PallonPyörittäjä
Poissa
|
|
Vastaus #625 : 31.01.2008 klo 14:20:59 |
|
Osalle meni varmaan tässä tunnemyrskyssä ohi tämä PP:n postaus. Palloliitto tekee nyt Turulle ja Kupittaalle sellaista porkkanaa, että luulisi jo kelpaavan.
Lähteenä IS tässä.
jepjep, ja aikamoinen julkisuus asian tiimoilta nyt menossa. Eiköhän siellä vastustajien mieli muutu näiden kirjoitteluiden jälkeen..
|
|
|
|
Ehis
Poissa
|
|
Vastaus #626 : 31.01.2008 klo 14:53:04 |
|
Kiitettävä aktiivisuutta Turkuses
|
|
|
|
Offensive Leftwinger
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter Turku IF Brommapojkarna
|
|
Vastaus #627 : 31.01.2008 klo 15:06:44 |
|
Montas ottelua tuosta tulee yhteensä?
Joukkueita on 12. Neljän joukkueen yksinkertaiset lohkot, joista kolme parasta jatkaa. Puolivälierät, välierät, pronssi ja loppuottelu niin otteluita tulisi 32. Jos alkulohkot olisivat kaksi kuuden joukkueen lohkoa, joista neljä parasta jatkaa niin otteluita tulisi 38.
Tuo tarkottaisi kuutta tai seitsemää ottelua / paikkakunta.
Alkulohkot pelataan varmaan parissa viikossa pois, joten ei tuossa ihan koko kesä piloille mene.
|
|
|
|
Soufi
Poissa
Suosikkijoukkue: Hyvikset.
|
|
Vastaus #628 : 31.01.2008 klo 15:14:58 |
|
Osallistuinpa itekin pommittamiseen, lisäksi infoa Naisfutis.net sivustolleki Itse en jaksanu alkaa vääntämään edes mistään parin tonnin kustannuksista juttua, prkl. tässä on isommat asiat kyseessä kun se, missä säilytetään traktoria. Hei,
haluaisin tiedustella näin jalkapallon - ja erityisesti naisjalkapallon ystävänä - kantaanne Veritas -stadionin katsomorakenteiden osalta. Jalkapallon Euroopan kattojärjestön UEFA:n tarkastajat kävivät paikalla lokakuussa toteamassa, että katsomokapasiteetti Veritas-stadionilla on liian pieni ja lisäkapasiteetin rekentaminen on ehdoton vaatimus naisten EM-kisojen otteluiden saamiseksi Turkuun. Jalkapallon aikuisten arvokisoja ei Suomessa ole ennen pelattu, joten tapahtuma on siinäkin mielessä historiallinen. Koko jalkapalloileva Suomi nousikin tämänpäiväisen uutisoinnin vuoksi varpailleen; voiko olla edes totta, että vielä tässä vaiheessa yksittäisellä kaupunginhallituksen vitkuttelulla onnistuttaisiin jotenkin sotkemaan mahdollisuus EM-kisojen järjestämiselle?
Vaikka en olekaan Turun alueella asuva, en voi liiaksi korostaa, kuinka vitaalia tämänkaltaisten suurtapahtumien järjestämisoikeuksien Suomeen saaminen on. Haluaisinkin tähdentää, kuinka tärkeää Teidän panoksenne myönteisen päätöksen muodossa olisi koko lajille, ja sen kaikille seuraajille Suomessa ja ulkomailla. Ette päätöstä tehdessänne osallistu vain varastotilojen sijoittamisesta päättämiseen, vaan osaltanne paljon suurempaan kokonaisuuden mahdollistamiseen. Turun kaupungin osa uudesta katsomosta olisi kuitenkin todella pieni verrattuna siitä saatavaan hyötyyn. Toivottavasti projektin järkevyys ja varastotilojen tarve saadaan tuotua selväksi ensi maanantaihin mennessä myös niille jotka sitä vastustavat.
Naisjalkapallo on maailmanlaajuisesti ja kansallisesti vahvasti kasvava laji. Se herättää kiinnostusta ympäri maailmaa, ja kerää jo nykyisellään paljon media-aikaa. EM-kisat, ja Palloliiton jatkossakin lupailemat europelit ovat suuria kansainvälisiä tapahtumia, jotka keräävät yleisöä, matkailijoita ja näkyvyyttä kaupunkiinne. Tässä on myös saatavilla niin OPM:n kuin UEFA:n rahoitusta, niin haluaisin myös tietää miksi kaupunki jättää tilaisuuden käyttämättä? Turussa on tällä hetkellä suuri jalkapallobuumi menossa sekä nais- että miesjoukkueiden osalta, ja nyt olisi hieno mahdollisuus ottaa tuosta kaikki hyöty irti. Uusi katsomo tekisi Turusta arvokisapelipaikan ja toisi kaupunkiin myös muita europelejä, ja näin ollen myös näkyvyyttä koko Euroopan laajuudella.
Soufi Kauppatieteiden yo.
|
|
|
|
WiZ
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat
|
|
Vastaus #629 : 31.01.2008 klo 15:16:45 |
|
Hyvä teksti Soufi.
|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
|
Vastaus #630 : 31.01.2008 klo 15:17:50 |
|
Sain vastauksen Rinteeltä, one down... Asia jäi todellakin pöydälle ja meillä ei ollut mahdollisuutta saada kysymyksiimme vastauksia. Tunnelma oli salissa se, että kaikki kyllä tiesivät päätöksen aiheuttavan tämän tilanteen. Puheenjohtajalla oli kuitenkin kiire suuriin syntymäpäiväjuhliin ja pöydällepanoesitys toteutui nopeasti. Edelleen tiedän, että liikuntatoimella pitää olla selvitys nyt tyhjillään olevien varastotilojen käytöstä, ennen kuin päätös tehdään. Myös jalkapallon ystävänä, olen ihmetellyt, miksi asiaa ei tuotu aikaisemmin päätökseen. Esittely meille tehtiin kyllä jo ennen joulua budjetin yhteydessä. Nyt ehkä tulee kiireessä tehty myönteinen päätös, mikä ei ole eduksi jalkapallon maineelle tässä kaupungissa (jalkapallolla on myös vihamiehiä) tai kielteinen päätös, mikä maailmalle näyttäytyy huonona toimintatapana. Jokainen voi tulkita noista boldatuista asioista oman maun mukaan. Puheenjohtaja on siis Ruola, joka puoltaa hanketta.
|
|
|
|
Rodolfo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja
|
|
Vastaus #631 : 31.01.2008 klo 15:19:57 |
|
Hieno kirjoitus
|
|
|
|
Kuku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelaiset muoviseurat ja kabinettinousijat
|
|
Vastaus #632 : 31.01.2008 klo 15:23:54 |
|
Puheenjohtajalla oli kuitenkin kiire suuriin syntymäpäiväjuhliin ja pöydällepanoesitys toteutui nopeasti. Kanervan Iken pippaloihin tietysti, kele...
|
|
|
|
Juipe
Poissa
|
|
Vastaus #633 : 31.01.2008 klo 15:30:42 |
|
Kyllä 87% Ei 13% Vastaajia: 1079Puheenjohtajalla oli kuitenkin kiire suuriin syntymäpäiväjuhliin Ei saatana sentään. :keskari: :keskari:
|
|
|
|
Rodolfo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja
|
|
Vastaus #634 : 31.01.2008 klo 15:31:59 |
|
Suurille syntymäpäiväjuhlille massiivinen, ellei jopa valtaisa :keskari:
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
|
Vastaus #635 : 31.01.2008 klo 15:36:06 |
|
Hei, hei...poijjaat. Ilman tuota pöydällepanoa hanke olisi ollut hylky. Ruola teki pelimiehen liikkeen. Olen kyllä saanut kohtuullisen puoltavaa palautetta, miten muilla?
|
|
|
|
Verikosto
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunnianloukkaukset, oikeusjutut ja mestaruusjuhlat
|
|
Vastaus #636 : 31.01.2008 klo 15:37:43 |
|
Kaikki tiet vievät Iken syntymäpäiväjuhliin. Voi pyhä sylvi! Jostain syystä Kanerva tervehtii minua aina nähdessään, vaikkei meillä pitäisi olla mitään yhteistä. Eri naisiakin höylätään. Äänestäkää nyt muksut sen päätykatsomon puolesta, ettei tarvitse maailmalla hävetä. Niin minäkin äänestin!
|
|
|
|
Kuku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelaiset muoviseurat ja kabinettinousijat
|
|
Vastaus #637 : 31.01.2008 klo 15:50:12 |
|
Hei, hei...poijjaat. Ilman tuota pöydällepanoa hanke olisi ollut hylky. Ruola teki pelimiehen liikkeen. Olen kyllä saanut kohtuullisen puoltavaa palautetta, miten muilla?
Voidaanko tästä vetää se johtopäätös, että Kaneravan Iken synttärit pelasti kisat? Kyllä Kanerva ainakin kunnian itselleen osaisi ottaa, jos tietäisi kytkökset. Jostain syystä Kanerva tervehtii minua aina nähdessään, vaikkei meillä pitäisi olla mitään yhteistä. Eri naisiakin höylätään. Kanervallahan on ilmiömäinen naama- ja nimimuisti, eli olet luultavasti joskus vaihtanut hänen kanssaan pari sanaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.01.2008 klo 15:52:06 kirjoittanut Kuku »
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
|
Vastaus #638 : 31.01.2008 klo 15:53:07 |
|
Voidaanko tästä vetää se johtopäätös, että Kaneravan Iken synttärit pelasti kisat? Kyllä Kanerva ainakin kunnian itselleen osaisi ottaa, jos tietäisi kytkökset. Voi , vaikka en tosiaankaan äänestä Kokoomusta, niin Kokoomus tuntuu Turussa puoltavan tätä hanketta. Ike on myös futismiehiä tai ainakin TPS:n matseissa näkyy yhdessä Wallinin kanssa. Wallinia tosin näkyi aladivareiden peleissä ennen ministerikauttaan vaikka onkin julkisesti Aston Villan miehiä.
|
|
|
|
Offensive Leftwinger
Poissa
|
|
Vastaus #639 : 31.01.2008 klo 15:53:14 |
|
Edelleen tiedän, että liikuntatoimella pitää olla selvitys nyt tyhjillään olevien varastotilojen käytöstä, ennen kuin päätös tehdään. Myös jalkapallon ystävänä, olen ihmetellyt, miksi asiaa ei tuotu aikaisemmin päätökseen. Esittely meille tehtiin kyllä jo ennen joulua budjetin yhteydessä. Nyt ehkä tulee kiireessä tehty myönteinen päätös, mikä ei ole eduksi jalkapallon maineelle tässä kaupungissa (jalkapallolla on myös vihamiehiä) tai kielteinen päätös, mikä maailmalle näyttäytyy huonona toimintatapana. Liikuntatoimenjohtaja Arto Sinkkonen korosti, että päätykatsomosuunnitelman alussa tarkastettiin Kupittaan uuden jäähallin alla olevien tyhjien tilojen soveltuvuus varastoiksi, mutta silloin niitä todettiin tarvittavan jäähallin omiin varastotarpeisiin. Tuolla ei taida pahasti kaverit keskustella keskenään. Omatoiminen asioista selvää ottaminen näyttää olevan noille täysin vieras käsite. Hylystä en tiedä, sillä olisihan sille ollut puolestakin äänestäjiä. No, nyt kuitenkin aikaa päätöksentekoon jatkettiin ja julkisuutta hankkeelle tuli enemmän kuin kukaan osasi odottaa. Puolesta äänestänevät: Ruola Pitkänen Arve de Anna Helva Achren Epävarmoiksi lasken: Rinne Artesola Vastaan: Lätkä-Sepi Lundahn Eklund Ei tässä vielä kuivilla olla, mutta mahdollisuudet petraavat loppua kohden kuin sika juoksuaan. Edit: Arve päivitetty.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.01.2008 klo 16:40:08 kirjoittanut Offensive Leftwinger »
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
|
Vastaus #640 : 31.01.2008 klo 15:55:54 |
|
Sain tuolta Rinteeltä vastauksen ja ainakin mun mielestä puoltaa hanketta. Tuo Artesola vastusti jo aiemmin niin ehkä vastustaa edelleen. SDP on yhdessä tuumin hanketta vastaan todennäköisesti.
|
|
|
|
Maanpulustaja
Poissa
|
|
Vastaus #641 : 31.01.2008 klo 15:58:35 |
|
Jostain syystä Kanerva tervehtii minua aina nähdessään, vaikkei meillä pitäisi olla mitään yhteistä. Eri naisiakin höylätään.
Ootko ihan varma tuosta jälkimmäisestä ?
|
|
|
|
Claudi0
Poissa
|
|
Vastaus #642 : 31.01.2008 klo 16:25:02 |
|
Sain tuolta Rinteeltä vastauksen ja ainakin mun mielestä puoltaa hanketta. Tuo Artesola vastusti jo aiemmin niin ehkä vastustaa edelleen. SDP on yhdessä tuumin hanketta vastaan todennäköisesti.
Mä en valitettavasti tuosta ihan samaa kuvaa, ainakaan yhtä selvästi saanut. Rinne kirjoitti, että "liikuntatoimella pitää olla selvitys nyt tyhjillään olevien varastotilojen käytöstä, ennen kuin päätös tehdään". Tätä ei tosiaankaan hankesuunnitelmassa ollut, joten täytyy vain toivoa, että sieltä löytyy hyvä syy sille, miksi uudet tilat tarvitaan. Rinteen kantaa tuo ei kerro. Rinne kirjoittaa lopuksi, että "nyt ehkä tulee kiireessä tehty myönteinen päätös, mikä ei ole eduksi jalkapallon maineelle tässä kaupungissa (jalkapallolla on myös vihamiehiä) tai kielteinen päätös, mikä maailmalle näyttäytyy huonona toimintatapana". Mä ensinnäkään ymmärrä, miksi myönteinen päätös ei olisi jalkapallon maineelle eduksi. Tarkoittaako Rinne sitä, että tällaisella päätöksellä jalkapallon vastustajat saisivat (typerän) syyn leimata jalkapallon yhdeksi turhaksi kulungiksi? Joka tapauksessa näyttää siltä, että Rinteelle on olemassa kaksi huonoa vaihtoehtoa, joista jompikumpi paha pitää sitten valita.
|
|
|
|
Zapista
Poissa
Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua
|
|
Vastaus #643 : 31.01.2008 klo 16:27:02 |
|
Kaikki tiet vievät Iken syntymäpäiväjuhliin. Voi pyhä sylvi! Jostain syystä Kanerva tervehtii minua aina nähdessään, vaikkei meillä pitäisi olla mitään yhteistä. Eri naisiakin höylätään. Voin kertoa ettet ole poikkeuksellinen. Kanerva on patologinen moikkailija varsinkin omassa vaalipiirissään, jos näytät edes etäisesti mahdolliselta kokoomuksen äänestäjältä.
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
|
Vastaus #644 : 31.01.2008 klo 16:35:35 |
|
Puolesta äänestänevät: Ruola Pitkänen de Anna Helva Achren
Epävarmoiksi lasken: Rinne Artesola
Vastaan: Lätkä-Sepi Lundahn Eklund
Ei tässä vielä kuivilla olla, mutta mahdollisuudet petraavat loppua kohden kuin sika juoksuaan.
Minna Arve vastasi minulle juuri olevansa ehdottomasti puolella
|
|
|
|
hasardinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Edinson CAVANI, 14.10.08.
|
|
Vastaus #645 : 31.01.2008 klo 16:40:31 |
|
Kuinka suuri äänienemmistö riittää?
Ilmeisesti kenelläkään ei ole tästä tietoa? Itse arvelisin että ihan yksinkertainen, mutta en omaa mitään faktaa.
|
|
|
|
Juhani Kontiovaara
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU ja Suomen maajoukkueet
|
|
Vastaus #646 : 31.01.2008 klo 16:43:05 |
|
"Soufi, kauppatieteiden yo." Haen kyllä takkini, mutta en voinut olla näkemättä yhteyttä. :
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.01.2008 klo 16:44:25 kirjoittanut Juhani Kontiovaara »
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
|
Vastaus #647 : 31.01.2008 klo 16:44:53 |
|
Mä en valitettavasti tuosta ihan samaa kuvaa, ainakaan yhtä selvästi saanut.
Rinne kirjoitti, että "liikuntatoimella pitää olla selvitys nyt tyhjillään olevien varastotilojen käytöstä, ennen kuin päätös tehdään". Tätä ei tosiaankaan hankesuunnitelmassa ollut, joten täytyy vain toivoa, että sieltä löytyy hyvä syy sille, miksi uudet tilat tarvitaan. Rinteen kantaa tuo ei kerro.
Rinne kirjoittaa lopuksi, että "nyt ehkä tulee kiireessä tehty myönteinen päätös, mikä ei ole eduksi jalkapallon maineelle tässä kaupungissa (jalkapallolla on myös vihamiehiä) tai kielteinen päätös, mikä maailmalle näyttäytyy huonona toimintatapana". Mä ensinnäkään ymmärrä, miksi myönteinen päätös ei olisi jalkapallon maineelle eduksi. Tarkoittaako Rinne sitä, että tällaisella päätöksellä jalkapallon vastustajat saisivat (typerän) syyn leimata jalkapallon yhdeksi turhaksi kulungiksi? Joka tapauksessa näyttää siltä, että Rinteelle on olemassa kaksi huonoa vaihtoehtoa, joista jompikumpi paha pitää sitten valita.
Niin tuossa nyt ei ole mun kysymyksiä esillä. Esitin tuohon Liikuntatoimeen viitaten, ja Rinne ei ollut kai tietoinen siitä mitä sinne sijoitetaan tai sitten puhuu noista mukamas käyttämättömistä tiloista monitoimihallissa, jota ei sittenkään kai ole...tiedä häntä. Tässä nyt melkein jokainen vedonnut tuohon hankkeen huonoon valmisteluun tai esillepanoon, eli tähän soppaan ovat KH:n jäsenten lisäksi syyllisiä niin kaupungin virkamiehet kuin Stadion-yhtiön miehet. Tämä vika vastaus on kyllä mielenkiintoinen näin turkulaisena, mitäköhän mahtaa tuossa tarkoittaa tai mihin suuntaan viitata. Nyt ehkä tulee kiireessä tehty myönteinen päätös, mikä ei ole eduksi jalkapallon maineelle tässä kaupungissa (jalkapallolla on myös vihamiehiä) tai kielteinen päätös, mikä maailmalle näyttäytyy huonona toimintatapana. Todennäköisesti Rinne ei vielä tiedä kantaansa tai siltikin tulkitsen tuosta, että huokaillen äänestää hankkeen puolesta.
|
|
|
|
Offensive Leftwinger
Poissa
|
|
Vastaus #648 : 31.01.2008 klo 16:58:01 |
|
Niin tuossa nyt ei ole mun kysymyksiä esillä. Esitin tuohon Liikuntatoimeen viitaten, ja Rinne ei ollut kai tietoinen siitä mitä sinne sijoitetaan tai sitten puhuu noista mukamas käyttämättömistä tiloista monitoimihallissa, jota ei sittenkään kai ole...tiedä häntä.
Todennäköisesti Rinne ei vielä tiedä kantaansa tai siltikin tulkitsen tuosta, että huokaillen äänestää hankkeen puolesta.
Turun Sanomien jutussa oli tämä lause: Liikuntatoimenjohtaja Arto Sinkkonen korosti, että päätykatsomosuunnitelman alussa tarkastettiin Kupittaan uuden jäähallin alla olevien tyhjien tilojen soveltuvuus varastoiksi, mutta silloin niitä todettiin tarvittavan jäähallin omiin varastotarpeisiin. Tuo oli jo tuolla ylempänä ja pari sivua sitten, mutta jokin selvitys on siis tehty.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.01.2008 klo 17:01:00 kirjoittanut Offensive Leftwinger »
|
|
|
|
|
Sopeutumaton
Poissa
|
|
Vastaus #649 : 31.01.2008 klo 16:59:12 |
|
Ilmeisesti kenelläkään ei ole tästä tietoa? Itse arvelisin että ihan yksinkertainen, mutta en omaa mitään faktaa.
Demokratia toimii niin, että yksinkertainen enemmistö riittää. Äänten mennessä tasan pj:n ääni ratkaisee. Yksinkertaista.
|
|
|
|
|
|