FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.09.2018 klo 04:03:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Äänestys
Kysymys: Stadin kundi -chantti - jatkoon vai ei?
Chanttien aatelia - 268 (26%)
VMP - 397 (38.5%)
En osaa sanoa - 138 (13.4%)
Hassutteluvaihtoehto - 227 (22%)
Äänestäjiä yhteensä: 1026

Sivuja: 1 ... 326 [327] 328 ... 346

Kirjoittaja Aihe: Klubin kannattajatoiminta  (Luettu 1299838 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura

Vastaus #8150 : 08.01.2018 klo 10:40:30

Muutenkaan kyseisen janarin oikeudenkäynti ei liity Klubin kannattajatoimintaan millään tavoin

Hienoa, jos Klubin kannattajat ovat vihdoin päättäneet siivota väkivaltafanit pois joukoistaan. Toivottavasti tuota korostetaan vielä julkisestikin, että muidenkin seurojen fanit saavat isommastaan esimerkin, jota jälleen seurata :)
törömömmö

Poissa Poissa

Vastaus #8151 : 08.01.2018 klo 14:30:12

Täällä pohdittiin sitä että miksi mediassa mainitaan pahoinpitelijän olevan HJK-fani. Siihen pohdintaan liittyy sekin, miten erotetaan HJK-fani muista kaduntallaajista, enkä minä tätä keskustelua aloittanut.

Tässä on kaksi ydinkysymystä:
1) onko vierasreissulla mukana oleva kannattaja osa faniryhmää?
2) ovatko faniryhmään kuuluminen ja vierasmatkalla oleminen kiinnostavia taustatietoja jos ko henkilö syyllistyy pahoinpitelyyn

Median mielestä molemmat ovat totta ja siksi uutisoivat näin.

Ihan riippumatta siitä mitä mieltä muut kiinalaisturistit itse ovat asiasta, niin huonokäytöksiset kiinalaisturistit luovat sitä mielikuvaa joka meillä kullakin on kiinalaisista turisteista. Ei tämä lainalaisuus muutu mihinkään silloin kun puhe on jalkapallokannattajista.

Jos kiinalaisturisti sikailee kotimaahan suuntautuvalla työmatkalla, hän ei pilaa kiinalaisturistien julkisuuskuvaa. Mutta jos sama tyyppi sikailee lomamatkalla Suomessa, niin se vaikuttaa.

Jos urpo pahoinpitelee jonkun tavallisena baari-iltana, ei hän ”edusta jalkapallokannattajia”. Jos sama urpo pahoinpitelee jonkun faniryhmän matkalla, hänet katsotaan osaksi ryhmää.

Ihan sama miten asian pitäisi olla, tämä on se todellisuus jossa meidän pitää elää.
eepahh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #8152 : 10.01.2018 klo 02:12:29

Täällä pohdittiin sitä että miksi mediassa mainitaan pahoinpitelijän olevan HJK-fani. Siihen pohdintaan liittyy sekin, miten erotetaan HJK-fani muista kaduntallaajista, enkä minä tätä keskustelua aloittanut.

Tässä on kaksi ydinkysymystä:
1) onko vierasreissulla mukana oleva kannattaja osa faniryhmää?
2) ovatko faniryhmään kuuluminen ja vierasmatkalla oleminen kiinnostavia taustatietoja jos ko henkilö syyllistyy pahoinpitelyyn

Median mielestä molemmat ovat totta ja siksi uutisoivat näin.

Ihan riippumatta siitä mitä mieltä muut kiinalaisturistit itse ovat asiasta, niin huonokäytöksiset kiinalaisturistit luovat sitä mielikuvaa joka meillä kullakin on kiinalaisista turisteista. Ei tämä lainalaisuus muutu mihinkään silloin kun puhe on jalkapallokannattajista.

Jos kiinalaisturisti sikailee kotimaahan suuntautuvalla työmatkalla, hän ei pilaa kiinalaisturistien julkisuuskuvaa. Mutta jos sama tyyppi sikailee lomamatkalla Suomessa, niin se vaikuttaa.

Jos urpo pahoinpitelee jonkun tavallisena baari-iltana, ei hän ”edusta jalkapallokannattajia”. Jos sama urpo pahoinpitelee jonkun faniryhmän matkalla, hänet katsotaan osaksi ryhmää.

Ihan sama miten asian pitäisi olla, tämä on se todellisuus jossa meidän pitää elää.
Oletko tosissasi? Maailmastasi löytyy vain kaksi väriä?
Miten helvetissä vastaavat yli-lyönnit voi ennustaa?
ptuutti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #8153 : 10.01.2018 klo 15:06:48

Oikea vastaus: Ei niita voi mitenkaan ennustaa. Eika ketaan voi sulkea pois toiminnasta ennakkoaavistusten perusteella. Ihan naurettavaa vaatia edes tollaista.
Samalla on ihan selvaa, etta tallaisesta spedeilysta pitaa sanoutua irti ja asianosaisille asianvaaatimat rangaistukset. Nythan kyseinen janari menee kiven sisaan funtsimaan tekojensa seurauksia. Omasta puolestani ei myoskaan tarvitse valttamatta tulla jatkossa matseihin, jollei osaa kayttaytya. Mun nahdakseni oikeusvaltion periaatteisiin kuitenkin kuuluu, etta yhdesta rikkeesta seuraa yksi rangaistus ja sen karsitttyaan aletaan puhtaalta poydalta. Ihan samoin kuin ketaan ei tulisi tuomita ennalta. Se ajatus tuntuu valilla hukkuvan tahan humuun.
Ja mita lehdistoon tulee, niin olen kylla tietoinen siita, etta naita sattumuksia on klubifanien kohdalla nyt useampia. Siltikin olen sita mielta, etta lehdisto liioittelee ja paisuttelee ilmiota VAIN TEHDAKSEEN RAHAA. Ja tallainen uhkakuvien luominen ja niiden liioitteleminen auttaa myynnissa. Mitaan yleisen turvallisuuden intressia jollain vitun iltsikalla ei ole. 
törömömmö

Poissa Poissa

Vastaus #8154 : 10.01.2018 klo 23:17:39

Oletko tosissasi? Maailmastasi löytyy vain kaksi väriä?
Miten helvetissä vastaavat yli-lyönnit voi ennustaa?

Mitä tarkoitat tuolla "vain kaksi väriä"? Kiinnostaisi kyllä tietää mikä fakta tuossa viestissäni oli pielessä, joten avaatko vähän lisää mitä tarkoitat?

Miten ylilyöntien ennustettavuus liittyy tähän pohdintaan median uutisointitavoista?

Edit: eikun lainasikohan eepahh väärää viestiä?
« Viimeksi muokattu: 10.01.2018 klo 23:19:53 kirjoittanut törömömmö »
Failed

Poissa Poissa

Vastaus #8155 : 11.01.2018 klo 00:21:58

Nyt on pakko esittää täällä pyytö. Te jotka käytte otteluissa niin olkaa vittu kannustamassa Klubia! Älkää vittu litkikö tulevalla kaudella sitä kaljaa siellä piiloissanne. Jääkää himaan katsomaan istv.stä ottelut ja juokaa sitä kaljaa, jos katsomossa ottelun aikana ei nappaa olla.

Kiitos.
Hiiritin

Poissa Poissa

Vastaus #8156 : 11.01.2018 klo 00:48:03

Nyt on pakko esittää täällä pyytö. Te jotka käytte otteluissa niin olkaa vittu kannustamassa Klubia! Älkää vittu litkikö tulevalla kaudella sitä kaljaa siellä piiloissanne. Jääkää himaan katsomaan istv.stä ottelut ja juokaa sitä kaljaa, jos katsomossa ottelun aikana ei nappaa olla.

Kiitos.

Tähän iso eri. Miksi jokainen ei saisi osallistua HJK:n kannattamiseen kuten parhaaksi katsoo? Millä tavalla se on parempi jäädä himaan kuin tulla stadionille nauttimaan olut, jutella tuttujen kanssa ja ehkä katsoa vähän peliä siinä sivussa?

Itseäni rupesi jo edellisellä kaudella vituttamaan se ryppyotsaisuuden ilmaantuminen touhuun, kun ruvettiin vetämään itkupotkuraivareita siitä, että jengi ei nyt ihan sata lasissa jaksanut vetää. Jääkö meiltä joku ultras-porukan pippelimiekkailupalkinto saamatta, jossei pompita ja huudeta tarpeeksi kovaa? Naureskeleeko ne muut meille soramontun reunalla larppimyllyissä?
« Viimeksi muokattu: 11.01.2018 klo 00:53:54 kirjoittanut Hiiritin »
ptuutti

Poissa Poissa

Vastaus #8157 : 11.01.2018 klo 01:20:29

Totta kai kaikki mahtuu katsomoon omalla tyylillään jos vain paikkoja on. Kuitenkin soisi päädyn täyttyvän ääneenkannattajista.
Hjksatalasissa

Poissa Poissa

Vastaus #8158 : 11.01.2018 klo 02:24:13

Hei, olen uusi käyttäjä. Älkää kiusatko. Tosin olen jo sinne ykköselle kirjoitellut. Aina joku on kumminkin pahoittanut mielensä.

Sinä/te mielenne pahoittaneet.

Olen aktiivipelaaja ja omaan tuomarinluvat, sekä mielipiteitä.

Teillä/sinulla mielensäpahoittaja on varmasti myös ne tai vähintään football Manager/suomisoffan sohva/liikakiloja/FF2 aina auki, sekä HH ulottuvilla eli hunajapurkki.

Boottis - anna anteeksi.

Äskeinen OT tai mikskä nyt sitten kutsuttiin.

Sitten asiaan.

Minun mielestäni on tärkeintä tuoda sinne katsomoon aina vaan uusia ihmisiä ja lisätä ilosanomaa.

Kieltämättä jonkinlainen Hipster-liike havaittavissa, mut onks se nyt niin hirveetä? Viimeksi kun käytiin tai varmaan on multakin menny jotain ohi, niin porukka jakaantui.

Kaikki on plussaa ketkä katsomoon tulee! Itse hän olen viettänyt vuosia ihastellen "ai tätä näkee teeveestäkin, ihan kuin valioliigaa" ja juoden kaljaa ja tehden kaikkea pahaa, kuten sytytellyt kynttilöitä ja täytellyt tuttipulloa.

Se on hienoa, että on kaikenlaista väkeä. Ei ihmiset väkisin tee mitään.

Paremmin rullaavia lauluja kehiin ja rakkautta, niin ehkä se siitä. Hipsterit on ohimenevä ilmiö.

Elokuvat on elokuvia.

Briteissä kuvataan nauhalle, jos edes näytät keskaria.

Näyteltiinhän niitä kutkunleikkaus joskus ennenkin ja varmaan metsissä nykyään vähän tönitään, mut paremman tuloksen sais ehkä noin niinku psyykkaamal niitä pelaajia - tapoja on monia.

Jos tarvii jonkun tavan energiaa purkaa, niin voihan sitä mennä treenaamaan ja sparraamaan, vaikka jonnekin klubille. Tai "jotain" jos ymmärrätte.

Ugh olen puhunut!

Hammarby ei o koskaan muuten voittanut HJK:ta. Kippis sille ja tuolit lentoon.
LahiMetal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TOKE ULOS!!!

Vastaus #8159 : 11.01.2018 klo 11:01:02

Ugh olen puhunut!

Junttimaisinta mitä tiedät topiikissa nämä.
Floppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leyton Orient

Vastaus #8160 : 11.01.2018 klo 13:10:51

Totta kai kaikki mahtuu katsomoon omalla tyylillään jos vain paikkoja on. Kuitenkin soisi päädyn täyttyvän ääneenkannattajista.

Niinpä.

Nykyisellään kun ääneenkannattajat eivät saa päätyä itse täytettyä niin on ihan hyvä ja sallittua että muut voivat täyttää tyhjäksi jäävää tilaa -- ja ilman että siitä nillitetään heille.

Klubi myös seurana on satunnaisesti jakanut vapareita päätyyn (mm. Adidas-kamppis), jolloin väärien ihmisten eksymisestä fanipäätyyn voi syyttää seuran markkinointia.
ptuutti

Poissa Poissa

Vastaus #8161 : 11.01.2018 klo 15:06:04

Joo, en todellakaan valita siita, etta paadyssa on jengia. Sehan on hyva vaan. Kun kaikki tai valtaosa lahtis meeduun viel chantteihin olisin vielakin tyytyvaisempi. Samalla ymmarran kapojen turhautumisen, mutta raivoaminen ei kylla itseani sytyttanyt. Eika sytyttaisi varmaan jatkossakaan.
Failed

Poissa Poissa

Vastaus #8162 : 11.01.2018 klo 17:56:23

Näköjään ihan sama mitä tänne kirjottaa kakki ymmärtää väärin pitää rautalangasta lähteä vääntämään. Mitä kannattamista on lähes koko ottelun ajan juoda vain olutta ja olla hiljaa siellä jossain anniskeluun sallitulla alueella ? Olisi joskus kiva että otteluissa olisi oikeasti tunnelmaa ja porukka mukana kunnolla eikä vaan satunnaisesti.. Sitä olutta voi ja pitää juoda kyllä mutta ei sinne otteluun sitä tulla tekemään? Jos teitä ei kiinnosta tunnelman ylläpitäminen niiin on olemssa itä ja ravintola katsomo.
Failed

Poissa Poissa

Vastaus #8163 : 11.01.2018 klo 17:59:02

Tähän iso eri. Miksi jokainen ei saisi osallistua HJK:n kannattamiseen kuten parhaaksi katsoo? Millä tavalla se on parempi jäädä himaan kuin tulla stadionille nauttimaan olut, jutella tuttujen kanssa ja ehkä katsoa vähän peliä siinä sivussa?

Itseäni rupesi jo edellisellä kaudella vituttamaan se ryppyotsaisuuden ilmaantuminen touhuun, kun ruvettiin vetämään itkupotkuraivareita siitä, että jengi ei nyt ihan sata lasissa jaksanut vetää. Jääkö meiltä joku ultras-porukan pippelimiekkailupalkinto saamatta, jossei pompita ja huudeta tarpeeksi kovaa? Naureskeleeko ne muut meille soramontun reunalla larppimyllyissä?

Kannattaminen ja larppimyllyt nyt eivät ole lähelläkään sama asia. Jotkut vain tykkäävät että on ottelussa tunnelmaa ja meteliä pidetään eikö se ole se kannattamisen tarkoitus?
Hiiritin

Poissa Poissa

Vastaus #8164 : 11.01.2018 klo 19:30:39

Kannattaminen ja larppimyllyt nyt eivät ole lähelläkään sama asia.

Näin on.

Lainaus
Jotkut vain tykkäävät että on ottelussa tunnelmaa ja meteliä pidetään eikö se ole se kannattamisen tarkoitus?

Ei ole. Sinulla on erittäin rajoittunut näkemys kannattamisesta. Kyllä: kannattaminen voi olla tunnelman luomista. Toisille se voi kuitenkin olla jotain muuta. Ennen kaikkea kannattaminen ja jalkapallo ovat parhaimmillaan jaettujen tunteiden kokemista porukassa, yhdessäoloa, sekä hauskanpitoa.

Vaikka itsekin useimmiten olen siellä laulamassa ja huutamassa, niin ei se ole ainoa oikea tapa olla jalkapallokatsomossa, edes eteläpäädyssä.
törömömmö

Poissa Poissa

Vastaus #8165 : 11.01.2018 klo 20:10:10

Kaikki katsomossa olevat eivät ole minkään joukkueen kannattajia, ja osa kannattajistakin kannattaa joukkuetta joka ei kyseisessä matsissa pelaa. Oletan siis että tässä puhutaan päädystä. Olisi tietty ihan kiva rajata päädyt vain kannattajille, mutta sitten halvimman hintaluokan lippuja pitäisi saada muihinkin katsomonosiin ja homma pitää tehdä lipunmyynnin yhteydessä selväksi.
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa

Vastaus #8166 : 11.01.2018 klo 20:22:01

Olisi tietty ihan kiva rajata päädyt vain kannattajille, mutta sitten halvimman hintaluokan lippuja pitäisi saada muihinkin katsomonosiin

Miksi pitäisi? Kyllähän päädyt ovat normikatsojalle paskin mahdollinen katsomopaikka, joten siksi hinnankin tulee olla edullisin.
logladyboy

Poissa Poissa

Vastaus #8167 : 11.01.2018 klo 20:25:16

ruvettiin vetämään itkupotkuraivareita
Hohhoijjaa, taasko tästä saa lukea täältä. Mitään itkupotkuraivareita ei ole edes tapahtunut, paitsi ehkä herkimpien tuppisuiden mielissä. Älä jaksa.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2018 klo 20:27:17 kirjoittanut logladyboy »
törömömmö

Poissa Poissa

Vastaus #8168 : 11.01.2018 klo 21:02:16

Miksi pitäisi? Kyllähän päädyt ovat normikatsojalle paskin mahdollinen katsomopaikka, joten siksi hinnankin tulee olla edullisin.

No siksi ettei me neutraalit tultaisi päätyyn pilaamaan tunnelmaa.
Failed

Poissa Poissa

Vastaus #8169 : 12.01.2018 klo 01:37:14

Näin on.

Ei ole. Sinulla on erittäin rajoittunut näkemys kannattamisesta. Kyllä: kannattaminen voi olla tunnelman luomista. Toisille se voi kuitenkin olla jotain muuta. Ennen kaikkea kannattaminen ja jalkapallo ovat parhaimmillaan jaettujen tunteiden kokemista porukassa, yhdessäoloa, sekä hauskanpitoa.

Vaikka itsekin useimmiten olen siellä laulamassa ja huutamassa, niin ei se ole ainoa oikea tapa olla jalkapallokatsomossa, edes eteläpäädyssä.

Älä hiiri nyt pääse irti kaikista henkseleistäsi. Ota happea välillä.

edit: Voisit vielä kertoa, kun mulle jäi vähän epäselväksi mitä kannattamista millään tasolla on juoda vain sitä kaljaa ja olla vilkaisemattakaan kentälle. Tälläisiä tapauksia on siis vain muutamia, mutta niin voisit sen nyt selventää?
« Viimeksi muokattu: 12.01.2018 klo 01:41:25 kirjoittanut Failed »
Hiiritin

Poissa Poissa

Vastaus #8170 : 12.01.2018 klo 02:02:04

Älä hiiri nyt pääse irti kaikista henkseleistäsi. Ota happea välillä.

edit: Voisit vielä kertoa, kun mulle jäi vähän epäselväksi mitä kannattamista millään tasolla on juoda vain sitä kaljaa ja olla vilkaisemattakaan kentälle. Tälläisiä tapauksia on siis vain muutamia, mutta niin voisit sen nyt selventää?

Joo ei tässä mikään hätä ole. Ihan asiallisesti olen mielestäni vastaillut viesteihisi?

Eli siellä on siis muutama, jotka ei koskaan ole katsonut peliä? Oletko ihan katsonut useinkin, että nämä tyypit eivät ole peliä vahingossakaan silmäilleet? Ja onko nää "vain muutama" tyyppi nyt niin iso asia, että niistä pitää erikseen kirjoittaa tänne?

Minusta silloin, kun tullaan stadikalle jauhamaan skeidaa tuttujen kanssa ja vaikka nauttimaan bisse, ollaan paljon lähempänä kannattamista (ja ylipäätään sitä, mikä fudiksessa ja urheilussa on siistiä) kuin vaikka laulaessa Valioliigajengille telkkarin välityksellä jossain helsinkiläisessä pubissa. Tämä nyt alkaa mennä sellaiseksi mukafilosofiseksi jaarumjaarumiksi, mutta minusta jalkapallon tärkein ansio on, että se kokoaa paikallisia ihmisiä yhteen sen jutun ympärille, joka siis on se oman kaupungin seura. Ja kaikki, jotka sen jutun ympärillä positiivisellä meiningillä pyörii, kannattavat. Sehän on pelkästään älyttömän siistiä, että jalkapallojoukkue -ja matsi yhdistää ja kerää ihmisiä yhteen, vaikka se itse peli olisikin toisarvoisessa asemassa
« Viimeksi muokattu: 12.01.2018 klo 02:17:55 kirjoittanut Hiiritin »
Mattmattmatt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #8171 : 12.01.2018 klo 13:02:31

Minusta silloin, kun tullaan stadikalle jauhamaan skeidaa tuttujen kanssa ja vaikka nauttimaan bisse, ollaan paljon lähempänä kannattamista (ja ylipäätään sitä, mikä fudiksessa ja urheilussa on siistiä) kuin vaikka laulaessa Valioliigajengille telkkarin välityksellä jossain helsinkiläisessä pubissa. Tämä nyt alkaa mennä sellaiseksi mukafilosofiseksi jaarumjaarumiksi, mutta minusta jalkapallon tärkein ansio on, että se kokoaa paikallisia ihmisiä yhteen sen jutun ympärille, joka siis on se oman kaupungin seura. Ja kaikki, jotka sen jutun ympärillä positiivisellä meiningillä pyörii, kannattavat. Sehän on pelkästään älyttömän siistiä, että jalkapallojoukkue -ja matsi yhdistää ja kerää ihmisiä yhteen, vaikka se itse peli olisikin toisarvoisessa asemassa
No tämä. Päädyn kaljakatsomosta nyt näkee vielä pelinkin, se marraskuisen maanantai-alkuillan vitunjarokin voi olla ihan mukavaa ajanvietettä skeidaa jauhaessa ja peliä tsiigatessa muutaman kaljan kera.
Failed

Poissa Poissa

Vastaus #8172 : 12.01.2018 klo 17:02:10

Taidan lopettaa tänne kirjoitteulun, kun aina eksytään sivuraiteille... :D Ihan sama mitä sitä kirjottaa ja minne.
 Miten tähän joku yhdisti neutraalit ottelussa käyvät henkilöt.... puhe oli kokoajan lupin kannattajista ketkä  kävyvät joka ottelussa ja ovat mukana ääneen kannattamissa joka ottelussa missä ovat, mutta jossain vaiheessa ottelua se menee pelkkään oluen nauttimiseen. En vain ymmärrä aina on mielensäpahoittajat vauhdissa.
Hjksatalasissa

Poissa Poissa

Vastaus #8173 : 12.01.2018 klo 17:31:48

Tähän kyllä sama. Jos joka matsissa käy ja fanikatsomon 140-142(meniköhän oikein) keskelle menee seisomaan ns.haistelemaan tunnelmaa - niin olisihan se suotavaa osallistua siihen ääneen kannattaminen tai vähintään taputtaa käsiä, pomppia jne...

Tää on se hipster-ilmiö, sitten voi mennä kallion kulmille, vaikka siltaseen tai iltakouluun ja kertoa olevansa tosi paha ultrakannattaja.

Mut ei helvetti, osa lauluista rehellisesti laahaa vitusti ja ei sitä koko ajan jaksa huutaa/laulaa. Mut edes vähän.

Itse tunnustan kyllä välillä juovan kaljaa päädyn ja katkiksen kulmauksessa ja samalla huutele peelaajille homovittua, kai sekin nyt jotain on? Must se on ainakin hauskaa.

Se on kyllä kummallista, jos vaan puhuu jotain älyllistä paskaa ja näpyttelee selfiet instaan koko ajan - vaikka otsikolla ultras jne - vaikka ei ole ikinä juossut kentälle aitajuoksijan tavoin tai istunut putkassa tähtisadetikkujen takia jne.
Antares

Poissa Poissa

Vastaus #8174 : 12.01.2018 klo 17:35:34

Taidan lopettaa tänne kirjoitteulun, kun aina eksytään sivuraiteille... :D Ihan sama mitä sitä kirjottaa ja minne.
 Miten tähän joku yhdisti neutraalit ottelussa käyvät henkilöt.... puhe oli kokoajan lupin kannattajista ketkä  kävyvät joka ottelussa ja ovat mukana ääneen kannattamissa joka ottelussa missä ovat, mutta jossain vaiheessa ottelua se menee pelkkään oluen nauttimiseen. En vain ymmärrä aina on mielensäpahoittajat vauhdissa.

No, mun vinkkelistä on jo aika cruiser-sarjan mielensäpahoittamista vaatia aktiivikannattajia jäämään himaan jos ei jaksa/halua laulaa ja aerobicata täyttä 90:stä. Kotimatseja on kuitenkin kaudenaikana aika monta ja välillä on kiva ottaa pari bisseä ja tsiigailla matsia kaverin kanssa peliä kommentoiden. Tähän tosin varmasti ikäerotkin vaikuttaa.

Sivuja: 1 ... 326 [327] 328 ... 346

Siirry: