FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.10.2024 klo 06:00:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 90 [91]
 
Kirjoittaja Aihe: Tässä topicissa seuraamme Suomen FIFA-rankingia  (Luettu 420114 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #2250 : 19.07.2024 klo 12:59:55

Itävalta/Sveitsi-Skotlanti/Slovakia-Baltia/Kypros-San Marino olisi mukava. Toisaalta San Marinon tilalla voisi olla Moldova aiheuttamassa hämmennystä. Tai sitten ei ketään vitoskorista, mutta mieluummin sitä pelaisi enemmän karsintaotteluita kuin harjoitusotteluita.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen käsittänyt, että viiden joukkueen lohkot arvotaan niille maille, jotka eivät pelaa Kansojen liigan jatkopeleissä keväällä 2025. Tarkoittaa siis sitä, että Kansojen liigan lohkoissaan toiseksi ja kolmanneksi sijoittuvat pelaavat maaliskuun 2025 maaotteluikkunassa karsintapelit joko ylempään (lohkokakkoset) tai alempaan (lohkokolmoset) lohkoon.

Suomen tapauksessa siis viiden joukkueen MM-karsintalohko vaatisi siis käytännössä jäämistä ensi syksyn Kansojen liigassa lohkojumboksi. Muussa tapauksessa Suomi arvottaisiin neljän maan lohkoon ja se pelaisi MM-karsintojen alkaessa maaliskuussa 2025 näitä Kansojen liigan lohkokarsintoja?
Chuck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!


Vastaus #2251 : 19.07.2024 klo 13:05:09

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen käsittänyt, että viiden joukkueen lohkot arvotaan niille maille, jotka eivät pelaa Kansojen liigan jatkopeleissä keväällä 2025. Tarkoittaa siis sitä, että Kansojen liigan lohkoissaan toiseksi ja kolmanneksi sijoittuvat pelaavat maaliskuun 2025 maaotteluikkunassa karsintapelit joko ylempään (lohkokakkoset) tai alempaan (lohkokolmoset) lohkoon.

Suomen tapauksessa siis viiden joukkueen MM-karsintalohko vaatisi siis käytännössä jäämistä ensi syksyn Kansojen liigassa lohkojumboksi. Muussa tapauksessa Suomi arvottaisiin neljän maan lohkoon ja se pelaisi MM-karsintojen alkaessa maaliskuussa 2025 näitä Kansojen liigan lohkokarsintoja?

Noin se taitaa tosiaan mennä ja varmaan pystyisi KL-lohkoja tutkimalla aika paljon ennakoimaan millaisia mahdollisuuksia olisi tiedossa MM-karsintalohkoon. Jos joku viitsii rykäistä oman spekulaatioketjunsa noista pystyyn, niin voisi jatkaa siellä.

 
Sivuja: 1 ... 90 [91]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa