FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 21:54:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Täällä puhutaan jalkapallosta!  (Luettu 1885 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sundance kid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ruotsi

Vastaus #25 : 27.10.2007 klo 16:49:27

Mua vituttaa fudikses ku siin on liian iso kenttä.  Alas

Paikan päällä ok.
TV lajina aika mitäänsanomatonta.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2007 klo 16:50:54 kirjoittanut sundance kid »
Vernuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, PuiU

Vastaus #26 : 27.10.2007 klo 22:45:09

Jalkapallossa ehdottomasti hienointa on mielestäni maalit (Itsehän olen tietenkin hyökkääjä) ja niihin johtaneet tilanteet esim. hieno syöttökuvio joka alkaa puolesta kentästä tai millintarkka 40 metrinen keskitys jonka sitten vaikka Kuqi puskee verkkoon.

Myös se maalia/ varsinaista maalitilannetta edeltävä hetki on hieno eikä sitä voi sanoin kuvailla. Tämä tunne on suuri esim. Suomen hyökätessä kohti vastustajan maalia, pallo on keskikentällä Tainiolla, laidat ovat vapaina, Losa hakee palloa ja Tintti on jo juoksemassa pystyyn. Siinä näkee sen, kuinka paljon pallollisella on vaihtoehtoja saada aikaan maalitilanne, josta tulisi tehdä maali. Myös maalivahtien torjunnat ovat usein hienoja, ottaen huomioon sen kuinka vaikeaa maalivahdin on oikeasti pysäyttää vaikkapa se sataaviittäkymppiä tuleva potku kahden metrin korkeudelta. Maalivahdit joskus kyllä pilaavat hyökkääjien fiiliksen matseissa liian hyvillä torjunnoillaan ja en usko että maalivahti saa samaa tunnetasoa siitä maalipelastuksesta kuin hyökkääjä joka saa pallon maaliin. Eikös maalivahti voisi joskus armeliaasti päästää pallon maaliin, jolloin syntyisi enemmän iloa maailmaan koska hyökkääjä riemastuisi maalista kuin myös joukkueensa ja kannattajat. Toki maalin päästänyttä joukkuetta vituttaa se maalin päästäminen, mutta luulen että vitutus on pienempi kuin maalin tehneen joukkueen riemu.

MITÄ VITTUA NYT TAAS ^^  :D
Minulle ja kirjoitukselleni  Alas

Shefki Wilson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Megaforce Eisenhüttenstadt

Vastaus #27 : 27.10.2007 klo 23:04:53

Jalkapallossa ehdottomasti hienointa on mielestäni maalit (Itsehän olen tietenkin hyökkääjä) ja niihin johtaneet tilanteet esim. hieno syöttökuvio joka alkaa puolesta kentästä tai millintarkka 40 metrinen keskitys jonka sitten vaikka Kuqi puskee verkkoon.

Tämä on harvinaisen totta, esim. kendiksessä sen sijaan maalit ovat tuurimaaleja tai vahinkoja tai veskojen mokia, eivät niinkään hyökkääjien luovia suorituksia. Maalin saa paljon halvemmalla kuin jalkapallossa.
Taavetti_Merimies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AFCA

Vastaus #28 : 28.10.2007 klo 00:47:33

Oikealla taktiikalla futiksessa voi heikompi voittaa paremman. Ja jalkapallo- ottelu voi olla hyvä vaikka maaleja ei tulisikaan. Tosin tämä on poikkeus sääntöön, tyypillisesti 0-0 on vähä tulsä peli.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: