FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 06:11:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 239
 
Kirjoittaja Aihe: Veritas-stadion  (Luettu 608640 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska

Poissa Poissa


Vastaus #800 : 01.02.2008 klo 16:58:18

Katos perhana ja Ville Niinistö on myös futisihmisiä. Itse en ole kumpaakaan vielä lähestynyt, onko joku lähettänyt jo molemmille postia?

Molemmille lähetin aamulla, ei vielä vastausta.
Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #801 : 01.02.2008 klo 17:01:52

Koko päivä poissa koneelta ja tässähän oli taas komeasti useampi sivu uutta tiukkaa asiaa  Ylos

Minulta myös täysi tuki mielenilmaukselle, vaikka paikalle en koulujuttujen takia pääsekään. Hoitakaa homma tyylikkäästi, ei rähinöitä ja ne rohkaisujuomat sitten ihan oikeasti vasta jälkikäteen.

Ja tuo Artesolan kusipäinen ylimielisyys kyllä alkoi vituttamaan oikein kunnolla, herran mielipiteet ja ulosanti pitäisi ehdottomasti saada jotenkin suuremmankin turkulaismäärän tietoisuuteen. Siinä vaihtuisi nopeasti joko ääni kellossa tai sitten mies valtuustossa.

Entä olisikohan hyvä idea antaa Turun Sanomille vaikka linkkiä tähän topikkiin. En tiedä sitten olisiko siitä hyötyä tai haittaa, mutta toisaalta voisivat nähdä tuon mielenosoituksen suunnittelemisen mielenkiintoisena. Toki pitäisi painottaa, että vielä ei taida olla mitään konkreettista suunniteltuna. Lisäksi saisivat lueskeltua noita edustajien vastauksia, jos siitä olisi jotain hyötyä.

Jos tuo nähdään hyvänä ideana, voisin muotoilla jonkinlaista sähköpostia.

Niistä muutamasta jotka minulle on viesteihini vaivautunut vastaamaan myös Ulla Achren ehdottomasti kannattaa. Minna Arven lisäksi muut eivät minulle ole edes vaivautuneet vastaamaan.

Lisäksi tekisi mieli vielä kirjoittaa tuolle Artesolalle kunnon provosointiviesti.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #802 : 01.02.2008 klo 17:02:54

"Kisat Turkuun!"
"Turku Euroopan futiskartalle!"
"Turusta todellinen kulttuuripääkaupunki!"

Täytyy muistaa että kisat televisioidaan kymmeniin maihin ja kisaturisteja tulee paitsi kotimaasta niin ympäri eurooppaa. Vaikka jalkapallosta tai urheilusta ei välittäisikään niin näitä seikkoja ei voi sivuuttaa. Euro-otteluissa Veritaksen kapasiteetti on todella rajallinen vähänkin nimekkäämmän vastustajan sattuessa kohdalle ja ehkä jo lähitulevaisuudessa liigaotteluihinkin joudutaan myymään eioota.

Vika on erittäin hyvä pointti. Itse asiassa tuota eioota myytiin jo TPS-TamU pelissä. Tärkeintä tässä on nyt tämä näkyvyys, tuo TS:n artikkeli oli hyvä ensiaskel ääriliikkeen tiellä tässä projektissa ja tulevaisuudessa.

Facebookissa on event tästä eli huomioikaa se myös. TZagallon viestistä löytyy...
Zapista

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua


Vastaus #803 : 01.02.2008 klo 17:03:11

Kyllähän kunnallisdemokratiassa yksi Artesalo menee mukana. Menehän Portsan fyyrerkin.
Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #804 : 01.02.2008 klo 17:05:43

Facebookissa on event tästä eli huomioikaa se myös. TZagallon viestistä löytyy...

Laitetaan tämäkin tähän, ettei kaikkien tarvitse tonkia sivukaupalla:

Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #805 : 01.02.2008 klo 17:06:36

Entä olisikohan hyvä idea antaa Turun Sanomille vaikka linkkiä tähän topikkiin. En tiedä sitten olisiko siitä hyötyä tai haittaa, mutta toisaalta voisivat nähdä tuon mielenosoituksen suunnittelemisen mielenkiintoisena. Toki pitäisi painottaa, että vielä ei taida olla mitään konkreettista suunniteltuna. Lisäksi saisivat lueskeltua noita edustajien vastauksia, jos siitä olisi jotain hyötyä.

Jos tuo nähdään hyvänä ideana, voisin muotoilla jonkinlaista sähköpostia.

Tästä oli jo eli TS lukee foorumia Ylos

Lainaus
Turkulaiset jalkapallokannattajat aikovat järjestää päätykatsomon rakentamista tukevan mielenosoituksen ennen kaupunginhallituksen maanantaista kokousta.

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2008-02-01,104:2:515490,1:0:0:0:0:0:
Offensive Leftwinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku IF Brommapojkarna


Vastaus #806 : 01.02.2008 klo 17:11:02

Lainaus
"Kisat Turkuun!"
"Turku Euroopan futiskartalle!"
"Turusta todellinen kulttuuripääkaupunki!"
"Traktoreille tilat, Turulle kisat!"  ;)

http://www.turunsanomat.fi/mielipiteet/?ts=1,3:1009:0:0,4:8:0:0:0;4:139:0:0:0;4:140:0:0:0;4:9:0:1:2008-02-01,104:9:515483,1:0:0:0:0:0:

Mielipiteissä oli tälläinen naputelma. Vähän turhaakin yritetään ymmärtää vastustajia. ::)
« Viimeksi muokattu: 01.02.2008 klo 17:19:48 kirjoittanut Offensive Leftwinger »
Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #807 : 01.02.2008 klo 17:13:27


Katoppa saakeli, en huomannutkaan  Ylos Ylos Ylos

Onkos kukaan vielä TS:n yleisönosastolle raapustellut? Tai ylipäätään, onko siellä printtiversiossa ollut paljonkin asiaan liittyvää. Minulle kun tuota lehteä ei tule, niin en ole päässyt tutustumaan kirjoitteluun asian tiimoilta muutenkaan.
beck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kokemusasiantuntija


Vastaus #808 : 01.02.2008 klo 17:17:23

TS:  Ylos
Tänään 3 sivulla pieni insertti ja sivulla 13 lähes puolen sivun juttu.
Eilen puolen sivun juttu
Ja pitkin viikkoa on asiaa käsitelty
Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #809 : 01.02.2008 klo 17:20:21

Erinomaista toimintaa siis Turun Sanomiltakin  Ylos
Mercurius

Poissa Poissa


Vastaus #810 : 01.02.2008 klo 17:25:27

Edelleenkin kun asiaa tarkastelee taloudellisesta näkökulmasta niin aivan uskomattomalta tuntuisi hankkeen kaatuminen. Muut tahot UEFAa, opetusministeriötä (m.m Wallinin lupaamaa 300.000€ avustus) ja Palloliittoa myöten ovat tarjoamassa merkittävää rahallista apua hankkeeseen - rahoja jotka suoraan koituisivat Turun hyväksi vähänkin pitemmällä tähtäimellä - ja Turkuun saataisiin värikäs ja positiivinen tapahtuma keskelle kesää 2009 sekä moderni, parannettu ja maan eturiviin kuuluva jalkapallostadion kaupan päälle.

Mutta 30.000 euron suuruisen naurettavan summan tähden nämä oman elämänsä luuserit, suppeakatseisuuden ruumiillistumat ja kehityksen viholliset eli Artesolat, Lehtiset ja kumppanit ovat vesittämässä hanketta.

En kohta löydä enää sanoja.  :(
Daimon

Poissa Poissa


Vastaus #811 : 01.02.2008 klo 17:29:18



Täällä vartioin minä!
« Viimeksi muokattu: 01.02.2008 klo 17:31:03 kirjoittanut Daimon »
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #812 : 01.02.2008 klo 17:29:25

Mutta 30.000 euron suuruisen naurettavan summan tähden nämä oman elämänsä luuserit, suppeakatseisuuden ruumiiilistumat ja kehityksen viholliset eli Artesolat, Lehtiset ja kumppanit ovat vesittämässä hanketta.

En kohta löydä enää sanoja.  :(

Samaa olen itsekin ihmettellyt eli järjellä ajateltuna ei tässä ole mitään tolkkua evätä hanketta. Sitä olen pyrkinyt perustelemaan viesteissäni päättäjille.

Kyse tässä asiassa on varmaan vaan siitä jalkapallon vastustamisesta, henkilösuhteista Stadion-yhtiön ja vasemmiston välillä ja valtapelistä oikeiston ja vasemmiston välillä. Artesolaa inhottaa kun markkinamiehet määräävät miten kunnan pitää hoitaa asioita. Sepi puolestaan ei vaan siedä futiksesta, ja keskittäisi kaikki rahat kendoon. Surullista mutta varmaan osakseen totta.
FLO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HSF, HSV


Vastaus #813 : 01.02.2008 klo 17:29:32


Mutta 30.000 euron suuruisen naurettavan summan tähden nämä oman elämänsä luuserit, suppeakatseisuuden ruumiillistumat ja kehityksen viholliset eli Artesolat, Lehtiset ja kumppanit ovat vesittämässä hanketta.

En kohta löydä enää sanoja.  :(
Erittäin sama  Alas
C86

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #814 : 01.02.2008 klo 17:30:08

Turkuun saataisiin värikäs ja positiivinen tapahtuma keskelle kesää 2009

Tällainen saattaisi toki viedä huomiota saman kesän Tall Ships Race -hulinoilta. Siellä Sepinkin kelpaa hännystelijöineen patsastella.  :)
Bollklubben 48

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Bollklubben 48, Torre Calcio


Vastaus #815 : 01.02.2008 klo 17:45:39

Sainpa hyvän syyn rekisteröityä tänne. Olen pidemmän aikaa vain lukenut foorumia aina silloin tällöin, vanhassa FF:ssä oli joskus samanlainen nicki.

Kuitenkin, menen sunnuntaina vihreiden valtuustoryhmän kokoukseen vaikuttamaan parhaani mukaan, tosin luulen jo että viesti on mennyt perille. En itse ole valtuustossa mutta olen jäsen ja varajäsen kahdessa lautakunnassa.

Erinomaista vaikuttamistyötä muuten, tosiharvoin ihmiset lähestyy suoraan sähköpostitse poliitikoita. Liian harvoin.
FutisForum nimimerkki

Poissa Poissa


Vastaus #816 : 01.02.2008 klo 17:46:29

Tähän on tullut 20 uutta sivua sitten viime lukemalta, eikä kaikkea huvita lukea läpi. Siispä: kertoisiko joku, mille päivälle tuota miekkaria on suunniteltu? Kiitti.
C86

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #817 : 01.02.2008 klo 17:47:13

Kuitenkin, menen sunnuntaina vihreiden valtuustoryhmän kokoukseen vaikuttamaan parhaani mukaan, tosin luulen jo että viesti on mennyt perille. En itse ole valtuustossa mutta olen jäsen ja varajäsen kahdessa lautakunnassa.

Hieno homma.  Ylos
enska

Poissa Poissa


Vastaus #818 : 01.02.2008 klo 17:47:31

Tähän on tullut 20 uutta sivua sitten viime lukemalta, eikä kaikkea huvita lukea läpi. Siispä: kertoisiko joku, mille päivälle tuota miekkaria on suunniteltu? Kiitti.

Maanantaille.
FutisForum nimimerkki

Poissa Poissa


Vastaus #819 : 01.02.2008 klo 17:48:25

Kiitos, siinä tosin meni melko todennäköisesti minun osallistumiseni sitten :( Alas
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #820 : 01.02.2008 klo 17:49:23

Sainpa hyvän syyn rekisteröityä tänne. Olen pidemmän aikaa vain lukenut foorumia aina silloin tällöin, vanhassa FF:ssä oli joskus samanlainen nicki.

Kuitenkin, menen sunnuntaina vihreiden valtuustoryhmän kokoukseen vaikuttamaan parhaani mukaan, tosin luulen jo että viesti on mennyt perille. En itse ole valtuustossa mutta olen jäsen ja varajäsen kahdessa lautakunnassa.

Erinomaista vaikuttamistyötä muuten, tosiharvoin ihmiset lähestyy suoraan sähköpostitse poliitikoita. Liian harvoin.

Loistava homma ja kiva kuulla, että viestimme on mennyt perille. Ylos Harva tosin on vastannut, itse kehuin jo aiemmin De Annaa niin hän oli muutaman muun ohella ainut joka vastasi ja pyrki perustelemaan kantojaan. Tälläistä viestiä voit viedä hänelle.
Saminaattori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku


Vastaus #821 : 01.02.2008 klo 17:52:31

Edelleenkin kun asiaa tarkastelee taloudellisesta näkökulmasta niin aivan uskomattomalta tuntuisi hankkeen kaatuminen. Muut tahot UEFAa, opetusministeriötä (m.m Wallinin lupaamaa 300.000€ avustus) ja Palloliittoa myöten ovat tarjoamassa merkittävää rahallista apua hankkeeseen - rahoja jotka suoraan koituisivat Turun hyväksi vähänkin pitemmällä tähtäimellä - ja Turkuun saataisiin värikäs ja positiivinen tapahtuma keskelle kesää 2009 sekä moderni, parannettu ja maan eturiviin kuuluva jalkapallostadion kaupan päälle.

Mutta 30.000 euron suuruisen naurettavan summan tähden nämä oman elämänsä luuserit, suppeakatseisuuden ruumiillistumat ja kehityksen viholliset eli Artesolat, Lehtiset ja kumppanit ovat vesittämässä hanketta.

En kohta löydä enää sanoja.  :(
Erittäin hyvin tiivistetty. Tämä olisi kaupungille myös valtava imagotappio. Juuri tällaisen kansainvälisesti melko merkittävän tapahtuman saaminen kaupunkiin toisi aivan uutta elämää tulevan kulttuuripääkaupungin kesään. Toiveikas olen silti tämän asian suhteen, kyllä vasemmistollakin on kovat paineet muuttaa kantaansa.
Offensive Leftwinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku IF Brommapojkarna


Vastaus #822 : 01.02.2008 klo 17:56:58

Harva tosin on vastannut, itse kehuin jo aiemmin De Annaa niin hän oli muutaman muun ohella ainut joka vastasi ja pyrki perustelemaan kantojaan. Tälläistä viestiä voit viedä hänelle.

Tähän sama. Alussa annettiin De Annan sähköpostilaatikolle melkoinen täyslaidallinen, ei ainakaan multa yksikään viesti jäänyt vastaamatta. Vastuullista toimintaa ja kansalaisten erinomaista huomioon ottamista. Kiitokset siitä. Enää äänestys kohdilleen niin hyvä, mutta sen luulisi olevan helppoa.  :)
kurwaslobo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: öly


Vastaus #823 : 01.02.2008 klo 18:00:53

Tähän sama. Alussa annettiin De Annan sähköpostilaatikolle melkoinen täyslaidallinen, ei ainakaan multa yksikään viesti jäänyt vastaamatta. Vastuullista toimintaa ja kansalaisten erinomaista huomioon ottamista. Kiitokset siitä. Enää äänestys kohdilleen niin hyvä, mutta sen luulisi olevan helppoa.  :)
Sama.
Sepi & Rane eivät joko vastaa mitään muuta kuin kiitos viestistä joka on joku automaattinen vastaus tai sitten sieltä tulee todella töykeää tekstiä vastaukseksi
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #824 : 01.02.2008 klo 18:04:46

Tuossa kun huomataan, että viesti on mennyt perille, niin tämän yhdistyksen perustaminen tai ainakin jonkinlaisen ääriliikkeen toiminnan organisoimista kannattaa harkita ihan vakavasti. Futisfanien keskinäisellä solidaarisuudella olisi vaan voitettavia asioita ja hyötynäkökohta olisi melkoinen.

Palataan siihen maanantain käsittelyn jälkeen eli ääriliikkeen ensimmäisen iskun jälkeen.


 
Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 239
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa