FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 17:03:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 25 [26]
 
Kirjoittaja Aihe: Ottelua katsomaan Milanoon  (Luettu 54140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto


Vastaus #625 : 07.04.2014 klo 16:05:39

http://www.acmilan.com/en/tickets

Enkö osaa käyttää tuota nettilipunmyyntiä, vai onko tosiaan niin, että myynnissä on vain 180 egen lippuja kuukauden päästä pelattavaan Milanon paikallismatsiin? Jos on näin, niin vittu mitä paskaa, Viagogonkin kautta saa meinaan lippuja reilusti yli puolet halvemmalla.
Jänkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC UltraManse, AC Kajaani, Ilves


Vastaus #626 : 07.04.2014 klo 16:56:29

Ostin liput ensi viikon peliin Milan - Livorno. Hankin kaksi lippua AC Milanin kotisivuilta ja ihmetyttää miksen saanu valita itse istumapaikkoja stadionilta. Paikat ovat: PRIMO ARANCIO sektoreilta 165-166. Voiko käydä niin että en saanut kahta vierekkäistä paikkaa?
« Viimeksi muokattu: 07.04.2014 klo 19:52:51 kirjoittanut Jänkä »
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto


Vastaus #627 : 07.04.2014 klo 19:57:27

Ostin liput ensi viikon peliin Milan - Livorno. Hankin kaksi lippua AC Milanin kotisivuilta ja ihmetyttää miksen saanu valita itse istumapaikkoja stadionilta. Paikat ovat: PRIMO ARANCIO sektoreilta 165-166. Voiko käydä niin että en saanut kahta vierekkäistä paikkaa?

Hyvin todennäköisesti sait vierekkäiset paikat, ja jos jostain syystä et saanut, niin stadikalla tulee olemaan noin 75% tyhjillään, joten saatte kyllä ihan vapaasti valita itsellenne haluamanne paikat tuosta valitsemastanne katsomonosasta.
Mixu87

Poissa Poissa


Vastaus #628 : 09.04.2014 klo 00:08:57

Niin, passiahan ei välttämättä tarvitse ottaa mukaan, mutta joku tosite, jolla todistat henkilöllisyytesi. Esimerkiksi ajokortti on ihan riittävä väline, jos passin raahaaminen mukana tuntuu hölmöltä. Olen antanut ymmärtää itselleni, ettei noita shotteja myydä virallisesti, vaan myyntijäbät vetävät noista massit suoraan itselleen. Läheskään jokaisella stadikalla noita ei ole myynnissä, mutta Milanon kummankin jengin otteluista noita kyllä saa.

Ainakin vuosi sitten ajokortti ei kelvannut Duomon viereisessä Interin kaupassa kun lippuja yritti ostaa. Piti lähteä silloin passia hakemaan hotellin respasta. Onneks sillon oli vielä useampi päivä peliin, niin ehti käydä seuraavana päivänä.
Grabban

Poissa Poissa


Vastaus #629 : 24.03.2015 klo 23:17:17

9.5 olisi ehkä tarkotus reissata Milanoon, jossa illalla ottelu AS Romaa vastaan. Ainakaan vielä AC:n nettikaupassa ei lippuja myynnissä, joten osaisiko joku sanoa kuinka monta viikkoa ennen matsia ne tulevat sinne myyntiin? Toki jos oikein olen käsittänyt niin ilmeisesti halvimpia lippuja saatavilla stadikalta vielä pari tuntia ennen ottelun alkua?
kluru

Poissa Poissa


Vastaus #630 : 24.03.2015 klo 23:59:36

Liput saa toki luukultakin, mutta Milan on siirtynyt lipunmyynnissä 2000-luvulle (e-liput kätevästi sähköpostiin).
Grabban

Poissa Poissa


Vastaus #631 : 25.03.2015 klo 12:52:37

Liput saa toki luukultakin, mutta Milan on siirtynyt lipunmyynnissä 2000-luvulle (e-liput kätevästi sähköpostiin).

Okei kiitti! Osaisitko yhtään sanoa kuinka monta viikkoa ennen itse ottelua liput tulevat Milanin verkkokauppaan myyntiin?
Los Blancos

Poissa Poissa


Vastaus #632 : 16.11.2015 klo 02:25:21

Moi ! Olen menossa Milanoon 29.1-1.2 ja tarkoitus olisi mennä katsomaan Milanon Derbyä, onko mahdollista saada lippuja Milanin nettisivujen kautta vai pitääkö tyytyä lipunvälitysfirmoihin (Viagogo, Ticket2) ?
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #633 : 11.01.2016 klo 17:33:37

Näin, että derbyliput tulee yleiseen myyntiin 20.1. Jääkö yleiseen myyntiin yleensä noita edullisempiakin lippuja? Pitäis pari kappaletta yrittää saada...

 
Sivuja: 1 ... 25 [26]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa