FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 20:48:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6
 
Kirjoittaja Aihe: PALLOLIITTO TARJOAA AZERBAIDZAN-OTTELUN SMKJ:N JÄSENILLE  (Luettu 10378 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi


Vastaus #100 : 12.11.2007 klo 10:44:05

jos ne liput on postitettu viime ke .. niin missä hitossa? pitääkö hirttää postimies?
Petos

Poissa Poissa


Vastaus #101 : 12.11.2007 klo 12:58:20

Oma lippuni oli lähetetty vahingossa Helsingin sijasta Haukilaan (missä pelaa?), osoite muuten oikea. Lupasivat laittaa lipun uudemman kerran tulemaan. Lauantaita odotellessa  Ylos Tuoppi
ChievoVerona

Poissa Poissa


Vastaus #102 : 12.11.2007 klo 12:59:40

Oma lippuni oli lähetetty vahingossa Helsingin sijasta Haukilaan (missä pelaa?), osoite muuten oikea. Lupasivat laittaa lipun uudemman kerran tulemaan. Lauantaita odotellessa  Ylos Tuoppi

Mulla meni kerran lippu Ruukin sijasta Raumalle ::)
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #103 : 12.11.2007 klo 13:01:01

Lippu tuli perille, vaikka kuoressa oli nimeni kirjoitettu pahasti väärin.  ::)
Jullu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1882


Vastaus #104 : 12.11.2007 klo 13:33:08

Lauantaina tuli lippu, oli nimittäin ensin laitettu naapurin postiluukusta. Onneksi naapurin mummo
ei niin futiksesta välitä, eikä näinollen vetänyt välistä.  Ylos
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass


Vastaus #105 : 12.11.2007 klo 13:53:00

Perjantaina tuli, väärästä postinumerosta huolimatta.
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi


Vastaus #106 : 12.11.2007 klo 14:14:54

okei eli toisinsanoen kaikki kunnossa jos : a) siellä osataan lukea + kirjoittaa sekä soveltaa näitä taitoja b) siellä osataan numerot 0-9 c) keskittyminen riittää asettelemaan numerot oikeaan järjestykseen d) sukunimeni olisi hieman helpompi tavata e) naapurissa ei kiinnostuta futiksesta.

syyttäkää sydämettömäksi mutta jotenkin hieman amatöörimäisen oloista toimintaa viesteistä päätellen. JOS en pääse portista, kiipeän. toverit avustavat minua tässä.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 klo 14:16:36 kirjoittanut hullu jannika »
ifota

Poissa Poissa


Vastaus #107 : 12.11.2007 klo 14:32:50

Edit. Ei mitään enää.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 klo 14:45:45 kirjoittanut ifota »
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #108 : 12.11.2007 klo 16:16:56

syyttäkää sydämettömäksi mutta jotenkin hieman amatöörimäisen oloista toimintaa viesteistä päätellen. JOS en pääse portista, kiipeän. toverit avustavat minua tässä.
Idiootti on oikestaan sana mitä minä haen. Ensinnäkin viesteistä ei käy ilmi mikä milloinkin on ollut kenenkin moka. Toisekseen kerro minulle joku joka ei ole päässyt matsiin, jos Smjk:n lippu ei ole jostain syystä tullut. Pitää nyt myös murskata sun käsitykset, mutta siellä ei tosiaan ole ammattilaisia postittamassa sulle lippuja Alas :o
Jullu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1882


Vastaus #109 : 12.11.2007 klo 16:39:40

e) naapurissa ei kiinnostuta futiksesta.

SMJK:n kunniaksi on todettava, että nimi ja osoite kuoressa olivat pilkulleen oikein.

Syytökseni siis kohdistuivat posteljooniin..se on muutenkin vähän oudon näköinen silti.  ???
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi


Vastaus #110 : 12.11.2007 klo 16:50:19

Idiootti on oikestaan sana mitä minä haen. Ensinnäkin viesteistä ei käy ilmi mikä milloinkin on ollut kenenkin moka. Toisekseen kerro minulle joku joka ei ole päässyt matsiin, jos Smjk:n lippu ei ole jostain syystä tullut. Pitää nyt myös murskata sun käsitykset, mutta siellä ei tosiaan ole ammattilaisia postittamassa sulle lippuja Alas :o
nono, lepo vaan. hämmästyttää tuo mokailun määrä vaan. kyse on aika simppelistä tapahtumaketjusta tyyliin lue, ymmärrä, toimi. onnistuunee mainiosti 'liukuhihnatyönä'.

aika ylimielistä puhetta porukan kärkiryhmästä, varsinkin kun MIKÄÄN ei ole toiminut kohdallani. ei tiedotus, ei jäsenyyden todentaminen, ei lipun postitus. en oo tottunu saamaan 15e:ni vastineeks vittuilua.
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #111 : 12.11.2007 klo 17:44:33

aika ylimielistä puhetta porukan kärkiryhmästä, varsinkin kun MIKÄÄN ei ole toiminut kohdallani. ei tiedotus, ei jäsenyyden todentaminen, ei lipun postitus. en oo tottunu saamaan 15e:ni vastineeks vittuilua.
Minkä tiedotus? Jäsenyyden todentamisesta on jo sadassa topicissa mainittu ettei siitä jokaiselle ilmoiteta erikseen (tosin olisi kyllä hyvä heittää vahvistus) Lipun postitus? Niin mikä sulla on ongelmana? Ei ole tullut? Ehkä on vasta tulossa ja se todennäköisesti kusee postissa jos ei tule. Ja kuka on vittuillut? Sinähän täällä riehut.
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi


Vastaus #112 : 12.11.2007 klo 18:06:31

Minkä tiedotus? Jäsenyyden todentamisesta on jo sadassa topicissa mainittu ettei siitä jokaiselle ilmoiteta erikseen (tosin olisi kyllä hyvä heittää vahvistus) Lipun postitus? Niin mikä sulla on ongelmana? Ei ole tullut? Ehkä on vasta tulossa ja se todennäköisesti kusee postissa jos ei tule. Ja kuka on vittuillut? Sinähän täällä riehut.
riehun :D heh. säpä provosoidut helposti.

kiitos mä oon saanu jo asiallisen yhteydenoton aiheesta. kehottasin lukemaan vielä kerran ton boldatun kohdan ja edelleen ton alleviivatun. se, että te ette menettele tietyllä tavalla muidenkaan kohdalla ei vaikuta mitenkään siihen että mä ihmettelen tollasta toimintatapaa. näin autoreplyjen ja piilokopioden aikakautena. jos  taas sulla on vielä jotain ongelmaa niin voidaan keskustella lisää lauantaina. t. idiootti

ps.  tiedotuksella tarkoitin jonkunlaista väliaikatietoa siitä mihin olen rahani sijoittanut. ei tämä nyt ole niin vaikeaa.opi vähän ottamaan kritiikkiä tai pysy poissa touhuista joissa käsitellään toisten rahoja. alkaa vähän palaa hihat ton sun tyylin kanssa.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 klo 18:08:18 kirjoittanut hullu jannika »
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #113 : 12.11.2007 klo 18:15:00

Olet ymmärtänyt pahasti väärin. Älä toki väärää tietoa jakele. Minä en käsittele rahaa, en ota vastaan mitään sähköposteja, en ole ollut kertaakaan postittamassa lippuja jne. Eli kritiikkisi ei ole kohdistunut minuun, eli vastaukseni ei kerro mitään kritiikinsietokyvystäni :)
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 klo 18:28:50 kirjoittanut Blanco »
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi


Vastaus #114 : 12.11.2007 klo 18:28:47

mutta edustat smjk:ta noin läpällä vaan? voi huoh. jossain kohtaa olet pamppuna pätemässä, toisessa kohtaa riisut itsesi täysin vastuusta. pysy junnuna ja anna kollegoidesi hoitaa asiat, selkeästi juttu etenee kun ottaa kontaktia johonkin muuhun henkilöön.

mun osilta homma oli tässä.
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #115 : 12.11.2007 klo 18:31:00

mutta edustat smjk:ta noin läpällä vaan? voi huoh. jossain kohtaa olet pamppuna pätemässä, toisessa kohtaa riisut itsesi täysin vastuusta. pysy junnuna ja anna kollegoidesi hoitaa asiat, selkeästi juttu etenee kun ottaa kontaktia johonkin muuhun henkilöön.

mun osilta homma oli tässä.
Ethän sä muhun ottanutkaan yhteyttä. Olen enintään vastannut joihinkin viesteihin Kerrotko missä olen sanonut vastaavani näistä edellä mainituista asioista? Vastuuta näiden asioiden suhteen minulla ei ole ja hyvä niin.
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi


Vastaus #116 : 12.11.2007 klo 18:34:29

älä saivartele, tiedät mitä tarkotan. eniten inhottaa sun asenne. anna jo olla.
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #117 : 12.11.2007 klo 18:37:28

eniten inhottaa sun asenne.
Ei tullut puskista :o Ja sama Ylos

anna jo olla.
Ehkä parempi niin.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #118 : 12.11.2007 klo 19:33:39

jannikalle  :D Tuoppi Ylos
Mac555

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Klubikin myös


Vastaus #119 : 12.11.2007 klo 19:44:35

Ja tähän kinastelun väliin yksi asiakysymyskin.Minä kun ehdin jo lipun etukäteen maksaa,niin onkohan joskus toiveita saada tuo 22€ takaisin  vai onko meikäläisen rahat jo hummattu taivaan tuuliin? >:(
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #120 : 12.11.2007 klo 19:47:20

Ja tähän kinastelun väliin yksi asiakysymyskin.Minä kun ehdin jo lipun etukäteen maksaa,niin onkohan joskus toiveita saada tuo 22€ takaisin  vai onko meikäläisen rahat jo hummattu taivaan tuuliin? >:(
Vastataan nyt vaikka ilmeisesti en saisi... Niillä on ollut vähän selviteltävää asian kanssa, kun on vain nimi ja osoite tiedossa. Mutta ymmärtääkseni ne jonkun ratkaisun sai keksittyä ja rahat tulee kyllä. Aikataulut tuon suhteen on kyllä minulta ainakin hämärän peitossa.
nakkisormi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1000 miglia


Vastaus #121 : 12.11.2007 klo 20:42:56

jannikalle  : D :tu oppi: :y los:

Masa.

Todellinen HH-ehdokas Blancolle.  :)
Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #122 : 12.11.2007 klo 21:01:59

Todellinen HH-ehdokas Blancolle.  :)
Jos ei muuten, niin ainakin yhtä kusipäiltä vaikutetaan... Eli ei ihan tuhoontuomittu juttu Ylos
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi


Vastaus #123 : 12.11.2007 klo 22:47:14

haista vittu ok  ;)
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #124 : 12.11.2007 klo 22:54:17

Jannikalle jaksamisia, vaikka se ei helpolta vaikutakaan  Tuoppi

 
Sivuja: 1 ... 4 [5] 6
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa