokaiseen postiini. Enimmäkseen viestini kuitenkin ovat jopa surkeampia kuin huono läppä, enkä ole keksinyt sille vielä sopivaa sanaa.
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 26.09.2007 klo 20:18:08

Tsei Tsein tapauksessa on vaikea puhua huumorintajun vähenemisestä iän myötä, sillä jo lähtötaso on aikanaan ollut pyöreä nolla. :(
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #16 : 26.09.2007 klo 23:24:26

Tsei Tsein tapauksessa on vaikea puhua huumorintajun vähenemisestä iän myötä, sillä jo lähtötaso on aikanaan ollut pyöreä nolla. :(

Höpö höpö. Mun huumorintaju on vaan niin korkealentoista, että sitä ei muuta tajua.
Ehis

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 27.09.2007 klo 22:23:20

Pääasia, et ite diggaa.
Balla

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 27.09.2007 klo 22:41:25

Kumpi puhkesi, tinnitus vai diabetes?
Ehis

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 27.09.2007 klo 23:12:36

Luuebola.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa