Janecky
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
|
Vastaus #100 : 13.10.2007 klo 18:41:57 |
|
Haistakaa torniolaiset jo paska. Teidät saadaan vielä. Oisitte nyt kerranki voittaneet. Oisin voinu tarjota jokaselle TP fanille tuopit. Vittujen kevät! Kaikki on taas tehtävä itse! KuPSia on autettu tuomareiden säälipilkkujen kanssa koko kauden. Suomi vittuun Euroopasta!! :keskari: KENDOMAAA!
Oishan kupsilaiset voinu tietty rankasta pelitilannemaalistakin, jos ei ois kaveri rikkonut...
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
|
Vastaus #101 : 13.10.2007 klo 18:43:22 |
|
Oishan kupsilaiset voinu tietty rankasta pelitilannemaalistakin, jos ei ois kaveri rikkonut...
Huom voinu. En usko että ois menny sisään. Pilkut menee melkeenpä aina. Loppukauden tilanne on muutenkin sen 8 eron pojon jälkeen ollu että: KuPS feat. Waldenin tuomarikätyrit vs RoPS
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.10.2007 klo 18:44:24 kirjoittanut Kikkara »
|
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
|
|
Vastaus #102 : 13.10.2007 klo 19:05:21 |
|
Huom voinu. En usko että ois menny sisään. Pilkut menee melkeenpä aina. Loppukauden tilanne on muutenkin sen 8 eron pojon jälkeen ollu että: KuPS feat. Waldenin tuomarikätyrit vs RoPS Taitaa nyt hieman mopo karata. Eikös Rovaniemeltä löydykään kelpo urheilumieltä, varsinkin kun kaikki on vielä omissa käsissä. :
|
|
|
|
Mika
Poissa
Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo
|
|
Vastaus #103 : 13.10.2007 klo 19:06:32 |
|
Eikös Rovaniemeltä löydykään kelpo urheilumieltä, varsinkin kun kaikki on vielä omissa käsissä. : Täältä ainakin löytyy. Vielä kaksi voittoa, niin suora nousu on varma.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
|
Vastaus #104 : 13.10.2007 klo 19:07:40 |
|
Taitaa nyt hieman mopo karata. Eikös Rovaniemeltä löydykään kelpo urheilumieltä, varsinkin kun kaikki on vielä omissa käsissä. : Noh mulla on varma juoni. Laitan muutamalla kympillä Atlantiksen voittamaan. Ja sitten ens viikolla KuPSia pelaan vaikka 30 eurolla. Ei varmana ne toteudu. Mun pelituurille
|
|
|
|
Kiima-Aho
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
|
Vastaus #105 : 13.10.2007 klo 19:27:42 |
|
On se vaan hienoa tämä elämä. Kävi huomenna miten tahansa, niin 20.10 on joka tapauksessa tiedossa kaikkien aikojen spektaakkeli. Alkamisajankohta 15:00.. Ja tälläiset ottelut pitäisi nimenomaan pelata illan tunnelmavalaistuksessa.
|
|
|
|
Keef
Poissa
|
|
Vastaus #106 : 13.10.2007 klo 19:35:31 |
|
Noh mulla on varma juoni. Laitan muutamalla kympillä Atlantiksen voittamaan. Ja sitten ens viikolla KuPSia pelaan vaikka 30 eurolla. Ei varmana ne toteudu. Mun pelituurille Olen toteuttanut samaa taktiikkaa KuPS:n kohdalla jo JJK-KuPS ottelusta lähtien, kun huomasin että vedot menee kokoajan vituiks. Huomenna lyön rops:n puolesta 1€. Heh, heh. Mutta nyt keskittykäämme joukolla maaotteluun ja kannustakaamme Suomi EM-kisoihin.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
|
Vastaus #107 : 13.10.2007 klo 19:43:02 |
|
Huomenna lyön rops:n puolesta 1€. Heh, heh. Mutta nyt keskittykäämme joukolla maaotteluun ja kannustakaamme Suomi EM-kisoihin.
SMAM. Unohtu kyllä lyyä sitä Belgiaa 20 eurolla :
|
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
|
|
Vastaus #109 : 13.10.2007 klo 20:02:30 |
|
Voitto ja iiskolalle taas nollapeli Oliko töitä tänään? miten pelas? Nollapeli taas, mutta olen ymmärtänyt ettei TP saanut mitään aikaan joten lienee ollut helppo iltapuhde.
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
|
|
Vastaus #110 : 13.10.2007 klo 20:03:54 |
|
Noh mulla on varma juoni. Laitan muutamalla kympillä Atlantiksen voittamaan. Ja sitten ens viikolla KuPSia pelaan vaikka 30 eurolla. Ei varmana ne toteudu. Mun pelituurille Kikkaralle pamahtaa viikon päästä voitto käteen, tosin kerroin vain lienee luokkaa 1,05.
|
|
|
|
vaihtopenkin vasenlaita
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
|
Vastaus #111 : 13.10.2007 klo 20:04:44 |
|
Haistakaa torniolaiset jo paska. Teidät saadaan vielä. Oisitte nyt kerranki voittaneet. Oisin voinu tarjota jokaselle TP fanille tuopit. Vittujen kevät! Kaikki on taas tehtävä itse! KuPSia on autettu tuomareiden säälipilkkujen kanssa koko kauden. Suomi vittuun Euroopasta!! :keskari: KENDOMAAA!
Mitenköhän tuo viimeinen lauseesi liittyy koko tekstiin tai topicciin.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
|
Vastaus #112 : 13.10.2007 klo 20:06:59 |
|
Mitenköhän tuo viimeinen lauseesi liittyy koko tekstiin tai topicciin.
Tuskaisen illan tuskainen totuus. vaihtopenkin vasenlaita ja Tapparan mies
|
|
|
|
vaihtopenkin vasenlaita
Poissa
|
|
Vastaus #113 : 13.10.2007 klo 20:09:41 |
|
Tuskaisen illan tuskainen totuus. vaihtopenkin vasenlaita ja Tapparan mies Älä pura paskaa päivääsi muihin ihmisiin. Se on hyvä, että jaat tuota suosikkijoukkuettasi myös muiden ihmisten keskuudessa.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
|
Vastaus #114 : 13.10.2007 klo 20:11:01 |
|
Älä pura paskaa päivääsi muihin ihmisiin. Se on hyvä, että jaat tuota suosikkijoukkuettasi myös muiden ihmisten keskuudessa.
En oo koskaan kannattanu Tapparaa toisin ku sie. Kärppiä hehkutin vuosia sitten. Se on mennyttä aikaa ja olen valaistunut. RoPSnRoll ja kuningaslaji saatana! Sulla ei tunnetusti voi olla paskaa päivää ku KuPS voitti. "Afrikkaan uh uh , Afrikkaan uh uh" :keskari:
|
|
|
|
vaihtopenkin vasenlaita
Poissa
|
|
Vastaus #115 : 13.10.2007 klo 20:13:12 |
|
En oo koskaan kannattanu Tapparaa toisin ku sie. Kärppiä hehkutin vuosia sitten. Se on mennyttä aikaa ja olen valaistunut. RoPSnRoll saatana! Sulla ei tunnetusti voi olla paskaa päivää ku KuPS voitti. "Afrikkaan uh uh , Afrikkaan uh uh" :keskari: Turhaa siinä itkemään alkaa. Voitto huomenna ja eroa on taas kato 2 pistettä ja jos huomaat niin KuPS on edellä kun on sattunut pelaamaan ottelun enemmän. Joskus on jääkiekko tullut enemmän seurattua kuin varmasti myös moni muu, joten tämäkin on ihan turhaa.
|
|
|
|
Metusalem
Poissa
Suosikkijoukkue: Vasta Olympique de Marseille oli meitä parempi!
|
|
Vastaus #116 : 13.10.2007 klo 20:20:34 |
|
Kiitos TP hyvä yritys ..pelkäsin jotain muuta... Mulle :keskari: RoPS kyllä hoitaa atalantan ja hamelinnan ja loput on waldenin känsäisissä käsissä
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.10.2007 klo 20:27:21 kirjoittanut Metusalem »
|
|
|
|
|
sheringham
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & YB
|
|
Vastaus #117 : 13.10.2007 klo 21:32:49 |
|
Itkuraivareille iso
|
|
|
|
Sudeetti
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu
|
|
Vastaus #118 : 13.10.2007 klo 23:23:19 |
|
Kikkara = provonikki, jonka tarkoitus luoda RoPS:in vastaista mielialaa foorumilla. Varma tieto.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
|
Vastaus #119 : 13.10.2007 klo 23:41:53 |
|
Kikkara = provonikki, jonka tarkoitus luoda RoPS:in vastaista mielialaa foorumilla. Varma tieto. olipa hyvä tieto. Selaat tuota mun kirjotushistoriaa ni saat varmaan kuvan enempiki tyypistä joka on aika kova RoPSfanaatikko/aktivisti.
|
|
|
|
Sudeetti
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu
|
|
Vastaus #120 : 13.10.2007 klo 23:55:06 |
|
olipa hyvä tieto. Selaat tuota mun kirjotushistoriaa ni saat varmaan kuvan enempiki tyypistä joka on aika kova RoPSfanaatikko/aktivisti. Peittely-yritys. Varma tieto. Hyvä vaan että tunnetta mukana, mutta välillä olisi hyvä miettiä kahdesti ennen kuin "lähetä"-nappia painat. Varsinkin tuo aineeton lahjarankeista mussutus alkaa jo kääntyä kannustamaasi joukkuetta vastaan. Lue: luo kuvaa huonoista häviäjistä ja luottamuksen puutteesta omaan joukkueeseen.
|
|
|
|
Don K
Poissa
|
|
Vastaus #121 : 14.10.2007 klo 09:14:46 |
|
KuPS lahjarankkareilla ja Waldenin salaliitolla veikkausliigaan Lisää itkua kiitos! Harmi, kun JJK:lla ei ole enää nousumahdollisuuksia, niin Elmo ei ole mukana itkemässä. Huhujen mukaan muutama rasistinen KPO Crew -apina oli jo juoksemassa hakaristilippuineen kentälle maalin ja ottelun loppuvihellyksen jälkeen, mutta satapäinen järjestysmiesarmeija onnistui Reijo Muurin ohjeiden mukaan pysäyttämään orastaneet hulinat. Paineet poroille. Loistavaa KuPS
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.10.2007 klo 09:53:32 kirjoittanut Don K »
|
|
|
|
|
Stan Smith2
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Suomen maajoukkue, Kista FC
|
|
Vastaus #122 : 14.10.2007 klo 11:19:34 |
|
Huom voinu. En usko että ois menny sisään. Pilkut menee melkeenpä aina. Loppukauden tilanne on muutenkin sen 8 eron pojon jälkeen ollu että: KuPS feat. Waldenin tuomarikätyrit vs RoPS Niinhän sitä säännöissä sanotaan, että vastustaja kun rikkoo 16-alueen sisällä niin pilkku siitä tulee.. Ei siinä jäädä miettimään oisko muuten saanu maalin tehtyä, vai ei.. Kikkaralle kuitenkin näin yleisesti :keskari:
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
|
|
Vastaus #123 : 14.10.2007 klo 11:31:45 |
|
Niinhän sitä säännöissä sanotaan, että vastustaja kun rikkoo 16-alueen sisällä niin pilkku siitä tulee.. Ei siinä jäädä miettimään oisko muuten saanu maalin tehtyä, vai ei.. Kikkaralle kuitenkin näin yleisesti : D :k eskari:
Uuh. Katkeran rasistin katkeraa tilitystä nyt sieltä päin. "Afrikkaan uh uh, Afrikkaan uh uh" e: no miks nyt ei tähän provoviestiin tartuta Lisäisin vielä sen että jos olisin KuPSin kannattaja suhtautumisesi olisi minuun hyvin erillainen vaikka kirjoittaisin samalla tyylillä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.10.2007 klo 11:48:54 kirjoittanut Kikkara »
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
|
Vastaus #124 : 14.10.2007 klo 12:14:42 |
|
Hyvää tykitystä tässä ketjussa. mm. Haistakaa torniolaiset jo paska. Teidät saadaan vielä. Oisitte nyt kerranki voittaneet. Oisin voinu tarjota jokaselle TP fanille tuopit. Vittujen kevät! Kaikki on taas tehtävä itse! KuPSia on autettu tuomareiden säälipilkkujen kanssa koko kauden. Suomi vittuun Euroopasta!! :keskari: KENDOMAAA!
|
|
|
|
|
|