FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2024 klo 13:30:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10
 
Kirjoittaja Aihe: Ke 24.10 AC Oulu - HJK: selviytymistaistelua ja pakkopullaa?  (Luettu 9173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mungo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ACO


Vastaus #200 : 24.10.2007 klo 21:39:28

Viime sunnuntaista tähän päivään-->Futisfanin elämän koko tunneskaala käytiin läpi. Sunnuntaina orgasmia suurempi nautinto ja KIIMA. Nyt maailman suurin vitutus.

Vois riipasta kännit  >:(
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #201 : 24.10.2007 klo 21:44:51

En heitä vielä hanskoja tiskiin. It ain't over 'til the fat MAN sings.

Suosittelen Malminkartanon pubeja.  Ylos
Deli

Poissa Poissa


Vastaus #202 : 24.10.2007 klo 21:53:13

Mikäs Pohjois-suomalaisissa mättää?

Ei vaan jaksa katsoa sitä mustien poikien juoksentelua kentällä. Lisäksi herra Kampman on niin ärsyttävä mies kun joku vaan voi olla. Pelkäästään jo sen takia toivon Oulun tippuvan. Ensi kaudella Nurmela Ouluun ---> Kampanin ja Nuren palkka puolet Oulun kokonaisbudjetista?
Mouho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Matula (sympatiat Ketulle)


Vastaus #203 : 24.10.2007 klo 21:58:15

Täällä on näköjään kaikki apinat taas kierineet koloistaan odottamaan konkurssia vesikielellä. Apinoille :keskari:

Oulun apinoille ei puolestaan kelvannut tänään voitto, Hietaselle ei edes tasuri. HJK oli tänään sysipaska mutta kun ei kiinnosta niin ei. Hirveätä roiskimista Acon puolelta ja välillä sitä perinteistä koomailua puolustuspäässä. Ei ole Hape saanut mitään kehitettyä kesän aikana, korkeintaan virvelöintitekniikkaansa. Hapelle miinusta että Läski aloituksessa mutta pieni  Ylos että älysi vaihtaa Titiin toisella puoliajalla.

Nurmela pääsi pyörittämään peliä välillä oikealta kuin parhaimpina aikoinaan (kun tukka oli tuuheimmillaan) mutta muuta HJK:n pelistäkään ei jäänyt mieleen. Hyökkäyksissä enemmän mielikuvitusta ja paremmat syötöt.

Sinitähdille Tuoppi Hyvää meininkiä. Missä oli Suomen suurimman futisseuran vieraskannattajat?

Deli:samoja neekereitä ne on etelä-Suomessakin. Eivät ole vaan saaneet maistaa Pohjoisen makealta maistuvaa pillua. Hapelle sama. Edit: Vittu ku ei osaa lukea
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen


Vastaus #204 : 24.10.2007 klo 22:00:50

Eivät ole vaan saaneet maistaa Pohjoisen makealta maistuvaa pillua.

Lisätietoa tästä?
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti


Vastaus #205 : 24.10.2007 klo 22:02:08


Deli:samoja neekereitä ne on etelä-Suomessakin. Eivät ole vaan saaneet maistaa Pohjoisen makealta maistuvaa pillua. Hapelle sama. Edit: Vittu ku ei osaa lukea


Tästä aallostahan olemme saaneet jo lukea  >:(
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #206 : 24.10.2007 klo 22:05:02

 :(
Klubin Kundi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mursu, Paukku comeback, Klubipääty


Vastaus #207 : 24.10.2007 klo 22:08:46


:D Ylos iloinen mursu, voiko pareeta olla 8)
FATMAN

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: "Has the cat got your tongue"


Vastaus #208 : 24.10.2007 klo 22:24:31

Mä arvasin tän.  ::)
Tulen kulttuurista, jossa voittanutta miehistöä ei vaihdeta. Olen kanssanne täysin samaa mieltä, mutta kun minä nyt en päätä avarista. Voisin avautua enemmänkin, mutta jääköön se toistaiseksi. Puhun kuitenkin vielä kerran kaikesta suuni niin puhtaaksi, ettei punatablettia tartu laikkuakaan hampaisiin. Tämä tapahtukoon myöhemmin kirjassa.

Se, että on ehtoopuolen pelaaja, eikä pysy enää pallon perässä, ei tarkoita sitä etteikö pelistä tajuaisi. Liityin Ouluun, koska uskoin pystyväni auttamaan. Erehdyinhän pahan kerran. Asiassa on myös seikkoja, jotka tukivat päätöstäni, eivätkä etähommat olleet minun ehdotuksiani. Minä tiesin riskit, mutta ikävöin vielä kentille.
Huomautan, että ennen debyyttiäni Atlantiksessa olin vielä 8 kuukautta aiemmin pelannut David Healyn kärkiparina Leedsin paidassa tehden maalin.
No kahdeksan kuukauden totaalipoissaolo ja 3 kiloa vaille 100 mittarissa ja siitäkös sitten takaisin huippuun, noin kuukauden reenillä? Kaikella typeryydellänikin on näköjään tarkoituksensa, koska tämä vieroittaa minut nyt lopullisesti kyllä helvetillisellä tehokkuudella.

Sanon sen tässä ja nyt:
Mikäli emme karsi, emmekä etene 31.10 Ratinassa jatkoon Cupissa, niin ne ovat jäähyväiseni pelaajana. Enkä petä luottamustanne tämän asian suhteen. Ei tule JJK:ta, eikä mitään muitakaan seuroja. Eri asia, jos joskus menen höntsäämään johonkin. Tosin epäilen sitäkin.

Toinen asia jonka joudun toteamaan on se, että tämä on valitettavasti viimeinen kerta, kun rakkaat ystävät luette FATMANIN tekstejä täällä Futisforum2:sella. Minähän se todella olin koko ajan ja toimittajat soittelivat ja lehdet siteerasivat. Kielsin kaiken.
Minulla on ollut hauskaa ja kuumakallena olen lyönyt myös yli lukuisia kertoja. Sitä ja joitain typeriä kirjoituksiani pahoittelen.
Minun on myös pakko viimeisissä sanoissani paljastaa sen suomalais- seuran nimi, jota olen salaa kannattanut ainoana seurana maailmassa. En ole tohtinut sitä ennen ääneen sanoa, mutta tuon kaupungin väki ja jalkapallokulttuuri, sen kuuluisinta taiteilijaa myöden saavat herkistymään. Sain siellä myös ylivoimaisesti eniten paskaa ja olin siitä niin otettu, että menetin sydämeni lopullisesti. Ilotulitteet paukkuivat ja kansa oli kuin repäisty jostain eläintarhasta.

Näihin sanoihin päättyy FATMANIN olemassaolo täällä foorumilla ja nimimerkkini häipyy bittiavaruuteen yhtä arvaamattomasti, kuin se syntyikin.

Moikataan kun nähdään.
Kiitokset kaikille!

FATMAN

 
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #209 : 24.10.2007 klo 22:27:58

Ei saa lähteä  >:(  Fatsy vahvistaa foorumia
Mouho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Matula (sympatiat Ketulle)


Vastaus #210 : 24.10.2007 klo 22:29:17

Lisätietoa tästä?

Siinähän se Kalervo jo kirjoitti yllä asiasta. On niin taivaallista että kumihupun kanssa survaiseminen on kuin AC Oulu ilman historiaa (wtf?). Tähän sitten niitä hymiöitä perään. Taidan siirtyä "täällä korkkaamme oluen" ketjuun.

FATMAN, vaikka pelasitkin tänään paskasti, niin silti Ylos

There Goes My Hero...
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen


Vastaus #211 : 24.10.2007 klo 22:29:42

Ainoa hyvä asia myöskin Oulussa. Fatmanille modeoikeudet.
Testaburger

Poissa Poissa


Vastaus #212 : 24.10.2007 klo 22:31:33

FATMAN, vaikka pelasitkin tänään paskasti, niin silti Ylos

Eihän FATMAN edes ollut tänään mikään sysipaska. Voitti hienosti pääpallon ottelun alussa, josta Järä pääsi nokikkain Wallenin kanssa. Lisäksi hankki kaksi vapaapotkua hyvistä paikoista, jotka tosin Hietanen ryssi aika totaalisesti. Tämä varmasti vaikutti alitajunnassa, kun Hietsu asteli vetämään rankkaria. Itseluottamus nollissa ja löysä veto moken syliin.
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #213 : 24.10.2007 klo 22:33:21

Mitäköhän vittua se Hietanen yrittää tuossa rankussa? Harvoin noin huonoa suoritusta näkee.
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #214 : 24.10.2007 klo 22:34:41

Villelle edelleen  Ylos

Aikaisemmat mielipiteeni eivät ole muuttuneet, vaikka tänään olisi mielestäni kannattanut lähteä matsiin sunnuntain avauksella. Homma jatkuu vielä Myllykoskella!
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #215 : 24.10.2007 klo 22:37:39

FATMAN  Ylos Tuoppi
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti


Vastaus #216 : 24.10.2007 klo 22:37:59

Ei saa lähteä  >:(  Fatsy vahvistaa foorumia

Sama, kolumnistiksi FF2:lle. Ensi kaudella olisi mukava lukea juttuja, jossa avoimesti tuotaisiin (taas kerran) esiin jonkun tahon kulissien takainen perseily.

Onnea matkaan  Ylos
Mouho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Matula (sympatiat Ketulle)


Vastaus #217 : 24.10.2007 klo 22:38:40

Eihän FATMAN edes ollut tänään mikään sysipaska. Voitti hienosti pääpallon ottelun alussa, josta Järä pääsi nokikkain Wallenin kanssa. Lisäksi hankki kaksi vapaapotkua hyvistä paikoista, jotka tosin Hietanen ryssi aika totaalisesti. Tämä varmasti vaikutti alitajunnassa, kun Hietsu asteli vetämään rankkaria. Itseluottamus nollissa ja löysä veto moken syliin.

En sanonutkaan sysipaskaksi, vain paskaksi:) Sitä oli tosin suurin osa muistakin pelaajista. Mutta itse odottelin Titiä kentälle avaukseen ja kuten myöhemmin nähtiin, niin olisi saanut vaihtaa jo aiemmin. Mutta kuten FATMAN itse sanoi, hän ei päätä avauskokoonpanoa vaan Dirty-Harry.
Sleper

Poissa Poissa


Vastaus #218 : 24.10.2007 klo 22:40:36

Sama, kolumnistiksi FF2:lle. Ensi kaudella olisi mukava lukea juttuja, jossa avoimesti tuotaisiin (taas kerran) esiin jonkun tahon kulissien takainen perseily.

Onnea matkaan  Ylos

Fattikselle  Ylos. Vaikka ei pelillisesti ihan niin onnistunut kuin odotettiin, mutta ainakin mielenkiintoa toi paljon lisää.

Kolumnistin paikkaa kannattaisi näillä näytöillä kyllä kysellä esim. urheilulehdestä. Tai no liian tasokasta tällainen siihen roskalehteen taitaisi olla.

Vielä on yksi oljenkorsi jäljellä vaikka ohut ja laho onkin.
100%

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #219 : 24.10.2007 klo 22:40:45

Nyt kyllä Ville Lehtiselle lähtee Ylos
Fuzzy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen A-maajoukkue & ACO


Vastaus #220 : 24.10.2007 klo 22:43:18

Kiitos vielä jätkille taistelusta. Harmi ettei tänään tullut yhtään pistettä. Nyt vielä taistelua sarjapaikasta loppuun asti ja lauantaina otetaan pisteet Mypalta. Sinitähdet veti tänään komeasti  Ylos

Herkulle terveisiä. Koita hyvä mies pysyä välillä pystyssä  :D
sienimies

Poissa Poissa


Vastaus #221 : 24.10.2007 klo 22:45:03

Mä arvasin tän.  ::)
Tulen kulttuurista, jossa voittanutta miehistöä ei vaihdeta. Olen kanssanne täysin samaa mieltä, mutta kun minä nyt en päätä avarista. Voisin avautua enemmänkin, mutta jääköön se toistaiseksi. Puhun kuitenkin vielä kerran kaikesta suuni niin puhtaaksi, ettei punatablettia tartu laikkuakaan hampaisiin. Tämä tapahtukoon myöhemmin kirjassa.

Se, että on ehtoopuolen pelaaja, eikä pysy enää pallon perässä, ei tarkoita sitä etteikö pelistä tajuaisi. Liityin Ouluun, koska uskoin pystyväni auttamaan. Erehdyinhän pahan kerran. Asiassa on myös seikkoja, jotka tukivat päätöstäni, eivätkä etähommat olleet minun ehdotuksiani. Minä tiesin riskit, mutta ikävöin vielä kentille.
Huomautan, että ennen debyyttiäni Atlantiksessa olin vielä 8 kuukautta aiemmin pelannut David Healyn kärkiparina Leedsin paidassa tehden maalin.
No kahdeksan kuukauden totaalipoissaolo ja 3 kiloa vaille 100 mittarissa ja siitäkös sitten takaisin huippuun, noin kuukauden reenillä? Kaikella typeryydellänikin on näköjään tarkoituksensa, koska tämä vieroittaa minut nyt lopullisesti kyllä helvetillisellä tehokkuudella.

Sanon sen tässä ja nyt:
Mikäli emme karsi, emmekä etene 31.10 Ratinassa jatkoon Cupissa, niin ne ovat jäähyväiseni pelaajana. Enkä petä luottamustanne tämän asian suhteen. Ei tule JJK:ta, eikä mitään muitakaan seuroja. Eri asia, jos joskus menen höntsäämään johonkin. Tosin epäilen sitäkin.

Toinen asia jonka joudun toteamaan on se, että tämä on valitettavasti viimeinen kerta, kun rakkaat ystävät luette FATMANIN tekstejä täällä Futisforum2:sella. Minähän se todella olin koko ajan ja toimittajat soittelivat ja lehdet siteerasivat. Kielsin kaiken.
Minulla on ollut hauskaa ja kuumakallena olen lyönyt myös yli lukuisia kertoja. Sitä ja joitain typeriä kirjoituksiani pahoittelen.
Minun on myös pakko viimeisissä sanoissani paljastaa sen suomalais- seuran nimi, jota olen salaa kannattanut ainoana seurana maailmassa. En ole tohtinut sitä ennen ääneen sanoa, mutta tuon kaupungin väki ja jalkapallokulttuuri, sen kuuluisinta taiteilijaa myöden saavat herkistymään. Sain siellä myös ylivoimaisesti eniten paskaa ja olin siitä niin otettu, että menetin sydämeni lopullisesti. Ilotulitteet paukkuivat ja kansa oli kuin repäisty jostain eläintarhasta.

Näihin sanoihin päättyy FATMANIN olemassaolo täällä foorumilla ja nimimerkkini häipyy bittiavaruuteen yhtä arvaamattomasti, kuin se syntyikin.

Moikataan kun nähdään.
Kiitokset kaikille!

FATMAN

 


talteen
Klubin Kundi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mursu, Paukku comeback, Klubipääty


Vastaus #222 : 24.10.2007 klo 22:45:51

Sama, kolumnistiksi FF2:lle. Ensi kaudella olisi mukava lukea juttuja, jossa avoimesti tuotaisiin (taas kerran) esiin jonkun tahon kulissien takainen perseily.

Onnea matkaan  Ylos
Sama. Ville jää tänne :)
Thomas Hobbes

Poissa Poissa


Vastaus #223 : 24.10.2007 klo 22:54:34

FATMANILLE monista hauskoista hetkistä Ylos  ja hyvää jatkoa tulevissa koitoksissa 8)
John Eskobar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #224 : 24.10.2007 klo 22:54:40


Sanon sen tässä ja nyt:
Mikäli emme karsi, emmekä etene 31.10 Ratinassa jatkoon Cupissa, niin ne ovat jäähyväiseni pelaajana. Enkä petä luottamustanne tämän asian suhteen. Ei tule JJK:ta, eikä mitään muitakaan seuroja. Eri asia, jos joskus menen höntsäämään johonkin. Tosin epäilen sitäkin.

Minun on myös pakko viimeisissä sanoissani paljastaa sen suomalais- seuran nimi, jota olen salaa kannattanut ainoana seurana maailmassa. En ole tohtinut sitä ennen ääneen sanoa, mutta tuon kaupungin väki ja jalkapallokulttuuri, sen kuuluisinta taiteilijaa myöden saavat herkistymään. Sain siellä myös ylivoimaisesti eniten paskaa ja olin siitä niin otettu, että menetin sydämeni lopullisesti. Ilotulitteet paukkuivat ja kansa oli kuin repäisty jostain eläintarhasta.

Moikataan kun nähdään.
Kiitokset kaikille!

FATMAN


KTP nousi kakkosdivariin, eiköhän sinne yksi jyrä mahdu vielä lisää.   :)

 
Sivuja: 1 ... 8 [9] 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa