P.Collina
Poissa
Suosikkijoukkue: Lopettanut kirjoittelun kokonaan.
|
|
Vastaus #50 : 08.12.2007 klo 23:09:24 |
|
Futsalin harraste D lohkossa oli Lauantaina 8.12 aamusta 4 oikein mukavaa ottelua.
Peli oli siistiä, suut pysyivät supussa ja kaikki keskittyivät omaan tekemiseen.
Pelit oli kohtuutasoisia ja Harrastemielessä juuri sellaisia kuin pitääkin olla.
Jatkakaa samaan malliin..
FC Teräs, FC Stoa, FC VJ, FC Lommahdus, PoJat ja AC Zipuli.
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
|
Vastaus #51 : 08.12.2007 klo 23:15:39 |
|
Jatka sinäkin huomenna.
|
|
|
|
valdanito
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU
|
|
Vastaus #52 : 08.12.2007 klo 23:19:00 |
|
Jatka sinäkin huomenna. Ettei vain nähtäisi P. Collinaa puikoissa aamun F-lohkon kärkimatsissa?
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
|
Vastaus #53 : 09.12.2007 klo 00:08:57 |
|
Ettei vain nähtäisi P. Collinaa puikoissa aamun F-lohkon kärkimatsissa? Jos tarkoitat päivän avausottelua Campus - FC Teivo niin P. Collina on "rankaisemassa" pelaajia kentällä.
|
|
|
|
valdanito
Poissa
|
|
Vastaus #54 : 09.12.2007 klo 00:47:00 |
|
Jos tarkoitat päivän avausottelua Campus - FC Teivo niin P. Collina on "rankaisemassa" pelaajia kentällä.
Itse asiassa kiinnostaa Raholan 10.50 alkava peli ProLa - Tribe
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
|
Vastaus #55 : 09.12.2007 klo 00:48:29 |
|
Ettei vain nähtäisi P. Collinaa puikoissa aamun F-lohkon kärkimatsissa? Hehe, Joskus Helmikuussa sitten harrastetta taas seuraavan kerran Huomenissa vedetään tiukkaa vitosdivaria.
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
|
Vastaus #56 : 09.12.2007 klo 00:50:53 |
|
Valdanito, Mä pääsen alottaan urakan jo ennen kymmentä, kun 9.30 piipataan eka peli käyntiin.. Teille tulee tuomari niinkin kaukaa kuin pirkkalasta, sellanen nuori terävä sälli Pistää teidät ojennukseen.
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
|
Vastaus #57 : 09.12.2007 klo 00:52:21 |
|
Empty
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.12.2007 klo 14:32:52 kirjoittanut P.Collina »
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
|
Vastaus #58 : 09.12.2007 klo 14:37:38 |
|
ProLa - Tribe 6-3
Meillä ykkösmaalivahti töissä ja kakkonen pelikiellos. Luukulle asteli kuningas Kosonen eli meitsi. Ihan hyvän pelin pelasin ja otin ihan hyviä torjuntakin. Maaleista eka jäi kaiveleen. Pisti ilkeesti etunurkasta kun lähdin ottaan keskitystä. Muuten olikin pelaajien hyvyyttä enkä niille mitään mahtanut. Jaakko pelas meillä helvetin hyvän pelin. Samoin maalista katottuna El Maestro oli ekas pelis mainitsemisen arvoinen.
FC Tribe - FC Sammuneet tähdet 2-0
Pitivät Josen välillä kahdellakin miehellä ja meillä alkoi iskeä väsy päälle. Suurin osa pelistä pelattiin kahdella vaihtomiehellä. Jaakko, Mylä ja Jose oli kärjessä todella hyviä. Itse en ymmärrä tämän joukkueen asennetta. Miksi pitää tulla selkään ja vetää nilkoille koko ajan. Hirveää jälkipeliä. Nytkin punainen kortti sille pulskalle jätkälle, olikohan numero 23. Jose piti palloa kulmassa niin jätkä potkaisee tarkoituksella tukijalkaan. Ihan vitun idiootti temppu idiootilta jätkältä.
Tuomari teki aika pahan virheen tossa pelissä. Anto punasen mutta päästi miehen pelaan vielä. Väitti ensiksi että tulee vain 2min punaisesta mutta sitten kun sanottiin että meillä kaks jätkää jo huilinut kaks peliä punasesta niin korjasi että hänen virheensä oli. Onneks peliä ei ollut kuin alle puoli minuuttia jäljellä kun pääsi jäähyltä tämä herra niin ei tullut enempää loukkaantumisia.
|
|
|
|
Juninho Paulista
Poissa
|
|
Vastaus #59 : 09.12.2007 klo 15:05:53 |
|
Futsalin harraste D lohkossa oli Lauantaina 8.12 aamusta 4 oikein mukavaa ottelua.
Peli oli siistiä, suut pysyivät supussa ja kaikki keskittyivät omaan tekemiseen.
Pelit oli kohtuutasoisia ja Harrastemielessä juuri sellaisia kuin pitääkin olla.
Linja oli tiukka mutta reilu ja tasapuolinen. Seuraavalla olikin sitten jo sallivampi ja pilli pysyi taskussa kun olisi voinut viheltää. Tuomari kävi puoliajalla ilmoittamassa että nyt aletaan ottaa kiinnipitämisiä pois, mutta puheeksi jäi. Collinakin taisi lauantaina saada ulosajokeskiarvoansa vähän pienemmäksi.
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
|
Vastaus #60 : 09.12.2007 klo 18:11:28 |
|
Juninho Paulista,
Kyllä, vastaus toteamukseesi on kyllä.
Koko viikonlopun aikana tuli 10 matsia vihellettyä.Näissä kymmenessä pelissä löysin kaksi varoituksen arvoista tilannetta yhteensä.Yhden Lauantaina Harrastepeleissä ja yhden Sunnuntaina vitosen peleissä.
Voin kuitenkin avoimesti myöntää että nautin huiman paljon enemmän tällaisista peleistä joissa keskitytään pelaamiseen eikä mihinkään epäolennaiseen.
Joskus oikein pannuun ottaa kun tulee eteen pelejä joissa pelataan kovempaa, kuin mitä taidot antaa myöten.Sitä kautta tulee ylilyöntejä ja sitten taas laput heiluu koko ajan.
Sanoit, että linja oli tiukka.Siinä varmasti olit oikeassa, mutta olen sitä mieltä että kun pelataan näitä alempia saroja, niin siellä jos jossain on syytä pyrkiä tiukkaan linjaan, koska se taas mielestäni minimoi ylilyöntien todennäköisyyttä.
Jos antaa pelata kovaa Harrasteessa tai jossain alemmissa divareissa, niin siinä vaiheessa kun matsi karkaa käsistä, niin sitä on vaikea enää saada sitten hallintaan, joten itse olen vakaasti sitä mieltä että tiukalla linjalla pääsee keikista helpoimmalla loppupeleissä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.12.2007 klo 18:12:41 kirjoittanut P.Collina »
|
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
|
Vastaus #61 : 10.12.2007 klo 14:59:02 |
|
Teräksen edustajana aivan samaa mieltä. Tähän asti pelaamamme D lohkon pelit ovat olleet todella rauhallisia ja hyvähenkisiä, ja mitä olen muita lohkon joukkueita nähnyt niin en näe syytä odottaa asian muuttuvan. Loppiaisena pyritään jatkamaan poikkeuksellista voittoputkea, voitot ovat tuttuun tapaan perustuneet uhrautuvaan puolustuspeliin ja huikeaan maalivahtiin. Suurin yllätys lauantaiaamuna oli paikalle saapuneiden terästen määrä, toistakymmentä "normaalin" 9:n sijasta. Edes tarkat tuomarit ja ylisuuret kentät eivät ole lannistaneet teräksen "epäfutiksen" toimivuutta... mihin enää voi luottaa? Iltapäivällä oli tosiaan sallivampi linja, mutta Teräksen ja FLFC:n ottelu ainakin pysyi hyvin aisoissa. Tuntuvasti kuumempiakin otteluita tämän parin kesken on joskus ollut.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.12.2007 klo 15:01:36 kirjoittanut Alatason Arkkiperkele »
|
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
|
Vastaus #62 : 10.12.2007 klo 15:12:35 |
|
Luottakaa vaan omaan tekemiseenne ja pelitapaan. Pääasia on että saa hikeä pintaan ja että kaikilla on mukavaa, ja se tuntuu teidän porukalla olevan liki aina pääasia, ja sitä kautta näkee että teidän pelaaminen on mukavaa ja jokainen osaa ottaa harrastepelaamisen oikealla asenteella. Jatkakaa samaan malliin
|
|
|
|
Juninho Paulista
Poissa
|
|
Vastaus #63 : 11.12.2007 klo 13:24:43 |
|
Sanoit, että linja oli tiukka.Siinä varmasti olit oikeassa, mutta olen sitä mieltä että kun pelataan näitä alempia saroja, niin siellä jos jossain on syytä pyrkiä tiukkaan linjaan, koska se taas mielestäni minimoi ylilyöntien todennäköisyyttä.
Jos antaa pelata kovaa Harrasteessa tai jossain alemmissa divareissa, niin siinä vaiheessa kun matsi karkaa käsistä, niin sitä on vaikea enää saada sitten hallintaan, joten itse olen vakaasti sitä mieltä että tiukalla linjalla pääsee keikista helpoimmalla loppupeleissä.
Meiltä olivat ainakin sitä mieltä, että jälkimmäisellä tuomarilla ei ollut homma ihan yhtä hyvin hanskassa, kukaan ei edes ymmärtänyt välillä mitä varten vihellettiin, käsimerkit olivat lievästi epäselviä. Harrastepelaajillekin on aika hankalaa kun linja ei ole koko ajan sama vaan kun jotain tiettyä alkaa esiintymään (pientä tönimistä ym.) useammin niin sitten vasta pilli alkaa soida. Linjan pitäisi olla alusta asti kunnossa. Mutta oli tosiaan pieni kulttuurishokki taas kun jälkimmäisen tuomarin pilli ei soinut kun kaikki odottivat sen soivan. Pelaajat kuitenkin pelaavat niin kovaa kun tuomari antaa. Kokonaisuutena kuitenkin sanoisin että tuomarointi oli parempaa ja pelit siistimpiä kuin kauden aiemmissa peleissä. Harrastesarjoissa näkee varmasti kaikenlaista. Pelureita on moneen junaan. Meidän porukassa löytyy jätkiä futsalin puolelta väliltä 2 div. - ei pelikokemusta. Se on varmasti tuomarillekin haaste mille tasolle linjan laittaa. Collina: linjasi on hyvä, ilmeisesti otat samat asiat pois sarjasta riippumatta. Se on hyvä ja helppo tapa sekä pelaajille että itsellesi.
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
|
Vastaus #64 : 11.12.2007 klo 23:45:36 |
|
Noniin.
Oli puhetta aikaisemmin täällä siitä harrasteturnauksesta. Kuinka moni joukkue olisi heti ilmoittautumassa, jos turnaus olisi su 30.12 Pirkkahalli D:ssä illalla? Ainakin Rok_ jutteli aiheesta ja Nekulaisetkin olisivat varmaan mukana....
Turnaukseen otettaisi 3 tai 4 joukkuetta riippuen siitä miten vuoroja saan varattua.
Peliaika 2x15 min suoraa.
Kotarit olisi turnauksen järjestäjä. Ja toki mitalit ja mestaruuspokaali tms....
|
|
|
|
jiisaazi
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, ManU, NePa, Soho SS ja sit ne änäripommit.
|
|
Vastaus #65 : 12.12.2007 klo 02:31:22 |
|
Ajatuksissa oli vähän isompi kuin 3-4 joukkueen turnee. Toki mukana jos saadaan järkevä ajankohta järjestymään. Tai siis hyvin suurella todennäköisyydellä mukana, tarttee varmaan kysyä ensin jätkiltä
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
|
Vastaus #66 : 12.12.2007 klo 09:31:11 |
|
Tällä aikataululla vähän vaikee järjestää isompaa... ja nyt kaiken lisäksi piiri sanoi, että ei saa järjestää turnausta Pirkkahallissa. Eli unohdetaan tuo alla oleva.
Mutta Nekua vastaan höntsyt kuitenkin järjestynee Kotareita vastaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.12.2007 klo 09:41:53 kirjoittanut batteri »
|
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
|
Vastaus #67 : 06.01.2008 klo 16:54:52 |
|
Teräksen ennätyksellinen putki katkesi tänä aamuna Raholassa.
Aktiivisesti pelannut FC VJ kuittasi viimeisen minuutin maalillaan pisteet maalein 1-2. Ehkä olisimme sentään pisteen ansainneet, ehkä emme.
Jälkimmäisessä pelissä Teräs palasi voittojen tiellä kaatamalla AC Zibulin maalein 5-3. Siinäkin pelissä kävi pari kertaa mielessä, että vieläkö nuo tulevat ohi, mutta ei sentään.
Otteluissa kaaduttiin näkemykseni mukaan siihen, että oma pelinrakentelu ja kärsivällisyys pallon kanssa oli tavallistakin enemmän kateissa.
Pelit vihelteli leppoisasti Markkanen, ja vaikka muutamasta tilanteesta jäikin eriävä mielipide, niin mitään isompia tunteenpurkauksia ei ollut näissä kohtaamisissa.
Jälkimmäisessä vastustajan hyökkääjällä oli mielestään aihetta antaa palautetta minulle siitä, miten päin juokseva pelaaja tulee ottaa vastaan. Itse olen edelleen sitä mieltä, että jos joku tulee puolen kentän vauhdilla päin, on terveellistä hieman nostaa kyynerpäitä suojaksi. Futsalissa on muutenkin hieman kakspiippuinen juttu tämä väistäminen, jos satutkin väistämään juuri jonkun juoksulinjalle, niin sitten sitä vasta huonosti voikin käydä.
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
|
Vastaus #68 : 12.01.2008 klo 22:39:46 |
|
Pelit vihelteli leppoisasti Markkanen, ja vaikka muutamasta tilanteesta jäikin eriävä mielipide, niin mitään isompia tunteenpurkauksia ei ollut näissä kohtaamisissa.
Jälkimmäisessä vastustajan hyökkääjällä oli mielestään aihetta antaa palautetta minulle siitä, miten päin juokseva pelaaja tulee ottaa vastaan. Itse olen edelleen sitä mieltä, että jos joku tulee puolen kentän vauhdilla päin, on terveellistä hieman nostaa kyynerpäitä suojaksi. Futsalissa on muutenkin hieman kakspiippuinen juttu tämä väistäminen, jos satutkin väistämään juuri jonkun juoksulinjalle, niin sitten sitä vasta huonosti voikin käydä.
Itse toivon etten ikinä joutuisi enään pelaamaan peliä mitä volvo viheltää. Kuka käyttää kyynärpäitä pallottomana suojaamiseen? Tai vaikka olisi pallo Pallottoman estäminen juoksulinjalle juoksemalla on oikeassakin futiksessa kiellettyä. Yhtälailla siinä voi käydä huonosti. Pahimmassa tapauksessa päät kolahtaa yhteen ja veri lentää.
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
|
Vastaus #69 : 13.01.2008 klo 11:52:15 |
|
Itse toivon etten ikinä joutuisi enään pelaamaan peliä mitä volvo viheltää. Hyvä, että osaat olla piittaamatta edellisissä peleissä olleista mielipide-eroista. Minusta on hauskempaa pelata, kun edes yrittää suhtautua jokaiseen ottelutapahtumaan erillisenä. Kuka käyttää kyynärpäitä pallottomana suojaamiseen? Tai vaikka olisi pallo Et ilmeisesti ymmärtänyt tilannetta, minusta kaveri yritti juosta minusta yli. Sen verran monta vuotta olen kuitenkin tahkonnut alasarjoja, että on jokusen kerran tullut nähtyä ja koettua, mitä tapahtuu jos päällejuoksijalla kädet nousevat, mutta itsellä ei. Pallottoman estäminen juoksulinjalle juoksemalla on oikeassakin futiksessa kiellettyä. Yhtälailla siinä voi käydä huonosti. Pahimmassa tapauksessa päät kolahtaa yhteen ja veri lentää.
Sen takia PYSÄHDYINKIN PAIKALLENI ottamaan juoksijan vastaan, JOS olisin yrittänyt väistää, olisi saattanut todella käydä huonosti tai ei mitään. En minäkään kuitenkaan voi ilmaan haihtua. Lukisit ajatuksen kanssa.
|
|
|
|
valdanito
Poissa
|
|
Vastaus #70 : 13.01.2008 klo 15:24:23 |
|
Tribe otti tänään kaksi vakuuttavaa voittoa, ensin kaatui HT Påsse 5 - 2 ja sitten kakkossijaa takana kärkkyvä Kyykkypallo 4 - 1. Nyt jos ei ihan totaalisesti ryssitä, niin paukahtaa sarjanousu heti ensimmäisellä kaudella.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2008 klo 17:06:43 kirjoittanut valdanito »
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
|
|
Vastaus #71 : 14.01.2008 klo 16:45:56 |
|
Lukisit ajatuksen kanssa.
Vaikka kuinka monta kertaa lukee ajatuksen kanssa ei tajua. Itse selität kuinka toinen otti puolen kentän juoksun jonka pysäytit kyynärpäät edellä. Tribe otti tänään kaksi vakuuttavaa voittoa, ensin kaatui HT Påsse 5 - 2 ja sitten kakkossijaa takana kärkkyvä Kyykkypallo 4 - 1 . Nyt jos ei ihan totaalisesti ryssitä, niin paukahtaa sarjanousu heti ensimmäisellä kaudella. Jälkinmäinen peli oli todella vakuuttava Tribeltä. Vastustaja teki ainokaisen pienen flipperin jälkeen. Varsinkin Rannan 4-1 maali oli todella upean kuvion päättänyt maali. On se kumma jos kapteeni ei muista pelien tuloksia :P
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2008 klo 16:47:35 kirjoittanut _rok »
|
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
|
Vastaus #72 : 14.01.2008 klo 17:28:36 |
|
Vaikka kuinka monta kertaa lukee ajatuksen kanssa ei tajua. Itse selität kuinka toinen otti puolen kentän juoksun jonka pysäytit kyynärpäät edellä. Vaikka turha tuota on sinulle yrittää selvittää, jos saat tekemisistäni sen kuvan, että kyseessä olisi ollut estäminen. Niin haluaisin sen sankarin nähdä, joka pystyy pitämään tiivisti kätensä alhaalla seisoessaan paikallaan kun toinen tulee päin. Ihan eri asia on se, jos lähtee liikkumaan niin, että yrittää osua toisen juoksulinjalle hakemaan kontaktia. Sellaisesta ei ollut kyse. Mitä minun sinun mielestäsi oli pitänyt tehdä? Pistää silmät kiinni, kädet kassien eteen ja rukoilla?
|
|
|
|
Ylliksen Mummo
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)
|
|
Vastaus #73 : 14.01.2008 klo 17:33:48 |
|
Mitä minun sinun mielestäsi oli pitänyt tehdä? Pistää silmät kiinni, kädet kassien eteen ja rukoilla?
Mielenkiintoinen tapa sinulla puolustaa, seisoa vaan paikallasi, kun kaveri tulee kaukaa puolen kentän päästä kohti. Näinkö otat vastaan kaikki hyökkäykset? Toisaalta myös tyypille, joka ehdoin tahdoin juoksee päin paikallaan tönöttävää pakkia, jonka ohitse pääsisi nähtävästi vain ottamalla yhden askeleen sivulle ja jatkamalla vapaasti matkaansa kohti maalia.
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
|
Vastaus #74 : 14.01.2008 klo 18:55:58 |
|
Mielenkiintoinen tapa sinulla puolustaa, seisoa vaan paikallasi, kun kaveri tulee kaukaa puolen kentän päästä kohti. Näinkö otat vastaan kaikki hyökkäykset? En toki, vain joka kolmannen, olin mielestäni suorastaan erinomaisen hyvin sijoittuneena, peitin melkein paikallaan seisovan miehen verran pelialueesta . Mutta kaveri ehti tuikata pallon siinä ohi, ja täytyy tunnustaa, että "puoli kenttää" oli minulta lievää törkeämpää liioittelua. Toisaalta myös tyypille, joka ehdoin tahdoin juoksee päin paikallaan tönöttävää pakkia, jonka ohitse pääsisi nähtävästi vain ottamalla yhden askeleen sivulle ja jatkamalla vapaasti matkaansa kohti maalia. Tuossa kohtaa olisi päässytkin, juoksulinjalle siirtyminen kuuluu kuitenkin lähinnä siihen amerikkalaiseen versioon jalkapallosta. Minä siinä mietin, että kääntyisinkö trafiikin hiljennyttyä vasemman vaiko oikean kautta seuraamaan tilanteen kehittymistä. Ei sitä tällä ikää auta lähteä säntäilemään. Tämä aihe on kuitenkin minusta jo kaluttu, eri toten, koska tuolloin tilanteesta selvisi varsin lyhyellä mielipiteenvaihdolla ja täällä joutuu arvioimaan pian kentän mittoja sekä käsien ja jalkojen asentoja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2008 klo 18:59:53 kirjoittanut Alatason Arkkiperkele »
|
|
|
|
|
|
|