Näitä on mukava selailla nyt jälkikäteen, nätein takinkääntö ikinä
Hattutemppua ootellessa..
Jarno voisi keskittyä futsal-peleihin, joissa mies onkin huhujen mukaan varsinainen tekijä. Futiskentillä Jarno on valitettavasti nähty -> Ei jatkoon.
Itse ajattelin avata topicin liigapelaajista, jotka eivät liigaan kuulu. Jarno olisi ollut ensimmäinen nimi listasta. Käsittämättömän kankea, syöttää ei osaa, hyökkäyksiin lähtö hidastuu aina kun Jape saa pallon jne. Ehkä se 10 joukkueen liiga olisi hyvä, jotta näistä kakkosen tason kavereista päästäisiin eroon.
Muistaakseni Mattila oli jo lopettelemassa viime kauteen, mutta saatiin kuin saatiinkin houkuteltua jatkamaan.
:keskari: Vai oliko sittenkin joku muu Hakan penkkiveikko?
Kyllä se Jarno oli, joka viime kauden jälkeen jo lopetti. Todennäköisesti ei olisi koskaan palannutkaan, jos vasen jalkansa ei olisi parempi kuin oikea. Toivottavasti tämän kauden jälkeen lopettaminen on lopullinen.
Itse lähden Okaa syyttämään vasta sitten, jos Jarno jatkaa Hakassa vielä ensi kaudella. Tämän kauden alussa, kun Karski teki comebackin, itselläni oli vielä lapsenomainen usko siihen, että Jarno pistää minun takkini kääntymään. Ja paskat, Jarno on nähty ja nyt Okan pitää heittää Jarno korvista kivikkoon.
Vois jape keskittyä kyllä niihin futsalpeleihin missä pärjääkin ihan hyvin, ei enään sopparia ens kaudelle Hakaan kiitos